Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 10:17

O2 VDSL

31.10.2018 19:47 | Přečteno: 2438× | Jiné | poslední úprava: 4.11.2018 18:57

Už mě fakt deptaj. Každý týden alespoň jeden den se jim to tam všechno zblázní a žerou mi pakety a maj mizernou odezvu. (sory výpis z woken). Zasraný služby, hlavně že chtěj za linku skoro litr. Co je mi platná 50Mbps linka, když to sotva dosahuje 25 a každou chvíli je to nepoužitelný.
 1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  router.asus.com [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     8 ms     *        8 ms  122.197.broadband16.iol.cz [90.183.197.122]
  5     9 ms    10 ms    10 ms  194.228.190.5
  6     8 ms     8 ms     8 ms  nix4.seznam.cz [91.210.16.195]
  7     9 ms     8 ms     *     n7k-ko-a-vdc-1-po1.seznam.cz [185.66.188.7]
  8     9 ms     8 ms     9 ms  n7k-ko-a-vdc-2-po3.seznam.cz [185.66.188.25]
  9     8 ms     *        9 ms  www.seznam.cz [77.75.79.39]

Trace complete.

C:\Users\Jardik>tracert www.seznam.cz

Tracing route to www.seznam.cz [77.75.79.39]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  router.asus.com [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        7 ms     7 ms  123.197.broadband16.iol.cz [90.183.197.123]
  4     8 ms     8 ms     7 ms  122.197.broadband16.iol.cz [90.183.197.122]
  5    10 ms     9 ms    11 ms  194.228.190.5
  6     9 ms     9 ms     8 ms  nix4.seznam.cz [91.210.16.195]
  7    10 ms     *        8 ms  n7k-ko-a-vdc-1-po1.seznam.cz [185.66.188.7]
  8     9 ms     9 ms     9 ms  n7k-ko-a-vdc-2-po3.seznam.cz [185.66.188.25]
  9     8 ms     9 ms     8 ms  www.seznam.cz [77.75.79.39]

Trace complete.

C:\Users\Jardik>tracert www.seznam.cz

Tracing route to www.seznam.cz [77.75.79.39]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  router.asus.com [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     8 ms     8 ms     8 ms  122.197.broadband16.iol.cz [90.183.197.122]
  5    10 ms    10 ms     9 ms  194.228.190.5
  6     9 ms     8 ms     9 ms  nix4.seznam.cz [91.210.16.195]
  7    12 ms     9 ms     9 ms  n7k-ko-a-vdc-1-po1.seznam.cz [185.66.188.7]
  8     8 ms     9 ms     9 ms  n7k-ko-a-vdc-2-po3.seznam.cz [185.66.188.25]
  9     8 ms     9 ms     8 ms  www.seznam.cz [77.75.79.39]

Update 2018/11/04

Další den a další mizernej ping a packet loss. Tohle není internet. To je samý "až 50 Mbps", "až víc keců". Ale když pak chcete přenés pár bajtů a trvá to půl sekundy, tak jakech 50 Megabitů za sekundu? 40 bytů půl sekundy, to je 80 bytů za sekundu a to je 640bps! Kdyby tady byl nejakej lepší alespoň, tak bych je poslal do řiti.        

