Portál AbcLinuxu, 16. dubna 2024 08:53

A pak že Němci nemají humor

21.9.2021 22:08 | Přečteno: 2613× | poslední úprava: 21.9.2021 22:14

U sousedů budou také tento týden volby. S údivem jsem zjistil, že u nich také kandiduje jedna satirická sranda-partaj.

Jak již v Itálii a možná i jinde, existuji v rámci demokratického spektra občas také politické strany, které vlastně ani nechtějí vládnout, ale spíš si z té celé politiky dělají legraci. Jednu takovou mají i v Německu - říkají si "die Partei" ('STRANA'). Už to samotné je docela povedené, když napr. v televizi říkají ... viděli jste volební spot strany 'STRANA'.

Celé to založil redaktor jakéhosi satirického magazínu, který je mimo Německo patrně úplně neznámý, ale kupodivu získala ta strana ve volbách do Evropského parlamentu 2 mandáty - jeden z nich je myslím právě ten redaktor. V současnosti se účastní tako sranda-partaj volebního boje v Německu a také se snaží dostat do Berlínského senátu, který se volí ve stejný den. Tam by prý mohli získat až těch 5%, a tím by se do toho zemského parlamentu dostali.

Tato strana má vskutku povedené volební plakáty.

popis obr 1

'Hier könnte ein Nazi hängen' -> 'zde by mohl viset nějaký nácek'. Takový plakát by myslím nebyl ani u nás od věci.

Proč jsem se vlastně o tom všem dozvěděl byla v médiích publikovaná roztržka kolem 'feministického' plakátu té strany, který měl být zakázán a musel o tom rozhodovat v Německu soud.

popis obr 1

Tento plakát, na kterém je vidět zkrvavený ženský tampón a nápis 'Feminismus , Ihr Fotzen' jsem nepochopil. Tampon a feminismus samozřejmě chápu, ale to slovo 'Fotze' mi nic neříkalo. Ale ve zprávách z Německa mělo být právě to slovo tím důvodem, proč někteří občané požadovali odstranění těch plakátů.

Po delší hloubkové rešerši jde o následující:

Fotze je slovo odvozené ze středověké němčiny a znamená vpodstatě zapáchající ženský pohlavní orgán, tedy zapáchající vagína. Prý jsou takto titulována často děvčata na školách, kde je počet migrantů nad 50%. Jedná se tedy o vulgární a urážlivý výraz a to vedlo tedy řadu občanů k tomu, obrátit se na soud.

Zatím to tedy nic legračního není a běžný občan (ani německý) nechápe, co chce autor vlastně říci. Běžný občan totiž neví, že tvrdé jádro feministického hnutí se snaží i za pomoci jazyka zdůraznit rovnost mužů a žen i tím, že i ženy mají právo používat hrubé a vulgární výrazy. Proto se uchylují některé fundamentální feministické bojovnice např. k oslovení přítomných posluchaček 'willkommen , Ihr Fotzen' - což by v překladu tedy bylo ' vítejte vy smradlavé kundy'.

Strana 'STRANA' tedy humornou formou kritizuje přehnaný feminismus. Přiznám se, že si nejsem jist , zda se tohle skutečně povedlo :-)

Když se teď nad tím zamýšlím, tak si říkám, že jsem něco podobného zde na abičku už četl - a skutečně - nechce se mi to teď hledat, ale neoslovují se takhle naši Kernel-Ultras?

Myslím, že s naším smyslem pro humor jsme už měli dávno u nás založit nějakou takovou sranda-partaj, pak bychom nepotřebovali ani Piráty a ani starosty a tak. Ale možná to někdo udělá.

P.S.

Napsal jsem po dlouhé době už druhý blog, protože to zde nejen trochu upadá, ale dokonce se množí i technické blogy. To už vypadá skutečně vážně. Dokonce náš kolega Vencour nyní napsal blog s jakousi technickou problematikou, kde je řeč o IPv6 a nějakých mikrotikách a tak. Místo aby kolega jako obvykle odrecitoval něco z nějaké infantilní literatury, která ho kompletně vzala, tak píše o sítích. Naštěstí neopustil svůj vlastní, naprosto chaotický styl přednesu a proto většina i nadále nechápe co chtěl sdělit. Rád bych tedy požádal kolegy Bystroushaka, Jendu a další, zda by mohli objasnit, jestli Vencout to IPv6 rozchodil a nebo ne.

       

Hodnocení: 80 %

        špatnédobré        

Obrázky

A pak že Němci nemají humor, obrázek 1 A pak že Němci nemají humor, obrázek 2

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

21.9.2021 22:43 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že s naším smyslem pro humor jsme už měli dávno u nás založit nějakou takovou sranda-partaj, pak bychom nepotřebovali ani Piráty a ani starosty a tak. Ale možná to někdo udělá.

Koruna Česká byla založena již 25. listopadu 1990 a i letos se voleb účastní.

