Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 16:58

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
29.4.2016 09:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Wow, za $199 okamžitě beru, už jsem zasponzoroval! ;-) SDR daleko lepších parametrů naž BladeRF za $420 a s cenou jako mnohonásobně horší levný klon HackRF Blue (který už se navíc neprodává a originální HackRF One stojí $330).

Ale na druhou stranu smutné je, že je to jen cena pro early backery (a to ještě jen pro prvních 500, už zbývá v tuto chvíli jen 197). Normální cena bude $299. Co jsem předtím počítal cenu součástek, doufal jsem, že by se mohli dostat i na $150 a standardně to prodávat právě za $200.

Nicméně pořád dobré, i finální cena je jako HackRF One, které se tomu parametry vůbec nemůže rovnat (jediná výhoda HackRF je rozsah až do 6 GHz, ale jinak je to pouze half-duplex a navíc s mizerným 8 bit ADC/DAC).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
29.4.2016 11:00 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
I tech 300USD je krasna cena, jen skoda ze bude az v listopadu. A jsem hodne zvedavy na parametry na KV, jestli to ujde tak by se s tim dalo s tou sirkou jakou to umi docela kouzlit.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
⧠ A = 0 avatar 29.4.2016 12:18 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
V listopadu 2017, tomu bych možná věřil :-) .
Nevolte zmrdy.
29.4.2016 12:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Výrobcem je relativně velká a už zaběhnutá firma (přímo výrobce SDR čipů LMS, které používá i např. BladeRF), takže bych z průtahů neměl takový strach. Navíc samotný hardware mají už dávno hotový a vyzkoušený (je to plně open hardware, schémata a zdrojáky firmware zde: https://github.com/myriadrf/LimeSDR-USB).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
29.4.2016 15:35 Adam Pribyl
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Ja teda zatim pouzivam jen RTL-SDR - jedina vada je, ze to nema vysilac. Na bezne hracickovani to ale uplne staci a ta cena 10$ je neprekonatelna. Jako vzdy je ale podstatna podpora software - jinak je cely ten krasny HW k nicemu. A ta cena LimeSDR je jasna - je tam FPGA...
29.4.2016 16:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
RTL-SDR je na hromadu věcí opravdu super (a poměr cena/výkon naprosto nepřekonatelný), ale přeci jen malá šířka pásma, malý rozsah (nepokrývá ani pásmo 2,4 GHz, kde se toho děje spousta zajímavého) a to že je tam pouze 8-bit ADC ho pro spousty aplikací vyřazuje :-(

No a hlavně je to jen přijímač, LimeSDR je i vysílač a půjde z něj velmi jednoduše udělat např. i taková GSM či LTS základnová stanice ;-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
29.4.2016 18:10 Sid
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Nie je toto ale regulovane? Myslim vysielanie v urcitych pasmach? Ci to zalezi od vykonu vysielaca?
29.4.2016 18:58 pavele
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Ano, vše je tak, jak jsi napsal, tak pozor na klepeta. A vyhledání takového zařízení je v dnešní době velice snadné. :-)
29.4.2016 22:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Regulocané to samozřejmě je. Nicméně maximální vysílací výkon LimeSDR je 10 mW,takže bez zesilovače to zas taková hrůza není.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
29.4.2016 22:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Prakticky cele vyuzivane radiove spektrum v CR je regulovane a 24/7 automaticky monitorovane. Samozrejme kde neni zalobce neni soudce a pokud jsi dostatecne nenapadny: vykon radove miliwatty max, vysilani jen obcas a nepravidelne aby si na tebe nemohli "pockat" tak se s nejvetsi pravdepodobnosti nic nestane, zkratka protoze automat takovy maly vykon nezachyti a nikdo te nepraskne protoze nikomu vadit nebudes.

Problem nastane ve chvili kdy budes testovat IMSI catcher a soused zavola na CTU ze se mu mobil porad preregistrovava na sit "NSA Litomerice", v televizi na druhem konci mesta nekdo naladi tebou vysilany kanal kde pobezi ve smycce porno s mladou Zemanovou nebo kdyz si budou piloti v okoli mistniho letiste stezovat ze jim do vysilacky nekdo jodluje. V takovem pripade trestu pravdepodobne neujdes :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.4.2016 22:59 pavele
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Tak s 10 mW není problém komunikovat s Evropou. Záleží na ionosférických podmínkách, anténě, použitém kmitočtu a štěstí. :-)
29.4.2016 23:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Jo, na KV, uzkym provozem (CW, mozna PSK, nic sirsiho neprojde), s dobrou antenou a jeste musis mit stesti na slusne vybavenou protistranu.

Naproti tomu s BTS s 10mW koncis s nejvyssi pravdepodobnosti max o 2-3 bloky dal.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
⧠ A = 0 avatar 4.5.2016 22:15 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: LimeSDR na Crowd Supply
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak spustili druhou zlevněnou várku (tentokrát jen na $249) o 500 kusů.
Nevolte zmrdy.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.