Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 07:08

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
21.1.2006 13:42 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skutecne ten vyhledavac bude financovan ze statnich penez? Muzete poslouzit nejakym odkazem? Ja jsem tedy slysel neco jineho...
Luk avatar 21.1.2006 14:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Ano, píší o tom např. tady nebo tady.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.1.2006 14:24 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Ehm, no ale z toho vyplyva, ze to bude bezna spoluprace statniho a soukromeho sektoru, ktera se deje vsude na svete, USA nevyjimaje. Opravdu nechapu co vam na tom vadi, google potrebuje ve vyhledavani konkurenci jako sul.
Luk avatar 21.1.2006 16:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
No to je opravdu výborný nápad, budovat konkurenci pomocí dotací. Hlavně v takovém oboru, kde není nijak omezen vstup na trh (což třeba pro dopravní letadla neplatí). Šílenější nápady se málokdy vidí :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.1.2006 22:02 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
No to je opravdu výborný nápad, budovat konkurenci pomocí dotací.

Vitame prave dopadnuvsi navstevniky z Mesice a s radosti jim sdelujeme, ze toto neni nic noveho ani neobvykleho.

Mimochodem, cim principialne vyjimecnym je omezen vstup na trh s dopravnimi letadly?

Luk avatar 22.1.2006 00:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Vitame prave dopadnuvsi navstevniky z Mesice a s radosti jim sdelujeme, ze toto neni nic noveho ani neobvykleho.
Není to nové ani neobvyklé, ale to ještě neznamená, že je to správné.
Mimochodem, cim principialne vyjimecnym je omezen vstup na trh s dopravnimi letadly?
Přísnými pravidly a velice náročným schvalovacím procesem, kterým musí každý vyráběný stroj projít. Schvalování automobilů (které je také komplikované) je v porovnání s tím procházka růžovou zahradou. A i když letadlo získá homologaci, ještě to nic neznamená - za pár let se pravidla přitvrdí a bude se schvalovat znovu (resp. to, čeho se zpřísnění týká). Protože tato pravidla určují vlády (resp. jimi řízené orgány), lze pochopit, že se mohou výrobcům snažit pomoci vyrovnat se s omezeními, která na ně dopadají (a odolat tak zahraniční konkurenci).

To ovšem vůbec neznamená, že bych dotace výrobcům letadel schvaloval. Jen jsou ty dotace trochu pochopitelnější, protože než lze vůbec prodat první letadlo (nebo nějaké nově vyvinuté), trvá několik let, než skončí schvalovací řízení. U internetových služeb se nic takového nekoná, službu lze kdykoliv spustit - administrativní překážky nejsou.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.1.2006 14:12 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, je potreba prestat dotovat jakekoliv alespon sebemene smysluplne veci a penize rozdelit na podporach nepracujicim, pristehovalcum a duchodcum.
www.pcnews.cz
stativ avatar 21.1.2006 14:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
A na podporu Blenderu ;-)
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
JiK avatar 21.1.2006 14:27 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Kdyz nastavime system tak aby podporoval line, zmetky, flakace, nezamestnane a praci-se-vyhybajici, trebas skvelyma podporama, bezplatnym zdravotnictvym a skolstvym (pro ty co nepracuji a tudiz neplati dane je oboji skutecne 'zdarma') na ukor tech co tvrde pracuji, snazi se neco vybudovat a zlepsit sve postaveni a svou kvalifikaci, nebude pak prirozene, ze se zvetsi prave ta podporovana skupina?

Ze, je-li proste vyhodnejsi brat davky a flakat se nez pracovat a platit krvave dane, budou lidi prirozene tihnout k tomu brat ty davky...?

Kdyz nastavime pravidla aby podporovala pracovite, pilne a uspesne, budou se vsichni sami chtit a snazit stat tema uspesnejsima.

Jak rikal Masaryk: "Nebat se a nekrast!"

vencour avatar 21.1.2006 15:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač

Při současné systému politiky a 4 letém koloběhu voleb asi nebude snadné prosadit změnu. Lepší je vézt se a čekat, než padnem na ústa (?).

Tj. nevim, jak to udělat jen z přesvědčení, jak tohle vsvětlit lidem, že by měli myslet dál, než na rok dopředu.

Je to jako hniloba, to plácání se v životě bez práce. Při pokusu o nějaké řešení se začne řvát, že se porušuje lidskost, že oni mají právo ... houby mají ... každý organismus by se měl bránit proti degeneraci. Jenže buňky nemají demokracii a nemůžou remcat proti čemukoli. Lidi jo.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Luk avatar 21.1.2006 16:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Všechno špatně. Je potřeba především snížit daně. A pokud rozdělovat peníze, tak především na:
  1. zlepšení komunikace státu a občana (zveřejňování více informací, zlepšení technickým možností komunikace atd.)
  2. provedení důchodové reformy
  3. opravy infrastruktury, která je v majetku státu
  4. podporu vzdělávání
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
22.1.2006 11:43 barney
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač

hmm, staci sa pozriet na slovensko :-))

znizili sa davky ... a hned ma socialista fico aj ta jeho druzina 30%tnu podporu

to je vsak dlha politicka debata, ktorej sa zucasnit nemienim, pretoze tomu nerozumiem a pocit, ze "modra je dobra" je len moj vlastny :-)))

22.1.2006 12:39 Kero | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
>znizili sa davky ... a hned ma socialista fico aj ta jeho druzina 30%tnu podporu
...a pokud si spravne pamatuji, nezamestnanost z 27 na 15 procent.
Jsem odpůrcem GPL, ale ne odpůrce svobodného softwaru. Jen software pod MIT licencí je opravdu svobodný.
21.1.2006 16:45 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
diskuze na podobne tema, dokonce na ni maji odkaz na hlavni strane. Asi se jim splnil sen.
PlnýBus - spolujízda student taxi nejen pro studenty
Luk avatar 21.1.2006 16:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Evropský vyhledávač
Obávám se, že nikoli. Quaero téměř jistě nebude open-source technologií, což vyvozuji jak ze souboru zúčastněných firem (nemá takhle náhodou Thomson něco společného s MP3? ;-)), tak i z dalších uvedených informací (hlavně těch o licencování). Takže jisté společné znaky tu jsou, ale tipuji to na ryze komerční projekt.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.1.2006 20:14 kar
Rozbalit Rozbalit vše Google
Google možná jede na Linuxu, ale jinak bys tajnůstkářštější firmu těžko pohledal. Ani po všemožných protestech -- dokonce ani po slibech, že to zveřejní -- nebyl kupříkladu schopen/ochoten zveřejnit kritéria pro zařazení zpravodajského zdroje do Google News.
Luk avatar 21.1.2006 20:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Google
O to tu ale vůbec nejde. Jen tvrdím, že se v případě Quaera pravděpodobně nebude jednat o open-source řešení (v tom smyslu, v jakém se o něm hovoří na Linuxsoftu).

Jinak tajnůstkaření Googlu jen svědčí o tom, o jak lukrativní záležitost se jedná. Tím spíš není důvod do toho pumpovat veřejné peníze.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.