Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 12:11

ReactOS 0.3.15

Operační systém ReactOS dosáhl verze 0.3.15. Jde o docela významný milník, protože systém konečně podporuje USB zařízení (jako myši nebo flash disky).

31.5.2013 15:15 | Luboš Doležel (Doli) | Nová verze


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

31.5.2013 15:59 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Do volného času lidí mi nic není, ale neudělali by líp, pokud by místo klonu Windows dělali klon Wine (případně se přímo zapojili do vývoje) a postavili to na Linuxu?
A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
31.5.2013 16:07 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

1. vyvoj Linuxu je ztrata casu

2. spolupracuji s Wine a spoustu kodu sdileji

31.5.2013 16:52 jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
1. vyvoj Linuxu je ztrata casu
Nice trolling.
31.5.2013 17:05 chrono
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Veď je to pravda, Windows má oveľa viac používateľov ako Linux, takže načo strácať čas s Linuxom? :)
Agent avatar 31.5.2013 17:13 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
A co? Pro těch málo lidí to ztráta času nejni. Android nejni Linux?
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
tsLnox avatar 31.5.2013 17:14 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
To je ale blbej argument (lano-li nenapne-li se) - kdysi taky většina lidí chodila pěšky, tak nemělo smysl modernizovat auta, ne?
vain avatar 31.5.2013 17:34 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Napsal na stránky běžící na Linuxu, přes router běžící na Linuxu na mobilu běžícím na Linuxu ;-)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
31.5.2013 18:17 chrono
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Predpokladám, že bugme ten prvý bod myslel vo význame, že ak je škoda času venovať ReactOS a je lepšie ho venovať Wine, tak potom by najrozumnejšie bolo nevenovať Linuxu žiadny čas, pretože už máme Windows. ;)
31.5.2013 19:33 mrv
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
tusis co je to linux? nejspis ne, takze si jednu liskni a pak si to dostuduj ;)
31.5.2013 19:41 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Copak, slapl mlademu lunexovemu udernikovi na kuri oko? :-P

31.5.2013 20:26 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Ne, jen si vymýšlí lži ;-)
Už vidím jak na Windows běží třeba DNS servery, vesmírné satelity, vědecké superpočítače, mobily atd. To by šla civilizace hodně rychle do pekel :-D
gtz avatar 31.5.2013 20:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Na Windows běží DNS severy v pohodě buď jsou to starší R3 nebo i novější 2008. Hodně DNS lze integrovat pro nějakého hromadné úložiště např. WSS. Mobily na Windowsech běžely hodně dávno, běží a běžet asi budou.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
31.5.2013 21:02 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Od momentu kedy sa stal Linux ideologiou a fanatizmom sa to cele ruti do zahuby.
31.5.2013 21:18 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Mluv něco o fanatismu: přijdeš na linuxovej web, začneš tu vyprávět jak je linux naprd a ještě nás tu nazýváš fanatiky. Úsměvné.
Klidně si mě nazývej fanatikem, pokud polezu na windowsácký weby a budu dělat to, co ty ;-)
31.5.2013 21:30 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Nie som windowsak alebo skor necitim sa byt -osak. Primarne pracujem s UNIXami aj Linuxami. Riesim vsetky druhy problemov od administracnych az po programatorske. To co mi vadi na "linuxakoch" je fanatizmus s ktorym sa stretavam v praci alebo kdekolvek a vadi mi ked sa niektore linuxove riesenia ktore su ocividne zle presadzuju a aj sa presadia hlavne a najma kvoli costom a spominanemu fanatizmu...Linux je fajn ale nie je to ultimate solution ani viera. HOWGH
31.5.2013 21:43 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
"Linux je fajn ale nie je to ultimate solution ani viera."
+1

Vybírat řešení podle MS/Linux/cokoliv je chyba - je třeba vybírat to nejoptimálnější řešení. Nicméně svou práci Linux odvádí prostě nadprůměrně dobře - na serverech a superpočítačích (tj. počítače spravované profesionály z oboru) se přece neprosadil sám od sebe.
1.6.2013 08:33 lenny
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
aha Windows to je ten Os ktoreho po instalacii musim pol hodiny s 10 restartamy s instalacnych DVD hrat diskoteku s driveramy a potom prist na to ze v Biose som daco zle nastavil napr. IDE a nie AHCI ktore som chcel a musim preinstalovat OS lebo on si to nezoberie narozdiel od linuxu.

aha Windows to je ten OS ktoreho cena za OEM je 100eur narozdiel od oblubenej hry Diablo 3 ktora je predrazena a stoji len do 50eur.

