Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 16:27


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
12.4.2013 19:47 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten rozsah je širokej od á do žet, koukám třeba na 'Občanské a pracovní právo', které je pro tebe asi mimo normální obor. Jak detailně se po tobě chce znalost - že víš, že to asi existuje, nebo přímo v paragrafovém znění?
Nobody can give you as much as I can promise you
David Watzke avatar 12.4.2013 19:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
V paragrafovém znění určitě ne, ale popravdě zrovna u toho moc nevím co tam budou chtít.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.4.2013 00:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Chtějí dost detailní věci - jako různé termíny, pak třeba i smluvní náležitosti apod.
12.4.2013 19:50 druzstevnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že nejsi ani první ani poslední. Poslední semestr si pamatuju značně mlhavě :) Dodělat bakalářku, dodělat zkoušky a to je zkouškové zkrácené. Je to všechno mazec, ale dá se to zvládnout. U státnic je základní fakt ten, že komise tam není s cílem každého zlikvidovat a nenechat projít. U mně platilo pozitivní myšlení, řekl jsem si prostě které otázky z okruhů připadají v úvahu a ty si prostě vytáhnu a taky jsem si je vytáhl :) je to sice nevědecké, ale funguje to. Každý kdo se třepal, že tuhle otázku nechce, tak...jasně vytáhl si ji :) Pozitivní naladění je dobré si podržet i k samotné zkoušce. Mluvit s nadšením a zájmem o věc, nelekat se, že tě nikdo neposlouchá, to je spíš dobré znamení, horši když člověk něco řekne a jednotliví členové zpozorní :D Tak to je asi vše, každopádně budu držet palce. :)
12.4.2013 19:54 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jestli te to potesi, tak ja ani neplanuji neco zazelenovat. Mrknu na moje poznamky dva tydny pred terminem a na den D se proste ukaze, zdali to umim (ve smyslu mam pod kuzi a chapu) a nebo proste ne a tedy znamka, ze IT neni nic pro me a mel bych se co nejdrive preorientovat.

Je pravda, ze posledni dva tydny jsem stravil temer nepretrzite v laboratori ve skole nad bakalarkou (rekord mam odchod po 21:00 :-)) a nestiham (dneska rano jsem mel odevzdat prvni data z mych mericich nastroju, ale bohuzel moje merici nastroje zklamaly, takze nic zatim nemam :-().

Jinak co se SW inzenyrstvi tyce, tak ty otazky imho vsechny sedi. Ale klobouk dolu pred otazkami "spolecnymi" - mate jich vice nez my a nektere vypadaji opravdu hrozive (mam na mysli zejmena matematiku).

Hlavu vzhuru jako chlap (teda pokud te od chlapskosti neodtahuje neznejsi polovicka) a preji hodne stesti!
David Watzke avatar 12.4.2013 20:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Dík za komentář. Budu reagovat pouze na jednu část, která mě zaujala.
Mrknu na moje poznamky dva tydny pred terminem a na den D se proste ukaze, zdali to umim (ve smyslu mam pod kuzi a chapu) a nebo proste ne a tedy znamka, ze IT neni nic pro me a mel bych se co nejdrive preorientovat.
Zarážející. Takhle snadno by se mě IT teda nezbavilo... Nepovažuju (ne)úspěch u státnic za směrodatný. Kdybych dostal nějaký lineární prostory ze společný části a shlukování dat ze softwarový, tak vyletím tak rychle, až se mi hlava zatočí, ale rozhodně to nebude znamenat, že kvůli tomu nemám co dělat v IT.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
12.4.2013 20:41 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Ok, napsal jsem to asi prilis tvrde. Myslel jsem to spise tak, ze se nebudu mermomoci "nutit" delat neco, co mi proste hlava nebere. Mam IT jako takove rade, ale IT na skole je o mnoho odlisne od IT "ve svete" (tedy v realite). A ja nektere ohledy toho skolniho IT proste nemusim a hlava mi je nebere :-(.

Pochopitelne se budu snazit statnice udelat a pokracovat, ale kdyz se neco zvrtne (to se nemusi tykat pouze statnic...), tak rozhodne nehodlam "skoncit" na aktualni urovni - tedy hodlam pokracovat, ale mirne jinym smerem (treba vice management a prace s lidmi) - at uz profesne nebo akademicky a to nejlepe v zahranici. Takze asi tak ;-).
12.4.2013 23:23 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Zrovna ta matematika jsou jenom úplné základy.
Bystroushaak avatar 13.4.2013 19:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Jestli te to potesi, tak ja ani neplanuji neco zazelenovat. Mrknu na moje poznamky dva tydny pred terminem a na den D se proste ukaze, zdali to umim (ve smyslu mam pod kuzi a chapu) a nebo proste ne a tedy znamka, ze IT neni nic pro me a mel bych se co nejdrive preorientovat.

