Portál AbcLinuxu, 4. července 2025 01:08
Nedávno jsem se tady zmínila o mých nepříjemných zkušenostech s e-shopem triko.sk (tady). Napsala jsem jim samozřejmě hned mail, kde jsem žádala okamžitou reklamaci a taky to, aby mě to už nic nestálo. Odpověď s pokornou omluvou přišla rychle a samotné tričko vlastně taky.
Uběhl přesně týden a já si na poště vyzvedla nové tričko, nyní již bez jakýchkoliv vad. Jenom mě na tom zaráží ona rychlost. Původní objednávka a výroba na zakázku se celkem vlekla, ale teď hle, když šlo do tuhého, všechno bylo rychle hotové. V mailu jsem taktéž uvedla, že pokud chtějí vadné tričko zpátky, ať si hezky zaplatí jeho poštové. Kupodivu ho nechtěli, nevím proč :) Takže mám teď dvě a přemýšlím, k čemu mi vlastně budou. To vadné využiju asi leda jenom tak, jak je vidět na fotce :o)
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.