Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 10:14
Tiskni
Sdílej:
jj, fakt mě to nadchlo, už běžím koupit FritzBox a volám do O2 Telekomu, aby mi oživili přípojku!
To bohužel netuším. O2 TV nepoužívám, ale asi bych nečekal žádné zvláštní problémy.
Tak jsem na to zběžně kouknul a přímo naklikat to (minimálně v DE verzi) nejde. Škoda.
Mezinárodní verze má pro některé země a operátory připravené konfigurační profily s podporou IPTV, kdy jsou pak třeba 2 Ethernet porty použity pro IPTV VLAN. Asi by se dalo vytvořit si vlastní profil pro CZ O2 včetně IPTV. Samozřejmě by vše mělo jít nastavit i ručně. K routeru se dá po aktivaci připojit z LAN přes Telnet a běží tam Linux.
Nevím na co by ta reklama měla být, jestli na produkt německé firmy, který se u nás nedá ani oficiálně koupit, nebo na moloch O2, který je bohužel jediný použitelný poskytovatel připojení na konci světa, kde bydlím.
Zápisek je o tom, že pokud někdo používá FRITZ!Box a chce přejít z ADSL na VDSL, musí si u technické podpory O2 zajistit správné nastavení DSLAM a v konfiguraci modemu nastavit VLAN. Třeba to někomu pomůže. Reklama ani na produkty AVM ani na O2 nebyla účelem zápisku.
da se tam domluvit.Jen při značné dávce štěstí, pokud se něco hodne nezměnilo. Ve své době bych klidně zaplatil pětikilo za to dostat k telefonu někoho s IQ nad 80 a možností předat mé informace technikům. Na druhou stranu s UPC se taky dá domluvit, ale první problém nastává se splněním toho, co bylo domluveno a druhý ve chvíli, kdy přijde jiný technik a zase to zkurví. Já jsem tak rád, že se mi ve všech potřebných lokalitách podařilo připojit k malé síti, kde mám kontakt na lidi, který o té síti skutečně něco vědí.
Jen při značné dávce štěstí, pokud se něco hodne nezměnilo. Ve své době bych klidně zaplatil pětikilo za to dostat k telefonu někoho s IQ nad 80 a možností předat mé informace technikům.Protože nějaký genius vymyslel, že se dovoláš na FrontOffice, namísto ServiceDesku. To má hned dvě výhody, první je, že zákazník se nasere u krav, které vůbec netuší nic o čemkoliv technickém a pak už je předem nasraný na SD, protože kdo by se mu vůbec divil. Debilita a neznalost lidí z FrontOffice je ve firmě pověstná. Koukám že asi budu muset sepsat manuál k O2 (jak dosáhnout opravy, když jí člověk potřebuje).
Tak O2 je jedna z mala firem, kde se clovek rovnou dostane k cloveku, co vi co delaJak se to dělá a od kdy tomu tak je?
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.