Portál AbcLinuxu, 15. května 2024 17:07


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
gtz avatar 8.1.2011 23:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
sem fandil už v dětství těm šestikolkám

Myslel jsi Tyrrel P34 z F1? Tu 6-kolku co nakonec nejezdila ?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 8.1.2011 23:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Tatru 6x6 tušim byly dvě, 624, 625...

měly takový ty šlapadla na zadní kola, když zapadly...

červenoibílý...
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
kotyz avatar 9.1.2011 00:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
jo, to je presne vona!
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 9.1.2011 00:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
jo, to si pamatuju, to sem mel jako modylek. i s tema slapadlama. uz ho nemam :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.1.2011 00:18 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Já bych ho ještě někde mít měl, heč :-))
kotyz avatar 9.1.2011 11:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
ja mozna taky, v krabici na pude. ale spis si myslim ze uz ho decka rozmlatili :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.1.2011 20:24 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Ja mam tusim 634 tam je napsany, zrovna vcera mi ulomili haranti jedno slapadlo :-)
gtz avatar 9.1.2011 00:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Já vím, pamatuji si na tu slávu když to Loprais vyhrál poprvé. Ale to nebyly ještě 6x6
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Právě že ty první byly 6x6, pak udělali velkou slávu v 88' s Tatrou kolem světa a na Dakar jely speciály 4x4 ;-) (a taky měly "šlapadla")
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
...a doprovodný vozidlo Tatra 815 8x8, přezdívaný "TOTÁLNÍ TATRA" :-D
gtz avatar 9.1.2011 00:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
V tom roce 1988 to vyhrála ta 6x6? Já jsem myslel, že 6x6 jela jen jako doprovod a vyhrál to speciál 4x4?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
tywoe nevim, teď ten rok hledat nebudu, první byly 6x6 prostě :-D
corsse avatar 9.1.2011 10:30 corsse | skóre: 6 | Klánovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011

V roce 1988 vyhral Loprais na 4x4, 6X6 ridil Kahanek. loprais.cz

=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 12:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Takže ty 6x6 tam byly v 87', pamatuju si první Dakar s Tatrama a mam zafixovaný 2 6x6, pak v Pionýrský vlašťovce nebo v tom pořadu svazarmu (nepamatuju se jak se jmenoval) ukazovali, že na novej ročník sou čtyřkolky a pamatuju si to právě kvůli těm "šlapadlům", že se to tam plácalo i na tom jednom zadnim kole... :-D
Sešívaný avatar 9.1.2011 00:11 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Četl jsem, že rozpočet Lopraisova týmu je 0,5 % Kamazu. Myslím, že by tam měli udělat nějaká omezení, jinak to bude vyhrávat ten, kdo vysype víc peněz.
9.1.2011 00:24 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Přesně. A omezit kolik může stát auto, a kolikrát můžeš měnit motor a jaké budou pneumatiky a tisíc dalších a dalších vylepšení, až to nakonec dopadne jako ve Formuli 1, kterou takhle "vylepšili" na naprostou parodii snahy o to udělat co nejrychlejší auto, které ujede nějakou dráhu za co nejkratší čas...
Quando omni flunkus moritati
gtz avatar 9.1.2011 00:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Formule 1 je parodie na to co byly F1 dříve. Za rok/dva budou jiné motory (levné, ekologické), takže to bude humus.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Sešívaný avatar 9.1.2011 13:23 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
F1 byla z mého pohledu nudná vždy. Oproti takovému MotoGP tam bylo vždycky minimum zvratů. Ale rozhodně je zajímavější dnes než v dobách, kdy Ferrari vyhrávalo jeden závod za druhým stylem start cíl jenom kvůli tomu, že měli nejvíc peněz na vývoj. Stejně tak Dakar byl mnohem zajímavější v dobách, kdy se o prvenství rovnocenně utkávali Kamaz, Tatra a Daf, než dnes, kdy je vítězství Kamazu téměř jistotou a ostatní jen čekají na zázrak.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 13:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
F1 je zajímavější dnes než v dobách, kdy Ferrari vyhrávalo jeden závod za druhým stylem start cíl
To rozhodně neni, to teď je to nuda...
gtz avatar 9.1.2011 17:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Teď kdyby se v RB ti dva neprali a kdyby SV nedělal psí kusy tak by bylo v půlce rozhodnuté. Na RB6 nikdo neměl a oni měli jen problémy s Renault motorem, který nějak zaostával. Viděl jsem video, kde RB ukazoval vývoj auta kdyby neplatily žádné předpisy. Auto nad-časové a rychlé jako žádné jiné, jen by to asi neměl kdo řídit.