:D
1.6.2013 09:04 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
ale no. vcera som instaloval Win7 na v podstate najpomalsiu moznu zostavitelnu konfiguraciu z dnesnych komponent a instalacia vratane aktualizacii a naliatia zalohy dokumentov bola nieco cez dve hodinky.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Heron avatar 1.6.2013 10:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Tak to bych chtěl vidět. Já jsem na nabušený osmijádro se SSD a 32GB RAM* instaloval W7 asi tak dva dny. Mělo to klasickej průběh, instalace W7, pochopitelně to nenašlo síťovku (mimo jiné), tak mrdačka s USB disky a ovladači. Potom se to aktualizovalo (samozřejmně na osmijádře jak jinak než v jednom threadu), aby to DRUHÝ DEN (reálně po asi 6h od počátku instalace) našlo service pack, po kterém opět následovaly update.

Po dvou dnech máte OS ve stavu, ve kterém to neotevře ani xlsx (což je prosím natívní formát Microsoftu). Jinými slovy sice nainstalovaný, ale zcela nepoužitelný OS. Instalace volně pokračuje dalšími programy.

Asi nemusím říkat, že Debian nejenže přežil onu výměnu HW (Intel -> AMD, takže všechno jiné), ale potom čistá čerstvá instalace (kterou jsem si prostě chtěl udělat; vůbec nebyla potřeba) byla do půl hodinky hotová v plně aktuálním stavu (jak jinak než netinstall). Včetně velké množiny programů, i ten xlsx to otevřelo. ;-)
1.6.2013 15:51 lenny
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
odporucam si po instalacii windowsow nahodit acronis a spravit image disku usetri ti to cas potom.
gtz avatar 1.6.2013 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
o čem se tu všichni proboha bavíte? Já jsem psal o komerčním linuxu, který je srovnatelně stejně drahý vč. licencí a NBD supportu. Někdy i dražší.

Instaloval jsem na jeden NTB W7 (předinstalované) a celkem za 3 hod. nebylo co řešit. Balast odinstalován, doplněno co zákazník potřeboval a byl klid.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.6.2013 09:04 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
samozřejmně na osmijádře jak jinak než v jednom threadu
... zatímco aktualizace linuxových distribucí probíhají... taky v jednom vlákně.
Quando omni flunkus moritati
Bystroushaak avatar 3.6.2013 16:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Při aktualizaci mainstreamových linuxových distribucí můžeš alespoň pracovat. Já málem porodil, když se windows v jednu chvíli rozhodly restartovat, a pak se na 3 (slovy tři) hodiny zobrazila nějaká posraná obrazovka, která nešla vypnout a během které to nejspíš počítalo vznik vesmíru.
3.6.2013 18:57 Roslav | skóre: 6 | blog: mamblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
To máš štastie, mne to pre istotu ten-systém-ktorý-netreba-menovať aktualizuje spôsobom, že niečo stiahne, začne aktualizaciu a po hodine vyhlási nejaký Error s hláškou End of file a aktualizácia je v čudu.
Hmmpf... Niečomu tak deterministickému ako počítače sa jednoducho nedá veriť.
gtz avatar 1.6.2013 20:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Nevíš co píšeš. Psal jsem o komerčních systémech, které se prodávají řádově stejně jako W8 server. Asi jsi pochopil, že se nebavíme o desktopu.

Kdyby sis aspoň přečetl o čem je diskuse než začneš reagovat.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.6.2013 14:19 J
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
;-)

To je od Teba naozaj trefna poznamka, napisana k spravicke o ReactOS, ktory so servermi nemal, nema a asi ani nebude mat nikdy nic spolocne.
gtz avatar 2.6.2013 21:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Máte problém porozumět českému textu na českém serveru? Pokud ano tak běžtě trolovat tam kam patříte.