Každý má právo na můj názor!
vencour avatar 21.9.2021 23:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Mně teda Koruna Česká jako nějaká parta z hecu nepřijde.
Myšlenky pana Drnka mají něco do sebe. A dík za jeho Žáby.
Jenže většina národa podle všeho souhlasí s tím, že se "Beneš zasloužil o stát". To je pak těžký. Veřejně chválit, že pomohl nacistům a komunistům k moci, nic moc.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
22.9.2021 00:44 Reinhard
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Taky ses nemusel vubec narodit, protoze by tve prarodice nemuseli existovat. Kdybys na tom hrade sedel ty v te dobe chtel bych tve rozhodovani taky soudit po letech.
vencour avatar 22.9.2021 20:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
No to je fakt, jestli jsem já jako prarodiče a jestli oni byli jako já, tak by se rozhodně bránili.

Sedět na Hradě? Já? A kdy, už od roku 1918? Od roku 1935?

Teď zdroje na doložení hledat nebudu, já mam Benešovi za zlé i to, že snad skoro nic po něm nezůstalo celé a funkční. Všetně Společnosti národů. V těch zdrojích, co jsem četl, to vyznívalo tak že "já jsem Beneš a říkám co se stane" a když ne, tak potopa. Nedokázal improvizovat nebo spolupracovat.
Rozumím mu, ale nsouhlasím s ním. I třeba v tom že se odvrátíl od západních demokracií a věřil SSSR.

Možná je na tom jako Václav IV, zdědil po předchůdci něco, co by předchůdce zřejmě vyřešil. Ale on nebyl formátem svého předchůdce.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
23.9.2021 07:48 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
lol ... myslis od tech "demokracii" ktery nam vyhrozovaly valkou? Stalin byl ve skutecnosti jedinej, kdo nam nabidl pomoc, a Benes ji odmitl.

A jesli si myslis, ze dneska by to bylo jinak, tak ses naivni vul.

---

Dete s tim guuglem dopice!
vencour avatar 23.9.2021 14:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Mám na mysli spíš vývoj po WWII. Patřilo k tomu i uzavření smlouvy o pomoci z 12.12.1943 a infiltrace komunistů do vedení státu.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 26.9.2021 21:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Hráli jsme o víkendu karty, Ćerného Petra, kvarteto, kanastu a tak.
Znojmo (i) jako kvarteto je supr, už aby byla D1 víc v cajku. Tolik vzpomínek a lákání.
A u Černého Petra a povídání mi došlo, že jako ideálního a nejlepšího vidím pro historické téma postavu právě pana prezidenta Edvarda Beneše jako Černého Petra. I v kontextu vlákna Mnichovská dohoda a videa České století - Moravec u Beneše 2.10.1938. "Kašlu na všechny, já jsem Beneš a mám pravdu!"
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
26.9.2021 23:15 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Se Sovětským svazem jsme neměli společnou hranici, to by při přesunu vojsk narušili území cizích států (pochybuji, že by dostali svolení od Polska či Rumunska)?
27.9.2021 09:10 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
To Polsko by nebyl problém, viz nóta ze září 1938, kde SSSR sděluje že vypoví sovětsko-polskou smlouvu o neútočení, pokud polské vojsko vstoupí na československé území. Pár dní nato Poláci společně s Hitlerem (kterému slibovali sochu ve Varšavě za vyřešení židovské otázky) obsadili československé pohraničí. Dál to znáš.
22.9.2021 02:05 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jenže většina národa podle všeho souhlasí s tím, že se "Beneš zasloužil o stát".
To je predsa pravda:
E. Beneš se zasloužil o sovětský stát ...tím, že mu zařídil (zejména na uran) bohatou a poslušnou kolonii.

E. Beneš se zasloužil o bavorský stát ...tím, že do něj vystěhoval 3 milióny pracovitých lidí, zatímco líné ponechal doma.

E. Beneš se zasloužil o australský stát ...tím, že nikdy nevkročil na jeho území, ani se mu nepřiblížil blíže než na 4000 námořních mil.
22.9.2021 09:41 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
:-D