Kdo ví co se bude dít tento rok, ale jsem spíše zvědav co přinese ten další, když se budou muset používat jen 4-válcové motory.

Teď když zajedeš rychle kvalifikaci tak máš skoro jistotu, že vyhraješ pokud neposereš start. Možná si vzpomeneš na F1 na doby kdy ješte jezdil Lauda a spol. Tehdy to nuda nebyla, dnes jen čekáš u TV zda se někde nevysmahne :)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
PepaSFI avatar 9.1.2011 18:12 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
počkej až někoho napadne že by mohl jezdit F1 s dieselem. To budou pravidla! Povolí tomu to co benzinům zakázali před dvaceti rokama a benziny budou půllitrový dvouválce. Na okruzích už jsme to viděli, Audi TDI na Le Mans se stalo svatým amuletem všech naftových jehovistů.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
gtz avatar 9.1.2011 18:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
No ty pravidla na GTA/LE MANS jsou celkem divoká a opět jsou ve hře peníze. Porsche již se na tyto závody skoro vyfláklo. Sakra byly to prestižní závody a oni z toho dělají nějaké normální silniční závody. Pamatuji si jak jsem se díval na ORF na LEMANS, kdy tam jezdily slavné 917/935-936/962. Tehdy to byly bitvy o postavení. Dnes nic moc
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 18:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
jen by to asi neměl kdo řídit
Měl! ;-)
10.1.2011 16:23 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011

kdy Ferrari vyhrávalo jeden závod za druhým stylem start cíl jenom kvůli tomu, že měli nejvíc peněz na vývoj.

Motorsport se bez peněz dělat nedá, ale peníze nejsou automatickou zárukou úspěchu. Toyota měla větší rozpočet než Ferrari, ale výsledky se blížily nule. Honda je podobný případ.

gtz avatar 10.1.2011 17:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Nějak Tě nechápu. Honda vstoupila do F1, myslela si, že udělá díru do světa, nestalo se auto bylo před dokončním a v tu dobu Honda odešla ze scény. No a dále? Hondu koupil R. BRAWN tedy BRAWN GP, kterému se podařilo získat mistrovský titul během prvního roku. Nyní je to jen Mercedes, který prozatím nenavázal na úspěchy Brawnu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
10.1.2011 18:48 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Já vím, že Honda odešla právě před sezónou, ve které by získala titul. Ale několik předešlých sezón výsledky nebyly nic moc. U Toyoty je to ještě markantnější - osm sezón s obrovským rozpočtem a skoro nic z toho nevzešlo.
gtz avatar 10.1.2011 20:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Toyota celkem nic moc, měla hodně velký rozpočet a defacto skoro nula. Honda na tom byla nejlépe v prvním roce tedy 2006 kdy opět vstoupila do F1. Pak se dva roky potácela než BRAWN Hondu koupil.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 9.1.2011 00:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zaujímalo by ma vŕtanie valcov, pretože 3600Nm/1200ot je sila. Keď som mal veterán Felícia tak na voľnobehu mala otáčky 500ot/min menej ako dnešné dýzly. Pritom dokázala behom sekundy sa dostať na 5000 otáčok a mala väčšie rýchlenie ako zasraná Fábia. Keď som bol s ňou na jednom tunning zraze, tak pleštili oči ako som gumoval cez celú dráhu.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
je to děsnej mazec...

