Portál AbcLinuxu, 28. dubna 2024 11:22


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 14.10.2010 00:24 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem si jist že jsem pozbíral na webovém prostoru dostatek informací a dukazního materiálu k tomu abych na vás, pana Jílka, podal stížnost u české televize i u rady televizního a radio vysílání na váš mediálnáí obraz. pokud se chováte a vyjadřujete tak jak to děláte v současných diskuzích nejste hoden toho aby váš obraz byl medializován a byl použit jako morální vzor pro dnešní generaci. Překročil jste veškeré meze slušného chování a pokud budete i nadále vystupovat v České veřejnoprávní televizi a přitom na webovém prostoru nadále šířit sprosté chování a urážky budu nucen na vás a Českou televizi podat žalobu na porušení zákona o rozhlasovém a televizním vysílání. S pozdravem Vladimír Zima
Nechapem suvislosti, ale je to teda ostre...
14.10.2010 09:49 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jilek asi Usamu/Sadama poriadne vytocil :-)
14.10.2010 12:42 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jo, pan Zima si svůj mediální podvobraz radši smazal. A teď bude za moralistu. Škoda, býval to sympatickej a zábavnej chlapík. A pan Jílek taky. Teď prostě jen "zloděj křičí chyťte zloděje".
14.10.2010 12:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Já nehodlám vystupovat v televizi jako moralista a tvůrce hodnot. V tom je obrovský rozdíl. :-)
14.10.2010 13:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Já nehodlám vystupovat v televizi jako moralista a tvůrce hodnot. V tom je obrovský rozdíl.

Ty si pleteš soudruhu tvorbu o závislosti jako moralismus, kam ty na to chodíš? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 13:33 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Možná nemoralizuješ veřejně, ale tady na blogu rozhodně - viz vzkazy "pravicovým ovečkám". Jako Saddám jsi kašlal na výtky k formě tvých blogů stylem "polibte si prdel". Pak jsi z nějakého důvodu změnil názor. Možná se to nehodilo do krámu straně, kterou podporuješ, možná sis sám uvědomil, že to není to pravý ořechový. Ale místo abys je v duchu své "nestádnosti" poslal do prdele stejně jako ostatní, nebo abys tady ukončil svůj blog zápiskem "choval jsem se jako vůl, omlouvám se", přidal ses přesně k těm ovečkám, o kterých tak rád píšeš.

Ale to je samozřejmě jen můj názor a já nejsem směroplatnej. Takovejch tu bylo víc a neudělám s tím nic. Já jen nemám rád tyhle žabomyší diskusní války. Zasíráte s nima ábíčko jeden jako druhej. Sereš mě, když napíšeš něco o pravicových ovcích, stejně jako mě sere Jílek se svejma stěžovacíma blogama. Na druhou stranu jsou věci, co si od vás rád přečtu, tak to nevdzdávejte.

14.10.2010 13:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ok, beru. :-)
14.10.2010 00:53 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A na Kokota Mirka žalobu podávat nebudete? Vždyť to je daleko horší - ten člověk "reprezentuje" ČR a přeneseně každého občana.

Pravda, p. Jílek u mě hodně klesl, když se začal s osobou vystupující pod nickem "namenenezalezi" napadat i pod normálnimi diskuzemi. Nejsem psycholog, nemám na to papíry, ale tahat soukromé záležitosti na veřejná fóra je ubohé. Ale přesto stále nechápu jednu věc - v televizi dělá svoji práci, a dělá ji podle ohlasů známých kvalitně. Tak co vám sakra vadí?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
14.10.2010 00:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Milý pane Zimo stežujte si kde chcete, třeba na lampárně na čeké televizi nebo v prdeli. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Grunt avatar 14.10.2010 01:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
A na Kokota Mirka žalobu podávat nebudete?
Ty voe, co to je? Prvně jsem obdivoval umění dabingu s tím, že naprosto přesně sedí artikulace a chvilku mi trvalo než jsem přišel na to, že to není dabing…teď jen čumím s čelistí u zemi a vyvalenýma očima.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Michal Fecko avatar 14.10.2010 01:06 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Pekne... Sloboda bez hanby az na kost :-D
namenenezalezi avatar 14.10.2010 02:06 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
vidím tu Slováka... JJ si tu nedovolil šovinistické výpady? Lebo to by si Slováci od pôvodom Rusnáka niečo vypočuli.
Grunt avatar 14.10.2010 11:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
To já si zas rýpnutí do těch dvou Horních Uhrů neodpustím… :-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
namenenezalezi avatar 14.10.2010 11:41 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
To já si zas rýpnutí do těch dvou Horních Uhrů neodpustím

Ja ti dám Horné Uhry, FELDVIDEK, baratom !!!
namenenezalezi avatar 14.10.2010 02:03 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
když se začal s osobou vystupující pod nickem "namenenezalezi" napadat

Ako to myslíte, že začal napadať SO MNOU? Ja nie som osoba, ktorá by s Jílkom niekoho napadala. Len som sa neuvážene ozvala, keď som tu čítala tie diskusie za účasti Jílka a déjà vu spôsobilo, že som sa neudržala a podporila som jedného Jílkom urážaného. Pod normálnymi diskusiami na rozdiel od osoby, s ktorou ma spájate spojkou S nikoho nenapádam. Povedala by som, že sa ani nebránim ako by si niektoré osoby zaslúžili (napríklad aj mažoretky za urážky mojej osoby a za klamstvá o mne opakované po Jílkovi). Jílek nie je moja súkromná záležitosť, to len on sa pokúša nejako prijateľne pre divákov vysvetliť dôvod vzájomného negatívneho vzťah. Priznať, že si moju zvedavosť vyslúžil svojím správaním v chatovej miestnosti by bolo pod úroveň takej dnes významnej celebrity. Nikto si nedal asi námahu zistiť, či je aspoň niečo na lživých táraninách JJ a jeho BSP pravda, hoci JJ odkazoval na moje blogy, kde údajne píšem o jeho osobe. Nie, len mi občas slúžil ako inšpirácia, ako prototyp.
14.10.2010 02:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Ale slinto, netáraj
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 02:27 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jílek, vy ste hulvát najhrubšieho zrna. Ja tiež nechápem, ako môžu byť v CT takí obmedzení, že to ešte nezistili. Tie Vaše programy sú na amatérskej úrovni a vrcholne nudné, podľa mňa ste tam tárali dve na tri, tak by to zvládla aj pomocná sila z kuchyne ( vy rád označujete ženy ako ficky , tak som si dovolila tento príklad). Podľa mňa ste iba obyčajný grafoman a megaloman.Neviete ovládať svoju zlobu a pomstychtivosť, ste egocentrický sebec, vypočítavý prospechár. tak Vás vidím a dala som si dosť veľkú námahu, aby som si to overila. Ste schopný aj toho najhoršieho svinstva, bezdôvodne, len aby ste sa mohli smiešne detinsky vyťahovať, ubližujete ľuďom, ktorých ani nepoznáte. Alebo práve preto, lebo si myslíte, že Vám tak nič nehrozí. Vy a kurzy asertivity, komunikácie ? To už nie je ani smiešne. Iba trápne.
14.10.2010 02:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Alebo práve preto, lebo si myslíte, že Vám tak nič nehrozí

Neviete ovládať svoju zlobu a pomstychtivosť, ste egocentrický sebec, vypočítavý prospechár.