Hlavne bych mu vycital, ze nechal dospet situaci v pohranici do takoveho stavu, aby se CeskoSlovenska republika nasledne pohranici vzdala bez boje po prijeti Mnichovske dohody. Pokud byl stat ochoten se vzdat tohoto regionu, mohl jej nechat se osamostatnit rovnou a vysledek by byl stejny. Ja jsem ale naopak presvedcen, ze bylo v zajmu Ceskoslovenska udrzet pohranici tim, ze by Sudetskym spoluobcanum byly ucineny nalezite ustupky a dana vyssi mira samospravy. Je to pro mne zvlastne citlive tema. V tomto regionu zili Cesi s Nemci v miru po staleti, vzajemne se misili. Vse fungovalo do te doby, nez zacal situaci hrotit z jedne strany Hitler a z druhe Masaryk a Benes. Vyhnani po valce take byla obrovska skoda. Stat uplatnil princip kolektivni viny a vyhnal 3 miliony svych obcanu, ktere sam do sve zeme pozval Cesky kral pred staletimi.
22.9.2021 14:38 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Já vím že bych neměl... ale ta situace se začala hrotit dávno předtím, už v druhé polovině 19. století. Paradoxně to byli hlavně němečtí nacionalisté, komu smrdělo Rakousko a už tehdy chtěli do Říše (té pravé, německé). Což se setkávalo s pochopením. Nemohu opomenout historku jak Vilém (s diplomatickou bravurou jemu vlastní) nabídnul Františku Josefovi že si od něj klidně ty německé země převezme a nechá mu Čechy, Halič a Bosnu (profesionální diplomaté pak museli horko těžko přesvědčovat, že jeho Veličenstvo je jen šprýmař).
22.9.2021 14:52 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jiste. V Cechach bylo protirakouske smysleni a narodni obrozeni. Nemecko se v tu dobu sjednocovalo. Bylo to bourlive vsude. Situace v Sudetech roku 38 byla vsak zpusobena necim jinym. viz. vyse.
22.9.2021 19:54 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Babicka byla Nemka a nikdo je nevyhnal. Od nich museli odejit jen ti, co si zmenili obcanstvi z ceskeho na risske.
22.9.2021 22:25 Reinhard
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
To spis mela stesti ze nemela blizko sebe skupinku pomstychtivych. Lidi jsou stale vicemene stejni, pri vetsim poctu pomstychtivych ztrati stud i ten kdo by sam nic nemoralniho jinak neudelal.
23.9.2021 08:27 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A kde bydlela? Vyhnani probihalo divoce po valce a pak statem organizovane na zaklade dekretu prezidenta benese, ktery odsoudil vsechny kolektivne na zaklade narodnosti. Vyjimky mohly zustat, ale proti celkovemu poctu vyhnanych to bylo zanedbatelne. Mozna, ze babicka byla vyjimkou.
28.9.2021 10:51 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Nemecke manzelky Cechu mely vyjimku, resp. si mohly pozadat o navraceni obcanstvi uz roce 45. Jinak byli zbaveni obcanstvi a sli do odsunu nejenom ti, co si pozadali o nemecke obcanstvi, ale vsechny osoby nemecke narodnosti.
22.9.2021 19:41 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
ty lidi tam to přece myslí važně. Jestli je tohle humor, tak jedině nějaká jeho druhá derivace...
21.9.2021 22:47 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co se týče těch vulgarismů ve veřejném prostoru, tak si pamatuju dobu, kdy se pozdravem "Baník pyčo!" zdravili i univerzitní profesoři.
Každý má právo na můj názor!
22.9.2021 00:59 Pavel Kotrba
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
"Baník pyčo!"
To je u vas jako "Baník do toho"?
vencour avatar 21.9.2021 23:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sekačko sekačko ...
Šířit svoji neznalost a ještě tady. Mně přijde, že neznalost cizích slov nebo nepoužívání slovníků ja faux pas dost velké. Přiznávám, že nějaké emotivní konotace v něm občas nejsou zanesené, já vidím pro "die Fotze" pouze jednoslovný překlad.
Ohledně IPv6: ano rozchodil, přes RouterOS7. Přes RouterOS6 a druhou větev LAN mi to nějak drhne, nevýhoda domácí laboratoře a nehomogenního prostředí. Zase co se na cvičišti naučíš ...
Během posledních snad 10 let mi přišly nějaké odkazy na satirická videa z "Rajchu", kde došlo snad i na cenzuru, teď to nemůžu najít.
Kdyby nebyly takové stereotypy v povědomí, tak by asi filozofové neměli o čem dumat, co?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
22.9.2021 04:56 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Die Anstalt?
22.9.2021 19:39 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Die Anstalt?
jako že maj odvést Vencoura do blázince? Tak hrozně na tom ještě neni.
22.9.2021 20:19 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
vencour avatar 22.9.2021 20:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jo, tenhle odkaz mi taky přiěel, respektive ten jsem našel, na srandu s Ukrajinou a MH17. A pamatuju na něco o cenzuře. A měl jsem za to, že toho bylo víc, zatím další nikde.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
22.9.2021 19:37 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Šířit svoji neznalost
hele, to já si mohu už v mém věku dovolit. To jenom mladí musí u pohovoru tvrdit, že vsechno ví a že už všude byli ...
Ohledně IPv6: ano rozchodil, přes RouterOS7. Přes RouterOS6 a druhou větev LAN mi to nějak drhne,

já tomu sice nerozumím, ale řekl bych že už před 10 lety jsem tady četl články, jak je potřeba na to IPv6 okamžitě přejíj, jinak nastane konec světa. No a 10 let uteklo a Ty se s tim pořád matláš ... :-)
vencour avatar 22.9.2021 20:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Teď pro mne konečně přišlo IPv6 aktuální. A věci ze školení před 10 lety už tak čerstvé nejsou.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
22.9.2021 09:06 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten prvni plakat mi tedy vtipny vubec neprijde. O tom druhem si muzeme precist zde : https://www.sueddeutsche.de/muenchen/ebersberg/mitten-in-poing-provozieren-und-provozieren-lassen-1.5400043 . Die Fotze muze byt hrube oznaceni zenskeho pohlavniho organu, take oznaceni pro prostitutku a ve vychodni marce tak oznacuji lidska usta.
22.9.2021 19:50 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Ten prvni plakat mi tedy vtipny vubec neprijde
já vím, že skoro jistě jenom provokuješ, ale jestli to myslíš náhodou vážně, tak pak by si s tím měl něco dělat.

