Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 03:26
Jake je vase publikum? Tuhle otazku bych si vyjasnil nejdriv. Jinak z toho asi bude pekny gulas.
Guláš by se měl vyřešit právě tou parametrizovatelnou prezentací. Obsah té myšlenkové mapy by se dal těžko nacpat do jedné prezentace (ať už by se měla prezentovat nebo by si ji měl někdo číst), takže bude nutné to probrat, nebo rozdělit na části. Publikum by mělo být tohle
*) ne příliš hloupý, ale také ne žádný hacker či programátor.
**) když se je podaří nadchnout, budou lobovat, aby se linux a OSS používal.
Díky, LAMP opraven.
Her je celkem dost, docela teď hraju CUBE2: Sauerbraten (i na vlastním serveru svickova.frantovo.cz), rád bych tam přidal ještě nějaké jednoduché ale chytlavé hry.
je to principielni vlastnost tech myslenkovych map, ze negativa se neuvadeji, nebo jste to rozhodl vy?
Ne, to není jejich principiální vlastnost
A taky jsem o tom uvažoval – zmínit nedostatky Linuxu (ale pojmout to spíš jako rezervy, které se dají časem zlepšit) – např. podpora HW a některé chybějící aplikace. A taky přidat informace o jiných možnostech (*BSD, OpenSolaris atd.), ale pro uživatele, na které je prezentace zaměřená, je stejně nejvhodnjěší Linux.
Jaké třeba? Napadá mě podpora HW (i když s tím moc problém nemám) a chybějící některý SW (ale to jsou spíš speciality, běžných programů je dostatek a jsou kvalitní). Každopádně to chce mít připravenou odpověď na otázku: „Proč je tedy Linux tak málo rozšířený, když je tak skvělý?“
jj, to je ono. Dalo by se to rozvést tak, že lidi přijdou do styku s Windows už ve škole, nemají na výběr a pak v dospělosti preferují Windows, protože to je něco, co znají už od dětství → a tohle je potřeba změnit.
Úspěšné firmy nedostatky a nevýhody prezentují zákazníkovi jako přínost. Např. si vzpomínám, když MS zdražoval Windows, tak to prezentoval jako "harmonizace cen v EU", která přinese zákazníkovi výhodu jednotné ceny v celé EU Takhle k tomu musíš přistupovat.
Správné marketingové oddělení by to podalo nějak takto:
Náš systém podporuje pouze kvalitní HW (tím se zamaskuje že se něco nepodařilo rozchodit). HW prochází pečlivým výběrem a pokud výrobce nesplní přísná kriteria (čti odmítá splnit podmínky, které jsme mu nadiktovali a místo toho se řídí tím, co chtějí zákazníci), tak není v do našeho systému zařazen. Zákazník tak získá jistotu vyšší spolehlivosti a výkonu (čti pořádně se plácněte přes šrajtofli a získáte různé vychytávky, které vám k ničemu nejsou ale my víc vyděláme a vo to go).
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.