 

Hrozí slinto, to nejhorší, že bych tě někdy potkal osobně.

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 02:18 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
nemám prehľad či jílek zneužíval môj tunajší nick po mojom zaregistrovaní, ja som sa zaregistrovala preto, aby bolo jasné, že keď som prihlásená, som to ja
Michal Fecko avatar 14.10.2010 02:20 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ja som sa zaregistrovala preto, aby bolo jasné, že keď som prihlásená, som to ja
The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 02:29 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
tak nejako
Jendа avatar 14.10.2010 02:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
and children are FBI agents
Jste zatčen! Nemáte právo nevypovídat. Cokoli řeknete, může být a bude použito proti vám. A když nám neřeknete heslo, tak to taky bude použito proti vám…
14.10.2010 09:49 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Povedala by som, že sa ani nebránim ako by si niektoré osoby zaslúžili (napríklad aj mažoretky za urážky mojej osoby a za klamstvá o mne opakované po Jílkovi)
Asi spadám, dle vašeho hodnocení, jak jste mě před časem nazvala, pod ty mažoretky. Můžete doložit, kde jsem vás urážela a opakovala o vás něco po panu Jílkovi?

Tohle už je drzost do nebe volající.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
namenenezalezi avatar 14.10.2010 11:59 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Vy len preukazujete vlastnú drzosť . Ćo Vás núti obtierať si o mňa svoj jazyk, keď ja som sa k Vám prvá ani nevyjadrila, ani Vás neoslovila, nikdy ste so mnou nehovoruili, nepoznáte ma, nič o mne neviete- s výnimkou toho, čo ste prevzali od svojich nadriadených orgánov.Nemám o Vás na rozdiel od niektorých iných, ktorí dúfali, že dokážete mať nejaký samostatný a podložený názor nijakú vysokú mienku. Opakovali ste klamstvá po Jílkovi na moju adresu. Tvrdili ste niečo o mojom sprábvaní, ničím ste to nepodložili, len svojimi jednostrannými tvrdeniami a tvrdeniami svojho Veľkého Učiteľa. Vy pre mňa nie ste osoba, s ktorou by som mala záujem o čomkoľvek diskutovať,ste mi maximálne nesympatická a to už by som nemohla byť vopči Vám objektívna. Fakt mi pripomínate tým sledovaním predpísanej hlavnej ideologickej línieposlušnú pionierku- zvazáčku. Som na Váš typ alergická, radšej ma vynechajte, ani ja sa nebudem dívať tým smerom.

14.10.2010 16:23 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jé, to jste Vy za mlada? To jste byla roztomilá.
Ćo Vás núti obtierať si o mňa svoj jazyk, keď ja som sa k Vám prvá ani nevyjadrila, ani Vás neoslovila,...
Pani, stačí se podívat na čas Vašeho příspěvku, kdy si o mě otíráte ústa /dnes 2.03h/ a na čas toho mého /dnes 9.49h/.

Jinak jsem tu sama za sebe a názor na Vás jsem si vytvořila hlavně díky Vašemu intrikářskému chování zde a na webu ČT. Už jsem Vám to říkala několikrát, ale asi nevnímáte.

Vždyť Vaše antré sem začalo podstrčením soukromého mailu jednomu místnímu uživateli, který se pak reději stáhl do anonymity. Však vzpomeňte. Od té doby tu neustále hlídáte a snažíte se někdy pod všelijakými nicky, někdy takto přihlášená, rozdávat šťouchance panu Jílkovi a lidem s ním sympatizujícím.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:50 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Žiadala som Vás, aby ste ma vynechali. Ale zrejme máte chuť ďalej zapárať.

Ten miestny užívateľ, ktorého spomínate, bol hrubo Jílkom urážaný, pričom on jednal slušne. Bolo poľutovaniahodné, že vtedy na hrubé Jílkovo správanie skoro nikto odmietavo nereagoval( pštrosia politika alebo radosť z atraktívnej roztržky? )Vy ste do neho rýpali presne tak ako do mňa bez toho, aby ste na to mali iný dôvod, než neobjektívne stránenie Jílkovi. Len som preposlala malú ukážku z mojej schránky , do ktorej sa Jílek chodieval s pocitom neohrozenosti vyšpiniť.

Tie urážlivé e -maily som si nepísala sama a ani som si ich nevymyslela, ako Jílek ten údajný odkaz jeho bývalej gazdinej. Adresát si to ľahko mohol overiť, nebolo to upravované, preposlala som ich ako som ich dostala. Mimochodom, ste si istá, že ten jeho sentimentálny príbeh a la Steelova- Pilcherova, nebolo len aspoň z veľkej časti obojstranné oblbovanie čitateľskej verejnosti ? Beriete jeho verzie príbehov ako pravdu a nič len pravdu ? Tak aby ste raz neboli veľmi sklamaná, že Vás niekto vodil za nos a urobil si z Vás hlupaňu.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:58 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Od té doby tu neustále hlídáte a snažíte se někdy pod všelijakými nicky, někdy takto přihlášená, rozdávat šťouchance panu Jílkovi a lidem s ním sympatizujícím.

Neustále tu nehlídám, som dlho v práci a tm sa k počítaču dostanem len keď mám chvíľku voľno - a ktoré nicky máte na mysli, s kým si ma stotožňujete ?Nie som každý nick, za ktorým ma vidíte.Ani tu ani na tej diskusii CT som nebola, ale Vy veríte svojim sugesciám. A rovno to vystrelíte ako hotový fakt.
gtz avatar 14.10.2010 17:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Boha jeho, komu jsem co udělal, že musím číst toto všechno okolo. Proč se snažíte stále všechny ženské odpovídat na otázky na které se prostě nedá odpovědět. Proč to má číst a odpovídat? raději budu v klidu šetřit svoje nervy a žaludeční vředy. Neznám ani Vás ani Jílka a nevím kdo má pravdu, Jílka a jeho blogy nečtu, protože si myslím, že to co on píše sem nepatří. Takže bych ho raději ignoroval i s těma jeho marcelkama a ritama.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
kotyz avatar 14.10.2010 17:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Boha jeho, komu jsem co udělal, že musím číst toto všechno okolo.

