Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 12:50
Napadá mne kacířská otázka: zda je vůbec dělení do kategorií dobrá myšlenka. Při hledání, zda je už otázka zodpovězena ve FAQ (nebo rozmýšlení, kam ji zařadit), často narazím na to, že některá otázka by patřila třeba do tří různých kategorií a u jiné nemám naprosto tušení, kam by se dala zařadit.
Ale abych jen nekritizoval, zkusím navrhnout alternativu. Takže námět zní: co místo kategorií přiřadit každé odpovědi několik (3-5) klíčových slov a pro hledání umožnit filtraci podle těchto klíčových slov. Samozřejmě je otázka, zda by pisatelé FAQ měli chuť se vymýšlet s nějakými klíčovými slovy, když už takhle je skoro nikdo nepíše (včetně mne :-( ).
Mimochodem, co dělat, když si myslím, že určitá položka FAQ je jednak prakticky duplicitní (viz tato dřívější), jednak by zasloužila buď přepsat od základu nebo aspoň opatřit velkým červeným nápisem "Tak takhle ne!"?
A zkontrolovat, jestli se na něj nic neodkazuje.spíš to přesměrovat na ten správný text
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.