Portál AbcLinuxu, 31. října 2025 16:56
 
             9.10.2008 13:06
Prcek             | skóre: 43
            
             | Jindřichův Hradec / Brno
        9.10.2008 13:06
Prcek             | skóre: 43
            
             | Jindřichův Hradec / Brno
         
             14.10.2008 17:28
Vašek Lorenc             | skóre: 27
        14.10.2008 17:28
Vašek Lorenc             | skóre: 27
            
            
         Ja mam v posledni dobe asi nejake poruchy vnimavosti (pokud v tomhle kontextu vyznelo neco co jsem napsal agresivne tak se omlouvam).
Nechces uz napsat co si konkretne predstavujes, ze by melo byt obsahem predmetu? Ocividne to nemaji byt konvence (styl psani programu, styl dokumentovani programu, styl reportovani chyb, etc...), nema to byt predmet o algoritmizaci (procvicovani rekurze, dynamickeho programovani a ostatnich pristupu pri implementaci algoritmu), mluvis o nastrojich, ale nepises jake nastroje.
Jinak moc dobre vis, ze v C/C++ se davaji zaporne body i za necitelne programy, spatne zvolene algoritmy pri implementaci, etc... To je taky duvod proc je C/C++ mene oblibene a studenti si radsi zapisou Javu kde se na tyto veci "kasle". Studenti si taky na to, ze se hodnoti i tyto aspekty neustale stezuji.
 Ja mam v posledni dobe asi nejake poruchy vnimavosti (pokud v tomhle kontextu vyznelo neco co jsem napsal agresivne tak se omlouvam).
Nechces uz napsat co si konkretne predstavujes, ze by melo byt obsahem predmetu? Ocividne to nemaji byt konvence (styl psani programu, styl dokumentovani programu, styl reportovani chyb, etc...), nema to byt predmet o algoritmizaci (procvicovani rekurze, dynamickeho programovani a ostatnich pristupu pri implementaci algoritmu), mluvis o nastrojich, ale nepises jake nastroje.
Jinak moc dobre vis, ze v C/C++ se davaji zaporne body i za necitelne programy, spatne zvolene algoritmy pri implementaci, etc... To je taky duvod proc je C/C++ mene oblibene a studenti si radsi zapisou Javu kde se na tyto veci "kasle". Studenti si taky na to, ze se hodnoti i tyto aspekty neustale stezuji.
            Hlavní náplní semináře je trénink myšlení, praktický nácvik řešení úloh a práce v týmu.
 9.10.2008 15:04
Věroš             | skóre: 24
             | blog: Co není v hlavě
             | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
        9.10.2008 15:04
Věroš             | skóre: 24
             | blog: Co není v hlavě
             | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
        
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.