Portál AbcLinuxu, 15. května 2025 20:49

 

16.5.2008 18:41 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 15:02

Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Anketa

Zrušili byste známkování na středních školách?
 (7 %)
 (15 %)
 (78 %)
Celkem 67 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

16.5.2008 19:34 depka | skóre: 20 | blog: eterity
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A s tou výměnou hardware a následnou bezproblémovou funkčností GNU/Linuxu to není tak horké --- vyndal jsem disk z jednoho laptopu, strčil jej do druhého a musel jsem se hodně snažit, aby mi opět začal startovat X server.

a co si cekal? ze xorg.conf z jednoho systemu bude fungovat i na jinem systemu?
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 19:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Já nic nečekal, jen jsem to párkrát četl jako úžasnou výhodu GNU/Linuxu oproti MS Windows.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
ZmaTkar avatar 16.5.2008 19:54 ZmaTkar | skóre: 18 | blog: ZmaTkar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
No ale ono to funguje, X-ka jsou trochu vyjímka - nedetekují graf. kartu při startu, takže pokud měl druhý NB jinou grafickou kartu, tak nemohly nastartovat. Navíc i když ti nenaběhnou Xka, tak máš stále terminál, kde to jde opravit. A nebo kdybys měl Xka nakonfigurovaná, aby používala framebuffer, tak by Ti to naskočilo.
Punk's not dead ...
16.5.2008 20:58 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Navic spravny linuxak se a) obejde bez Xek a b) si upravi xorg.conf jeste pred prohozenim hardware.
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 21:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Navic spravny linuxak se a) obejde bez Xek...

A v terminálu si prohlíží fotky nebo paří Frets on Fire.

...a b) si upravi xorg.conf jeste pred prohozenim hardware.

Co když mu HW první selže a pak až dojde k výměně? Co když nemá čas se tím zabývat?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 20:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
lol. No, i tak je pořád lepší editace konfiguráku než opravná instalace. Před týdnem jsem to musel dělat na ostrých datech W2k3 serveru a žádný med.
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 21:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Opravná instalace nebyla kvůli tomu konfiguráku, mne už dlouho zajímal Linux Mint a jak jsem zmínil, podivuhodně se mi zrychlil systém.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 21:20 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Myslel jsem opravnou instalaci ve Windows, kde je to v podstatě jediná věc která zabere při trochu radikálnější změně HW.
16.5.2008 23:27 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Po pravde pri smazani xorg.conf by se to melo dnes uz zvladnout nadetekovat vcelku samo a i dobre. problem by pak vzniknul pri upravach toho xorgu.
Tedy zasadne prenasim bez xorg.conf.
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 23:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Mně se tam navíc dělo ještě něco podivného --- nakonec jsem xorg.conf smazal, spustil sax2, aby si vše nakonfiguroval, ale pak jsem ho musel spouštět ještě několikrát, jelikož se opakoval identický problém jako na začátku.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 19:53 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nějak nechápu, jak by ti jakákoli změna hodnocení mohla přinést víc času. Zvlášť, když tě všechno tak hrozně baví a tudíž se neučíš kvůli známkám.
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 19:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
To, že mne to baví neznamená, že se učím. A už vůbec to neznamená, že mne drcení se chemických rovnic baví.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 20:01 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Takže kde by teda byla ta změna? Méně by ses neučil, když se teda neučíš...
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 20:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Jenže bych z toho neměl ty potíže. V tomto pololetí jsem napsal jen jednu ze čtyř písemek z chemie na první pokus, protože já si prostě nejsem schopen zapamatovat ty rovnice a potažmo i pouhé vzorce.

Naopak lidé, kteří na školu kašlou, respektive v hodinách dělají bordel, načež se na písemku nadrtí by to neměli tak lehké.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 20:52 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
To mi nedává na první pohled žádný smysl a přemejšlet se mi o tom nechce. A beztak to bude blbost, protože
Naopak lidé, kteří na školu kašlou, respektive v hodinách dělají bordel, načež se na písemku nadrtí by to neměli tak lehké.
Prostě asi chceš způsobně sedět ve škole a moci mít horší výsledky než ostatní ale stejné hodnocení jako oni. Nic jiného neříkáš. KONEC PŘENOSU
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 21:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Na vysvětlenou: Dnes je lépe hodnocen člověk, který v hodinách řeší své nové boty a pak se nadrtí na písemku, do druhého dne vše zapomene, než člověk, který jeví o tématiku zájem, nicméně základna jeho zájmů je široká a případně (to se týká mne) má dotyčný chatrnou paměť.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 21:37 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
pak se nadrtí na písemku, do druhého dne vše zapomene
V tom případě by se měl odstranit tenhle problém a teda změnit systém psaní písemek, aby věrněji testoval vědomosti a méně momentální našrocení. To je sice velice dojemné, že máš blbou paměť a spoustu zájmů, ale když na to nemáš, tak nemáš mít dobré hodnocení, přestože jevíš zájem (a co jako?). To můžeš vyřešit buď tím, že se začneš víc učit, nebo se smíříš se špatným hodnocením.
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 21:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
To můžeš vyřešit buď tím, že se začneš víc učit...

