Portál AbcLinuxu, 2. května 2024 06:50


Nástroje: Začni sledovat (5) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
12.11.2010 13:26 druzstevnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teda, to je smolik. Po kindle neustale pokukuju a spis jsem uvazoval o koupi primo od Amazonu. I kdyz kdo vi jestli by u nich nebyla reklamace jednodussi nez tady u nas. Kazdopadne drzim pesti, palce a jine periferie aby to dopadlo dobre.
12.11.2010 22:59 Patrik Uhrak | skóre: 31 | blog: pato
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3

Zdravim,

az by to bolo naopak s tou moznou reklamaciou, tak by som sa velmi cudoval. Teda, neviem ako v cechach, ale na Slovensku je to u niektorych predajcov akoby som ziadal od nich nieco naviac, resp. co si to dovolujem vobec. A samozrejme k tomu este radi dodrzuju zakonom stanovenu lehotu 30 dni.

Pozitivny priklad hovoriaci za vsetko sa mi stal nedavno, priatelka mi objednala tricko a mikinu z cafepress.co.uk . Tricko bolo ok, ale mikina bola namiesto velkosti L velkost niekde medzi XXL az XXXL. Prvym mailom som im vysvetlil co sa stalo, nasledne odpisali, ze by boli radi, ak by som si nieco za tu cenu u nich vybral. Ja som napisal, ze nemam zaujem v najvacsej slusnosti a v naslednom maily od nich za nejake 2 hodinky mi bolo oznamene, ze peniaze boli uz prevedene v prospech mojho uctu a sa ospravedlnuju a mikinu si mozem tiez nechat. Bolo to 33 libier, co nie je zrovna najmenej. Nikdy tu mikinu nevideli ani nemali sancu si to overit. Doverovali mi a rovnako som im neklamal. To len ako nazorna ukazka a ako inspiracia pre nasich slovenskych a mozno aj ceskych predajcov tovaru a sluzieb.

27.12.2010 00:49 tomolc | skóre: 29 | blog: Live Desktop Tuning | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Prezeral som si blogy a náhodou natrafil na tento Váš príspevok v dizkuzii.

Dovolím si nesúhlasiť. Pri mikine je to možno pre predajcu "únosné". Na handry je veľká marža. a nmulové náklady na servis a podporu (väčšinou sa nepokazia). Preto im nestojí za prípadné nepríjemnosti sa naťahovať kôli mikine ktorú nakúpili za pár libier a predávajú niekoľko-násobne drahšie.

Pri Kindle bude marža v úplne inej rovine. Zhodnotenie reklamácie na základe predpokladu že obchodníkovi neklamete a správate sa čestne a férovo neprichádza do úvahy ani pri najlepšj vôli. Žiaľ dnes je taká doba. Zákazníci sa snažia z reklamácii vytrieskať maximum a často si myslia že jediné správne a spravodlivé riešenie ich reklamácie je vrátenie penazí a predajca nech si už poradí ako chce - "šak oni mi ten šmejd predali" - oni nesú všetkú zodpovednosť...

Každý reklamačný technik má svoju hmotnú zodpovednosť. Ak reklamáciu zle posúdi alebo nesprávne príme tak vzniknuté náklady na opravu hradí so svojho (poodbne ako manko v kase).
pocasienahorach.sk
12.11.2010 14:14 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Predpokladam, ze hard reset jsi zkousel?
Jiří Poláček avatar 12.11.2010 15:03 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Nevím, jestli je to ten nejvíc „hard reset“, ale reset metodou podržení zapínacího tlačítka po dobu asi 10 sekund jsem zkoušel. Nepomohlo to.
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
14.11.2010 21:11 hank | skóre: 19
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Pokud jsem dobře pochopil funkci vypínače:
  • Uspání -- rychlé přesunutí a uvolnění vypínače (zobrazí se obrázek)
  • Vypnutí -- podržení vypínače 7 s (prázdný displej)
  • Reset (nouzový) -- podržení vypínače 15 s (start pak trvá delší dobu)
gtz avatar 12.11.2010 14:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Smůla, držím pěsti ať se to podaří reklamovat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Michal Fecko avatar 12.11.2010 14:29 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
... a to nieje ani piatok trinasteho :-D
Jiří Poláček avatar 12.11.2010 15:07 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Reakce z reklamačního oddělení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý den,
podle uvedených fotografií se jedná o prasklý E-Ink displej. Toto oprava je u nás standardně placená jako pozáruční. E-Ink displej je bohužel nejdražší částí čtečky. Standardní výměna displeje tak vyjde na 2490,- bez DPH.
Nicméně existuje teoretická možnost, že by mohl výrobce zařízení vyměnit za nové a tuto mechanickou závadu uznat jako záruční. V tomto případě si to však vyžádá delší dobu pro zjištění možností výměny. V případě uznání opravy bychom pak fakturovali pouze náklady na dopravu, pokud nějaké budou.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Viktor Horel
Product & Sales manager
Acomp s.r.o.