Nebo ti to mám vysvětlit?

Chápej to, ten plakát visí na tom sloupu a místo něj (tedy toho plakátu) by tam mohl viset nějaký nacista. To je právě ta sranda, že lidem dojde jak je to vlastně jednoduchý.
22.9.2021 11:08 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
https://www.facebook.com/hnuti.nevim/
22.9.2021 13:57 ___
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že s naším smyslem pro humor jsme už měli dávno u nás založit nějakou takovou sranda-partaj, pak bychom nepotřebovali ani Piráty a ani starosty a tak.

Snad se nepletu, ale jedna výzva k založení polické strany tady na tomhle webu už byla...
⧠ A = 0 avatar 22.9.2021 19:15 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.
Nevolte zmrdy.
22.9.2021 19:59 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
já si myslím, že to tak šíleně nedopadlo. Vždyť ti Piráti jsou jediná partaj, kterou je možno volit.
⧠ A = 0 avatar 22.9.2021 20:11 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jsem členem od r. 2009, ale letos je to poprvé, co mám s jejich volbou fakt problém. Ne že bych si nevybral na kandidátce několik solidních lidí, ale ti v tom parlamentu nakonec asi nebudou. Zvlášť po tom, co se na „zahraniční“ ústeckou kandidátku vecpal soudruh předseda.
Nevolte zmrdy.
Darth Phantom avatar 23.9.2021 11:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
vecpal soudruh předseda.
Všiml jsem si, že tvá zášť k soudruhu předsedovi někak narůstá, soudruhu. Nenastal již čas?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
22.9.2021 20:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
To zalezi na tom, jestli jsi bilej paprda se sklony fasismu nebo ne.
22.9.2021 23:12 Tak,
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
ja myslel ze Prazaci maji vetsi rozum. Jediny Pirat ktereho si vazim je vas Primator, jakztaks senator Vagenknecht a ta mala poslankyne ale uz ona a ti ostatni jsou vetsinou osoby s poburtalnim myslenim.
23.9.2021 07:55 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
lol ... zlodej bartos (dokazatelne nejmene 2x ukradl penize ze stranicky pokladny), arogantni zkorumpovanej hajzl Michalek (tlacenka pro tu svoji kurvu, sezeni na nekolika korytech, protoze se mu "nelibil nahradnik", vyhrozovani kolegum ...), uplakana ublizena husicka ... mam pokracovat?

---

Dete s tim guuglem dopice!
23.9.2021 08:32 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
ROFL
23.9.2021 08:31 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Volte TSS. Posledni konzervativni pravicovou stranu. O neokomunisty nikdo nestoji.
Darth Phantom avatar 23.9.2021 11:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Vždyť ti Piráti jsou jediná partaj, kterou je možno volit.
No vida, už ani obstarožní bolševik dad nepohrdne Piráty..
Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.9.2021 14:03 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Sekacka je dad? FAKT?
Darth Phantom avatar 23.9.2021 16:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
O tom nemam ani smítko pochybností
Tahle patička nemá hlavu ani patu
22.9.2021 14:46 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Die Partei samozřejmě není žádná novinka. Neopomenul bych klasický plakát s Ježíšem, i když letos jich moc vidět není...

Celkově se ale jedná o hodně lokalizovanou záležitost, kdy si dělají srandu z lokálních politiků nebo lokálních problémů. Velmi se mi líbila kampaň k lokálnímu referendu, jejímž heslem bylo "volte Ano pro Ne a Ne pro Ano!" ... což bylo 100% pravdivé, neboť v referendu o rozšiřování městské zástavby na úkor zemědělských pozemků (tzv. "betonová lobby") zněla otázka: "Chcete aby zastupitelstvo zastavilo projekt XY"?

22.9.2021 15:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ze Nemci nemaji smysl pro humor? Co je to za blbost? Ja je kvuli nemu obdivuju. Kuprikladu ted, jak budou vypinat jaderne elektrarny, pak uhelne a do toho nahaneji ridice do elektroaut a pritom se u toho dokazi tvarit naprosto smrtelne vazne... to je excelentni prednes jejich treskuteho humoru... Myslim, ze se brzy vsichni smichy posereme...

Kam se hrabe proslule britske "Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!"
Gréta avatar 22.9.2021 18:05 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor

by mě fakt jako zajímalo coby jako zelený/rudozelený/nazelenalý ďáli kdyby jakože nad uhlikem vyhráli a pak přišla ta vopravdická děsně mrazzzivá zima vo kterejch povidaj že teďko nejsou a lidi by potřebovali víc topit solární panýlky zapadly sněhem větrníčky zamrzly uhlí by nebylo plin vod putina taky ne etc :D

22.9.2021 18:13 Reinhard
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Kuprikladu ted, jak budou vypinat jaderne elektrarny, pak uhelne a do toho nahaneji ridice do elektroaut
Nemecko neni jen Nemecko, maji zdroje z celeho sveta od valky se dostali k mnoha zdrojum, dnes jim uz v podstate staci jen prodavat sluzby.
22.9.2021 19:28 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
přesně tak, my soc.dem. už víme 20 let, že zdroje jsou.