a kdo te to proboha nuti cist? ja na to dlabu a mam klidny spani :-D asi si musel v minulym zivote udelat neco hroznyho, ze ses nucen vyssi moci trpet cteni takovejch cancu :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
gtz avatar 14.10.2010 18:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Nikdo, já na taky ani nečtu, ale občas mne když to myší prolétnu a vidím tyto kecy tak mi to prostě nedá. Myslel jsem to i tak, proč se někdo rozčiluje nad tím co Jílek píše a stále to omílá dokola a dokola?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
14.10.2010 18:44 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

já na taky ani nečtu, ale občas mne když to myší prolétnu a vidím tyto kecy tak mi to prostě nedá

chce to jenom pevnou vuli prihlas se do kurzu u pana jilka nebo tohohle jeho konkurenta taky zajimavej typek

http://www.kurzyjilek.cz/cz/psychologie-a-spiritualita.php

a proc se rozcilujes nad tim co se tu omila dokola a dokola zustan nad veci jako dosud se te to netyka ne

 

 

 

 

 

gtz avatar 14.10.2010 21:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Nejsem blázen, aby se do nějakých takových kurzů hlásil. V životě bych se třeba já nesvěřil do rukou někoho kdo není doktor. Já se nerozčiluji, nemám to opravdu zapotřebí, spíše mám z některých textů hodně velkou srandu, ale prostě nedokážu pochopit proč někdo ty věci stále omílá dokola (no pochopím to, holt ženské co naděláme ...)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
14.10.2010 21:48 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ten druhej jilek doktor je PhDr

ber co rikam s reservou ja se take bavim

jilek je zenska ?
gtz avatar 14.10.2010 22:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Však já to beru s rezervou a někdy také se dobře bavím.

Jílek, ženská, ne, kdepak to jsem nemyslel, myslel jsem ty jeho co se přitáhnul, jedna vyvrací něco té druhé a tak stále dokola.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
14.10.2010 23:49 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jedna vyvrací něco té druhé a tak stále dokola

tak ja mam v tom jasno kdo co komu vyvraci ale nevyvrati taky me to uz neba cist zensky me nebavi furt to jenom mele a mele tim pantem a clovek nestiha to vypoustet tim druhym uchem ven
15.10.2010 14:08 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
+1
Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
14.10.2010 20:54 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Žiadala som Vás, aby ste ma vynechali.
To byste napřed musela vynechat Vy mne. Já nejsem ta, která tu započala roztržku.
Ten miestny užívateľ, ktorého spomínate, bol hrubo Jílkom urážaný, pričom on jednal slušne.
Ano, ale až poté, co nás nazval děvkami a zneužitými pacientkami :-). Jinak pokud by ten člověk měl čisté svědomí, asi by se nestáhl./A nezačal pravděpodobně "diskutovat" jako anonym..
a ktoré nicky máte na mysli, s kým si ma stotožňujete ?Nie som každý nick, za ktorým ma vidíte.
Chcete říct, že např. komentáře v blogu JJ "Pro mé věrné čtenáře" pod nickem "ja" či hned dalším nickem "..."/tři tečky/ jste nepsala Vy? Vždyť jste tam mluvila přímo za sebe! A že těch nicků už jste tady na abíčku vytvořila! :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
15.10.2010 07:03 Marketa - Doubravka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
A že těch nicků už jste tady na abíčku vytvořila

marcelo, tak me napada, jestli vy nejste taky jilek. vite jak on ma ve zvyku psat nebohym naivnim uzivatelum slzicim u pocitace nad jeho pribehem dobreho samaritana najednou i za dva nebo tri lidi . treba i za svou byvalou pritelkyni nebo ruzne jine lidi kteri ani netusi, ze si dopisuju na chate s nejakyma cizima nickama.

jo jo vy budete taky jilek.

druha moznost je ze se ten dabel zmocnil vasi duse

podivejte se do zrcadla, jestli mate na ustech penu, je to vono!
15.10.2010 09:52 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
?

Psycho

:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
15.10.2010 13:50 Marketa-Doubravka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

TAK TOHLE TOHLE JSTE UVIDELA VE SVEM ZRCADLE,  MARCELKO ?

17.10.2010 10:05 ja ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Chcete říct, že např. komentáře v blogu JJ "Pro mé věrné čtenáře" pod nickem "ja" či hned dalším nickem "...

kralovno krivych zrkadel, to jste zas udelala objev, prece na jmene nezalezi, ja ... psalo transparentne, aby i vam doslo, za koho pise, to nick bubu, ktere jste si zapujcila na sve potouchle rejpani, se snazilo tvarit jako dalsi nezavisly fanousek vasi male podpurne skupinky pod vedenim zde pritomneho terapeuta
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:36 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
teraz vidím, ze tam bolo sa... nuž, mrzí ma, že ma vidíte s Jílkom na jednej úrovni, nič sa nedá robiť, celostnosť vnímania
14.10.2010 08:51 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Pravda, p. Jílek u mě hodně klesl, když se začal s osobou vystupující pod nickem "namenenezalezi" napadat i pod normálnimi diskuzemi.
Hmmm, tak par blogu od Jilka jsem cetl, ale pak uz me to prestalo bavit. Akorat jsem zaregistroval, ze se Jilek rozciluje, jak na nej nejaky divaci v komentarich v dizkuzich na serveru CT nadavaji, az to musel admin mazat nebo blokovat, ale nejak me to nezajima.
Nejsem psycholog, nemám na to papíry,
Mam dojem, ze Jilek sam priznal v nejakym blogu nebo dizkuzi, ze taky nema papiry na psychologii, ale ruku do ohne na to nedam. Mam dojem, ze jsem nekde zahlidnul, ze nema skolu vysokou, ale skolu zivota.

Jinak CT by potrebovala kompletne procistit. Bud zustat statni a pak vysilat jen veci ohledne fungovani statu pripadne filmy a serialy, nebo prodat a pak at si vysilaji, co chteji, nakupuji, co chteji, ale za svoje.
14.10.2010 09:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
..pak vysilat jen veci ohledne fungovani statu pripadne filmy a serialy, nebo prodat a pak at si vysilaji, co chteji, nakupuji, co chteji, ale za svoje. ...

Moc tu ČT nesleduji, ale řekl bych že nic jiného tam nedělají. Vysílají vzdělávací pořady, politiku, filmy, sport, seriály, to co má televize vysílat. No a vy ji za vysílání platíte, protože chcete veřejnoprávní televizi. :-) V rámci sociálního státu :-) a demokracie. Sociální stát a demokracie něco stojí. Nic není zadarmo. Ono by to bylo hezké, všechno zaplatí stát, pořádná sociální sít, jak si soudruh Zima a jemu podobní představuje, ale daně a poplatky nikdo platit nechce. Chcete ČT, chcete. Tak ji máte.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
vencour avatar 14.10.2010 11:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Co vim, tak i samotní psychoanalytici dávají od Jílka ruce pryč a označují ho za skvrnu na svém štítě.

