Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 08:30


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
19.5.2006 11:58 mivrap | blog: Mirkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě stačí vidět co ODS provádí na komunální úrovni a chce se mi blejt.

Arogance moci, úplatky, podvody, zastrašování, totalitní praktiky, anti-ekologie, drancování přírody... Nějací občané či petice je naprosto nezajímají...

Navíc ODS není pravicová strana. Protestní volba Zelených to jistí.
JiK avatar 19.5.2006 12:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
...Nějací občané či petice je naprosto nezajímají...
Mame zakon o referendu? Ano/Ne? Proc by mel nekdo rozhodovat v zajmu autoru nejake petice, kterou podepsala hrstka lidi, trebas i proti zajmu vetsiny, ktera ji nepodepsala.

Prikladem budiz 'slavny' presun nadrazi v Brne. Demokraticky zvoleni zastupitele nejak rozhodli, a pote se objevily nejake nejasnosti, spory. Probehlo tedy radne a svobodne referendum, kde obyvatele, danovy poplatnici, lidi kteri ten presun zaplati, neprisli v dostatecnem, predem znamem poctu, cimz zcela jasne prokazali, ze to je pro ne nepodstane a ze akceptuji rozhodnuti svych volenych zastupitelu. Demokraticky a svobodne vyjadrili, ze nestoji o to, aby to rozhodnuti zmenili. Vsimete si, ze hodnotim proceduru, ne rozhodnuti zda stehovat ci nestehovat.

Vezmi to jako priklad. Kdyz s par kamaradama napiseme petici, ze novy bulvarni casopis by mel byt 100% placen z Tvych dani, bude ok, kdyz to stat udela? Proc by mela byt situace jina, kdyz se ta petice bude o statnim dotovani filmu? Copak Washington dotuje Holywood?
19.5.2006 12:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
ODS samozřejmě není zárukou kvality, na mnohých úřadech, jako je třeba brněnský Magistrát, najdeme mnoho politického kalu pocházejícího z této strany.

Na druhou stranu protestní volba plesnivých euroextrémistů podporujících různé zvrácenosti, jako je např. pozitivní diskriminace, je však volba dalších potíží.
Dalibor Smolík avatar 19.5.2006 12:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Díky Tome za názor. Už jsem se lekl, že se tady na abíčku sešla výhradně společnost pro lepší Havlovy zítřky. Fuj, to jsem si oddechl.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2006 12:50 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

ODS jistě není nejlepší strana na světě, ale těch pěti reálně volitelných se mi jeví jako jasně nejlepší. Popsané praktiky provádějí všechny strany na všech úrovních.

Než hodíš svůj hlas Zeleným, odpověz si na několik otázek. Chceš tzv. pozitivní diskriminaci pro Romy a přistěhovalce? Chceš zde více přistěhovalců? Chceš, aby se platila daň z automobilů?

19.5.2006 13:04 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
A ještě něco - levicoví blázni přivedli západní Evropu na pokraj záhuby a naši Zelení je v tom zřejmě chtějí napodobit. Doporučuji tento článek - Emigrovat z EU? Brzy to bude běžné.
JiK avatar 19.5.2006 13:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Excellent!

Taky mne zaujalo, ze Zeleni uz se navzajem vylucuji ze Strany a skrtaj z kandidatek. Jestlipak uz, jako pravi marxisti i brousi cepiny na odpadliky, co utecou do Mexika?

19.5.2006 13:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
To je učiněný děs a hrůza. Ale v milované a velebené evropské unii se dějí i jiné věci. Emigrovat do EU je běžné již dnes.

http://www.brusselsjournal.com/node/1053
19.5.2006 13:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Silniční dopravu by ale bylo dobré v některých oblastech přece jen trochu potlačit. Dnes velmi rozšířený systém jeden zadek do jednoho auta skutečně není dobrý, nejen že to není ohleduplné k životnímu prostředí, ale není to ani příliš pohodlné. Jenže se to bez podpory hromadné dopravy, která je mnohdy poněkud omezována, neobejde.

