Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 20:04

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Grunt avatar 11.11.2010 22:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro přehrávání používám MPlayer, který automaticky používá akceleraci videa,
Jo? To odkdy?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.11.2010 09:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
No, snad odjakziva nejdrive zkousi vystup pomoci xv a az teprve kdyz selze tak pouzije x11.
gtz avatar 11.11.2010 22:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pravou navigací je Navit, která je vyvíjena a prodávána i komerčně. Navit je však potřeba nejdříve trochu nastavit.

Si snad dělá prdel, navit byl a je vždy pod opensource licencí.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
12.11.2010 00:05 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
a ono se to vylučuje?
vim ~/.emacs
gtz avatar 12.11.2010 00:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Nevylučuje
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 12.11.2010 00:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Pravou navigací je Navit, která je vyvíjena a prodávána i komerčně. Navit je však potřeba nejdříve trochu nastavit.

v té jeho větě není slovo o tom, že Navit je FREE jako takový. Slovo vyvíjena a prodávána komerčně připadá jako, kdyby NavIt byl čistě placený a to není.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marián Kyral avatar 12.11.2010 07:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
... prodávána i komerčně ...
Jenže tam je mezitím "i" což té větě nedává tak kategorický význam.
Jendа avatar 11.11.2010 23:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, viděl jsem to na LinuxAltu a už to vypadalo celkem použitelně. Jenom nevím, jestli už nějak vyřešili to nabíjení horní baterky.
Jendа avatar 11.11.2010 23:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Jenom nevím, jestli už nějak vyřešili to nabíjení horní baterky.
Prdlajs.
12.11.2010 00:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
No nevím, mě přijde, že nabíjení docela funguje. Bohužel už moc nefunguje vybíjení... :)))
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
13.11.2010 12:25 uhrovaty mladik s dlouhejma mastnejma vlasama aka linuxak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
lol to je fakt k smichu, buhaha
13.11.2010 14:01 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Som im kedysi davnejsie pisal, ze by som si to rad nechal poslat na Slovensko, ale nevidel som v zozname slovensko. Napisal som im, ze Slovensko je v EU, dokonca v aj v menovej unii. Ze ho tam asi zabudli pridat. Ze prosim, nech to tam pridaju a potom si to objednam.

A oni ze na slovensko neposielaju:

Dear,****

Unfortunately we do not ship to your country.

We had problems in the past with many of the countries not included on our list (either customs, postal services or thefts while in transit etc.). We really apologize but we can't take that kind of risks any more.

If you have any other questions, please feel free to let me know.

Best, Collin L. Always Innovating Customer Service

Z krajin EU nemam problem objednavat. Nech si to strcia do riti. Neviem, v com vidia problem, zelam im krach. Podobne zariadenie si mozem kupit aj u konkurencie bez tychto xenofobnych pindov.
13.11.2010 15:20 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Hm, xenofobní pindy? Ta firma pravděpodobně neposílá z nějakého důvodu - těžko by jen tak odmítala zákazníky. Holt nacionalista, no... :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
gtz avatar 13.11.2010 15:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Ale to nedělá spousta firem, bohužel mají SK za něco jako je Rumunsko, Bulharsko apod. a bojí se tam posílat zboží. A spousta firem tam ani neví kde SK leží. Mám kamaráda v Blavě a jak mi říkal kamarád, prý poptával nějaké profesionální zařízení na auto-diagnostiku a dodavatel mu řekl něco podobného, že tam prostě nedodávají ... Nakonec zboží objednal přes kamaráda v Břeclavi a bylo to v pohodě (dostal ještě 15% slevu). A dokonce firma ani nepyskovala, když bylo dodání DHL do Blavy. Firmy prostě na to serou dodávat někam kde čují nějaké problémy.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
13.11.2010 15:53 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Ide mi o ten pristup. Nezda sa mi, ze by sa tu kradla posta viacej ako v srbsku, alebo v cechach. Proste len boli lenivi si zistit info o krajine a odpisali mi takuto hlupost.

