Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 03:17

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
23.7.2009 21:49 cadic | blog: cadic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nic proti, ale tady to moc velkej úspěch mít nebude. Přijď mezi nás na http://forum.usmotors.cz/main.php ;)

23.7.2009 21:57 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Pisu si tu blog, poznamky pro sebe, nedelam to kvuli uspechu :-) Ale dik za tip.
24.7.2009 12:38 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)

Když se ta tyč ohnula, a ty jsi ji srovnal, nemůže se v těžším terénu ohnout znovu, třeba únava materiálu apod.?

24.7.2009 14:36 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
muze, ale tou dobou uz tam bude uplne nova z usa :-)
24.7.2009 07:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Mně se to líbí :-)
24.7.2009 08:28 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)

Mně taky! Ale není mi jasný, jak může ohlý táhlo řízení způsobovat vůle. Pochopil bych, že Ti to rozhasí geometrii, ale jak to může způsobit vůli?

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
24.7.2009 08:29 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)

Ledaže by t bylo tím, že když je ohlá, tak při řízení víc pruží ...

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
24.7.2009 08:37 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Jo to pruzeni tam taky bylo.
24.7.2009 08:31 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Protoze kdyz jsou na ty tyci jeste cepy v haji, tak se toci volantem a kola se diky tomu nepohnou hned. a Kdzy byla jeste k tomu ohnuta ta druha, co vede od prevodky k pravymu kolu, tak byla vule jako krava :) Ted uz je skoro pryc.
24.7.2009 12:31 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)

No čepy jo, ale o těch nemluvím. Myslel jsem přímo tu tyčku .... no hlavne, že nemáš vůle v té převodce.

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
24.7.2009 14:37 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
prevodka vypada, ze je v pohode, ale stejne se asi casem dovnitr pro jistotu podivam
24.7.2009 09:14 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
+1
Quando omni flunkus moritati
24.7.2009 19:46 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čím se to rovnalo? Ta tyč vypadá docela tlustě na narovnání za studena bez speciálních nástrojů ...
24.7.2009 20:47 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Normalne jsem to upnul do sveraku a zapacil rukama :) Na STK to staci, casem poridim novou.
24.7.2009 21:29 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

určitě to chce brzy seřídit geometrii jinak to bude žrát gumy a chovat se divně na silnici. Ikdyž po tom narovnání to možná bude lepší než před tím. Je vidět že to dostávalo zabrat, počítej že časem asi dojde na tlumiče, různé části zavěšení podvozku a možná i klouby hnacích hřídelí.

24.7.2009 21:33 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeep - narovnání řídící tyče (Tie Rod)
Jojo, geometrie bude potreba, sbihavost, je mi jasny :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.