P.S.: Velmi atraktivní v posledních letech je centrum Brna. Je možné bez větších obtíží skončit v nějakém příkopu, případně pod nějakým autem, které si to vesele frčí pěší zónou, kdekdo má výjímku. V tomto by si brněnské centrum mohlo vzít příkad třeba z Benátek, pokud nejde náklad přepravit kanálem, jde přepravit bez problémů pěšky. V Brně by to bylo jednodušší, nebylo by třeba přelézat schody.
19.5.2006 13:47 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Jenže se to bez podpory hromadné dopravy, která je mnohdy poněkud omezována, neobejde.
Hromadná doprava se musí podpořit hlavně sama. Třeba nedělat jízdní řád pro jízdní řád, ale pro lidi. Pak by se nestávalo, že pro deset lidí v jedenáct večer přijede dlouhý starý Ikarus se spotřebou (odhaduju) 30l/100km a pro 50 lidí vracející se o tři hodiny později z diskotéky nový, moderní, ale malý autobus.

Taky se stalo, že vedení MHD napsalo jednomu provozovateli zábavního podniku, že jejich autobusem v ten a ten čas od něj jezdí hodně lidí domů a že jestli nezaplatí poplatek, tak ten autobus bude zrušen.

Pro dotyčného provozovatele byli cestující v autobusech vůbec obtížný hmyz (začal rušit i zastávky), takže se nakonec měnil provozovatel.

Totéž samozřejmě pro železniční dopravu. Nepřijde mi normální, když ČD zruší spoj, kterým se SPOUSTA lidí vrací ze školy.
Quando omni flunkus moritati
19.5.2006 14:55 vlasta neubauer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
jako z Cimrmana: pořídil jsem si hospodu, ale chodili mi tam lidi...
19.5.2006 13:32 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Pozitivní diskriminace může být OK- rád budu sponzorovat chytré cikány na VŠ, protože je pak menší šance že mi večer z nudy píchnou kudlu do zad. Přistěhovalci mají prakticky ve všech zemích pozitivní hospodářský efekt, takže proč ne.. Daň z automobilů je také dobrý nápad, auta totiž nesnáším (bohužel mám 2) ale bojím se že SZ ji navrhuje příliš malou.

Bohužel SZ je na můj vkus příliš hysterická a úplatná (atomovky), a Bursíkovi vidím křivárnu v očích jako by byl Langerův brácha .-)

Doporučuju sledovat současné debaty v TV (bohužel pozdě v noci), některé neparlamentní strany jsou docela zajímavé. Líbila se mi Národní Strana, kvůli podpoře toho fízla co sebral Kateřinu Jacquez, bohužel na jejich webu jsem se dozvěděl že zmlácení komunisty je OK, takže konec.

Dobrej byl cibulka.net, bohužel hláškama jako "nabízíme nejlepší systém na této planetě" (k důchodové reformě) si to docela pohnojil. Kdysi jsem se dozvěděl že Cibulku údajně kdysi v osmdesátých letech chytli na nádraží s kufrem plným pirátskejch magnetofonovejch kazet, a právník mu poradil že když ze sebe udělá disidenta, dostane menší trest než za hospodářský delikt- a tak se z Petra Cibulky stal politik .-)

Takže jako vítěz mi vyšel ten dědek z České strany národně socialistické.. byl dostatečně akční, a přitom ještě rozumný. Navíc strana má c00l název (skoro jako NSDAP) .-)
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
19.5.2006 13:47 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

Přistěhovalci mají prakticky ve všech zemích pozitivní hospodářský efekt, takže proč ne.

Opravdu? Tak mi vysvětli, proč se Evropa přistěhovalcům tak brání (i když stále ne dost efektivně), když jsou přistěhovalci takovým přínosem. Proč ve Francii nedávno zpřísnili imigrační zákon? Proč nechtěli před lety české Romy v UK ani v Kanadě? Viděl jsi někdy reklamu typu - přijďte žít a pracovat do EU? Promluv si někdy s původními obyvateli Německa, Francie nebo GB, jestli jsou štastní z těch milionů Turků, Arabů a dalších.
19.5.2006 15:08 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
1) protože mají špatný, snadno zneužitelný (nezaměňovat s příliš štědrý!) sociální systém.

2) protože voliči nejsou zcela racionální a politici jsou populističtí.

3) protože k nim nemigrovaly elity ale spodina.