Je pravda, ze posledni dva tydny jsem stravil temer nepretrzite v laboratori ve skole nad bakalarkou (rekord mam odchod po 21:00 :-)) a nestiham (dneska rano jsem mel odevzdat prvni data z mych mericich nastroju, ale bohuzel moje merici nastroje zklamaly, takze nic zatim nemam :-().
Co měříš?
13.4.2013 19:55 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Zpozdeni systemovych hodin mezi dvema stanicemi s QNX (cilem je "dostat na kolena" synchronizacni protokoly PTP a NTP a urcit jake moznosti maji vzhledem k sitove zatezi a take v souvislosti s QNX jako real-time systemem). PTPd jsem pro tyto ucely naportoval na QNX (teda akorat jsem "updatoval" a upravil/vylepsil patch pro PTPd verzi 1 na PTPd verzi 2) bohuzel pouze na L3/4, protoze na L2 neexistuje zadna open-source implementace a stejne by to bylo opravdu hodne komplikovane).

Hm, to mi pripomina, ze od te doby, co mi v upstreamu slibili, ze se na ten patch nekdo podiva jsem nedostal zadnou zpravu z mailing listu a asi bych se mel pripomenout :).
Bystroushaak avatar 13.4.2013 20:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Pěkné :)
14.4.2013 01:16 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Dobrý den, pokud je ta práce míněna vážně a počítáte i s pokračováním, tak jeden můj kolega přišel s návrhem, jak by měla být NTP synchronizace implementovaná (on jinak pracuje na měření času v ns na FPGA). Sám jsem v nezávislé analýze došel k podobnému názoru. Přitom při porovnání našich názorů s implementací uvnitř jádra Linuxu jsme kontatovali, že to nemůže chodit dobře a že by stálo by za experiment zkusit řešení, které si myslíme, že je lepší. Při prezentaci názoru TGLX na RTLWS13, že by o to mohl být i zájem. Sami na to čas ale nemáme, ale rádi s někým o nápadu podiskutujeme. Mohla by to být pěkná diplomka, kdyby se do toho někdo pustil. Na QNX by to také šlo. Znám i kolegu z BB takže by jsme to mohli i zkusit na jejich telefonu.

Kdyžtak mě kontaktujte. Ovšem reakce moc rychlá nebude a schůzka také přichází v úvahu až později. Ale kolega by asi byl schopen dodat úvahy.
12.4.2013 20:54 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja jsem si stres ze statnic uspesne odstranil tim ze jsem zapomel na jednu zkousku. Jeste cca tyden pred statnicemi jsem nemel uzavreny semestr, pak se me to nejak podarilo a na statnice jsem se ucil cca 4 dny. stejne jako na maturitu, do kazdeho predmetu jedna A4 a proste se ukaze jestli ses to v prubehu studia naucil nebo ne. No stress.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
Bedňa avatar 12.4.2013 23:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rambo style.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
12.4.2013 23:24 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Rambo má výšku? Moc to není poznat.
=^..^= AmigaPower® avatar 13.4.2013 11:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Ne, Rambo má vejšku, výškou se označuje vertikální velikost.
Saljack avatar 13.4.2013 00:34 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Klídek, já se začal učit až podle komis (taky STM). Věděl jsem, že je v komisi vedoucí katedry počítačů, takže dostanu nějakou otázku na HW. A pak tam byl učitel na vytěžování dat co jsme měli. Takže jsem si byl jistý, že je celkem dostanu a taky jo. Z HW jsem měl celkem problémy, ale vytěžování dat to zachránilo. Navíc po tom co odpřednášíš bakalářku, tak jsi rozjetý.

Jestli se hlásíš na OI, tak od nás vzali snad všechny (já šel teda bez testu). Ale jsem z magistru OI celkem zklamán. Navíc vybrat si 2 volitelné předměty je peklo. Do teď jsem nenašel nic co by mě zaujalo.