Prostě vidíte, že demokracie se zřejmě neumí adekvátně bránit proti méněcenným či slabomyslným. Třeba je to evoluce ... a každá doba si možná žádá svého Jílka.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
14.10.2010 11:57 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
každá doba si možná žádá svého Jílka.

Tohle je docela zajimava poznamka, bohuzel jsem ekonom a ne psycholog, abych to mohl nejak rozpitvat.

Myslim, ze jenom z toho, co tady ten pan v posledni dobe napsal, by mohl nekdo udelat studii o lidske osobnosti - proc sem vubec pise, proc ma komplex z nedostatku vzdelani a proto apriori napada vsechny, ktere zaroven oslovuje a potrebuje jejich komentare, proc sedi 24 hodin na netu a ciha na jakoukouliv reakci na sve poznamky (chybi mu na vlastnim blogu evidentne), proc si svoje nohsledy - Ritu, Marcelu a MVR pritahl i sem, proc jako jediny tady stale potrebuje ventilovat (tem, co oznacuje za tupce), ze se mu dari, a ze ostatni jsou ve svych oborech neuspesni (kdyz jejich pozadi nezna, protoze oni stejnou potrebu ventilace nemaji), proc se mu rozpadly vsechny zivotni vztahy, proc jako clovek se vzdelanim ulice/zivota ma potrebu vstupovat do odbornych diskuzi, kde mu chybi elementarni znalosti. Jeho urazeni nema styl ani vtip (na moje poznamky vzdy odpovi neco o nejakem uklizecim voziku - to uz je snad paranoia, nebo jak se to jmenuje). Pokud chce nase vzdelani pomerit, rad mu predlozim svoje dva univerzitni diplomy proti jeho, nevim cemu - maturite?

Nevim, je to pro nekoho z jineho, pokud nekdo da oficialni stiznost na CT nebo na jeho zamestnavatele do blazince, jsem ochoten se pripojit. Myslim, ze tento pan uz presahl hranice normalni komunikativnosti, kdy tvrdi, ze ho to bavi, nepretrzite provokovat a urazet jizlive nazory ostatnich. Priznavam, ze ani jak nedokazu byt uplne nad veci - nekde mne sere, nekdy je mi ho spis lito. Nastesti, abych parafrazoval jeho obrat, nejsem zodpovedny za jeho pocity.
Nobody can give you as much as I can promise you
14.10.2010 12:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

proc ma komplex z nedostatku vzdelani a proto apriori napada vsechny, ktere zaroven oslovuje a potrebuje jejich komentare, proc sedi 24 hodin na netu a ciha na jakoukouliv reakci na sve poznamky (chybi mu na vlastnim blogu evidentne), proc si svoje nohsledy - Ritu, Marcelu a MVR pritahl i sem, proc jako jediny tady stale potrebuje ventilovat (tem, co oznacuje za tupce), ze se mu dari, a ze ostatni jsou ve svych oborech neuspesni

Ty ses zase rozpovídal vozejčkáři. :-) Postěžuj si jako soudruh Zima, kde chceš.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 12:18 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Uroven reakce pravdepodobne odpovida moznostem reagujiciho
Nobody can give you as much as I can promise you
14.10.2010 14:24 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jestli nekoho napadate kvuli tomu, ze je vozickar, tak jste skutecne idiot.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
14.10.2010 14:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Jestli nekoho napadate kvuli tomu, ze je vozickar, tak jste skutecne idiot. ne, to bych si nikdy nedovolil.

 

M-train je obsuhovatel počištovacího vozejku a tedy vozejčkář v tom to smyslu. :-)

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
18.10.2010 14:24 luu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Ty seš exot chlape.Asi něco bude na tom že o věci zabývající se lidskou duší mají největší zajem ti kteří si potřebují v prve řadě lečit svoji.
14.10.2010 12:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Priznavam, ze ani jak nedokazu byt uplne nad veci - nekde mne sere,

Nerozčiluj se vozejku, nebo tě trefí
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 13:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
předložím mu své dva univerzitní diplomy

Jejich inteligence jim neumožňuje pochopit vzdělání, jehož dosáhli, napsal Johnson

myslím vozejku, že ten Johnsonuv citát by sis měl dát zarámovat
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 14:00 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jejich inteligence jim neumožňuje pochopit vzdělání, jehož dosáhli

to bych potreboval vysvetlit, ty jsi ten pravy vysvetlovac - takze proto jsi zustal bez maturity jako vyuceny klempir s doucovacimi kurzy?? Protoze tvoje inteligence by ti neumoznila pochopit vzdelani, ktereho bys mohl dosahnout? Nebo ti tvoje inteligence dovoluje dosahnout jenom toho vyucniho listu jako maxima?

Hezky sis zaplaval ve vzdelani, je videt, ze to je tvoje domaci puda - teda to plavani :-)
Nobody can give you as much as I can promise you
14.10.2010 14:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

to bych potreboval vysvetlit, ty jsi ten pravy vysvetlovac

To není v tvých možnostech aby si pochopil ten krásný citát. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 14:43 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Myslis ten muj o tvych mozkovych moznostech? No asi jsem to prehnal, ale dostat se na tu uroven mysleni lopataku mi proste nejde. A priznam - ani nebere, mozna tobe inteligentni a vzdelany lidi vadej, na to mas pravo, ale ja si moc s nekym, koho ucil JENOM zivot, nemam co rict.
Nobody can give you as much as I can promise you
14.10.2010 14:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
tak vozejku všimni si jedný věci, Ty se pořád lísáš, pořád se vnucuješ do debaty a to tím způsobem, že místo kvalitní informace, děláš velmi nekvalitní psychologický a sociologický rozbor mé osobnosti. Zřejmě si jako ta slinta. Nikdo tě nehledá, nikdo tě neshání a hle, najednou vykoukne vozejk a řve "sem tady Jílku" Tak zřejmě asi nejsi při smyslech, když pořád mi něco sděluješ a pak tvrdíš že mi nemáš co říct, že se nemáš o čem bavit. Nějak setvoje informace liší. Která platí? :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 15:44 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
rozbor tvy osobnosti jsem nedelal, napsal jsem, ze mam skoly v jinem oboru. Jenom jsem napsal, ze mi pripada, ze jsi sebestrednej zakomplexovanej blb bez vzdelani, co zkousi kecat do vseho. To si myslim, ze je ta nejkvalitnejsi informace, co ti muzu poskytnout.