Celá má reakce byla na systémy ne na samotný ReactOS. Přečtěte si celé vlákno ať víte na co reagujete.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.6.2013 14:13 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
> Brno - Venkov / Rosicko

pořád tam máte tu hospodu, ve které člověka zmlátí, když si otevře knížku?
gtz avatar 3.6.2013 18:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
O tom jsem neslyšel, kde to měl být? V Rosicích? nebo někde jinde (já jsem tu cca od roku 1998.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.6.2013 09:58 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
No, místo fanatického výčtu důvodů, proč je linux nanic, bych se být vámi začal učit, jak spravovat systémy tak, aby se zapomnělo, kdy naposledy neběžely bezvadně. Systémy vytvořili lidé a nemohou být bez chyb, ale *NIXy byly vytvořeny a vyvíjeny těmi nejlepšími pro to nejspolehlivější fungování. Cpát komerční marketingem zbobtnalé systémy tam, kde má něco fungovat, je důkaz omezenosti. Zkušenost se oblafnout kecy nedá.
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
31.5.2013 20:23 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
"Windows má oveľa viac používateľov ako Linux" To je prostě a jednoduše lež. Zjisti si nějaké info, než tady ze sebe budeš zase dělat šaška :-)
31.5.2013 20:28 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Auta mají mnohem více uživatelů než raketoplány, takže na co ztrácet čas s raketoplány? Mohu se zeptat na tvé IQ? :-D
31.5.2013 21:02 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Proc se spousta lunexaku vzdycky pta na IQ oponenta? Je to ve chvili, kdy dochazeji argumenty? Nebo je to takovej folklor?

31.5.2013 21:03 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Vela linuxakov su len dementi co sa snazia vyzerat cool, IT nadludia a undergroundovo a pritom su to len kokoti co ked ich postavis pred realny OS tak sa cuduju.
31.5.2013 21:11 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
"realny OS"
No, Unixy nejsou tolik odlišné od Linuxu, takže tam moc problémů není.
AsciiWolf avatar 1.6.2013 02:01 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Hlavně, že ten tvůj primitivní způsob vyjadřování plný vulgarismů vypadá velice inteligentně... ;-)
2.6.2013 14:27 J
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
;-)

Mohli by sme mu to odpustit, tak sa asi vyjadruju "normalni ludia". To my, "nadludia", nevieme pochopit.
31.5.2013 21:10 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Vždyť jsem dodal argument. Takže jsi i slepý? :-)
VYVRAŤ MI HO!
31.5.2013 21:13 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Argument si nedodal. Dodal jsi nejake prirovnani. A to _neni_ argument.