Hodnocení: 75 %

        špatnédobré        

Obrázky

O2 VDSL, obrázek 1 O2 VDSL, obrázek 2 O2 VDSL, obrázek 3

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

31.10.2018 20:53 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkousel jsi ten crapbox od nich hodit do bridge a PPP si zakoncit na necem rozumnejsim? Dochaziva tomu RAMka, ze conntrack nemiva kam davat novy spojeni, dela to prakricky vsem boxum, co prodavaj. Nejlepsi od toho nechtit vic, nez DSL modemovani.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
Jardík avatar 1.11.2018 11:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Já modem od nich nemám, mám vlastní. Jedná se o Asus DSL-AC52U. Toto ale vypadá prostě na problém na jejich straně, pochybuju, že by modem takle náhodně začal dělat výkyvy v odezvě, obzvláště, když jsem k němu připojen drátem a nikdo v té době na wifi není (a kontrolou ve web rozhraním modemu vidím, že přes wifi nic neteče). Nespraví to ani restart modemu, přejde to časem samo (třba dvě tři hoďky a pak je to ok).
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 1.11.2018 11:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Přiložil jsem druhý obrázek, který ukazuje stav, když je to ok.
Věřím v jednoho Boha.
Bystroushaak avatar 1.11.2018 11:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Hele: Hlášení poruch aneb jak jednat s korporací. Ping ti nikdo imho řešit nebude, ale packet loss by měli.
1.11.2018 11:58 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
No, tak si nahod nejakej grafovac pingu a pak je s vysledkama spamuj, dokud s tim neco neprovedou ;-)
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
Bystroushaak avatar 1.11.2018 12:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Zkusit to může, ale přijde mi to jako zabitý čas. Na lince s agregací 1:25, či 1:50 je docela běžné, že v některé hodiny ping vyskočí, stejně jako spadne rychlost. To není bug, to je inherentní vlastnost kupované služby.
Bystroushaak avatar 1.11.2018 15:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Hm, tak beru zpět, jak upozornil alkoholik dole, agregace už by tam být neměla.
1.11.2018 17:58 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Včera večer mi rovněž blbnul internet, byl neuvěřitelně pomalý, tak jsem zkusil ping seznam a nic, zkusil jsem tedy ping ip adresy a to už běželo, takže asi měli nějaký problém s dns. Jinak mi internet od O2 běží stabilně a tohle byl jediný výpadek, která jsem po několika letech zaznamenal. Praha, 20 Mb/s. Takže bych asi zavolal na jejich linku a zkusil se promačkat k živému člověku.
Bystroushaak avatar 31.10.2018 21:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty ses dal na windows? :O
blog.rfox.eu
Jardík avatar 31.10.2018 22:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Protože pořád kysám v práci od rána do večera a když se dostanu doma k počítači, tak akorát pustim nějakou hru nebo zkouknu nějaký film, protože na nic jiného nemám náladu.
Věřím v jednoho Boha.
Bystroushaak avatar 1.11.2018 00:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Dneska jsem cestou z práce četl něco relevantního v Mastery:
1. Value learning over money

In 1718, Josiah Franklin decided to bring his twelve-year-old son Benjamin into his lucrative, family-run candle-making business in Boston as an apprentice. His idea was that after a seven-year apprenticeship and a little experience, Benjamin would take over the business. But Benjamin had other ideas. He threatened to run away to sea if his father did not give him the choice of where he could apprentice. The father had already lost another son who had run away, and so he relented. To the father’s surprise, his son chose to work in an older brother’s recently opened printing business. Such a business would mean harder work and the apprenticeship would last nine instead of seven years. Also, the printing business was notoriously fickle, and it was quite a risk to bank one’s future on it. But that was his choice, his father decided. Let him learn the hard way.

What young Benjamin had not told his father was that he was determined to become a writer. Most of the work in the shop would involve manual labor and operating machines, but every now and then he would be asked to proofread and copyedit a pamphlet or text. And there would always be new books around. Several years into the process, he discovered that some of his favorite writing came from the English newspapers the shop would reprint. He asked to be the one to oversee the printing of such articles, giving him the chance to study these texts in detail and teach himself how to imitate their style in his own work. Over the years he managed to turn this into a most efficient apprenticeship for writing, with the added benefit of having learned the printing business well.

---

After graduating from the Zurich Polytechnic in 1900, the twenty-one-year-old Albert Einstein found his job prospects extremely meager. He had graduated near the bottom of the class, almost certainly nullifying any chance to obtain a teaching position. Happy to be away from the university, he now planned to investigate, on his own, certain problems in physics that had haunted him for several years. It would be a self-apprenticeship in theorizing and thought experiments. But in the meantime, he would have to make a living. He had been offered a job in his father’s dynamo business in Milan as an engineer, but such work would not leave him any free time. A friend could land him a well-paid position in an insurance company, but that would stultify his brain and sap his energy for thinking.

Then, a year later, another friend mentioned a job opening up in the Swiss Patent Office in Bern. The pay was not great, the position was at the bottom, the hours were long, and the work consisted of the rather mundane task of looking over patent applications, but Einstein leaped at the chance. It was everything he wanted. His task would be to analyze the validity of patent applications, many of which involved aspects of science that interested him. The applications would be like little puzzles or thought experiments; he could try to visualize how the ideas would actually translate into inventions. Working on them would sharpen his reasoning powers. After several months on the job, he became so good at this mental game that he could finish his work in two or three hours, leaving him the rest of the day to engage in his own thought experiments. In 1905 he published his first theory of relativity, much of the work having been done while he was at his desk in the Patent Office.

