Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 00:46
Chvíli jsem pátral a dalo mi práci přijít na to, jak ve scénáři nastavit, aby v multiplayeru za jednu stranu vždy hrál počítač a tento měl mnou vybraného leadera a mohl verbovat mnou vybrané jednotky.
Pozor: Aby to fungovalo, musí být při spouštění scénáře zatržena volba "Použij nastavení z mapy" ("Use map settings").
[side] side=4 controller=ai allow_player=no type="Spectre" canrecruit=1 recruit="Wraith,Necrophage,Banebow" team_name=2 team_lock=yes gold=250 village_gold=5 gold_lock=yes income=20 income_lock=yes share_view="no" share_maps="no" [ai] aggression=0.5 [/ai] [/side]
Všechno se děje v elementu side. Klíčové atributy jsou side, controller, type, recruit, canrecruit, a allow_player.
Atribut side určuje stranu, za kterou bude hrát počítač.
Atribut controller nastavíme na ai, protože chceme, aby stranu řídil počítač (umělá inteligence / artificial intelligence).
Atribut type nastavuje kdo bude leader. Hodnota musí odpovídat názvu jednotky, viz seznamy jednotek.
Atribut recruit slouží k nastavení seznamu jednotek, které mohou být rekrutovány a atribut canrecruit povoluje verbování. Položky seznamu musí odpovídat názvům jednotek stejně jako je to u atributu type.
Atribut allow_player nastavený na "no" způsobí, že se strana nezobrazí v seznamu stran při zakládání hry.
Kromě toho existuje řada dalších atributů, pomocí kterých se dají nastavit další parametry strany.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.