Portál AbcLinuxu, 29. dubna 2024 13:45


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Bedňa avatar 5.9.2015 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak konečne nebojuješ proti namespace :-)
./client_linux_x64 
Using home directory: /home/mario/.octaforge/
<<< setting loglevel to WARNING >>>
[[INIT]] - sdl
[[INIT]] - net
[[INIT]] - game
[[INIT]] - lua
[[INIT]] - video
[[INIT]] - gl
Renderer: GeForce 7025 / nForce 630a/integrated/SSE2 (NVIDIA Corporation)
Driver: 2.1.2 NVIDIA 304.125
GLSL: 1.20 NVIDIA via Cg compiler
[[INIT]] - console
[[INIT]] - world
[[INIT]] - sound
[[INIT]] - cfg
OF defaults
[[INIT]] - render
[[INIT]] - mainloop
[[ERROR]] - variable hidechanges already exists
failed allocating radiance hints buffer!
Nejak to skapalo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
5.9.2015 18:10 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
na 7025 to nepojede, moc slabá karta.

minimum je tak intel HD3000 nebo nvidia 9600gt. Pak to už pojede, na nižší detaily.
Václav 5.9.2015 18:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Ah… Teď jsem přemýšlel že to opět zkusím, ale GMA X3100 asi smůla :/
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
asi ne... chce to aspoň sandy bridge, ale nejlíp lepší.
Václav 5.9.2015 19:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Jo, no… Tohle byla poslední katastrofa od Intelu, pak už začali dělat slušné integrované grafiky.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 5.9.2015 20:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
terminated by signal SIGSEGV (Address boundary error)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Bedňa avatar 5.9.2015 19:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Mám aj GeForce GTX 275, ale musel som ju vybrať, pretože mi zhorel zdroj a ten čo som tam dal má problém ju utiahnuť. Tak to testnem neskôr.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
5.9.2015 19:20 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
jo, GTX 275 by to měla zvládnout.
Bedňa avatar 5.9.2015 19:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Tá karta to dá ľavou zadnou na rozdiel od tých marketingových táto utiahne hravo hocijaký engine.
Memory Interface GDDR3
Memory Interface Width 448-bit
Memory Bandwidth (GB/sec) 127.0
KERNEL ULTRAS video channel >>>
5.9.2015 19:34 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
275 by měla být jen o trochu slabší, než gtx 460, takže to zvládne tak akorát...nicméně dnešní karty budou o dost výkonnější (třeba gtx 950, nebo i 750)
Bystroushaak avatar 5.9.2015 20:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Respekt.
blog.rfox.eu
5.9.2015 21:59 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrá práce!
Pochybnost, nejistota - základ poznání
7.9.2015 23:22 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moc hezke, jen tak dal!

Mimochodem, mrknul jsem na libcubescript a protoze ten jazyk vypada na tech necelych 5000 SLOC docela obstojne, zajimalo by me, zdali se ti jiz nekdo ozval s pozadavkem prepsat libcubescript do C99, aby byla knihovna pouzitelna i z C. Podle hodne letmeho pohledu nebude uplna brnkacka prepsat libcubescript do C :-(
8.9.2015 00:00 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
jo, to by bylo docela těžký... a vyžadovalo by to o dost rozdílný styl API.
8.9.2015 17:47 Jardík
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
struct SignalTest {
    // ...
    Signal<const SignalTest, int, const char *> on_simple = this;
    Signal<      SignalTest, float            > on_param  = this;
    // ...
};
Mně se to vůbec nelíbí. Proč? Protože každý signál zabírá místo v každé instanci objektu. Tento signál pak zase obsahuje ukazatel zpět na objekt.
8.9.2015 20:36 ---- | skóre: 33 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: OctaForge - OctaSTD update, libcubescript a OctaBuild
nějaká data v tom objektu stejně být musí, pro uložení connected callbacks.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.