Tyto problémy s imigračními předpisy nesouvisí (vlastně ano- s tím třetím, ale obráceně- pro parazita je vždy obcházení imigračních předpisů snadnější než pro řádného, ekonomicky činného a sociálně ukotveného občana).
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
JiK avatar 19.5.2006 13:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
nevydrzim to neokomentovat. Pises, ze pozitivni diskriminace je fajn, a ja se ptam, zda to budes videt stejne, kdyz Tva dcera nebo syn udela prijmacky na VS se stejnym nebo lepsim vysledkem jako jine dite, ale nevezmou ji, protoze je beloch. A oni prednostne MUSI vzit Cikana nebo Kosovskeho Albance, ktery byl sice horsi, ale Ty i Tva dcera mate "tu cest" platit jeho studim z dani. Odpovez mi prosim Ano/Ne. Diky.
19.5.2006 14:59 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Neprecenujes trochu rozsah pozitivni diskriminace? I kdyby katedra v ramci pozitivni diskriminace vyhradila celych 10% pozic pro (lhostejno jak mizerne talentovane) cikany, a ty ses kvuli tomu na skolu nedostal, znamenalo by to ze jsi byl mezi 10% nejslabsimi bilymi uchazeci, tj i kdyby nakrasne zadna diskriminace nebyla, dostal by ses na skolu stejne jen tak tak (a behem 1-2 semestru stejne vyletel). Pokud si veris a neprecenujes svoje schopnosti, nemusis se druhoradych efektu jako pozitivni diskriminace bat.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
19.5.2006 15:19 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

znamenalo by to ze jsi byl mezi 10% nejslabsimi bilymi uchazeci

Máš ve své úvaze trochu chybu. Ve skutečnosti bys byl mezi 10% nejslabsimi přijatými bílými uchazeči, a to může být dost podstatný rozdíl. Např. pokud škola přijme třetinu uchazečů, tak je onen negativně diskriminovaný bílý lepší než zbylé dvě třetiny uchazečů

tj i kdyby nakrasne zadna diskriminace nebyla, dostal by ses na skolu stejne jen tak tak (a behem 1-2 semestru stejne vyletel)

Takže bílý uchazeč, který se na školu dostane férově, i když jen tak tak, by zanedlouho stejně vyletěl, zatímco barevný uchazeč s mnohem horším výsledkem tam bez problémů vydrží? Zajímavá logika. Nebo by se ta pozitivní diskriminace nevztahovala jen na přijímačky, ale i na zkoušky během studia?

19.5.2006 15:33 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
1) Jasne, napsal jsem to nepresne. Mezi 10% nejslabsimi z tech, kteri by byli prijati kdyby diskriminace nebyla. Pokud skola bere tretinu uchazecu a 10% vyhradi pro mensiny, znamena to fakticky ze misto 33% nejlepsich bilych uchazecu projde jen 30% nejlepsich. No a? Nejhorsi bilí udelaji trochu misto nejlepsim barevnym- proc ne, pomuze to obema.

2) Nevim jestli se diskriminace vztahuje i na studium, ale asi ne, tezko budou jina kriteria pro studenty stejneho predmetu.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
19.5.2006 16:10 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

Nejhorsi bilí udelaji trochu misto nejlepsim barevnym- proc ne, pomuze to obema.

Jsi si jistý, že to ten odmítnutý bílý uchazeč uvidí stejně? Co to vyzkoušet v praxi. Dej mi 10 000 Kč, já budu mít radost, tebe to nezabije, takže na tom vyděláme oba dva :-)

19.5.2006 13:51 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Pozitivní diskriminace může být OK
Diskriminace není nikdy OK! A chytrý cikán se na VŠ může dostat jako kdokoliv jiný.
Přistěhovalci mají prakticky ve všech zemích pozitivní hospodářský efekt,...
Doporučuju přečíst si článek odkazovaný výše, zjistíš, že ne ve všech případech tomu tak opravdu je. Je pravda, že třeba u nás Ukrajinci a Vietnamci ve většině případů pracují, ale když se podíváš do Francie...
Quando omni flunkus moritati
19.5.2006 16:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Takže jako vítěz mi vyšel ten dědek z České strany národně socialistické.. byl dostatečně akční, a přitom ještě rozumný.
Hlavně mají velmi akční stránky. Tři roky starý program, který hovoří o vstupu do EU jako o budoucí události (kéž by to tak bylo! ;-)) a který chce mj. posílit státní vliv v podnicích, jakým byl (a už není) Český Telecom, tak připomíná spíše staré prošlé konzervy. :-(
19.5.2006 22:48 mivrap | blog: Mirkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Ano, chci.