Ani nejsem na tvym webu, ani na tvym blogu. Ten nazor mi sebrat nemuzes, uz nejsi ve funkci jak za socialismu. I kdyz u tebe, kdo vi. To krivactvi se asi neda zapomenout, pardon bejt prospesny. Uz vidim toho klienta, kterej ti plati, jak si behem 'pomoci' chatujes, jak se mu dela lip. Styd se dedku.
Nobody can give you as much as I can promise you
15.10.2010 10:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

rozbor tvy osobnosti jsem nedelal, napsal jsem, ze mam skoly v jinem oboru. Jenom jsem napsal, ze mi pripada, ze jsi sebestrednej zakomplexovanej blb bez vzdelani, co zkousi kecat do vseho.

Víš vozejku, lidé jako ty potkávám často. Jsou namyšlení, neomylní, vševědoucí, ovšem nikoliv sebevědomí a jsou přesvědčeni o své povolanosti vést svět k zářným zítřkům. Pak je opustí žena, nebo jim začnou fetovat děti a jejich namyšlenost, neomylnost, vševědoucnost zvolna odplývá. Chvíli obcházejí všechny možné i nemožné známé a nakonec skončí u někoho takového jako jsem já. Sedí zkroušeně, pláčí, protože se jim stalo něco lidského, co se jim podle jeich přesvědčení o výši jejich intelektu nemohlo stát. Leč se jim stalo, a oni zjištují, že žádají o pomoc lidi, se kterými jednali s pohrdáním. Dokonce zjištují, že ti lidé jsou schopni jim prospět. Lidé jako ty musejí občas projít velkou bolestí aby pochopili, že ono pohrdání není moc na místě a že jsou události a skutky, které se mohou stát právě i jim a budou jim prospěšní ti, které ve své namyšlenosti nikdy nebrali vážně. A věř, že tohle jsem nezažil jen jednou.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
15.10.2010 13:10 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jezis pane jilek proc vy kazdemu predpovidate takove zivotni tragedie skoro to vypada ze to tem ubohym lidickam prejete neprovozujete nahodou cernou magii ? ze vy si takhle nadhanite klienty do vasi privatni praxe

jinak vy podle vseho pouzivate asertivni metody zasekle desky ze neustale opakujete jedno a to samya porad dokola me to uspalo v puli vaseho obsirneho vykladu ale kolega do mne kop abych se vzbudil dem na obed
15.10.2010 14:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

o vypada ze to tem ubohym lidickam prejete neprovozujete nahodou cernou magii ? ze vy si takhle nadhanite klienty do vasi privatni pra

To je na tom to zvláštní, že ti lidé, kteří mluví jako vozejk, chovají sej ako vozejk, prostě ta "smůla potkává" Taky mě to občas překvapí jak ten karmanový zákon funguje. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
15.10.2010 18:23 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Taky mě to občas překvapí jak ten karmanový zákon funguje

znam ten vas vyrok o tech navrátivsich se skutcich ale

a/ prax potvrzuje ze na tomto svete ty zle skutky dopadaji prevazne na nevinne jejich puvodce nekde z niceho nic klepne pepka a tak si tu odplatu ani neuzijou

b/i kdyz se jim ty skutky vrati oni je nepoznaji domnivaji se ze se jim deje nespravedlnost

15.10.2010 20:06 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Myslím, že Jílek správně odhaduje podle vlastní zkušenosti - 4 x ženatej, ani jednou to nevydrželo, s dětma nežil, nebo byl tak pod vlivem, že si to nepamatuje, a teď hledá děti na Xichtbuchu a ještě se tím chlubí, vzdělání lopaty, tak holt střílí kolem sebe po všech, který mají prostě jiný život.

Já bych odhadl, že jeho ani nenapadne ta tvoje varianta, že by lidi mohli žít spokojeně, v dobré rodině, s dobrou prací, i bez těch jeho keců - protože ji sám nikdy nepoznal, a pohybuje se jenom mezi sobě rovnejma feťákama a alkoholikama, který stojej ještě na druhém břehu. A já mu neberu jeho zásluhy za pomoc těm lidem, jenom mi připadá, že jiný ani nezná.

Takže už jsem uvedl - je mi ho spíš líto, ale v tom věku mu už asi jiná, aktivnější zábava, než prudit u skrýnu, nezbývá.
Nobody can give you as much as I can promise you
15.10.2010 21:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Myslím, že Jílek správně odhaduje podle vlastní zkušenosti - 4 x ženatej, ani jednou to nevydrželo, s dětma nežil, nebo byl tak pod vlivem, že si to nepamatuje, a teď hledá děti na Xichtbuchu a ještě se tím chlubí, vzdělání lopaty, tak holt střílí kolem sebe po všech, který mají prostě jiný život.

 

vozejku, hele ty pořád produkuješ dvě věci. Samourčující proroctví, že ti nic jiného nezbyde a pořád tu neuvěřitelnou pýchu, co tě nutí doufat ve své nestárnutí a zároveň nesmrtelnost. :-)

Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
15.10.2010 21:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

a pohybuje se jenom mezi sobě rovnejma feťákama a alkoholikama, který stojej ještě na druhém břehu. A já mu neberu jeho zásluhy za pomoc těm lidem, jenom mi připadá, že jiný ani nezná.

Znám vozejku, znám takový jako ty, co časem na ten druhý břeh dojdou a pak pláčí. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
lucorp avatar 16.10.2010 10:13 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
+100
"Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
16.10.2010 21:17 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ctu si to asi pozde ale az ted jsem dorazil

je mi ho spíš líto, ale v tom věku mu už asi jiná, aktivnější zábava, než prudit u skrýnu

a jak su utahanej ctu ze aktivnejsi zabava nez u prudit SKINU

prece jen u skrynu se prudi bez zbytecneho rizika
14.10.2010 18:29 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Nevim, je to pro nekoho z jineho, pokud nekdo da oficialni stiznost na CT nebo na jeho zamestnavatele do blazince, jsem ochoten se pripojit.
Myslím, že to nejlepší co můžete udělat, je stěžovat si na Jana u jeho zaměstnavatele v PL Bohnice. Nezapomeňte se ještě podepsat, a třeba dodat kopie těch svých diplomů a fotku vozíku, určitě je to bude zajímat
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
14.10.2010 18:43 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Vy jednoduchá Mařenko (někde už jste přiznala, že R-G je jenom nyknejm), kopie svých diplomů dodám proti jakémukoliv dokladu o vzdělání tvého Jeníčka (zatím tvého, než si najde nějakou změnu), přičemž klempíře ani potvrzení Národní fronty o večerním studiu vedoucího úlohy strany neuznávám ;-)
Nobody can give you as much as I can promise you
15.10.2010 09:02 reditel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
stěžovat si na Jana u jeho zaměstnavatele v PL Bohnice

Janu zde mame nekolik. Vas pritel, rita-gabrielo, je ktery? Jan Hus nebo Jan Pavel. Jan Hus je pyroman a Jan Pavel ma alkoholickou demenci a zesilel po deliriu tremens.
14.10.2010 12:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Co vim, tak i samotní psychoanalytici dávají od Jílka ruce pryč a označují ho za skvrnu na svém štítě.