Ať žije pan Špidla!
Darth Phantom avatar 27.9.2021 11:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
už víme 20 let, že zdroje jsou.
Soudruhu inženýre dade, jak jste prozatím spokojen s výsledky voleb v Německu? Myslíte si, že po hnědém socialismu a dvou světových válkách, jež Němci rozpoutali, bude ten zelený socialismus už jedna báseň, a bude to hned, nebo ještě jedno volební období?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Člověk z Horní Dolní avatar 22.9.2021 22:20 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Ze Nemci nemaji smysl pro humor? Co je to za blbost?
Souhlasim, napriklad Henning Wehn je velmi dobry komik.
Gréta avatar 22.9.2021 18:11 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

tamten první plagát jakoby uplně vočividně míří proti plagátu třetí cesty s textíkem 'hängt die grünen' hele :O :O

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
22.9.2021 20:06 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Oni to "Poveste Zelene" umistovali na mista, kam veseli zelene kandidaty, takze v tom byl jasnej dvojsmysl. Soud jim to zakazal a rekl, ze to mohou veset jen samostatne, cimz jim ten vtip zkazil.
23.9.2021 00:45 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Osobně je mi bližší britský černý humor, ale říkám si zda s ním v podobě "Brexitu" nezašli již příliš daleko.

Brexit je jako S&M klub, ve kterém je polovina návštěvníků nedobrovolně a ti zbylí nejsou schopni z polického přesvědčení ukončit nastalé utrpení pomocí safeword, jež zní "Single Market".
23.9.2021 08:29 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
polovina návštěvníků nedobrovolně a ti zbylí nejsou schopni z polického přesvědčení ukončit nastalé utrpení pomocí safeword, jež zní "Single Market"
Toto je jen tva predstava. Zadne pul na pul neni. Spousta lidi nestoji o euro dotace, regulace, diktat, kolektivismus, omezovani svobod, atd. Je takovy problem predstavit si, ze se nekdo proste nechce podilet na tom silenem euro sojuzu?
23.9.2021 11:58 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Vysledky hlasování byli 52%(Leave) ku 48%(Remain), to je zjednodušeno cca půl na půl. V současnosti bych odhadl, že svého hlasu lituje víc Brexitérů, než Remainerů.

Při snaze dodávat zboží na EU trh stejně musí dodržovat jeho pravidla, ale již nemají šanci je jakkoli ovlivnit. Myslím, že UK bude nejlepší špatný příklad pro další země koketující s myšlenkou na odchod z jednotného trhu.

Darth Phantom avatar 23.9.2021 12:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Při snaze dodávat zboží na EU trh stejně musí dodržovat jeho pravidla
Takových zemí je víc (Norsko, Švýcarsko) a neřekl bych, že tam už nikdy nevyjde Slunce. V krátkodobém horizontu jistě problémy budou, ale z hlediska dlouhodobého udělali to nejlepší, co mohli udělat. Bylo to za minutu dvanáct, ještě to stihli před dluhovou unií a ekoteroristickým dluhovým green dealem.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.9.2021 13:32 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jenže Norsko je součástí EEA (European Economic Area) což jim umožnuje být součástí jednotného trhu a Švýcarsko má individuální dohodu o jednotném trhu (oba nejsou členy EU). UK není ani jedno z toho, odmítlo jednotný trh (bez členství v EU), takže je tzv. třetí zemí se všemi z toho vyplývajícími důsledky.

Ad slogan "take back control". Před pár dny UK prodloužilo moratorium na kontrolu zboží přicházejícího z EU (opačným směrem z UK do EU se kontroly provádí). Stát který rezignuje na kontrolu vstupujícího zboží nemůže hovořit o kontrole, důvod je samozřejmý (při aplikaci kontrol by se ještě zhošila nedobrá logistická situace).

"North Ireland protokol", závazek UK provádět kontroly zboží dopravovaného uvnitř vlastního státu (při transferu zboží z GB do NI). Je to závazek vyplývající z dohody vystoupení z EU v rámci udržení smíru v NI, což v kombinaci s volným průchodem zboží z Irské Republiky (Severní Irsko je součástí jednotného trhu) berou NI unionisté jako velké ponížení a snaží se dohodu zvrátit (UK vláda má domluvená pravidla také asi v žaludku a ignoruje je). Teoreticky UK může přijít již jen o pár výhod (neplatí se cla při vzájemném UK/EU obchodě), takže o moc horší to asi již nebude.

Do roku 2026? mohou v UK vodách lovit stále rybáři z EU, to co vyloví UK rybáři nejsou reálně jako třetí země schopni dostat na svůj hlavní trh (do EU). Na domácím trhu to neprodají, spoluobčanům chytná spíš norská treska (do Norskych vod ztratili UK rybáři zcela přístup, který měli v rámci EU).