---

Martha Graham (see here for more on her early years) first trained as a dancer at the Denishawn School in Los Angeles, but after several years she determined she had learned enough and needed to go elsewhere to sharpen her skills. She ended up in New York, and in 1924 was offered a two-year stint as a dancer in a follies’ show; it was well paid, and so she accepted. Dancing is dancing, she thought, and she could always work on her own ideas in her free time. But near the end of the term, she decided she would never again accept commercial work. It drained her of all of her creative energy and destroyed her desire to work on her own time. It also made her feel dependent on a paycheck.

What is important when you are young, she decided, is to train yourself to get by with little money and make the most of your youthful energy. For the next few years she would work as a dance teacher, keeping her hours to the minimum for survival. The rest of the time she would train herself in the new style of dancing she wanted to create. Knowing the alternative was slavery to some commercial job, she made the most of every free minute, creating in these few years the groundwork for the most radical revolution in modern dance.

---

As previously narrated in chapter 1 (see here), when Freddie Roach’s career as a boxer came to an end in 1986, he took a job as a telemarketer in Las Vegas. One day, he entered the gym where he himself had trained under the legendary coach Eddie Futch. He found many boxers there who were not receiving any personalized attention from Futch. Even though he was not asked, he began to hang around the gym every afternoon and help out. It turned into a job for which he was not paid, so he held on to his telemarketing position. Working the two jobs left just enough time to sleep. It was almost unbearable, but he could withstand it because he was learning the trade for which he knew was destined. Within a few years he had impressed enough young boxers with his knowledge to set up his own business, and was soon to become the most successful boxing trainer of his generation.

It is a simple law of human psychology that your thoughts will tend to revolve around what you value most. If it is money, you will choose a place for your apprenticeship that offers the biggest paycheck. Inevitably, in such a place you will feel greater pressures to prove yourself worthy of such pay, often before you are really ready. You will be focused on yourself, your insecurities, the need to please and impress the right people, and not on acquiring skills. It will be too costly for you to make mistakes and learn from them, so you will develop a cautious, conservative approach. As you progress in life, you will become addicted to the fat paycheck and it will determine where you go, how you think, and what you do. Eventually, the time that was not spent on learning skills will catch up with you, and the fall will be painful.

Instead, you must value learning above everything else. This will lead you to all of the right choices. You will opt for the situation that will give you the most opportunities to learn, particularly with hands-on work. You will choose a place that has people and mentors who can inspire and teach you. A job with mediocre pay has the added benefit of training you to get by with less—a valuable life skill. If your apprenticeship is to be mostly on your own time, you will choose a place that pays the bills—perhaps one that keeps your mind sharp, but that also leaves you the time and mental space to do valuable work on your own. You must never disdain an apprenticeship with no pay. In fact, it is often the height of wisdom to find the perfect mentor and offer your services as an assistant for free. Happy to exploit your cheap and eager spirit, such mentors will often divulge more than the usual trade secrets. In the end, by valuing learning above all else, you will set the stage for your creative expansion, and the money will soon come to you.
Bystroushaak avatar 1.11.2018 00:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Poslal jsem to, protože poslední dobou řeším podobný problém. Podařilo se mi znásobit peníze na úroveň času a čím dál víc mám pocit, že to není úplně dobrý tradeoff.
1.11.2018 05:49 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Mno, k tomu si musi kazdej dojit sam.

Tak kdy s Tebou muzu pocitat na neco zabavnejsiho a pro komunitu? :-D Ja jsem taky zastropovanej na 50k cista, za komunitni praci pro tak malou komunitu, jako je CZ/SK, se neda sehnat moc vic. Ale mam absolutni svobodu delat si co-chci-kdy-chci a hlavne jak-chci. (teda, dodrzet svoje standardy a jeste standardy podobnejch magoru naokolo, je job sam o sobe, ale tak, to se clovek aspon hecuje se dal ucit)

Planuju vypadnout na rok-dva-tri za rok/rok-a-pul-max nekam na zapad rozjet vpsFree.org a spoustu dalsich veci, ale 100k nemuzu slibit asi nikomu, ani vyhledove.