 

A co já mám s psychoanalytiky společnýho? :-) Si to nějak pleteš.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:04 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Naozaj by ma zaujímal názor Vášho šéfa, ktorý dostal zadarmo výtlačky Vašich populárno - náučných protialkoholických príručiek. Okrem iného ste ma na www.lide.cz, odkiaľ Vás vyhnala úplná ignorácia užívateľov, osočili, že som si na Slovensko objednala Vašu zlátaninu - ako vždy nepodložené, zámerne lživé tvrdenie s cieľom zhodiť moju osobu v očiach obecenstva, pred ktorým ste chceli vzbudiť dojem, že Vaše útoky sú odôvodnenou obranou. To je len jeden z Vašch mizerných pokusov o nactiutŕhanie. Ja som čítla Vaše blogy, ktoré ste zahrnuli do tých svojich ,,knižiek", nemám nič proti tomu, aby ste si to vydali a predávali, ale nevydávajte to za priekopnícke dielo v psychoterapii daseinanalytického prístupu či behaviorálnej psychoterapie / ako rád tým šermujete pred laikmi/, kedysi som Vám s dobrým úmyslom napísala pár poznámok k Vašej štylistike, ale Vy ste reagovali ako ješitný hlupák a pokračujete v tom. Ani dobre mienené poznámky k Vašim prejavom nie ste schopný sebakriticky pochopiť , Vy vo všetkom iba hľadáte zlomyseľný útok, nechápete humor, argumentujete hrubou silou , potrebujete si vytvárať nepriateľa...Mňa sa Vaše osobné útoky už nedotýkajú, som presvedčená, že ste púrípad pre psychoanalytika.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:10 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
hej, aby som nezabudla dodať : NIE VAMI INTERPRETOVANÝ NÁZOR ODBORNÍKOV, Vašim interpretáciám neverím
tomboytom-deviant avatar 14.10.2010 01:33 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ukázková demonstrace ... ... .........
Keynes & Mimozemnšťané
14.10.2010 01:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Prostě pánové se bavili a předvolební kampani se hodí všechno. Kalouska jsem nevolil, ale myslím, že to bral jako fór a byl zřejmě připitý. Mám takový dojem pánové, že jsem v klubu klášterních chovanek. No co se dá dělat? tohle video bylo zveřejněno asi dva nebo tři dny před parlamentními volbami. Jinak panu Zimovi přeji úspěch a dobrý program na ostraňování překlepů a gramatických chyb při psaní oné stížnosti. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 01:46 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
že to bral jako fór a byl zřejmě připitý
No nevím, brát to jako fór mohl, ale pořád tu máme nějakou elementární slušnost. Oslovit skupinu lidí "vy jste tihle kokoti" jen protože zastáají názory, se kterými nesouhlasím není zrovna znakem dobré výchovy. To, že byl připitý ho jaksi neomlouvá - nebo snad když se opiju, sednu za volant a způsobím nehodu budu nevinný, protože jsem přece pil a nemohl se ovládat? Asi ne, že...
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
14.10.2010 01:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
No, bylo to v soukromé debatě, ti gentlemani také nemluvili jako vzor všech ctností. Konečně kdo v soukromí občas nepoužívá sprosté výrazy? Je rozdíl mezi tím mluvit napitý sprostě na ulici a jet napitý autem a řídit ho. V tom lehounký rozdíl vidím. Nebo jsou ty oba činy svou rizikovostí souměřitelné? Stejně jako když někomu v soukromé debatě řeknu kreténe a nebo ho praštím železnou tyčí abych ho umlčel. také je to společensky a lidsky stejně nebezpečné?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 01:56 empétrojka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jinak panu Zimovi přeji úspěch a dobrý program na ostraňování překlepů a gramatických chyb při psaní oné stížnosti

Jak si na to dědku přišel že tam má chyby dyž svoje nevidíš?
14.10.2010 01:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
No já mu ho přeju aby si nedělal kreténe ostudu až tu supliku bude smolit. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 02:02 empétrojka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
tak nebuď hned nasranej dědku a běž si už lehnout nebo trpíš stařeckou nespavosti?
14.10.2010 02:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

tak nebuď hned nasranej dědku a běž si už lehnout nebo trpíš stařeckou nespavosti?

Taky ti ta gramatika moc nepřirostla k srdci, co lauzře? Málo tě mlátili přes pazoury ve vaší jednotřídce vysoko v horách. Jo chápu, do školy do kopce a když bylo hodně sněhu, tak si nemoh, neměl si na boty.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
lucorp avatar 14.10.2010 08:53 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jano, jano, len tak dalej, ukazujes ake si hovedo
"Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
14.10.2010 02:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

sem si jist, že jsem pozbíral

s tímhle by teda moc slávy nenadělal, soudruh Zima. Já bych si na jeho místě pořídil korektora. Mu nějakého doporučím. Já korektora při vydání svých knížek teda používá. Tady mezi takovými jako je pan Zima nebo ty, si zas tolik hlavu s tou gramatikou nedělám.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 02:18 empétrojka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
zase sem tě dostal dědku kam sem potřeboval.de to tak snadno a to mě nudí.čus.
14.10.2010 02:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jo to jo, tam kam si chtěl, si prostě geroj, a zpíváš si. Tovariš, tovariš geroj, geroj Čapajev by l vo vsjom vremja v peredi.. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 02:25 pán tě vidí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nice diskuse
14.10.2010 06:47 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jůů, to je teda nářez ...

... jakou máte diagnozu? :)
stanger avatar 14.10.2010 07:48 stanger | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz sem Vladimire myslel, ze nemas smysl pro humor. :)
14.10.2010 07:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
:-)))))
14.10.2010 08:21 A
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pane Zimo, dejte mu!
14.10.2010 08:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
už dává, akorát neví kam to složit. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 09:46 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Safra, výhružný blog?! Jste "frajer", pane Zimo. Pro paní ze Slovenska určitě. Jinak ovšem pouze šíříte nenávist a rozdmycháváte nové a nové spory.

Myslíte si snad, že se Vaší výhrůžky pan Jílek zalekne a bude jednat se všemi vulgárními prudiči v rukavičkách? Bude oplácet nadávku něžným slovem? Tomu těžko sám můžete uvěřit.

Pokud se skutečně domníváte, že pan Jílek někoho morálně skrze ČT kazí, podejte to trestní oznámení, to je Vaše právo.