Sex, Drugs & Rock´n Roll.
=^..^= AmigaPower® avatar 13.4.2013 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ožer se, pomáhá to :-D Jinak věřim, že to stejně nakonec v pohodě dáš, kdyby mi to pálilo jako tobě, tak bych se nestresoval... ;-)
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
David Watzke avatar 13.4.2013 12:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Ožer se, pomáhá to :-D
Ano, to pomáhá na stres, ale pak přijdeš ke smyslům a zjistíš, žes ztratil den na přípravu, tak je to ještě horší :-D
Jinak věřim, že to stejně nakonec v pohodě dáš, kdyby mi to pálilo jako tobě, tak bych se nestresoval... ;-)
Díky.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Bedňa avatar 13.4.2013 12:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Tiež si myslím, že v tvojom prípade by si mal napísať blog, teším sa na státnice :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Konqui avatar 13.4.2013 13:24 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Ožer se, pomáhá to :-D
V tom případě by pomohlo být ožralý pořád...
Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
=^..^= AmigaPower® avatar 13.4.2013 22:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Touto myšlenkou se zabývám už několik let :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 13.4.2013 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Nemusíš zabít celej den, ožer se večer :-D Jinak kámoška (nekuřačka) zkusila na tohle nikotinový žvejkačky (fůůůůůůj!!!), on totiž prej nikotin prvních 14 dní zvyšuje intelektuální level, či co. Takže jestli nekouříš... :-D
13.4.2013 22:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Jo no, takhle si v seriálu Sherlock dával Sherlock (nekuřák) nikotinový náplasti...

Někdo z nás by si měl tyhle IQ náplasti vzít na příští rande, třeba by pak porozumněl ženám a mohl ostatním vysvětlit, jak funguje jejich myšlení :-D
Bedňa avatar 13.4.2013 23:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Nesnaž sa pochopiť echo /dev/urandom > /dev/null. Odporúčam si pozrieť výbornú divadelnú hru "Půldruhé hodiny zpoždění", veľa napovie.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
13.4.2013 23:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Díky, to vypadá dobře.

Mimochodem, dobře ty, a pak že prej, že KU jsou primitivové :-D Haha, vůbec ne. Chtělo by to možná v rámci KU vytvořit nějakej kroužek divadelních těch ... jak se řekne štamgast, ale v divadle? :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 14.4.2013 01:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Nevim vole, došly mi cigára takže sem intelektuálně v prdeli :-D
14.4.2013 10:10 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Veď niekde si písal, už už nefajčíš:). Tiež sa na to už dlho chystám. Len ešte nemám premyslenú stratégiu, ako si budem odvykať a tiež sa bojím toho intelektuálneho úpadku;-) po takom kroku.
=^..^= AmigaPower® avatar 14.4.2013 10:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
jj, měl jsem elektronický šidítko, vlasně ještě někde mam... ;-)
14.4.2013 10:58 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
elektronický šidítko
no, to bol tiež pekný obchodný trik... asi ako zaručené prevratné doplnky výživy na chudnutie:)
=^..^= AmigaPower® avatar 14.4.2013 11:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Ono je to dobrý až do chvíle kdy dojde baterka/náplň a u stolu sedí spousta kámošů s cigárama... :-D
14.4.2013 14:32 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
no, u stolu sa s tým hocikde asi nebude sedieť, lebo čo som zachytila, elektronická cigareta má byť na tom z hľadiska protifajčiarskeho zákona tak ako normálna s poctivým tabakom v poctivom papieriku:)

pri náhodnom nasmerovaní na web Zvědavec som sa o ňom dozvedela, že tamojší prevádzkovatelia či prispievatelia spochybňujú aj teórie o škodlivosti fajčenia... tak asi si tie články o tom tam vyhrabem:).. len aby to nebolo o tom, že fajčiari sú užitoční, lebo prispievajú štedro do štátnej pokladnice
15.4.2013 22:53 Bill Gates
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
hele u toho elektronickeho siditka .. sem slysel story, ze typek si takhle pokuruje z elektroniky, jede si pri tom autem, dojede na krizovatku, klasika, dokouril, stahne okynko a chce vyhodit vajgla a v ten moment mu to doslo .. zastavil, vratil se a nasel zahozenou elektroniku a jel dal :D Brutus .. :)
=^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2013 22:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
To je píčovina, vona fakt něco váží. nejhustší je to v hospodě, kde si uvědomíš, že když nekouříš a odložíš jí, tak ti to zbytečně nehoří... :P
16.4.2013 22:11 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Videl jsem model, ktery velikosti odpovidal bezne cigarete. Akorat se musel na chvilku strcit do krabicky, cimz se "naladoval" a pak teprve pouzivat. Ale naladovany kolegovi vydrzel "za 2 prumerne cigarety" a ta krabicka byla velikosti me penezenky (12x9x3).
14.4.2013 10:13 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
pak že prej, že KU jsou primitivové
snáď si tomu neveril... aspoň pokiaľ ide o tú dvojicu A&K to muselo byť jasné aj blbcovi, že to tak nie je(kto iný je ešte KU neviem);-)
=^..^= AmigaPower® avatar 14.4.2013 10:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Hlavně třeba ještě B a další K
14.4.2013 14:11 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
B asi viem:)... ale to ďalšie K... ? Má to niečo spoločné s týmto? :)
Bedňa avatar 14.4.2013 17:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Niečo ako smotánka v opere? :-D
KERNEL ULTRAS video channel >>>
14.4.2013 20:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
14.4.2013 15:29 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odporúčam si pozrieť výbornú divadelnú hru "Půldruhé hodiny zpoždění", veľa napovie.
Tak jsem si to tedka pustil a je to moc krasne (mam nastudovani od Kolarove a Lasicy). Doporucuji!
16.4.2013 17:42 chytrák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Já jsem při psaní bakalářky i diplomky kouřil, i když normálně nekouřim. Spíš je důležitý to udržet v rozumný míře a určitě nekouřit u piva (což je obvykle problém) nebo jen tak. 3 cigára za den jsou ideální odreagování. Člověk si za těch 5-10 minut vyčistí hlavu a krásně se potom učí nebo píše. Navíc při tak malém množství cigaret se potom snadno přestává, protože si člověk nestihne vybudovat závislost.
13.4.2013 13:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chce to se na to koukat očima courage wolfa. Ke zkouškám, státnicím atd. se imho jinak ani přistupovat nedá, aniž by se z toho člověk zbláznil ;-)
What Big Oil knew about climate change
13.4.2013 13:20 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uvědomi si, že slovo zkouška je od významu zkoušet, takže není důvod při prvním pokusu cpát nějaké nesmysly do hlavy - třeba to uděláš, aniž by sis zaplevelil hlavu ptákovinama.
Nobody can give you as much as I can promise you
Josef Kufner avatar 13.4.2013 14:04 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zachovej klid. U státnic jsou otázky vcelku lehké a cílené na základní znalosti z předmětů, neboť ty těžké otázky jsi měl už u zkoušek předtím.