Ano, chci.

Ano, chci.
20.5.2006 21:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Ale fuj!
19.5.2006 12:10 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
(protože o něm nebylo a není za hranicemi české kotliny ani vidu ani slechu)
Blbost. Jediné, co není slyšet, je, když je o Klausovi v zahraničí slyšet.

A ještě někdy kritizuj Jikovy blogy - píšeš úplně to samé v bledě modrém. Vlastně spíš v bledě zeleném.
Quando omni flunkus moritati
19.5.2006 15:28 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
(protože o něm nebylo a není za hranicemi české kotliny ani vidu ani slechu)
Blbost. Jediné, co není slyšet, je, když je o Klausovi v zahraničí slyšet.
Jedte si za hranice (staci za ty prvni zapadni), zijte si tam nejakou dobu a uvidite, ze o Klausovi nic neuslysite (mozna ani o Cesku ne):P To je moje zkusenost.
A ještě někdy kritizuj Jikovy blogy - píšeš úplně to samé v bledě modrém. Vlastně spíš v bledě zeleném.
Aspon ze je tam to "blede" :PPP
19.5.2006 16:04 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

Jedte si za hranice (staci za ty prvni zapadni), zijte si tam nejakou dobu a uvidite, ze o Klausovi nic neuslysite (mozna ani o Cesku ne):P To je moje zkusenost.

Otázka je, jestli má známost politika nebo země nějakou vypovídací hodnotu. Např. Adolfa Hitlera zná celý svět, ale za hlavu státu bych ho nechtěl :-) Jméno Václava Havla zná v zahraničí mnoho lidí, ale tím to končí. Kdyby o něm měli pohovořit více, asi by toho moc neřekli. Myslíš, že četli jeho knihy, viděli jeho hry nebo znají jeho myšlenky? Těžko, prostě jim jeho jméno utkvělo v hlavě, protože se shodou okolností před lety objevoval dost často v médiích.

19.5.2006 18:34 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Otázka je, jestli má známost politika nebo země nějakou vypovídací hodnotu.
Vypovidaci hodnotu to ma v tom, ze kdyz o nekom nic neslysite, tak si o nem netvorite zadny nazor ;)

(aneb viz kontext me poznamky v zapisu)
Dalibor Smolík avatar 19.5.2006 19:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Kéž bych si na některé lidi nemusel žádný názor dělat.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2006 20:24 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS

Vypovidaci hodnotu to ma v tom, ze kdyz o nekom nic neslysite, tak si o nem netvorite zadny nazor ;)

To je sice pravda, ale nijak to neřeší kvalitu názoru. Lidem na Západě před časem média natlačila do hlav, že Václav Havel je skvělý spisovatel a filozof světového formátu, který udělal sametovou revoluci v Československu. Jsem přesvědčen, že 99% cizinců ti o něm nic dalšího neřekne, protože jim nic jiného nenaservírovali a v zásadě je jim to stejně jedno. Prostě mají v hlavě spojení Czechoslovakia=Václav Havel a to je všechno. Zřejmě by byli velmi překvapeni, kdybychom jim nastínili některé činy tohoto "génia".
JiK avatar 19.5.2006 12:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je dobre vedet, ze tuhle agitku napsal pan Havel, pro ktereho byl vzdy boj s ODS na prvnim, miste, clovek, ktery preferuje "nepolitickou politiku" a chce aby moc meli nikym nevoleni 'aktiviste'. To neni prilis demokraticke, ne? Havel, clovek, ktery rika, ze mu zeleni marxiste jako pan Uhl nejen nevadi, ale primo je preferuje. Jednim dechem v rozhovoru dodava, ze chce aby v dalsim obdobi vladla CSSD.