Jistě jste si ovšem všiml, že pořady s panem Jílkem jsou výborné, citlivě vypracované a mohou být pro mnoho lidí prospěšné. A jsou takto i diváky, kterých se daná problematika závislosti týká, hodnoceny a s povděkem přijímány. O to Vám ale očividně nejde. Spíš to vypadá, že Vám jde o pózu, zviditelnění, honění si ega, vzrušení při bouřlivých diskusích.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Michal Fecko avatar 14.10.2010 09:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Kto do teba kameňom... či už nie?
14.10.2010 10:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Spíš to vypadá, že Vám jde o pózu, zviditelnění, honění si ega, vzrušení při bouřlivých diskusích.

Tohle jste trefila, panu Zimovi je abíčko malé, musí výš a ještě výš, až nejvýš. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 10:09 jilek na hrad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jilku ty uz sis zase pichnul - ty uz letas nejvys, co? ze se nestydis, prase stary. mel bys bejt v praci, bejt narodu prospesny, a budovat kapitalismus.
14.10.2010 10:07 jilek na hrad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
abys u toho nevytekla - porady sleduj hlavne ty, aby ti byly k necemu prospesne. a hon si u toho ego, nebo neco jinyho. nebo tahni s jilkem tam, odkud jste prisli. koukam ze uz i mluvis za jilka, je mi te marcel docela lito - evidentne se mu snazis zalibit, asi ti doma nikdo neda, nebo malo, nebo tam nikdo neni, tam se snazis stejne jako jilek nasrat svejma polointeligentnima kecama linuxaky
14.10.2010 10:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Tak to jste nepochopila oč tu jde. :-) Já z vás obou mám děsnou ... a dobře se bavím! :-))))
14.10.2010 11:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Tak nevím soudruhu Zimo, kdo se baví víc. Nějak se mi nezdá, hele nekousej si tolik nehty a netřískej palicí o stůl, to strašně bolí, i když to děláš ve vzteku. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Michal Fecko avatar 14.10.2010 11:23 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
...a netřískej palicí o stůl, to strašně bolí, i když to děláš ve vzteku. :-)
A ked sa to robi v opojeni z alkoholu tak to dokonca pomaha... :-D
14.10.2010 10:37 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jistě jste si ovšem všiml, že pořady s panem Jílkem jsou výborné, citlivě vypracované a mohou být pro mnoho lidí prospěšné.
nemam televizi, ale vzdycky me zajimalo, jestli v televizi taky oslovuje ostatni lidi slovy jako ,,kreten'', ,,cubka'', atd., nebo jestli to dokazou technici vystrihat.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
14.10.2010 11:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Kdepák jen na abíčku tak mluvím, sem tu mezi svejma. Tady je to přece běžný. Nadávky a urážky, jen jsem se přizpůsobil. Třeba Sadamovi alias pan Zimovi a dalším. Jak jsem kdysi napsal, "na bortě jsme mluvili, že by se dlaždiči styděli, na lantu jsme pochopil po přejití lanšteku, že jsem v civilizaci a mluvil jako slušný člověk." Tak mě nedělá problém mluvit slušně, jen sem myslel, že se zařadím do houfu. Abych nevybočoval, stačí si přečíst jen diskusi pod tímhle blogem. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 16:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Tady to běžný není, tedy předtím, než jsi to běžný udělal :-/.
namenenezalezi avatar 14.10.2010 12:08 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Jste "frajer", pane Zimo. Pro paní ze Slovenska určitě.

Nehovorte za mňa, ako to máte vo zvyku a nenávisť pomáhate šíriť Vy. Sporom sa nedivte. Kto seje vietor... Inak vy mi pripadáte ako zádrapčivá nepríjemná suseda, ktorá sa musí hádať s celou ulicou. Sama je dokonalá, správa sa ekologicky, je mravne na výške- len keby jej ten skazený svet chcel priznať, že je načisto v rozklade. Pozdravte pána manžela. Chudák.
14.10.2010 20:54 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Já si na rozdíl od Vás nemyslím, že svět je zkažený. A starejte se raději o svůj soukromý život, já do Vašeho také nos nestrkám.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
14.10.2010 12:21 Marcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Marcelo - jak to napsat.. vy jste ale kráva ;-)
14.10.2010 12:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

Marcelo - jak to napsat.. vy jste ale kráva ;-)

Není nad decentní dívčí projev. Fakt jsem mezi svejma. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 13:15 Marcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Napada mne jenom jeden primer, v.., pokud se citite mezi svymi - docela sedne. Potesil jste sebekritikou
14.10.2010 13:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Já vím, kde a mezi kým jsem. Jsem se dobrovolně zařadil a přizpůsobil a sklízím ovoce své zábavy. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
gtz avatar 14.10.2010 12:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jako to je hustý ...
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
kotyz avatar 14.10.2010 13:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak podavej, jestli mas odvahu. pochybuju ze to vubec neco zmeni ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 14.10.2010 13:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ted si urcite pana jilka dost pobavil a mozna i lehce prekvapil, protoze tohle je myslim poprvy co na nej nekdo zkousi krome kydani hnoje v diskuzich taky zalobicky ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
14.10.2010 13:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Se pleteš Jakube, slinta už mi vyhrožovala žalobou. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 14.10.2010 17:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
slinta je ktera? mvr nebo najmenenezalezi nebo pani ze slovenska? chtelo by to nejakej rodokmen cubek, i se vsema jejich alternativnima osobnostma. ja uz v nich davno ztratil prehled, pokud sem ho teda vubec nekdy mel. voni proste nemuzou psat registrovany pod jednim nickem, ne, pro kazdou diskuzi si jich vyrobi extra 5 a pro jinou zase jinejch 5 a sami se v tom uz pak ani nemuzou vyznat. ja nemam cas to tady vsechno cist, to se ani neda, jestli na to nekdo cas ma, tak asi nema zadnej osobni ani pracovni zivot. ja to jen v rychlosti proklikavam a i tak mi to zabere nejmin hodinu denne. to pak nechapu ty jemny nuance v tom kdo je kdo a kdo se za koho vydava a jakou spinu kdy kdo na koho vytah. ani dohledat se to vetsinou neda, protoze blogy si sami radsi smazou a tech komentaru sou tam statisice, to je jako hledat trochu sena v kupce jehel ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 14.10.2010 17:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
sepsat velkou ilustrovanou encyklopedii cubek a vydat to jako dalsi uspesnou knizku ;-) :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
14.10.2010 18:17 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
chtelo by to nejakej rodokmen cubek, i se vsema jejich alternativnima osobnostma

chce to jen rozeznavat ale to ti zatim nejde
14.10.2010 18:20 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jestli ti neco nenamichali do toho strudlu
kotyz avatar 15.10.2010 13:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
na strudlu sem nebyl, z toho seslo. vymysli neco lepsiho ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 15.10.2010 13:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jak by mi to mohlo jit, kdyz se o to ani nesnazim :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
15.10.2010 14:03 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
jak by mi to mohlo jit, kdyz se o to ani nesnazim

