Portál AbcLinuxu, 26. října 2025 17:34
)
))
)) Ti největší prasata jsou kravaťáci a ti co kouřej BORA.
))
Tam je morálka na pravém a nejpravějším místě.
))
)
Vlakem jezdíme, sice občas je (bývá) bus rychlejší (třeba Student agency PH-BO), ale pohodlí, wc, možnost se projít, když už mne sezení nebaví, to dělá své.
)
Tak na vyšší cenu vlaků mam lék ... kilometrickou banku. Ale nejde ji používat neomezeně.
Moje poslední informace i praktická zkušenost je taková, že u KB nemusím platit za příplatek na EC/IC. Navíc si lístek vypíšu až ve vlaku - čehož zhusta a rád využívám a chodím 5 minut před odjezdem vlaku. Při těch frontách u pokladen je to pro mne dost velká výhoda.
Kdybych neměl rodiče v podkrušnohoří a přátele mj. v Ústí, Brně a Ostravě, tak bych taky neměl jak ji projezdit 
.
.
S tím příplatkem nevím, na webu to mají napsané tak divně, že je to možné pochopit oběma způsoby.Cestující jedoucí na KMB neplatí ve vlacích vyšší kvality EC a IC příplatek pro tyto vlaky. Rozumím tomu tak, že příplatek nezaplatíš a nedovedu si představit, že bys ho platil.
.
Ne to si dělám u fakticky fantasmagorickou srandu... Ale dokaď to bude státní moloh tak se asi nikam nehneme. Duležite bylo aby si stát ponechal dráhy (tratě) a ten zbytek zprivatizoval at se o vlaky stará někdo jiný...
) není hlavní problém nákladů na železnici. Hlavní je šílená neefektivita jakéhokoli konání na dráze, tragická obchodní politika (náklady na jednoho získaného cestujícího jsou závratné; a to vůbec nemluvím o nákladní dopravě) a vůbec celé nastavení systému (ve kterém cestující nehraje prakticky žádnou roli).
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.