Mno, určitě jim to pošlu, třeba až to uvidí na vlastní oči, budou moci udělat kvalifikovanější odhad úspěšnosti výměny u výrobce.

Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
WIFT avatar 12.11.2010 15:43 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
V případě uznání opravy bychom pak fakturovali pouze náklady na dopravu, pokud nějaké budou
Šokuje mě ta drzost chtít při uznané reklamaci v záruční době nějaké peníze.
Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
davida avatar 12.11.2010 21:05 davida | skóre: 13 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení

Sokuje me logika lidi kteri takto uvazuji. A nemel by nahodou amazon proplatit dopravu pristroje tam a zpet? A mohu se zeptat kde to takto funguje ???

Rezza avatar 12.11.2010 21:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
Amazon.com samozrejme proplaci a samozrejme to tak funguje! A tohle je dle vseho co jsem o tom slysel zrejme asi konstrukcni vada, vi o ni urcite a proto je meni bez problemu. Clovek dostane predplaceny stitek pro UPS, nalepi na balicek, objedna odvoz a je to. Zaroven jeste pred tim nez jim dojde stary, tak posilaji novy! Tudiz clovek i pres ocean meni kus za kus. Tohohle se u nas v eshopech clovek nedozije - viz. ta odpoved.
15.11.2010 17:18 ESE | skóre: 9 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
Mělo by to tak fungovat všude a je to dokonce ukotvené v zákoně:
Občanský zákoník, § 598: Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
23.2.2011 09:43 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
Ne, tam plati zakaznik, zpet plati amazon.
Rezza avatar 12.11.2010 19:20 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
Ty jo, zrovna jsem chtel psat o tom, jak jsem s Amazonem (a hlavne s opickama na technicke podpore bojoval), ale vidim, ze tebe ceka mnohem tezsi bitva, ba co valka! Uplne stejny problem ma i kamos a je to relativne bezna zavada Kindlu, pry bezproblemu meni (Amazon.com). S mojim Kindlem zase nesvitila lampicka v originalnim obalu, au - oni sice poslou hned nahradni, ale neobtezuji se cist maily. Nejdriv jsem jim psal, ze nevim, jestli je problem v obalu ci v Kindlu - a hned poslali bez ptani nahradni. Rikam si ok, asi vi, ze obal ma vady. Samozrejme jako rypalovi me to nedalo, pujcil jsem si jiny K3 a svete div se - svitil! Jeste nez poslali nahradni jsem jim psal, at poslou Kindle. Nic. Tak jsem holt posilal prvni balicek zpet pres ocean - obal. Postovne zaplatili samozrejme. A ted co s Kindlem - nahradni posilaji, ale nejdriv si clovek musi pokecat s technickou podporou - zdarma volaji do cca 5 zemi. Po mailech neresi a zavolat na ceske cislo nemuzou. Dobre, nastartoval jsem zly Skype, dobil 5 dolaru a jal se volat. Panovi jsem to desetkrat vysvetlil, hard reset jsem teze zkousel, ano, nesviti, s jinym Kindlem sviti, opravdu to tak je, ano, zkousel jsem to - voala - poslu Vam novy! Uz je doma a dnes si UPSka prijela pro muj stary, snad je dobojovano! Vitezstvi!

A jak zni pouceni? Amazon.com ma skvele reklamace - pokud je to jejich chyba, vymeni. Jen se probojovat pres mailovou podporu - zasadne volat primo na podporu Kindlu!!!

Jinak zarizeni je to skvele, bomba! Ale ty knizky - ceny, zakazane TTS, spoustu knizek neprodavaji do Evropy :( Jo a 3G zdarma jede krasne i u nas - nekteri lidi tvrdi, ze funguje jen na stahovani knizek. Roaming hned zkusim v Irsku zitra :)))

Btw. pokud odmitnou tu reklamaci - taky bych zkusil zalovat u Amazonu.
13.11.2010 17:30 o
Rozbalit Rozbalit vše Re: Reakce z reklamačního oddělení
To je docela odvážný výklad práva na reklamaci.
12.11.2010 21:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímavý, že ten výpadek pixelů není vůbec rektangulární. Takovej tvar má obvykle prasklina (ve skle) :-O.
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
13.11.2010 08:28 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
vypada to jako kdyby cez to presel nakladak :-)
13.11.2010 15:33 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Tak mohlo to být třeba i vadným úchytem toho skla do elektroniky. Nebo výrobní pnutí :-D.

BTW v lbc v autobusech jsou docela velký bw lcd, na kterých jsou jména stanic a nějaký informace o jízdným. Když se na ně člověk podívá v odrazu od skleněné stěny autobusu, tak vidí takové duhové fleky (jako když se LCD zmáčkne třeba).
13.11.2010 22:17 Radek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Střilim od boku ale skusil bych se možna zamyslet i nad zmněnama teplot, některý materiály jsou v chladu dost křehký a přeci jenom se nám ochladilo.
Jiří Poláček avatar 15.11.2010 20:33 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Reakce z reklamačního oddělení č. 2
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý den,

zašlete prosím přístroj na naši adresu :
…………

K přístroji prosím přiložte vaše kontaktní údaje a popis závady. Děkuji.