ze ty si myslis kotyzi ze ja mluvim o snaze rozeznavat tady ve virtu neee ja to myslel obecne dobraku
kotyz avatar 15.10.2010 14:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ani obecne mi to moc nejde. jmena a ksichty se mi pletou, cisla si nepamatuju. ale debila jeste poznam :-P
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
15.10.2010 18:25 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ja taky jde jen o to kdo z nas dvou se nemyli
kotyz avatar 15.10.2010 18:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
urcite ja. ja sem mel zatim vzdycky pravdu. a ted cejtim, ze mam jeste vetsi pravdu nez obvykle ... :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
15.10.2010 19:07 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
to co citis budou asi spis tvoje ponozky
15.10.2010 19:11 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
tu VMR musite totiz kotyzi se spoluautorem z te encyklopedie vypustit to neni cubka ona umi hezky panackovat :-)
kotyz avatar 15.10.2010 19:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
asi myslis mvr, vmr tam zadna neni, to nahodou vim :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
15.10.2010 20:12 RGD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ja nevim presne to jsou tvy kamosi ne moji:-)
15.10.2010 20:16 wistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
oprava :-) ja nevim presne to jsou tvy kamosi ne moji:-)
kotyz avatar 15.10.2010 19:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
dneska je to slaby, ale mels je citit vcera. to byla esence ciryho zla! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
14.10.2010 19:22 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
no alespon byste si zkusil jake to je byt trestne stihan takovou zivotni zkusenost jeste nemate ze
14.10.2010 17:06 babička
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Ale hoši, hoši, na pavilonu 35 se už vystřídalo právníků! To by bylo, aby se parazit Jílek na nějakého nepřilepil. Kamarádi přece drží při sobě!!! :-)
14.10.2010 17:42 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
tak jsem se byl podivat babicko na pavilonu 35 jilka tam nevidim ale zaujalo me ze tam maj ustavniho pravnika a ja si rikal ze ty ustavni pomery pripominaj bohnice

14.10.2010 18:31 babička
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Karel v diskusi k "Docela dobrý mejdan" napsal: "Napadlo mne si vyguglovat kandidaty ODS do podzimnich komunalnich voleb ve Kbelich

- Pavel Zdarsky

- Kristof Janek

- Rita Nejtkova

Hned se tomu bezelstnemu podnikani a prezentaci Jilka, za ktere podekoval Rite a zaplatil starosta, tak nejak lip rozumi. Kristalove ciste jako Standa Big , zejo terapeute? Docela si tady to svoje ucetnictvi obnazuje. Ted uz vim, co mel na mysli, ze kazdy ma sanci."

Tak mne poněkud opožděně (vzhledem k mému požehnanému věku) napadlo vygooglovat další :-) T R E S T N Í O Z N Á M E N Í Podezřelý : Mgr. Kryštof Janek, bývalý soudce OS P-1 atd včetně fotky. Že by tenhle? (to už není nic pro mé staré nebohé oči)
14.10.2010 18:37 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
a říci tím chtěl komentující co? Je tam snad napsáno "pravomocně odsouzený"? I nebohé oči by na internetu progúglovali rozdíl mezi těmito pojmy.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
14.10.2010 18:46 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
klid teta, koukám, že se na tu vaší prospěšnou partu začíná pomalu vařit voda, a ani nemusíme přikládat pod kotel...
Nobody can give you as much as I can promise you
14.10.2010 19:12 iks
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
....že podezřelý byl již pravomocně zbaven funkce soudce,
14.10.2010 19:18 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Je tam snad napsáno "pravomocně odsouzený"? I nebohé oči by na internetu progúglovali rozdíl mezi těmito pojmy.

v demogracii pravomocne neodsouzený neodstoupi v demokracii odstoupi z funkce nebo kandidatky

14.10.2010 19:44 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
máte možnost kohokoliv nevolit. Jinak nerozumím, proč by měl kdokoliv odstupovat z kandidátky, jestliže mu nebyla prokázána vina?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
14.10.2010 19:56 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
z toho duvodu ze i podezreni muze poskodit strane ve volbach kuprikladu pokud ma ta strana vazny zajem uskutecnit program ke prospechu spolecnosti a jejim kandidatum nejde jen o jejich osobni zajmy a cile

tyka se to i vlady jenom stin podezreni a clen vlady by mel odstoupit protoze kdyz to neudela zadelava na neuspech strany v dalsich volbach
14.10.2010 22:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Pokud se dobře pamatuji, jako že se pamatuji, tak Kryštov docela řádně rezignoval, odešel z justice a pokud někdo má informace jiné, řádně doležené, nikoliv dohady jistě je bez váhání předloží. Ale asi to bude s důkazy jako s těmi tituly a univerzitními diplomy. Každý jich má tady osm, a jinak, jen vozejk. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 22:17 iks
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
klid dedo, tvoje vzdelani fucked nikdo nezpochybnuje
14.10.2010 23:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Je snad nějaký důvod abych v klidu nebyl? Si nevzpominám.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
14.10.2010 23:22 ???
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
alznhajmr???
14.10.2010 23:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka

alznhajmr???

Máš? Chudáku, to se ti těžko žije.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
15.10.2010 09:09 reditel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
ted si urcite pana jilka dost pobavil

no jo kotyzi deda je mesuge a ti maj zvlastni smysl pro humor smejou se leccemu a je to chytlavy
namenenezalezi avatar 14.10.2010 16:26 namenenezalezi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Jílka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prišla som sem síce omrknúť, či sa tu Jílkovi naozaj darí rozdávať svoje rozumy, ako sa chvastal vo svojich blogoch popri neustálom sťažovaní sa na nás, ktorí sme ho tam nejako nemohli stráviť. Občas je tu zaujímavý blog a hlavne sú pre mňa zaujímavé tie často aj vtipné dialógy. Niekedy sa zapojím, ale už mi je jasné, že ako žena navyše mojej generácie, Slovenka/ čo tu tá chce? /, polovičný alebo i štvorpätinový pc analfabet a ešte aj naplavená vďaka Jílkovi, nemám šancu sa zapojiť, a tak mi odpusťte, že to niekedy skúsim inak, než s namenenezalezi. Neviem, ako dlho ma to bude baviť, ale zatiaľ ma zaujíma to rozloženie politických názorov, rôzne vnímanie spoločenskej atmosféry a tie vzájomné konfrontácie. Nebudem menovať,ale je tu niekoľko ľudí s druhom humoru, ktorý je pre mňa správne ochutený.Je to zvláštne, ale moja zrážka s Jílkom mala nakoniec aj pozitívny efekt.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.