Britští farmáři se mohou podle uzavřené dohody těšit na konkurenci levných potravin z AUS, které nejsou produkovány za shodných wellfare podmínek jaké musí dodržovat oni.

Je to asi karma, že Brexit dopadl nejvíc na ty co pro něj výrazněji hlasovali (britští důchodci ve Španělsku, farmáři, rybáři, ...). Snad jim do příštích voleb stávající "denial" (za problémy může pandemie, EU, ..) nevydrží a zohlední to při svém hlasování.

23.9.2021 15:39 podlesh
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Ještě bych doplnil ten zelený deal bez EU: https://www.gov.uk/government/publications/the-ten-point-plan-for-a-green-industrial-revolution

Jedna věta jako reprezentativní vzorek
From 2030 we will end the sale of new petrol and diesel cars and vans, 10 years earlier than planned.
ukazuje všem škarohlídům, že bez Brusele jde všechno lépe!
23.9.2021 15:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Tak zrovna Green Dealu se UK vubec nevyhyba. Dela si svuj vlastni, svrchovany a nezavisly. Az se jim z toho nahazujou uhelny elektrarny.
Darth Phantom avatar 23.9.2021 16:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor

Ano, i civilizační sebevraždu lze spáchat bez sojuzu lépe, rychleji a efektivněji (a za svoje), odpadají byrokratické zátěže. Kdežto u nás máš výhodu volby. Buď vyhraje Petr nebo Pavel. Petr (dejme tomu Bureš) bude poslouchat sojuz proto, protože ho maj pod palcem účinným mocensko-vydíracím dotačním nástrojem. A před obecenstvem bude předstírat, jak na sojuz dělá dlouhý nos. Pavel (dejme tomu Piráti nebo demoblok) budou poslouchat sojuz ze svazáckého nadšení a dotace tam budou hrát roli taky (jak u které strany).

Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.9.2021 18:42 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A jako tresnicka na dortu budouci president Petr Pavel. Zasadovy muz, ktery neochvejne stoji na srazi aktualniho rezimu. Jakehokoliv.
23.9.2021 13:56 Mayhem
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
a ti zbylí nejsou schopni z polického přesvědčení ukončit nastalé utrpení pomocí safeword, jež zní "Single Market"
Ne. Ty jsi vsechny odpurce eurosojuzu hodil do jednoho pytle.
23.9.2021 20:01 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Velká část z těch co volila Remain určitě má velké výhrady vůči směřování EU, ale přesto si uvědomovali vážnost a důsledky opačné volby. Populističtí politici nemají problém slíbit cokoli i když je to zcela zřejmě nereálné (např. výhody jak členství, tak nečlenstí)́, jejich voliči často s deficitem kritického myšlení si to neuvědomí předem a bohužel často ani později.

Politika EU je tvořena zástupci členských zemí, nikdo vám nebrání získat napříč EU u voličů mandát a otočit kormidlo jinam. Jako nečlenská země s těsnou obchodní závislostí nemáte ani tuto (jakkoli teoretickou možnost), pouze budete muset dodržovat pravidla dohodnutá jinými.
JiK avatar 23.9.2021 20:24 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
je videt, ze po Brexitu politicka elita EU sve nedostatky reflektovala, a bleskove vyresila. Sla do sebe a je vstricna, demokraticka a skromna, plna odborniku, mimoradne efektivni a usporna v cemkoli, co dela a kdo ji nema rad, je nepritel lidu.

Nebo ne?
Darth Phantom avatar 23.9.2021 21:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Ne. Doba pokročila a už se neříká nepřítel lidu nýbrž nepřítel evropských hodnot a nejvyšší zločin v EUSSSR je provinění proti evropským hodnotám (což může být cokoli, co se zrovna věrchušce nezamlouvá).
Tahle patička nemá hlavu ani patu
23.9.2021 21:45 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Uvědomujete si, že u řady rozhodnutí přijatých v rámci EU mají jednotlivé státy právo veta? To čím je EU dnes je i díky minulým souhlasům předchozích vlád UK (za posledních 40 let převážně konzervativních). UK místo, aby se EU snažila napravit k lepšímu zvolila útěk.

Nevím zda paralelou USSR a EU prokazujete pouze základní neznalost historie, či se snažíte zhlečit tragické osudy lídí žijících v minulosti v tomto státním zřízení (včetně jeho Gulagů).
vencour avatar 23.9.2021 22:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Taky by mne zajímalo, proč lidi víc koukaj k zemi po nějakých "bobkách" než po hvězdách.
Nebo že to tak aspoň vypadá.
Je to jednodušší a praktičtější být škarohlíd a kaz*šuk než nějakej nadšenej aspoň trochu zasněnej idealista?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
23.9.2021 22:39 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Rozhovor s producentem krocanů v UK (210000?), představitelem asociace producentů krocanů v UK.

