Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 09:53
zatim nejnizsi cenu co jsem nasel je cca litr za mesic. Jo neni to moc, ale kdyz vezmu v potaz to ze je to v podstate za nic, tak je to docela dost
A na to jste přišel jak?
Ekonomika funguje vlevo i vpravo ... o čem je řeč?
Snad by mělo platit vydělávej a nech vydělávat?
Zatim hostujeme vetsinou v programu Profi u jedne nejmenovane firmy, jejichz sluzby jdou od 10 k 5 (kde jsou ty casy jejich zacatku, kdy to vse fungovalo i na Free...).
Pokud je to server na "hrani", nevim proc by mel klient pozadovat SLA garance, pokud se nejedna o Business Critical Application nebo nejakou smlouvy v ramci Business Continuity Planning procesu.mno, že nejde o miliony ještě neznamená, že to pro daného člověka nemůže být důležité - např. dohodne-li se člověk s někým, že si bude moci nějaký projekt stáhnout z onoho serveru, a on se tam nepřipojí, nebo to při uploadu poleze pár kb/s místo obvyklých MB, takže nestihne termín, je dost možné, že přijde o důležitý kšeft nebo vůbec partnera do budoucna, a nějakých pár procent slevy na platbě za hosting ho teda fakt nevytrhne ... (a to ještě tu slevu dostane pouze za předpokladu, že se vůbec takovýto výpadek bude dát klasifikovat jako výpadek, i to je tam nadefinováno dosti podezřele) - doufám, že někdo teď nevyrukuje s tím, že si tedy má na takovéto příležitostné "mission critical" výměny dat kupovat službu v úplně jiné (cenové) kategorii
Smluvni podminky obsahuji i slevy za snizenou dostupnost.- které jsou ovšem z hlediska garance použitelnosti docela směšné ...
Pokud neni investice na 100% dostupnost, tak se muze vzdy neco "pokazit"což jest, když "se to pokazí", ovšem jistý rozdíl oproti tomu, kdy je v podmínkách napsáno, že to provider sám může de facto utnout, jak se mu zlíbí
a kdo z hosteru tvrdi, ze jemu se nikdy zadny vypadek neudal, tak je to ...no právě ... :-/
Co mam za podklady, tam AbcHosting mel jediny pripad, kdy jsme museli klienta telefonicky kontaktovat a upozornit, ze za dva dny protocil 2 TB a zda nema nejake technicke potize. A meltaky se to ke mě doneslo :o) ... nicméně to bohužel prakticky vůbec nic nevypovídá do budoucna; co když se těch klientů, co "mají technické potíže", najednou sejde třeba deset? není lepší takovou situaci ošetřit smluvně předem?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.