Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 00:46

wesnoth wml - ai v multiplayeru

13.9.2007 15:14 | Přečteno: 808× | wesnoth | poslední úprava: 15.9.2007 01:59

Chvíli jsem pátral a dalo mi práci přijít na to, jak ve scénáři nastavit, aby v multiplayeru za jednu stranu vždy hrál počítač a tento měl mnou vybraného leadera a mohl verbovat mnou vybrané jednotky.

Pozor: Aby to fungovalo, musí být při spouštění scénáře zatržena volba "Použij nastavení z mapy" ("Use map settings").

    [side]
        side=4
        controller=ai
        allow_player=no
        type="Spectre"
        canrecruit=1
        recruit="Wraith,Necrophage,Banebow"
        team_name=2
        team_lock=yes
        gold=250
        village_gold=5
        gold_lock=yes
        income=20
        income_lock=yes
        share_view="no"
        share_maps="no"
        [ai]
            aggression=0.5
        [/ai]
    [/side] 

Všechno se děje v elementu side. Klíčové atributy jsou side, controller, type, recruit, canrecruit, a allow_player.

Atribut side určuje stranu, za kterou bude hrát počítač.

Atribut controller nastavíme na ai, protože chceme, aby stranu řídil počítač (umělá inteligence / artificial intelligence).

Atribut type nastavuje kdo bude leader. Hodnota musí odpovídat názvu jednotky, viz seznamy jednotek.

Atribut recruit slouží k nastavení seznamu jednotek, které mohou být rekrutovány a atribut canrecruit povoluje verbování. Položky seznamu musí odpovídat názvům jednotek stejně jako je to u atributu type.

Atribut allow_player nastavený na "no" způsobí, že se strana nezobrazí v seznamu stran při zakládání hry.

Kromě toho existuje řada dalších atributů, pomocí kterých se dají nastavit další parametry strany.

       

Hodnocení: 27 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.