Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:39
Po asi dvojhodinovom bludeni v audiotexovom menu sa nam konecne podarilo spojit s operatorom.Ve spoustě případů platí, že nejlepší co můžeš udělat je, nedělat nic a přesně tohle platí i u infolinky SPT Telecom, či jak si to teď říkají. Docela doset jejich zákazníků má stále telefony bez tónové volby, takže pokud prostě vytočíš infolinku a plechovou hubu budeš ignorovat, tak si během chvilky přepojen na živého operátora, protože si byl vyhodnocen jako uživatel s pulsní volbou, co nemůže procházet menu.
Další osoba na hot line, který bych se ptal, jestli je dostatečně kvalifikovaná. Co požadovat nějakou osobní odpovědnost, stěžovat si, chtít slyšet, co udělali, aby se to neopakovalo?
Každej má nějakýho šéfa. O kolik že přišli (přijdou?) měsíčně na tržbách? Ach jo, tomu se říká "rovnej metr", tomu rozdílu v podnikání v malym a velkym.
No takhle ne ... to nejde si říct, že je to "jenom tolik málo", já mám o tolik míň a konkurence o tolik víc. A když si to řekne x tisíc lidí, tak to můžou zavřít ... že
Fíííha, jak už jsem někde čet ... pokud by v jakékoli jiné firmě slyšel ředitel od podřízeného, že není možné uspokojit zákazníka, děly by se personální změny ...
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.