Portál AbcLinuxu, 8. července 2025 22:56
Práce na enginu pro textové hry stále pokračuje. Podařilo se rozlousknout ukládání/načítání pozice hry, zprovoznil jsem doplňování pomocí tabulátoru i ve Windows. Také jsem implementoval počítání skóre a tím pádem se dá i spočítat procentuálně kolik z příběhu již hráč dokončil.
V svn repozitáři jsem začal tvořit i dokumentaci pro zájemce, kteří by chtěli použít engine pro vlastní hru. Dost postupů je vidět přímo ve zdroji příběhu - ES.py. Jisteže by se leccos dalo napsat lépe, ale prozatím stačí že to funguje. Konstruktivní kritika je vítána.
Rád bych požádal zájemce o otestování a nahlášení chyb. Pokud máte někdo nějaké nápady, nenechávejte si je pro sebe prosím
V další verzi bych rád rozjel mód bez kompasu (mód kosmická loď nebo kanály), což by znamenalo, že by se hráč pohyboval rovně, doleva, doprava, zpátky, nahoru a dolů. Původní souřadný systém by zůstal zachován. V některých případech, např. na kosmické lodi jsou světové strany nesmysl. Do budoucna bych rád také nějaký frontend (pyGtk, pyQt) se zachováním funkčnosti na doposud zkoušených platformách (linux, mac, windows).
Tiskni
Sdílej:
Hlavně, že ta vaše je bezchybná. :-D :-D
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.