A taky nezapomeň, že ty okruhy jsou pro čtyři obory. Tebe se týká jen ta první část a pak část pro tvůj obor ;-)
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
David Watzke avatar 13.4.2013 14:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
A taky nezapomeň, že ty okruhy jsou pro čtyři obory. Tebe se týká jen ta první část a pak část pro tvůj obor ;-)
"jen"? Mně přijde, že toho tam je akorát :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
13.4.2013 17:01 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Keď sme tam tak  stáli na chodbe ako odsúdenci, vedúci katedry nám hovorí: "Nebojte sa. Dve hodiny ostudy a do smrti si inžinier" :-) A inak, nespravil len jeden, ktorý to celých 5 rokov flákal a ešte arogantne dával nahlas najavo svoju spokojnosť, ako mu to len pekne vychádza. Ale profáci neboli padnutí na hlavu, holt mu to osladili na štátniciach, keď predtým si s ním nepomohli.

SomaFM commercial-free internet radio
13.4.2013 18:46 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já tě docela chápu. Hele upřímně, podle mé zkušenosti se to naučit nedá a ani v komisi nesedí jeden člověk, který by dokázal na vše 100% fundovaně odpovědět. Zvládnout se to dá se štěstím. Dodnes nechápu, jaká má tato šaškárna smysl.
13.4.2013 18:56 Martin | skóre: 4 | blog: Atilius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U státnic se většinou počítá s tím, že nebudeš umět všechno. Navíc není čas všechno prozkoušet. Osobně jsem měl před státnicema největší hrůzu ze "záchraných" otázek. Takových těch, co má zkoušející pocit, že tohle je základ a to bys měl vědět a dá ti to jako lehkou, aby ti pomohl :)
14.4.2013 14:18 messi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jdes k tem statnicim s tatou a nebo sam?
pushkin avatar 15.4.2013 08:53 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ani se nedivím, že máš stres. Nejhorší je vždycky to, že člověk na něčem X let pracuje, pak něco posere a těch X let je prostě v pytli. Chce to hlavně zachovat chladnou hlavu a nehledat v otázkách u státnic zbytečné záludnosti. Ty lidi tam nejsou od toho, aby tě potopili, ale aby zjistili, co umíš a jakej jsi člověk. Držim palce!
🇺🇦 Pomoc pro obranu Ukrajiny | SOS Ukrajina | Web4Ukrajina | Web4Ukraine 🇺🇦
20.11.2020 17:30 Johnny12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stres ze státnic
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je pravda, že já jsem měl ze státnic také "do kalhot uděláno", ale nakonec se mi to nezdálo tak těžké, jak jsem si to představoval, asi jako u maturity, kdy nám všichni neustále opakovali, že to bude životní zkouška a byla to brnkačka. Mně osobně od stresu vždycky pomáhaly například CBD kapky od cibdol, dával jsem je vždy před spaním a mohu doporučit ;-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.