V případě, že bude reklamace uznána jako záruční a zašlete nám potvrzení o nákladech na dopravu (podací lístek apod). Částka za dopravu k nám Vám bude proplacena.

Co se týká dalšího postupu vyčkal bych do přijetí přístroje k nám. Následně Vás budeme znovu kontaktovat ohledně zjištěné závady a případného řešení. Děkuji.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Viktor Horel
Product & Sales manager
Acomp s.r.o.
Zdá se to být na dobré cestě …
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
22.11.2010 15:53 Jess
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A to jsem si dnes chtěla čtečku objednat. Už mě to přešlo. Držím palce, ať ten vyměněný je bez vady.
Rezza avatar 23.11.2010 13:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Pro EU jsou pry stople, priorita US a UK na Vanoce. Ale jinak jdi do toho.
Jiří Poláček avatar 7.12.2010 09:28 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Přístroj vyměněn za nový
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V kauze poškozeného přístroje došlo k dalšímu pokroku – prodejce nám zaslal jiný – nový – Kindle 3 s poznámkou, že původní poškozený kousek zasílá k výrobci. Pokud ten reklamaci neuzná, naúčtují nám výměnu displeje za 2 490 Kč bez DPH.
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
7.12.2010 09:39 breta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Přístroj vyměněn za nový
Díky za aktualizace. Po téhle čtečce už nějaký ten pátek koukám, ale bojím se, abych se mě během pár týdnů nestalo něco podobného. Nicméně vadný kus si člověk může dnes koupit prakticky u čehokoli, čtečku nevyjímaje.

b.
9.3.2011 21:26 Gil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Přístroj vyměněn za nový
Tak jak to nakonec dopadlo? Muj Kindle vypada aktualne uplne stejne, ale mam jen z USA, takze jdu volat na support :( Kdyby alespon podporovaly treba ten blbej Skype jako free ... Holt dam vydelat Telefonice O2 Idiotske je, ze psany projev je o dost lepsi nez mluvene slovo a tak bych preferoval email, ale na to Amazon nejak neslysi.
3.4.2011 12:00 PepaL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Přístroj vyměněn za nový
Hmm, výměna displeje za 2490? Řekl bych, že 2490*1,22 DPH je 3040kč, což je cena čtečky při objednání z amazonu i s doprvou. Pánové nic neopravujou, protože Amazon sem oficielně nedováží. Prostě objednali novou čtečku a dali vám ji bez své marže, která činí téměř 100 % ceny. Samozřejmě, dvouletá záruka je fajn, ale vsadím se, že po roční záruce v USA by tu opravu neuznali. Tak proč platit o dva tisíce víc?
10.3.2011 12:54 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý pátek pro Kindle 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
3G zdarma , zajímalo by mě jestli je to nějak omezené při surfování po netu , jestli to zobrazuje plnohodnotně stránky .. Protože mě tak jen napadlo že by to bylo super pro nouzovou správu kompu. /net všude zadara/ . Zaregistrovat se na logmein.com a mít někde pověšené vidle z kterých pomocí putty či jiných programů ovládat další kompy. Osobně jsem tu čtečku v ruce neměl ..ale výhoda mít po celé Evropě /i mimo ní dle jejich mapy pokrytí/ internet kdykoliv zadara mě láká.
brozkeff avatar 8.5.2012 23:35 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Telefonická podpora Amazon
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příloha:
Mám asi půl roku Amazon Kindle 4 (tu "novou" generaci neboli osekanou 3G). Půlka displeje přestala fungovat, evidentně mikroprasklina. Kde se tak stalo netuším, chovám se k elektronice celkem slušně etc. Telefonická podpora Amazonu se chová profesionálně a proklientsky. Popsal jsem o co jde, oznámil jsem, že jsem na to ani nesedl, ani to nepolil, a po asi 7 minutách hovoru bylo dojednáno, že mi do pár dnů přijde nové zařízení a pak mám jen poslat staré přes UPS carrier nazpátek (prepaid label mi pošlou abych si vytiskl) Jakmile dojde staré zařízení, vrátí mi peníze na účet, ze kterého si je posláním nového zařízení strhli.

A teď -- jak na Amazoní telefonickou podporu co nejlevněji. Osobně jsem na to volal za 30 haléřů za minutu přes VOIP telefon, co mám u 802.cz. Vyplatí se u nich udělat si účet jen kvůli téhle jediné věci. Osobně máme v rodině tři čísla u 802.cz, jedno je pevně doma napojené na VOIP bránu a slouží jako náhrada zrušené pevné linky Telefoniky, a ostatní jsou nomádská čísla (910xxxxxx), co používáme se SIP softwarem (linux: Twinkle, windows: X-Lite) na notebooku. Volání na pevné linky do (civilizovaných zemí) zahraničí je za směšné peníze, typicky 30 haléřů za minutu. Předpokládám, že podobně fungují i další VOIP operátoři, ale 802.cz/RioMedia už používáme asi 2 roky a nejsou s tím žádné problémy.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.