Toz ale ze prace pro korporat za tech 100k neni to pravy orechovy, jak rikam, na to si musi prijit kazdej sam :D Nicmene, da se tak vcelku slusne rychle poresit bydleni. Btw, co tak pozoruju, udelat si pri takovym prijmu rodinu a zvyknout si je na ten standard, to se pak uz blbe couva na nizsi $.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
4.11.2018 09:44 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Tak to asi uplna neziskovka neni, co? V opravdovych neziskovkach, mily pane sefe, pracuji lide zdarma.
1.11.2018 05:52 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Jinak @ otazka penez - nemel by kazdej chtit svoji banku? Nebo, nemeli bychom chtit aspon svoji (komunitni) banku? Abychom si mohli financovat svoje projekty +- sami? Vsak tak je ten system nastaveny, prijde mi divny, ze to od nas chapou jenom ti matfyzaci z Fio...
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
1.11.2018 15:15  
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
1.11.2018 17:14 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
He? Borce, asi sis nevsim, ze ja nejsem zadnej Poky, ale sefuju organizaci s obratem 5M rocne. Kdybych byl tunelar, uz by se to asi projevilo, ne? Ja vim, na banku je to furt cca 200x min, nez je potreba, ale OK, nejak se tam dostat musime, ne?
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
1.11.2018 17:30  
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Jo, potrebujeme nutne narcise, aby spravoval nase penize, kdyz komunita neni schopna ani vymamit penize z jednoho kluka. To bude fungovat ku prospechu vsem.
1.11.2018 17:38 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Jo no, presne tak. Nebo komunita strasne potrebuje takhle jedovaty voly, kteri ale sami maji net-negative vliv na veci, ze.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
1.11.2018 17:40 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
A btw, jestli si mam vybrat bejt takovyma volama vnimanej jako narcis, vs. bejt jako vsichni, co se snazili "komunitu" delat do ted, tj. pod vlivem takovejhle volu si to stocit nakonec na malou domu a na komunitu se vykaslat... radsi budu ten narcis. A jo, mas to tu v cislech. Jestli ti to prijde narcisticky, tak by ses mel zamyslet, jaky "diagnozy" asi sedi na tvoje chovani ;-)
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
vencour avatar 3.11.2018 17:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Aspoň neni anonymní, že? A víš aspoň, koho žalovat, kdybys náhodou měl pravdu.
Nebo koho podporovat, kdybys pravdu neměl.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.11.2018 00:57  
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Protože přispívat pod nějakou smyšlenou přezdívkou tě anonymity zbavuje, že?
Bystroushaak avatar 4.11.2018 02:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
V případě registrovaných uživatelů je výhoda, že sice neznáš „reálná“ jména, ale zase máš relativně silnou jistotu, že se bavíš jen s jedním člověkem. Můžeš mu tak například přiřadit reputaci, což je užitečné z mnoha různých důvodů. Pro mě má většina neregistrovaných uživatelů skoro nulovou. Na jejich názorech mi moc nezáleží a informace od nich beru s rezervou. Což v infosféře, kde nic než informace nehraje roli může být relativně kontraproduktivní k jejich snažení.

Samozřejmě chápu, že oni zase nedávají moc reputace mě, takže je jim to úplně jedno. Reputace má ale i opačnou stranu; uživatelům s vysokou reputací věřím podstatně víc. Jejich názory mě zajímají a věnuji jim podstatně víc myšlenkového času, než uživatelům bez ní. Když mi něco napíše davkol, JS1, xkucf, králík, pavlix, pc2005, Jenda či pár dalších, tak se tím automaticky zabývám a dám vysokou prioritu jejich názoru, i když s ním jinak nesouhlasím, nebo mi nepřijde podstatný. Jinými slovy je beru jako jakési referenční body, kterým dávám zvýšenou možnost ukázat mi, že můj názor a pohled na svět není správně.

Myslím, že to je jedna z velkých výhod abclinuxu, protože tyhle sítě reputace tu prostě zcela očividně existují a jsou masivně využívány. Slovenská učitelka měla kdysi pravdu, že v tomhle ohledu tu vytváříme jakési spiknutí. Když přispíváš anonymně, tak se o tohle obíráš. Samozřejmě tu pořád můžeš trolit (=degradovat se na anonymní opruz) a dokonce i občas napsat něco konstruktivního, či relevantního, ale obíráš se o možnost to násobit svojí reputací a mít vliv na životy ostatních.

