Portál AbcLinuxu, 3. května 2025 07:10
Před časem jsem zde psal, že jsem posílal notebook ASUS F3SC na reklamaci.
Průběh reklamace byl takový, že jsem na webu asusu zadal reklamaci a ten mi vyhodil tzv. RMA číslo, kterým budu identifikovat můj notebook u DPD.
Ve čtvrtek 13.3.2008 jsem provedl zanesení notebooku do vyzvedávacího plánu DPD. V pátek se pro něho stavili a vyzvedli. Na jejich stránkách bylo možné sledovat kde se zrovna nachází a tak jsem zjistil, že se v pondělí ocitl na místě určení.
Na vyřízení reklamace mají 30 dní, čekal jsem tedy po zkušenostech bratra, že mi ho vrátí tak za 3 týdny. Ale světe div se, v pátek 21.3. mi na email poslali oznámení, že je to hotové a že to posílají DPD a link kde to můžu sledovat. Takže dnes kolem 10 hodiny přišel pán od DPD a přinesl.
S průběhem reklamace jsem velice spokojen. Notebook opravili tak jak jsem chtěl a ještě k tomu tam opravili nějaký kabel k bluetooth. Panty jsou nyní v pořádku a plast také. Takže jsem spokojen.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.