Engine "defaultně" poskytuje tři režimy, první osoba, třetí osoba a volné otáčení kamery v režimu třetí osoby; pomocí funkcí camera modulu se dá kamera dál upravovat (její pozice, natočení, FOV apod.) takže takto se potenciálně dají dělat i další pohledy (třeba pro plošinovky, kde je potřeba pohled z boku)
Tak jsem to konecne zkompiloval (SDL2 se do gentoo driv neproboxovala) a… nic. Jde to spustit, jde to ukoncit. Zabudovany editor vypada stejne jako v sauerbratenu ale nezjistil jsem jak zalozit novou mapu. Vtipny je ze na forech a webu se daji najit intimni detaily organizace textur nebo Lua API, ale zakladni konzolovy prikazy jsou asi znamy jen tajny IRC kabale
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
Editace map apod. jsou skoro stejný jak v Sauerbratenu, novou mapu momentálně udělat nejde protože to potřebuje víc než sauerbraten (kvůli klient-server architektuře) takže je potřeba si mapu zkopírovat z té prázdné. Na příkladech a víc "začátečnické" dokumentaci se pracuje...
Ne že bych měl něco proti dokumentaci ale když bys na wiki napsal v pár bodech "od sauerbratenu se to liší tak a tak", měl bys za pět minut v základu pokrytých IMO 90% lidí (kdo SB nezná tomu ten projekt v téhle fázi stejně nic neřekne).
BTW… Co je octacraft? To má být něco s minecraftem?
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
je to demo, na kterým dělám, taková hrozně neoriginální kopie minecraftu, ale účel to splní (ukáže procedurální editační API a poskytne příklad, jak se taková hra dá naprogramovat, a nepotřebuje skoro žádný artwork)