Ale pozeram sa, ze teraz uz sem posielaju. Ze by im zrazu posta prestala miznut ? Alebo maju teraz zrazu ine skusenosti, alebo co ?
gtz avatar 13.11.2010 16:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Bojí se tam něco poslat to je celé, nemají prostě na Vás dobré zkušenosti. To ale platí o hodně firmách jak v USA/CDN. Prostě oni se bojí někam něco poslat na dobírku, protože nejsou si jistí zda jim to někdo zaplatí. Btw. jeden člověk z SK co dělá pro nějakou nemocnici poptával nějaké řešení přímo od výrobce v USA. Výrobce mu odpověděl stylem, aby si našel distributora někde v evropě, že oni do SK nedodávají přímo (ale třeba do CZ,PL,HU ano). A to se jednalo o zakázku za cca 20 000€.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
13.11.2010 16:32 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Tak, ale nemaju ani zle skusenosti. Su len predposrati posielat to tym negrom zo slovenska. Takto sa konkurencny boj nevyhrava.
Jendа avatar 13.11.2010 21:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Takto sa konkurencny boj nevyhrava.
Good point. Založ StillInnovating, stáhni si schémata a SW (je to GPL) a posílej na Slovensko. Určitě AI na trhu převálcuješ a vyděláš spoustu peněz.
13.11.2010 22:43 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Naco by som si to kupoval u AI, ked mozem mat podobny hardver za rovnaku cenu a rychlejsie od inej firmy s lepsim pristupom k zakaznikom ?

Myslienka, ze by som si zakladal druhy AI je trosku scestna, nie ? ;)
Jendа avatar 13.11.2010 22:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
podobny hardver za rovnaku cenu
Kde?
13.11.2010 23:36 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi

V obchode ? Sice vacsinou nie primagnetizovatelne na chladnicku a s intelom. Ale babrat sa s riscom, je zrejme zaaabava, kedze je to menej podporovane a menej aplikacii pren existuje :D

 

14.11.2010 00:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Hmm, a které CPU dneska není RISC? :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
14.11.2010 01:08 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Sorry, myslel som ARM. Ale intely sa pokial viem este stale navonok tvaria ako CISC, alebo doslo k prevratu a mesiac je zo syra ? (x86 t.j. najpouzivanejsi rad, ak by ma niekto chcel este stale chytat za slovo)
14.11.2010 01:21 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Jo, ARM... Tak to je jiná. Ale prakticky veškerý opensource pro to jde zkompilovat a spustit (s closed source je problém) a Windows na tom taky nespustíte.

Ano, Intely se navenek tváří jako CISC... Ale CISC to není :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
14.11.2010 01:29 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Skompilovat, zdebugovat, odstranit chyby az potom spustit :(
Jendа avatar 14.11.2010 01:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Výdrž? Dotykový displej? Tablet mode? SSD? Interní USB? Za v přepočtu 10 000 Kč (s dopravou)/400 €?
14.11.2010 02:33 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
http://www.alza.cz/asus-eee-tablet-pc-t101mt-cerny-d154246.htm

Tablet mode, dotykovy display , disk klasicky , vydrz 6,5 hodiny :-O. Dostupnost ihned, nie na svateho dindi. Tusim som sa zamiloval, idem si to kupit :D
Jendа avatar 13.11.2010 16:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
To já to měl veselejší, objednal jsem si v říjnu (před rokem) a pak jsem každé dva měsíce dostával mail, že příští měsíc už to snad bude. Nakonec jsem to v dubnu zrušil a koupil si v ČR EEE.
13.11.2010 17:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
A nakonec jsi to asi vyhrál... :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Grunt avatar 13.11.2010 17:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Kecy. Nakonec přišel o spoustu srandy (já osobně jsem tak nadšen, že plánuju výměnu Desktopu za nějaký OMAP4 alias PandaBoard).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
13.11.2010 17:44 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Ale jo, sranda s tím je. Jen tam je dost problémů (bohužel často i na HW bázi) které u mainstreamu člověk řešit nemusí.

Mimochodem, taky o nějakém podobném desktopu uvažuji až mi odejde notebook co používám jako přenosný desktop. (Jen je škoda, že PandaBoard má jen 2x USB).
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Grunt avatar 13.11.2010 17:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Jen je škoda, že PandaBoard má jen 2x USB
No jo, tohle jsem vlastně ještě nevyřešil. Těch 6 USB je docela luxus (BT vůbec nepoužívám, takže jsem ho rovnou hodil do), ale u boardu bude ještě minimálně potřeba klávesnice a myš. Takže budu doufat v sílu nějakého rozbočovače.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
14.11.2010 10:46 pán tě vidí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Info y pandaboard FAQ Status of Open-source drivers: * The kernel (GPL) part of the SGX540 driver is available in source code. * There are no plans to release fully opensource drivers for SGX540.