Imho stojí za zamyšlení, jestli to fakt stojí za to.
4.11.2018 14:56  
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Neřekl bych, že hodnocení myšlenky podle jejího autora je něco úctyhodného.
Bystroushaak avatar 4.11.2018 16:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Neřekl bych, že hodnocení myšlenky podle jejího autora je něco úctyhodného.
Nevím co to má společného s úctyhodností. Psal jsem o hodnocení zdrojů myšlenek, nikoliv myšlenek jako takových. Jinými slovy, nemám čas vyhodnocovat všechno co sem kdo napíše, proto prioritizuji na základě reputace zdroje. To mi přijde jako heuristika s nejlepším poměrem zisku k vložené námaze, ale samozřejmě se rád nechám poučit, pokud máš něco lepšího.
5.11.2018 01:38 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
+1 nepotrebuju znat cislo obcanky kazdyho, kdo ma nazor jinej, nez je muj.

Ale rad bych vedel, ktera pokud mozno konzistentni identita se mnou vede diskuzi, Co nas od sebe odlisuje, je prave uhel pohledu, Pavel Snajdr je napr. jeste nejakej pan dirigent v Praze. Opensource die hard magor z Liberce od cca 17ti vystupuje pod nickem snajpa, bo to byl username, co mi dal spravce skolni site v osmicce, kdyz jsem mu to pwnul ten rok.

Kdo je presne Lisak mne nezajima, pokud vim, s kym se bavim, jako pocitajici hmotnou identitou na podobnym levelu vnimani

Akorat Lisaku kua, kdy mas cas cist tolik veci, abys mohl tak linkovat? Nepsal jsi mi, ze nestihas delat nic pro komunitu? Jak pak musim sice komunitni taxou, ale platit borce, z kterych nic neni, a ani nemuze - nechteji dochodit stredni, bo nikdo po ruce neni. Nechces duvod naucit se vic Haskell? Nebo nekdo jiny?
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
5.11.2018 01:49 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
More to the point, ted se bavim se svoji drahou polovickou o borcovi, kteryho potkavam uz cca rok v hackerspace, a znam ho jen nickem, kterej vylozene vim, ze meni, Protoze jenom ja vim o trech, takze ani nema cenu uvadet.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
vencour avatar 4.11.2018 13:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Protože komunikovat s někým na webu a pak i jinak a vidět tu shodu dává smysl a víru v toho člověka.
Stejně tak lze dohledat komentáře dotyčného a posoudit jeho ucelenost a věrohodnost. Nikdo nedokáže všem lhát pořád.
Pan primář Sova říkal něco jako "nemohl byste pane kolego vaše slova přeformulovat?" ... ale to říkal někomu kdo za to stál. Někomu neanonymnímu a fachmanovi.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.11.2018 14:50  
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Popsal jsi výhody anonymity - vyhýbání se šikaně. Např. Aleš Kapica je vynikající autor se spoustou životních a profesních zkušeností, přesto ho tu lidé buzerují jakmile vidí jeho jméno. Kdyby ho vyloženě nebavilo provokovat kretény, tak by sem asi nepsal a ábíčko by přišlo o kvanta kvalitních informací. Anonymně si člověk odpočine a bohužel si Bystroussak z anonymity zaujatě vybírá to špatné.
vencour avatar 4.11.2018 21:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Nebo někoho jen baví být anonymní.
Případně "ono fakt je těžký naučit starýho psa novým věcem".
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.11.2018 09:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Sefujes, ano? ROFL
5.11.2018 18:46 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Jo, ve smyslu resim, ne ze bych si hral na sefa. V tom kontextu to slovo nepouzivam, protoze je absurdnejsi, nez jako synonymum pro vytvare + spolupracovat + mit aspon nejaky ocekavani o vysledku.

Sefovat ve smyslu hrat si na sefa stejne nikdy nefunguje a pusobi vtipne, tak proc z toho nemit srandu rovnou ;)

Co Ty, Budovateli Kapitalismu (tm), je nejaka nadeje, ze vubec pochopis, co rikam? Se ukaz taky jednou a zkus bejt necim konstruktivni.

