Portál AbcLinuxu, 3. května 2024 14:52


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Limoto avatar 26.1.2010 20:56 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ještě bych dodal, že se to dá celkem pohodlně odlvádat i přes /sys/class/rfkill
26.1.2010 21:25 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě docela funguje iwconfig eth1 txpower off. Nějakým spektrometrem jsem to smz neměřil, ale od sítě se to odpojí.

Dělá snad rfkill něco dalšího? Možná iwconfig nedokáže vypnout bluetooth. To nevím. Nejsem vlastníkem BT.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
26.1.2010 21:40 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na notebooku Asus Eee PC 900A rfkill nefunguje :-(. Nedávno jsem to řešil a psalo mi to tuto chybu:
ath5k phy0: failed to wakeup the MAC Chip
ath5k phy0: can't reset hardware (-5)
Wifi sice vypnu, ale už nezapnu. Po příkazu
rfkill unblock wifi
se modrá ledka rozsvítí, ale nevytvoří se wlan0, jedině až po restartu. Takže pokud chci zapnout wifi musím restartovat. :-(
rADOn avatar 27.1.2010 09:36 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
rfkill pouze zabije vysilaci cip, reasociaci po znovuzapnuti uz si musi zaridit ovladac wifi. Od toho je prave to udalostni rozhrani. IMO wpa_supplicant to umi - kdyz nahodim rozhrani ktery je rfkillem blokovany, tak zahlasi ze zarizeni je "neaktivni" ale bezi a po odblokovani se pripoji.
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
26.1.2010 22:41 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Klasik
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, myslím, že tak byl popsán bezpečnostní vypínač Hala tajně nainstalovaný před jeho oživením, jehož mechanické vlastnosti dávali jistý pocit moci nad přesložitým počítačem.
kotyz avatar 26.1.2010 23:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Klasik
jo, to bylo v 2010 druhy vesmirny odysee. takova gilotinka na dalkovy ovladani pripevnena na privodnim kabelu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
27.1.2010 06:32 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Klasik
Ovládalo se to kalkulačkou, myslím že něco jako napište samé devítky a odmocněte. Problém ale byl, že to ten HALův stvořitel stejně vyčenichal a odpojil :)
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
kotyz avatar 27.1.2010 09:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Klasik
presne! este tam o tom myslim rikali "vypada to jako gilotina pro mys" ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
thingie avatar 28.1.2010 03:48 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Klasik
Podle mě to byl spíš popis nějakého ovládacího prvku na Leonovovi. Hledal bych to někde v kapitole kolem odletu od Jupitera ve 2010. I ve filmu tam byla výrazná scénka se značně mechanickým ovládacím prvkem.
Růžové lži.
27.1.2010 07:00 JoVi
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U mě na Asusu Eee 1101HA rfkill funguje tak napůl – zařízení můžu soft-bloknout, ale to nezhasne LEDky, a navíc Widlácké ovladače při vypínání Wi-Fi a BT používají nějaký jiný mechanismus a zařízení vypnuté s jejich pomocí rfkill hlásí jako hard-blocked a neumí ho zapnout.
27.1.2010 14:23 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln
No zrovna u eee je rfkill pruser.
Ve starsich verzich jadra jakz takz slapal, ale ted bud mam wifi a nebo BT. Zalezi na tom, jestli zkompiluju podporu PCI hotplugu.
Vysvetleni je nekde v "There's nothing to indicate that the Eee's ports are hotpluggable, and there's no topological data in the ACPI tables that ties the wifi function to the PCIe root bridges. However, the Eee firmware was sending an ACPI notification on wifi hotplug. But it was only sending this to the PCIe root bridges, and there's no way to then tell which device had potentially appeared or vanished."
13.6.2013 14:23 Leoš
Rozbalit Rozbalit vše Re: rfkill - zabíjení rádiových vln - Problém na HP ProBook 6560b
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
na mém ntb se projevuje zajímavá zvláštnost: když zapojím kabel lan, tak se Hard Blockne wifi... když vyhodím kabel, tak wifi vesele jede... už jsem zkusil ledasco... ale nenechá se přemluvit... řekl bych že to dělá novější jádro... dříve na ubuntu 9.4 to fungovalo ještě bez problémů... nějaký nápad?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.