Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 07:49
Škoda, že více věcem nerozumím (dlouhodobě) tolik, abych je na první pohled viděl jako hloupost ...
To je možné. Na druhou stranu se tu opakovaně a úspěšně objevují snahy zvýhodňovat blbce.At si je klidne zvyhodnuji, proc to ale k certu musi delat za moje penize? Solidarita bych tomu rikal, kdyby se mne nekdo zeptal a neudelal to bez meho vedomi a proti me vuli.
... zchudnout, prijit o byt a praci a tim omezit sanci sireni svych blbych genu v genofondu lidstva.máš v té úvaze drobnou chybku ... chudoba lidem nebrání v tom, aby se množili jako králíci, spíše naopak, podívej se na průměrné počty dětí v rodinách vysokoškoláků a - no, nebudeme tu zas mít kecy, které by mnozí s chutí označili za rasistické, že :) jinak i když v principu souhlasím (kdyby fungovalo to, že se budou množit míň), ale bohužel druhou věcí je, že pro odhalování takovýchto podvodů jsou potřeba určité specifické schopnosti, ale to nestačí, navíc jsou třeba zkušenosti s danou věcí a případně čas na ověření předpokladů/podezření ... a já bych byl celkem nerad, kdyby například nějaký šikovný truhlář nebo geniální muzikant nepředal své "šikovné" geny jen proto, že je v jednání s lidma trouba a každýmu věří (tuším, že se to označuje jako sociální IQ, co se u něj blíží nule, i když jinak může mít "selskej rozum" výbornej), nebo že nemá dostatečné znalosti, aby rozlišil, co je a není možné, nebo že je ve stresu, má hodně zakázek aby manželce vydělal na dovolenou, a nemá čas ověřovat si, jestli vybraná cestovka splňuje zákonné podmínky (pojištění atp.) a jsou na ní dobré reference (a nezměnilo se zrovna vedení, což by předchozí reference invalidovalo)
Kolegovi myslím přišla česká verze. Byl to nějaký šílený text, přeložený počítačem. Ale nezačínalo to "Drahoušek zákazník", jako ten minulý :o)
Tak to mě včera přišla celkem správně lokalizovaná verze:
Předmět: Klientske centrum Odesílatel: Ceská sporitelna Neúspěšná transakce / Payment Not Successful Platební transakce zamítnuta - pokyn vydavatele karty Transakce byla odmítnuta na základě některého z uvedených důvodů: * Vaší kartou není povoleno provádět internetové transakce * Byl překročen limit pro internetové transakce * Byl chybně zadán CVC2/CVV2 kód * Na Vašem účtu není dostatek prostředků Jdi na: Prehled aktivovanэch produktu sluћby SERVIS 24 . (pro okamžitý návrat klikněte zde). Nyní budete přesměrován/a na stránky internetového obchodníka (pro okamžitý návrat klikněte zde).
Pro podvodníky to má jedinou vadu na kráse, že nejsem zákazníkem České spořitelny
Komunikace s bankou snad nechodí po nekryptovaném kanále?
Ve změně občanského řádu by také platilo pravidlo, že po deseti dnech bude nepřevzatá nebo nevyzvednutá obsílka považována za doručenou.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.