Taky chcete vic patit dani pro par 'sibalu', trochu cenzury a generalniho tajemnika Paroubka na vecne casy a nikdy jinak?
Jirka Cech
19.5.2006 15:22 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Je dobre vedet, ze tuhle agitku napsal pan Havel
Ja to rikal, ze mas potize s chapanim psaneho textu, ale ze az tak... tak znovu:

1) Tu "agitku" jsem napsal ja, nikoliv "pan Havel"

2) Havel nepsal nic zmineneho, pouze poskytl novinarum z HN rozhovor

3) Ti ho pak napsali a dali mu zmineny titulek

4) Zmineny titulek ve mne vzbudil urcitou asociaci, kterou jsem pak popsal

5) Tohle vsechno, dokonce i s odkazy, pisu hned na zacatku (gramotny clovek by nemel mit potize to prehlidnout)

Obavam se, ze vic polopate uz to nepujde ;)
19.5.2006 12:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No Václav Havel je skutečně velká autorita na politické strany - viz jeho oblíbenci z US-DEU. Proto mě skutečně velice zamrzela jeho podpora SZ. Nemluvě o (zde zmiňovaném) rozhovoru s panem Uhlem, kde vytahuje opět hledání třetí cesty, nepolitickou politiku a všechno to, co už nefungovalo a bylo v minulosti rozdrceno politickými politiky typu Klause a Zemana. Zvláště s přihlédnutím k osobě pana Bursíka (což je podle mě politik, ne hledač nějaké třetí cesty). Jinak vtip
Budu volit komunisty
To já taky, ale z které strany?
není až takový vtip, ale holá realita :-(.
Milánku kamaráde, půjdeš k volbám? Nevím Ivane, je tam ještě kde brát? Ať to beru zleva, zprava, tak jsme v prdeli, my to neuhrajem
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
JiK avatar 19.5.2006 12:34 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
S trochou nadsazky rikam, klidne si tu treti cestu hledejte, trebas ten utopicky blahobyt pod vedenim autorit jako je pan Uhl, pani Pajerova/Jacques a pan Havel opravdu vybudujete. A kdyz ne, budu vam z "kapitalisticke ciziny, ktera jasne muze za docasne neuspechy" posilat za draty balicky.
19.5.2006 12:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
...budu vam z "kapitalisticke ciziny, ktera jasne muze za docasne neuspechy" posilat za draty balicky.
To mluvíš o socialistickém Německu? :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
JiK avatar 19.5.2006 12:50 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
ano, i ne. tady to diky vydobytkum (i ostatnim dobytkum) socialismu jde docela dole vodou, jak rika moje pritelkyne, doktori furt stavkujou, dluhy a dane rostou a ja probiram nabidky a premejslim jestli UK, Irsko nebo USA.
19.5.2006 13:18 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Doporučuju Irsko.
Quando omni flunkus moritati
JiK avatar 19.5.2006 13:28 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Mne se IE taky libi, ale pro karieru by byla asi lepsi dobra univerzita v US ci UK. Neco jako MIT, Caltech, Stanford, Cornell, Harward, Berkeley nebo Oxford ci Cambridge v UK. Nemusim tam preci zustat naveky, ono taky na techto skolach ziskat permanent nebo tenure je docela vyzva...
19.5.2006 13:50 h.xman | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Doporucuju UK;-)

Ne, vazne, docela by me zajimalo, kterou zemi si nakonec vyberes a proc.

Zrovna se celkem bolestive rozhoduju, jestli na par dalsich let zustat tady v UK, vratit se do CR (skoro jiste ne) nebo se hnout nekam dal.

Irsko znam jen z doslechu. Bracha tam rok delal, celkem si pochvaloval, ale irske anglictine jsem nejak neprisel na kloub a hur ji rozumim (s jednou irskou pani v praci mluvim prakticky kazdy den uz skoro rok, a furt mam problem).

USA bych doporucil pred peti lety - sluzby na urovni o jake se nam ani nezda, moznost zit v prijemnem teplem klimatu nekde u more a hlavne usmevavi, neformalni a uvolneni lidi (btw, po navratu do CR se mi z te vsudypritomne arogance, neprofesionality, netaktnosti, neochoty a zamracenosti delalo az spatne; nejvic z lidi, co si porad masiruji ego virou v to, jaci jsou amici blbci a jak my cesi jsme lepsi). Ale v poslednich letech se v USA bohuzel hodne veci zmenilo k horsimu, pohoda se vytraci a co tak znam od amiku, co ted zijou v UK, uz bych USA nedoporucil.

UK se mi celkem libi - dobre penize (rekl bych vetsi nez jinde v evrope, aspon co se tyce zemi, ktere pro me pripadaji v uvahu). Lidi jsou tu moc prima - zdvorilost, profesionalita, dobre sluzby a dle mych zkusenosti dokonce i hladce fungujici a vstricne urady; ve srovnani s CR je to az zarazejici. Ale ta zeme pro me tak nejak nema smrnc - pocasi na houby (moc rad mam slunicko, jezdeni na kole a tak...) a po nedavne navsteve Spanelska si rikam, ze i zenske jsou tady v UK snad vsechny takove nanicovate.