Pamatuju si na borce, co mi vysvetlovali, ze az budu chtit mit rodinu, tak se na to stejne vykaslu a zacnu hrat malou domu, jako vsichni.

Jenze pri svy omezeny predstavivosti nevim, jak jinak to vysvetlit, nez proste hekticky stihnout, co se da, nez natahnu brka.

Ty to stejne neocenis, hejty davas totalne irelevantni a zbyde tu po Tobe co presne, prosim?

Jestli to k necemu bylo mi stejne nejlip reknou ty deti, az ani ja uz nebudu poradne pobirat, ktera bije. Kolik ze Ti je? Abych vedel, jak moc je to v riti a musim pospichat, nez ze mne bude taky takova zaseknuta gramofonova deska na polamanym gramofonu, kterej se z litosti nechce nikomu vyhodit.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
5.11.2018 20:42 bmVjdW0=
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
ts, ts, tolik žluči v jednom člověku
5.11.2018 21:59 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Zajimava interpretace.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
otasomil avatar 1.11.2018 12:28 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdravim
Tem packet loss je tam zamerne abysme nemohli pres ne telefonovat a obirat je o kseft z pevnych linek, mobilu a protoze VoIP nejde technicky zakazat tak je treba toto uzivatelum zneprijemnit v podobe vypadavajicich hovoru coz zajisti prave vypadavajici pakety.
K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Bystroushaak avatar 1.11.2018 12:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
O2 nabízí VoIP už asi deset let. Vypadávající packety při normální konfiguraci nezpůsobí výpadek hovoru, ale "kostičkování" a obecně sračky na lince, kde to zní jak když mluvíš do plechové trubky.

Osobně bych si tipoval prostě vysokou agregaci a dost možná nekvalitní koncové vedení, které je třeba náchylné na vlhkost (padne rosa a parametry jdou do kelu).
1.11.2018 15:12 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
O jake agregaci je tu rec?
Bystroushaak avatar 1.11.2018 15:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Ok, o tom jsem neslyšel (věcem od o2 se vyhýbám velkým obloukem). Tak co dalšího by to mohlo být, když se to projevuje periodicky?
4.11.2018 09:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Na pripojeni od o2 provozuji voip jiz dlouha leta. Zadny problem nikdy nebyl.
Petr Tomášek avatar 2.11.2018 08:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To máš zato, že podporuješ telekomunisty!
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2018 23:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jiní už tu doporučovali bridge režim, já bych doporučoval zkontrolovat chybovost přenosu hlášenou modemem. Někde to jde najít jen přes telnet. Neměla by tam být ideálně skoro žádná.

Reálně řešitelné to je jen snížením rychlosti přípojky.

Že by to byla chyba někde u O2, to bych se divil, každopádně DSL přes T-Mobile má obecně lepší konektivitu - hlavně tu zahraniční.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 7.11.2018 16:59 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem v lokalitě, kde defacto nemám jinou variantu. Klasika, dřevěné sloupy, na nich dráty. Pořád od stolu říkali, jak je vše z jejich strany ok, tak jsem začal vytvářet umělé výpadky (aby jich bylo více), protože poruchy se projevovali při výkyvech počasí (ale v momentě, kdy to potřebujete nejméně). Pak jsem je začal prudit s výsledky. Nakonec přijel technik, koukl na sloupu pod zvon a dráty zkorodované a nahnilé. Do měsíce přijeli s náklaďáky, vyměnili pár sloupů a v celé lokalitě natáhli nové kabely. Od té doby je klid. Jsou prostě věci, kdy je třeba zvednout zadek a zajet se podívat na místo, protože ne všechno diagnostika odhalí.
vencour avatar 8.11.2018 19:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Nemělo by mít shnilé vedení vyšší odpor nebo impedanci? Čili něco by mohlo by být poznat.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Bystroushaak avatar 9.11.2018 00:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Jde to poznat když na to pustíš diagnostiku. Konkrétně u tohohle bys ve 4telu za deště viděl svod.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 15.11.2018 19:17 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
Hele, netuším, jakou spouštěli diagnostiku, co viděli, co neviděli. Od telefonní zásuvky dál od baráku mne to nezajímá, protože platím faktury za služby. Tak ať se stará ten, co inkasuje.
vencour avatar 15.11.2018 22:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 VDSL
A pořád je to tak, že to může 3 dny nejít a nic se neděje, maj na to nárok?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.