Portál AbcLinuxu, 23. května 2025 04:36

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
včera 12:55 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jj - tohle mi taky vadí - místo toho aby to podtržítko použilo správný název Russia, tak vymýšlí takové patvary
včera 19:38 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Jestlipak víš kdo a kdy první použil termín Čechosabaki?
včera 20:14 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
ne

ale hele - co to má společného s tím, že russia se oficiálně píše s dvojitým "s"?
včera 20:24 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Předpokládám že stejně tak nevíš proč se tak píše. Prostě nic nevíš.
včera 20:27 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
když neco nevím, tak se to nebojím přiznat - nemusím se schovávat za lhaní nebo odvážný útěk jako třeba .... radovan???

a co to teda má společného s tím dovjitým s?
včera 21:04 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Co s tím mají společného Čechosabaki?
Glee avatar dnes 03:04 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
jj - tohle mi taky vadí - místo toho aby to podtržítko použilo správný název Rus

A jakpak ze to piiseme Czesky nowadays? :-)

You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
včera 14:44 kadak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
co to ChatGPT zase vyblilo do eteru? tldr.
včera 15:09 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Se ho zeptej šmejde.
včera 15:48 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslenku jsem asi pochopil, ale bohuzel uz od zacatku nesouhlasim s tou (ne)rozpinavosti Ruska. Ver tomu, ze oni jsou vychovany v tom, ze jsou nejvetsi a nejlepsi a tudiz je podle nich spravne, aby se postarali o ty slabsi sousedy. Oni to prece vedi nejlepe.
včera 16:05 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Podej důkaz a pak o tom můžem polemizovat. Fakta jsou neúprosná. Franky, tatary, švédy, němce, francouze. Ty všechny bylo nutné odsud pokaždé vypráskat, jinak by se odsud nehli. Jenom rusové odtáhli pokaždé sami. Neříkám že s prázdnou a rychle, ale sami.
včera 16:31 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Tak napriklad od nas po roce 1968 taky odesli sami? A jakou teorii mas, proc sem vubec v roce 1968 prisli?
včera 16:39 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti

Jo. Odešli sami. Sice jim to trvalo 20 let, ale sami. A proč sem přišli? Protože je sem komouši pozvali!

Proto se pak hrozně divili, když tu po nich místo šeříků, o kterých jim vykládali fotři, hážou zápalné vlásky.

včera 22:54 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
No, sami... Kdyby CCCP nezkrachoval nebo se nerozpadl, nebo co se to tam vlastne stalo, tak jsou tu dodnes.

Co se tyka pozvani. I kdyby skutecne tim hlavnim motivem bratrske pomoci byl dopis nekolika nespokojenych clenu naseho politbyra predany na zachode, tak ti to prijde normalni?

Pisu to tu uz ponekolikate, byli jste v tom Rusku nekdy? Jinde nez na Rudem namesti a v Leningradu?
včera 19:25 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Především odešli v roce 1945. Z celého Československa.
včera 20:13 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
aby se za pár let vrátili v podobě tlupy "poradců"...
včera 20:26 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
To mi připomnělo tlupy amerických "poradců" v Chile, Salvadoru, Řecku a řadě dalších diktatur :-D
včera 20:29 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
že se bavíme o rusku si nepochopil, nebo ti to neřekli, nebo je to na tebe moc složité? proč nezaložíš blog na téma "západní svinstva" ať se tam můžeme bavit k věci a nemusíš furt tak zdrhat?
včera 21:02 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Jen o Rusku? Blog byl o Afgháncích :-D
včera 21:31 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Ne. Blog byl o tom, že jsme momentálně uprostřed podobné periody jaká byla mezi lety 1935-1950.
včera 23:59 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
To také, ale mě se víc líbila ta část o Afgháncích ;-)
včera 20:28 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Ale na pozvání prde, na pozvání. Od komoušů, kterým se nelíbily kroky jiných komoušů. Viz můj starší blogpost z 1.11.2014 Mýtus pražského jara.
včera 20:31 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
rok 68, nebo 48, všechno jedno, hlavně že můžu něco plácnout vid? :-)
včera 21:25 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
To teda není, protože události roku 1948 byly záležitostí 1. a 2. generace (narození v letech 1901-1928), kdežto 1968 prim hrály generace 2. a 3. (tj. narození v letech 1915-1942). Nezažili na vlastní kůži tu bídu co byla za R-U, ale stále inklinovali k levici. Viz můj blogpost na téma generace a text, ve kterém to dále rozvíjím, píšu o cyklické povaze času a nenápadně v tom přehledu generací na střídání barevné lišty naznačuji celkové nastavení společnosti v příslušné době.
Glee avatar dnes 03:09 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Tak napriklad od nas po roce 1968 taky odesli sami? A jakou teorii mas, proc sem vubec v roce 1968 prisli?