já mam:
4G13(1) (el.karb), benzín
Řadový 4-válec, 1 300 ccm
8-ventil, komprese 9.7 : 1
Vrtání x zdvih: 71 mm x 82 mm
Výkon motoru: 55 kW (75 PS) při 6500 ot./min.
Točivý moment: 110 Nm při 3000 ot./min.
Bedňa avatar 9.1.2011 00:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Ono tie dva karburátory robili svoje, bol to fakt šporťák a keď som zaradil štvoku, tak to išlo od 20km do 100km (viac som vzhľadom na vek nedával) úplne v pohode, vďaka vysokému krútiacemu momentu.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 00:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Měl jsem Alfu Sprint 1.5 boxer 2x zdvojený karburátory Weber a mělo to skoro 180 koní, jenže to byl rok 84' tak sem se propad podlahou :-D
Bedňa avatar 9.1.2011 00:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
:-D Ja som mal tri Felície a ľutujem že som si aspoň jednu nenechal. Kámoš ma ukecal a tú poslednú som predal niekde do nemecka :-( Ale aj preto že tatko k tomu nemal vzťah a stále do mňa jebal prečo platím zbytočne ďalšiu poistku za auto na ktorom sa preveziem raz začas. Kua poteraz to ľutujem.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 01:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Ser na to woe! "BYŁO, MINEŁO!", to bych si musel kvůli něčemu rvát vlasy furt... :-D
Bedňa avatar 9.1.2011 01:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Akurát som rok počúval výčitky od kámošov, že to bola pýcha Horňan a ako som to mohol predať. Posledná jazda bola asi takáto. Ako ste včera dopadli? Jak dopadli mi sme včera spolu boli? Však ste boli na Felke včera v Dežericiach, ahaaaaaaaa. Sused ty si niečo pamätáš, že sme boli na Felke v Dežericiach? Hmmmm tak ja ani neviem že sme boli spolu. Aha a kto šoféroval :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.1.2011 02:34 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Já raději:
V-twin, 1063 ccm, Karb. Mikuni BDS37/2
4-stroke SOHC, komprese 8.3:1
Vrtání x zdvih: 95.0 x 75.0 mm
Výkon motoru: 62 hp (46 kW) @ 5,750 rpm
Točivý moment: 85.00 Nm při 2,500 rpm
Chlazeno vzduchem
na dvou kolech :-)
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Tywoe, to jsou výkonově 3 Maluchy :-D
9.1.2011 15:47 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Maluchy si to dává jako zákusek po tankování :-)
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 16:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
XVS1100A DragStar Classic :-D
9.1.2011 16:58 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Ano, to je on :-)
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
xxxs avatar 9.1.2011 01:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ten meresjev je drsnak. stale prvy a ani nohy nema.
9.1.2011 02:03 otec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A je to opravdu špatně? /to, že má "Loprais 0,5% rozpočtu Kamaze"/? Podobná situace je i v "klasické" rally, kde například Petter Solberg jel se "stejnou" C4 WRC jako za továrnu závodící Loeb, jenže Solberg je soukromník a tak se jeho auto s "továrnou" asi nedá úplně srovnat. Pak je to na fanoušcích - u mě tak má Solberg nějaké ty body navíc, protože i když se nestal loňským šampionem, přesto jel jak ďábel. I když tady to srovnání není úplně na místě, protože Loeb je prostě fenomén a (jak říkají fanoušci rally) byl by schopný vyhrát i na vratech od stodoly:-) Jedna věc je jezdec, druhá věc je technika. A tak i když Kamaz možná nemá ty nejlepší řidiče, dokáže zajet za dané situace nejlépe na světě. Prostě je to jedno s druhým. Kdyby jel Loprais za Kamaz, možná by to byl "nejlepší možný výkon na světe v roce 2011". Stejně tak v rally člověk, který první etapu závodu vyhraje všechny RZ, nemusí nutně vyhrát celý závod, protože ve druhé etapě "s tím někde praští".

Asi jsem se nevyjádřil úplně nejlíp - jsem totiž "ožralej", berte na to proto prosím ohled... Peace:-)
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2011 02:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
já už taky, ale psal sem to beznázorově, protože tady se fakt může chytnout každej všeho :-D
10.1.2011 08:39 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč tam píšeš KAMA3, když je to Kamaz? To má být homorné, že, hmmma ...?
http://bandzone.cz/_90972
the.max avatar 10.1.2011 12:33 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
protoze azbuka?
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
=^..^= AmigaPower® avatar 10.1.2011 18:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Bingo, vítězem je pan XXXL ;-) :-D
10.1.2011 20:59 ET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
davaj dobre http://www.youtube.com/watch?v=u6xWKwo4oOo
=^..^= AmigaPower® avatar 10.1.2011 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Dakar 2011
...a to tě doma <a href=""></a> neučily?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.