Portál AbcLinuxu, 27. října 2025 14:03
Chvíli jsem pátral a dalo mi práci přijít na to, jak ve scénáři nastavit, aby v multiplayeru za jednu stranu vždy hrál počítač a tento měl mnou vybraného leadera a mohl verbovat mnou vybrané jednotky.
Pozor: Aby to fungovalo, musí být při spouštění scénáře zatržena volba "Použij nastavení z mapy" ("Use map settings").
[side]
side=4
controller=ai
allow_player=no
type="Spectre"
canrecruit=1
recruit="Wraith,Necrophage,Banebow"
team_name=2
team_lock=yes
gold=250
village_gold=5
gold_lock=yes
income=20
income_lock=yes
share_view="no"
share_maps="no"
[ai]
aggression=0.5
[/ai]
[/side]
Všechno se děje v elementu side. Klíčové atributy jsou side, controller, type, recruit, canrecruit, a allow_player.
Atribut side určuje stranu, za kterou bude hrát počítač.
Atribut controller nastavíme na ai, protože chceme, aby stranu řídil počítač (umělá inteligence / artificial intelligence).
Atribut type nastavuje kdo bude leader. Hodnota musí odpovídat názvu jednotky, viz seznamy jednotek.
Atribut recruit slouží k nastavení seznamu jednotek, které mohou být rekrutovány a atribut canrecruit povoluje verbování. Položky seznamu musí odpovídat názvům jednotek stejně jako je to u atributu type.
Atribut allow_player nastavený na "no" způsobí, že se strana nezobrazí v seznamu stran při zakládání hry.
Kromě toho existuje řada dalších atributů, pomocí kterých se dají nastavit další parametry strany.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.