Takze uvazuju o presidleni do Spanelska. Penize asi trochu horsi, ale nadherna slunecna zeme, temperamentni spanelaci, krasne zenske... Doporucite? Mam zapracovat na svoji chabe spanelstine?

Vim ze se to tu svezlo trochu offtoppic - sorry, ale kdyz uz jsme to nakousli - kdo se podeli o zkusenosti a nazory?
Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
19.5.2006 15:17 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
No Václav Havel je skutečně velká autorita na politické strany - viz jeho oblíbenci z US-DEU.
Nevim jaka je Havel "autorita na politicke strany", ani to nehodlam resit, ale timhle vyrokem se proste trefil do meho vkusu. Jeste bych pripomnel, ze tematem zapisu neni Havel (je mi to jedno, klidne to mohl rict treba Klaus ;), ale ODS.
Heron avatar 19.5.2006 12:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U PC je to jednoduché. Když se v systému něco hodně pokazí a jakákoliv snaha o nápravu by byla náročnější než kompletní reinstalace, tak se pro prostě nainstaluje znova.

Tohle nejde udělat s celou republikou. Bohužel, je tu jistá minulost a spousta lidí, co v té minulosti musela žít. A lidem přímo nezasažených minulostí je dnes 16 let. Ti nám vládnout nemůžou (i když by to možná dopadlo lépe, než teď). Co tím chci říct? Že všude jsou lidé, co se ušpinili za totality. I v politických stranách i v parlamentu. Tohle vyřeší jedině čas.
Heron
Dalibor Smolík avatar 19.5.2006 12:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Souhlas. Je to otázka minimálně 2 generací od revoluce. 40 let tu vládli komunisti, dalších 40 se to bude dávat do pořádku . Je to skutečně tak. To pokroucené myšlení lidí je mnohem horší, než to, že nebyly k mání džíny nebo banány. Ty se dovezou. V tomhle, snad jediném, měl Havel pravdu.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2006 12:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Že rétorika představitelů i sympatizantů ODS zavání nadutostí, arogancí a hloupostí
sed 's/ODS/libovolné existující politické strany/'

Jinak od dvojice Paroubek/Rath se nadutost, aroganci a hloupost mohou ostatní akorát tak přiučit.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
19.5.2006 13:01 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Jinak od dvojice Paroubek/Rath se nadutost, aroganci a hloupost mohou ostatní akorát tak přiučit.

jojo, když v televizi slyším mluvit toho papaláše Paroubka, tak se za něj skoro stydím.
Best viewed in Mozilla Explorer.
19.5.2006 13:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Já ne, je to docela sranda. I když s Klausem je mnohem větší. Vlastně musím přiznat že mám ten Paroubkův vidláckej styl rád :-)
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
19.5.2006 15:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Že rétorika představitelů i sympatizantů ODS zavání nadutostí, arogancí a hloupostí
sed 's/ODS/libovolné existující politické strany/'

Jinak od dvojice Paroubek/Rath se nadutost, aroganci a hloupost mohou ostatní akorát tak přiučit.
To si prave nemyslim. Ackoliv Paroubka nebo Ratha zrovna nemusim a jsem ochoten pripustit ze vystupuji obcas i arogantne (ktery politik dneska ne), tak bych rad videl nejaky doklad toho, ze "hloupe" (myslim to vazne - a rad bych odkaz na vlastni slova, nejlepe autorsky psany text nebo delsi rozhovor - nikoliv na novinarskou tvorivost na tema Paroubek/Rath).

Pokud chcete "protipriklad", najdete si predvolebni rozhovory predsedy Topolanka s ruznymi politiky (tam se jim do toho dokonce nepletl zadny novinar). Tohle je podle me ukazka nadutosti, arogance a hlouposti (za vsechny mohu doporucit napr. jeho rozhovor s Martinem Bursikem).
19.5.2006 15:13 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
najdete si predvolebni rozhovory predsedy Topolanka s ruznymi politiky
na aktualne.cz - jsem zapomnel ;)
19.5.2006 13:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Od čelných politiků ODS jsem slyšel víc "kolovrátků" než od těch ostatních. V umění mlžení a demagogických debat jsou jasně na prvním místě.