Je to jednak na CZ Wiki a dokonce o tom CT tesne pred tou debilni a svinskou invazi udelala flick. Pokud nejsi lobotom, tak ti garantuju, ze do 30ti minut to vse dohledas. A pak se budes smat ktera narodnost v te Mockbe prevazovala, kdyz se radili, jestli teda jo nebo no. Ale taks to myslel, ja vim.
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
včera 18:11 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Nevim, no, ale předpokládám, že rozpínavost američanů nevnímáš negativně, přitom třeba v německu, na rozdíl od ruský armády, nebo modernějc v kosovu jsou pořád. Mají cca 750 základen v osmdesáti zemích světa. píše 100+1. Dle toho článku například protoriko, nebo filipíny okupují od konce 19. století... Jako jasně jsou na té naší straně barikády, ale přece. Není možné vnímat svět jen z jednoho pohledu, to totiž znamená že se člověk stává pokrytcem a druhak, černobílé vidění a (nenávistná) propaganda s tím spojená, dřív nebo později vede k tragédiím.
včera 18:28 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Negativně vnímám jakoukoliv rozpínavost. V duchu hesla: Neseru se k vám, neserte se k nám.
včera 22:36 ehmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Argument s Americany jsem cekal. Nicmene staci porovnat, jak se maji zeme, kde byli Americani a zeme, kde byli soudruzi. Napr. prave Portoriko versus Kuba, Severni versus Jizni Koera, NDR vs. NSR. Existuje vlastne vubec nejaka zeme, kde se za Rusaku meli lip, nez jakakoliv jina zeme za Americanu? Nepocitam zeme, kde byli oba, typu Irak, Afganistan.
Glee avatar dnes 03:19 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Argument s Americany jsem cekal. Nicmene staci porovnat, jak se maji zeme, kde byli Americani a zeme, kde byli soudruzi.

To beru. Amici okupujou s vyhodama a to jejich silna stranka a ja to povazuju za velice, veeelice chytre! Zvaci dopis je vzdy jen formalitka.

Nepocitam zeme, kde byli oba, typu Irak, Afganistan.

Tak ale tyhle 1001 of Syriolibyan Nights tvl... Vis, ja tu celou dobu rikam: Rusak zpet za svoje hranice! No ok... mozna Krymu ne, ale to se vymlcelo prej. Jsou ekonomicke kleste svoboda?
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
Glee avatar dnes 03:06 Glee | blog: Gleekoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Zil jsi nekdy v Rusku a to dokonce mimo Mockby? Jiste ze ne.
You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
včera 19:24 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ze současnosti k současnosti
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jak jsem vyhrál válku jsem viděl v televizi někdy v devadesátých letech, s geniální knihou neměl kromě názvu moc společného. Takhle se kriket prostě nehraje. Mimochodem, předloni vyšla opět, je stále v prodeji, ale bez těch ilustrací. Naštěstí mám první české vydání :)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.