To mě tedy nějak nepřesvědčilo. Nejsou o nic lepší než Nvidia s jejich Tegrou 2, která mi už leží na stole v podobě krásné Toshiby AC 100.
Grunt avatar 14.11.2010 12:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
To je běžná praxe TI. Z toho bych si nic nedělal. U OMAPu3 je to snad ještě horší. Např všechny Cortexy-A8 a Cortexy-A9 mají podporu Jazelle, tedy JVM přímo v Hardwaru, který dovede zpracovat 90% Java Bytekódu přímo na HW (on je to jen přímý překlad do strojových instrukcí ARMu) a nemusí se softwarově emulovat nějakým OpenJDKčem nebo čím (používá se to hlavně v nějakým mobilech, pro které se tato platforma často využívá a kde aspoň v minulosti docela vládla Java ME). No krom toho, že rozhraní k němu je komplet binární bez jediné zdrojové řádky, tak se s ním kšeftuje jen mezi významnými zákazníky jako mobilními společnostmi a otevřená komunita je od toho držena naprosto mimo. Takže tu jednotku v boardu mám vlastně jen z toho důvodu aby mi tam zabírala místo. Stejně je to s DSPčkem. Sice se pomocí zdrojových kódů podařilo vybudovat projekt dspbridge, tedy můstek mezi GPP a DSP, ale jinak komplet BIOS toho DSPčka nutný k běhu včetně všech modulů z nichž některé se starají o kódování a dekódovaní videa jsou jen čistě binární a ještě ke všemu dostupné jen po registraci. Stejně tak kompiler, kterým se ty moduly pro DSP dají zkompilovat. OpenGLES – jaderný modul pouze v podobě zdrojových kódů (ale ten zas funguje pouze jen jako jakýsi bridge) a user-space knihovna pouze binární knihovna. A takto bych mohl pokračovat snad donekonečna. Oproti TI jsou nějaká nVidia nebo Oracle jen hadr.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 13.11.2010 21:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Tak to EEE není tak hackable, ale zase ho můžu používat místo desktopu. To bych TB asi nemohl, především je o něco slabší a nejde připojit k monitoru.

Tohle mi teď přišlo ohledně jiného produktu: Objednavka postupuje, ale asi ne tak, jak byste si predstavoval. :-)
Grunt avatar 13.11.2010 16:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
No jo…se tam u vás v Uhrech dostal k moci Jobbik, tak se nedivte, že se tam slušní lidi bojí cokoliv poslat. Já bych tam neposlal ani psa. :-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
13.11.2010 16:35 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Uhorsko ? Ale kdeze, my sme sucastou sovietskeho zvazu. Kazdu chvilu nam tu vyhadzuju muslimski teroristi vladne budovy do vzduchu a kradnu postove zasielky.
Grunt avatar 13.11.2010 16:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Jé? Maďarsko a Slovensko už jsou dvě různé země? Sakra a kdy k tomu vůbec došlo? :-)
Kazdu chvilu nam tu vyhadzuju muslimski teroristi vladne budovy do vzduchu a kradnu postove zasielky.
No moc bych si srandu nedělal, protože přesně tak se ti taliáni tam pod váma (a částečně u vás) chovají. Se pak nemůžeš divit když si vás needukovaný cizinec splete s nějakou zemí třetího světa. Ostatně ten příměr se Srbskem nebyl vůbec od věci. Vždyť jak má cizinec vůbec poznat kde končí Horní Uhry a začínají ty Dolní, když je div že na sporném území ještě není Národní garda? By stačil malý omyl Googlu a mohlo by to skončit jako v Bolívii. A pak tam posílej zásilky. :-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 13.11.2010 17:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
No uznej sám. Poslal by si něco do Kosova (teda krom bomb samozřejmě)?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
13.11.2010 20:07 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Bomby ku nam neposielajte :(. My sme chudobni, nemame tu ani elektrinu.
Jendа avatar 13.11.2010 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Neboj, dostaneš k tomu i induktor, aby to šlo odpálit i bez elektřiny.
14.11.2010 00:37 balki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Nasadneme do tankoch !
13.11.2010 22:36 vencas | skóre: 32
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Moje zkušenost pro změnu byla, že jsem objednal na konci ledna, po 2 měsících mi na mou urgenci odepsali, že jsem v pořadí, v květnu (další urgence) že to bude na začátku léta, v červenci (urgence, kde jsem jim napsal, že skoro nevěřím tomu, že TouchBook existuje), mi řekli "we will ship in August", v srpnu (další urgence) že se jim zpozdil rozjezd nového modelu, který tedy začnou vyrábět až v září, v září (další urgence), že to bude na Vánoce. Pak jsem objednávku zrušil.

(Můžu přiložit ty maily, jestli je to příliš neuvěřitelné)
Jendа avatar 13.11.2010 22:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Použití Touch Booku v praxi
Tak já jsem zase rád, že se to chvíli zdrželo, protože v lednu byl uveden nový model EEE, který je lepší. Kdybych si rovnou v listopadu koupil EEE v ČR, tak by to byl starší model.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.