Tahle věta tvůj zápis degraduje na _hloupou_ agitku. Jde totiž o něco naprosto neprokazatelného. Subjektivní tvrzení založené na názoru, který nelze ani potvrdit, ani vyvrátit. Ale ty na něm stavíš další argumentaci, neboli se uchyluješ k demagogii.

Co bys chtěl? Aby lidi v diskuzi napsali: "Přesně tak, samé kolovrátky." A nebo snad: "Nesmysl, Paroubek mlží víc." Obojí je stejně nesmyslné, protože tu prostě není na co reagovat. Nelze potvrdit tvou pravdu, ani vyvrátit nepravdu. Lze jen poukázat na to, že ses rozhodl napsat mlhavou a demagogickou agitku; jenom další kolovrátek...
19.5.2006 15:06 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Od čelných politiků ODS jsem slyšel víc "kolovrátků" než od těch ostatních. V umění mlžení a demagogických debat jsou jasně na prvním místě.

Tahle věta tvůj zápis degraduje na _hloupou_ agitku. Jde totiž o něco naprosto neprokazatelného. Subjektivní tvrzení založené na názoru, který nelze ani potvrdit, ani vyvrátit. Ale ty na něm stavíš další argumentaci, neboli se uchyluješ k demagogii.
Nic na tomto dojmu (ano, mem dojmu, coz neskryvam) nestavim. Pouze timto dojmem dokresluji mou osobni analyzu, ze duvod sily a existence ODS je v moznosti strasit komunisty.

Kdyz bych chtel od panu (a dam) z ODS nejak zjistit, ze je to jen muj omyl a ze maji nejaky zajimavy a necim pritazlivy program (nerkuli vystupovani), vyhrnou se na me jejich kolovratky. Asi sleduji spatne televizni debaty, asi ctu spatne "rozhovory". Ale mluvi v nich politici ODS.

Nejsem ani priznivec Paroubka (nic mi nerika a jeho politicke nazory nesdilim), ale navzdory nenavistnemu oparu vystupuje inteligentne, pokud si prectete treba jeho rozhovory v plne delce a neusuzujete podle vterinovych strihu ze stranickych projevu. Naopak, cim delsi text od Topolanka, Necase, Langera, Tlusteho, Bema ... tim vetsi propadak. Cetl jsem je peclive, v posledni dobe.

Co bys chtěl? Aby lidi v diskuzi napsali:
Pro me za me nemusi diskutovat vubec, ja chtel jen napsat svuj dojem, jak to vidim ja. Inspirovan aktualnim Havluvym vyrokem, ktery se jim trefil i do mych pocitu. Tot vse ;)
19.5.2006 15:28 springer | skóre: 10 | blog: engineering
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
z Vaseho prispevku je jasne videt, ze jste byl dlouho v zahranici. A patrne jste urcite jiste minimalne prumerne inteligentni - a to vse staci k tomu, aby jste videl svet tak jak ho vidite. V zahranici Vam nenalili do hlavy moudrost nebo chytrost, ne, jen jste se dival kolem sebe a mohl srovnavat, hovorit jinym jazykem a z vlastni zkusenosti poznat, ze i za hranicemi vari jen z vody. Nyni muzete zcela presne rozpoznat provincni malost lokalnich politiku. To je vse logicke.

Je ale bohuzel fakt, ze ne vsichni mohou prodelat takove skoleni, jake jste mel(mate) vy. I tito spoluobcane se musi nejakym zpusobem vyrovnat se soucasnou situaci. Nema cenu je poucovat a snazit se urychlit to poznani Bude trvat tak dlouho, jak psal pan Smolik. Je spravne, ze to pisete, presto by nas ale nemelo prekvapovat, ze Vasi argumentaci vetsina lidi nesdili. Nemohou, nemeli zatim tu sanci.
kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
Josef Kufner avatar 20.5.2006 00:31 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesympatický dech ODS
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O politiku se obvykle vubec nestaram, ale jak tak v metru vidam ruzne plakaty, tak mam pocit, ze CSSD, KSCM a ODS jsou vicemene jedna a tataz strana, ktera se uvnitr trosku vrti, aby se moc nenudili...
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.