V úvodu si postěžoval redaktorům Byline, že z jeho předchozích podaných rozhovorů vždy vystřihli to podstatné (označení Brexitu jako přímého původce problémů v jeho odvětví). Soukrommá periodika jsou většinou pro-Brexit orientovaná, v BBC je toto slovo v negativní konotaci asi zakázané. V kombinaci s prázdnými regály v obchodech se člověk neubrání vzpomínkám na doby minulé.

Přes všechny problémy si chovatel zachoval suchý britský humor, když na závěr konstatoval že v minulosti měla Francie cca 30(40%?) podíl na trhu krocanů v UK, s jejich původními pracovníky z EU co již nemohou v UK pracovat se jim to (Francouzům) může opět podařít. F.ck business, tak aspoň v něčem je B.J. dlouhodobě konzistentní.

24.9.2021 04:42 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Prázdné regály mají i v Austrálii, to Brexitem nebude.
24.9.2021 06:55 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A proč nejsou prázdné regály v North Ireland (zůstalo součástí Single Market). V AUS to snad jde na vrub opakovaných lockdownů, ty se již v UK neuplatňují.

V případě UK jde patrně primárně o důsledek dlouhodobého nedostatku (~100 000) řidičů HGV (Heavy Goods Vehicle) multiplikativně zhoršený Brexitem (úbytek cca 20000 řidičů z EU, kontroly/zdrzeni na hranicích UK=>EU, nemožnost realizovat kamion vytěžující jízdy mimo destinací .. snad jde naložit přímo pro návrat, nejde dělat kolečko přes další pointy, zvýšení cen dopravy .. nevýhodnost dopravy levného nákladu - potraviny, ....). V Evropě je také dlouhodobý nedostatek řidičů (~ 450 000), ale neuplatňují se v takové míře další zhoršujicí faktory.
24.9.2021 20:43 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Pokud náhodou potřebujete projet Brightonem, nezapomeňte říct Waze ať naplánuje trasu ulicemi kde nejsou benzínové pumpy. Další z benefits of Brexit.
xxxs avatar 24.9.2021 04:01 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
"UK místo, aby se EU snažila napravit k lepšímu zvolila útěk. "

lenze toto nie je len o UK, ale aj o tom, ze jedna z najsilnejsich krajin tu snahu o zlepsenie videla ako nemoznu prave pre realitu politiky EU.

24.9.2021 08:49 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Jejich vize Evropy, pokud vubec nejakou meli se nerealizovala do podoby dlouhodobeho prevazujiciho zastoupeni v EP diky stejne smyslejicim volicum napric celou EU. Takze jako politici selhali, nebo se o to vubec nepokusili. Vystoupeni z lidoveckeho bloku stran EP bylo pak jiz asi jen dusledkem teto rezignace.
24.9.2021 08:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Uvědomujete si, že u řady rozhodnutí přijatých v rámci EU mají jednotlivé státy právo veta?
Ano a proto je potreba v kazde zemi podporovat skupinu, ktera spusti pokrik, kdyz se nekdo jen odvazi zpochybnit vuli eurosojuzu. A je jedno, jestli jsou to novinari, neziskovy sektor nebo primo cast politickeho spektra.

Napriklad ted je v mode predhazovat Zemanovi povoleni preletu naseho uzemi pri bombardovani Srbska, v ocich nekterych je nejvetsim vinikem te akce. Dokazete si predstavit co by se rozjelo, kdyby tenkrat mel koule na to, rict jasne "NE"?

Stejne tak tomu je dnes v pripade Green Dealu. Schvalte to nebo nedostanete podil z vypujcenych penez. Dokazte si predstavit, co by se delo, kdyby se nektery z ucastniku sekl?
24.9.2021 09:00 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A co kdyby se vzeprela vetsina ucastniku, je to opet o zvolene reprezentaci (prevladajicich nazorech).
24.9.2021 09:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A proto je dulezite jich mit podchycenych co nejvic. Krasne je to videt na prikladu kvot. Par zemi se postavilo na zadni, par to tlacilo a zbyla cast se nebranila. Vysledek? Kvoty nenaplnil NIKDO. Ani ti per huba pro. Proto se v pripade Green Dealu poucili. Zadna diskuse. Zadne ladeni. Prasknout s tim na stul a schvalujte nebo nedostanete prachy. Ptal se nekdo volicu?

Sojuz jak vysity.
24.9.2021 16:46 Chulda
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
A tohle má jako dokazovat sojuz? :o

Najděte si díl historie.cs o tom, jak se rozhodovalo v rámci RVHP a to teprve nestačíte oči valit, jak Sověty vůbec nezajímalo, co kdo potřebuje a vše zcela podřízeno tomu, co potřebovali Sověti.

Nehezké čtení najdete v knize "Rada vzájemné hospodářské pomoci a Československo 1957–1967"

https://books.google.cz/books?id=padxBgAAQBAJ&lpg=PA202&ots=PDEVBSAxVT&dq=rvhp%20pr%C3%A1vo%20veta&hl=cs&pg=PA216#v=onepage&q=rvhp%20pr%C3%A1vo%20veta&f=false

Jo a myslíte, že se tam vůbec někdy u něčeho ptali na názor občanů? I vstup do RVHP byl rozhodnut Stalinem, vy Sojuze.