A přestanu se učit hrát na kytaru, přestanu se učit japonštinu, přestanu programovat, přestanu dělat hafo dalších věcí.

...nebo se smíříš se špatným hodnocením.

Proč bych se měl nakonec smířit se špatným hodnocením, když toho v důsledku vím výrazně více (a budu to vědět ještě za dlouho) oproti jiným lidem, prostě jen nejsem schopen koncentrovat veškeré znalosti do jednoho okamžiku, obloukem řečeno.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 21:55 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Proč bych se měl nakonec smířit se špatným hodnocením, když toho v důsledku vím výrazně více (a budu to vědět ještě za dlouho) oproti jiným lidem, prostě jen nejsem schopen koncentrovat veškeré znalosti do jednoho okamžiku, obloukem řečeno.
A s porozuměním textu to taky nebude nejlepší, co? Jasně jsem řekl, že se má změnit způsob testování vědomostí, pokud nefunguje.
A přestanu se učit hrát na kytaru, přestanu se učit japonštinu, přestanu programovat, přestanu dělat hafo dalších věcí.
No tak přestaneš, když chceš mít lepší známky. Nemůžeš mít všechno.

Koneckonců na ostatní se ohlížet vůbec nemusíš, pak nebudeš mít takovéhle blbé nápady. Když někdo jiný začne dostávat horší známky, tak ti to paměť ani vědomosti nezlepší.
THIS IS SPARTA!
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 22:03 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Jasně jsem řekl, že se má změnit způsob testování vědomostí, pokud nefunguje.

A já jsem navázal na to, cos uvedl, kdyby k tomu nedošlo (a ono pravděpodobně nedojde).

No tak přestaneš, když chceš mít lepší známky.

Sám musíš dobře vědět, že to je blbost, co jsi napsal. Proč? Protože přece rozumný člověk se nevzdá věcí, které jej duševně naplňují, kvůli nějakým pofidérním ukazatelům (které ovšem mohou mít často zásadní vliv na další věci, ale rozebítání tohoto by bylo na dlouho).

Koneckonců na ostatní se ohlížet vůbec nemusíš, pak nebudeš mít takovéhle blbé nápady. Když někdo jiný začne dostávat horší známky, tak ti to paměť ani vědomosti nezlepší.

Nezlepší, nicméně každý hodnotící systém je komparativní a rozumně nastavený bodový systém by byl navíc výrazně spravedlivější.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 22:07 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Ach jo.
THIS IS SPARTA!
xxx avatar 17.5.2008 01:03 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.

Možná si svoji slabost neházel na ostatní, vykašlal jsi se na to, že ostatní mohou řešit v hodině nové boty a dosáhnou stejných výsledků jako ty, který dáváš pozor, tak budeš mít snsdnější život

Pokud prostě chceš lepší známky tak se holt budeš muset víc učit. Bohužel máš prostě jak píšeš horší paměť, tak holt se budeš muset víc učit.

Jo a počítej s tím, že podobné problémy budeš řešit pořád. Někdo shání líp práci, protože prostě má menší trému. Někdo třeba když jde u zkoušky do tuhého je schopen vybavit si věci, který si jiný nevybaví. Někdo může dát večer osm piv a další den jít do práce, protože netrpí kocovinama. Někdo měl kliku a vybral si lehčí bakalářku.A tak by se dalo pokračovat.

PS: střední mě naučila jedné věci, a to že svět není spravedlivej.

Please rise for the Futurama theme song.
Fluttershy, yay! avatar 17.5.2008 01:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
...svět není spravedlivej.
+1
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.5.2008 20:37 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Anime spam!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, Rise je super, ale poněkud víc se mi líbí Lithium flower (ending první série). Je lepší v plném editu, i když to závisí na náladě. Asi si to jdu pustit.

I'am a soldier - značit ja...

Jinak, teď koukám a Gonna Rice je taky správný elektro.
Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 20:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Anime spam!
Lithium Flower se mi taky líbí. Ale chybí tomu originalita těch openingů.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Václav 17.5.2008 11:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Anime spam!
Pokud jde o openingy, mezi ty nezapomenutelné bych zařadil Lilium z Elfen Lied
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Fluttershy, yay! avatar 18.5.2008 17:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Anime spam!
Souhlasím.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Mac-adresa avatar 16.5.2008 21:26 Mac-adresa | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejlepší by bylo kdyby stupnice byla od 1 do 10 protože když má někdo 2.7 tak to výjde na stejno jako 3.3
multi avatar 17.5.2008 10:08 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Závada na T40, vzdělávání atd.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a to ses na gymplu???? na vzorce jsou tahaky
Fitness ajťák: kutilův web; bezdrátová čidla teploty vývoj softwaru linux server

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.