Zkrátka se na něčem, co se vám nelíbí, snažíte naroubovat nesmysl o nějakém totalitním řízení. Ale jste si vědom toho, že v žádném spolužití není možné vyhovět zcela všem stranám, vždycky se najde téma, kdy jeden zkrátka ostrouhá? Ale když jsou partneři rozumní, tak to akceptují s tím, že u jiného tématu se role obrátí.

Jo a pokud se někdo chce na něčem dohodnout, tak se taky musí účastnit jednání. Což pak ministři rádi prezentují jako o nás bez nás, ale už zapomněli dodat, že pozvaní byli.

https://www.lidovky.cz/domov/ministri-ceska-se-ucastni-jednani-rady-eu-nejmene-ze-zemi-ktere-ji-budou-predsedat.A210531_113917_ln_domov_lidr

A nakonec green deal - harmonogram ukazuje jednání od roku 2019, tolik k prásknutí na stůl :-D

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/european-green-deal_cs
Darth Phantom avatar 24.9.2021 17:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
co kdo potřebuje a vše zcela podřízeno tomu, co potřebovali Sověti.
A v dnešním sojuzu je to nějak zásadně odlišné? Tady je zase vše zcela podřízeno tomu, co potřebují Němci (a možná Frantíci někdy).
Rada EU se schází čtyřikrát do roka. Kdežto Nejvyšší sovět (Komise) je orgán, který úřaduje neustále a v jeho čele je žena, odložená politička, která dokázala poprvé od druhé světové války znebojeschopnit wehrmacht víc, než maršál Žukov a tato cílevědomá soudružka splní green deal na 120%. Pro tento orgán mě napadají úplně jiná oznašení, nejvíc mě napadá ten orgán v trenkách.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Fluttershy, yay! avatar 24.9.2021 17:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
orgán v trenkách
Hele.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
24.9.2021 21:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Ten posledni odkaz ale jen potvrzuje to, co pisu :-)

11.12.2019 s tim praskli o stul a tady to mate. Diskuse? Oponentura? Nula. Schvalte to nebo dostanete prd.

A jsem rad, ze mi prezentujes, co si pamatuju. A vidim, jak je to dnes zase stejny.

Aktualni vtipek ustredniho vyboru je skvely plan na vyrobu cipu.
Darth Phantom avatar 24.9.2021 09:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Uvědomujete si, že u řady rozhodnutí přijatých v rámci EU mají jednotlivé státy právo veta?

Uvědomuji si spíš, že jsou tady dlouhodobě snahy toto zrušit a nahradit to halsováním "kvalifikovanou většinou". Uznávám, že na papíře a při projevu eusvazáka to může vypadat impozantně. Realita ale bude poněkud jiná. Ojroreich má již dávno vypracovanou metodiku, jak přimět neposlušné k poslušnosti. To máte podobně třeba u nás s Jurečkou. To je jeden den pilíř křesťanství, o který se může každý křesťan bez obav opřít. Druhý den už je plně na vlně evropských hodnot. Toto je, řekl bych, světový rekord v evropských hodnotách.

Dále si uvědomuji, že EU je už úplně jiná, než ta, o které jsme hlasovali a do které jsme vstupovali a že se mnohem víc podobá SSSR než společenství svéprávných států. No a hlavně si uvědomuji že to vaše " S USB-C a se EUSSSR na věčné časy a nikdy jinak" a "eurosocialismus nebo smrt a prázdné regály" působí poněkud toporně a hlavně směšně.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
24.9.2021 10:54 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: A pak že Němci nemají humor
Snahy o zruseni veta tu jiste dlouhodobe jsou, ale dosud se tak nestalo. Jak to, kdyz si udajne EU dela co chce? Asi to bude mit sve meze, se zrusenim veta by patrne musely souhlasit vsechny clenske zeme (nerealne). Dotace zadnou moc sami o sobe nemaji, tu jim pouze davame diky jejich korupcnimu/inflacnimu potencialu (na urovni statu, zastupitelu, podnikatelu, obcanu).

V UK NI/Skotsko/Wales veto nema, takze prestoze se vetsina v NI/Skotsku vyjadrila pro zachovani UK v EU, prevaha hlasu pocetnejsich Anglicanu pro Brexit po prebila. To dale zdurazni odstredive tendence techto narodu. Podle posledniho vyjadreni spanelskeho ministra zahranici neni na Spanelsku, aby urcovalo osud jineho naroda (dosud se pocitalo se Spanelskym vetem vstupu Skotska, aby ne nepodnecoval nadeje domacich separatistu Katalansko,..). Na zaklade toho uzavrelo SNP se Zelenymi dohodou ze ktere muze vyplynou dalsi referendum o setrvani Skotska v UK. Dopady pripadneho vystoupeni z UK budou pro obe strany znacne a pozemni hranice EU/UK se tak muze stat jeste bolestivejsi realitou. Na rozdil od soucasne hranice NI/UK, ktera "vede v mori" mezi ostrovy.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.