31.5.2013 21:22 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Je to argument: ukazuje na logickou chybu předchozího přirovnání. Tzn. ukazuje, že můj oponent (záměrně?) uvádí nesmyslný argument. Jinými slovy, to co napsal nedává smysl - to je cílem toho mého komentáře.
31.5.2013 22:08 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
ale to jenom za predpokladu, ze plati tvoje prirovnani linuxu k raketoplanu.
31.5.2013 22:40 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
A ono neplatí? :-O
Principem toho přirovnání je, že každý OS má svůj účel. Nelze tedy nahradit Linux Windowsem (raketoplán autem).
gtz avatar 31.5.2013 23:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
S tím dokáži souhlasit, že každý OS má svůj účel, ale musíte brát na vědomí, že to co běží na velkých systémech jsou komerční verze Unixu. Velké a větší systémy jsou hodně podobné Windowsům. Stačí si srovnat ceny licencí + nějakou podporu tak se dostaneme na ceny jak u Windows. Ve velkých korporacích a ve státním sektoru převládají Windowsy díky aplikacím které tam jsou a také jasnou politikou těch firem.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.6.2013 21:40 potato
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Velké a větší systémy jsou hodně podobné Windowsům.
Jako že ráno přijdeš do práce, zapneš mainframe, který máš na stole, zapaříš si na něm solitaire a pak na něm něco matláš ve Wordu?
gtz avatar 1.6.2013 22:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Myslel jsem to globálně, jak dodávky, tak i poskytované služby jsou podobné/stejné.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.6.2013 13:06 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Takže všechno kromě toho samotného OS ;-)
gtz avatar 2.6.2013 21:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
OS je nezajímavý. Zajímavá vždy bývá cena systému, implementace. Jistě se dá vždy přihlédnout ke stávajícímu stavu, aby se vše upravilo na míru. Oba systémy jsou použitelné, oba se dají nastavit přes GUI, oba se dají dobře doladit přes přík. řádku. Pro Win hraje do karet i větší podpora HW. Stačí když si zákazník vymyslí nějakou hodně drahou multifunkční tiskárnu/kopírku a je hned vidět jaký systém tam pasuje.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.6.2013 00:20 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
:-D
Salamek avatar 31.5.2013 21:41 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Nebude to tim ze vetsina oponentu jsou vetsinou dementi ? :D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
31.5.2013 21:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Pravda to není, protože Windows o mnoho víc uživatelů než Linux rozhodně nemá. Windows používají pouze zoufalci na desktopu (a není jich úplně málo), což je dost okrajová záležitost, zatímco Linux používají všichni, všude.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
gtz avatar 1.6.2013 22:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
:-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
31.5.2013 21:13 anoneprosimpane
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Souhlasím. Vývoj Windows like systému je úplně zbytečný.
31.5.2013 17:50 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No a ? Ten router,mobil,pc kludne moze bezat na BSD,minixu,kokotixu,pepixu, alebo windows. Nie je to jedno ? Linux nie je nicim vynimocny len je to teraz moderne a mainstream hrat sa na nejakeho open source kultistu a fanatika a pritom je cele IT (ci uz win,lin,bsd,sol) na chuja.

31.5.2013 18:11 LANka
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Bezne pouzivas veci ktore su na chuja? Ja ich vacsinou vyreklamujem alebo hned vratim naspat.
31.5.2013 21:00 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Moj mily chuj...Linux je lacny shit. Bodka.
31.5.2013 21:13 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
"Linux je lacny shit"
A na to jsi přišel jak? Né, vážně.
31.5.2013 21:19 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Popravde receno, nechcu te nejak zhazovat, ale predpokladam ze ti je tak do 20 let, Linux povazujes za ultra-super-cool, protoze Windows jsou "too mainstream". Poslednich par let se venuji vyvoji GNU/Linuxu (z toho posledni rok profesionalne). Mam nacteny statisice radku kodu ze vsech moznych oblasti (desktop, zakladni "unix" utility, bezpecnostni software) a stejne tak vidim jakym zpusobem je software pro Linux navrhovan. A popravde a bez emoci ti musim rict, ze je to docela sracka. Jako dva do oci bijici priklady spatne napsaneho nebo spatne navrhnuteho softwaru uvedu glibc a glib.

31.5.2013 21:29 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
S tím věkem jsi se trochu sekl ;-)
Linux používám na několika serverech a popravdě si nedokážu představit, že by tam běželo něco neunixového.

"Linux povazujes za ultra-super-cool, protoze Windows jsou "too mainstream"."
Používám Linux, protože je to nejvhodnější řešení mých problémů. Proto mám na desktopu Windows - to je taky jediné místo, kde je dobrý.

"bez emoci ti musim rict, ze je to docela sracka."
Možná tě to překvapí, ale s tímhle souhlasím. Snad nejhorší je OpenGL stack. Ale ruku na srdce - jsou snad Windows lepší? Windows jsou snad nejspatlanější OS, který jsem kdy viděl. Ze všech systémů (co se dají nějak rozumně používat, např. BSDčka jsou fajn ale chybí drivery) mi připadá Linux prostě a jednoduše nejlepší. A opensource je jenom třešnička na dortu.
31.5.2013 21:33 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Ja ti s kludom musim povedat ze Windows je fajn tam kde je manazovany profesionalmi. Moji kolegovia z jednej japonskej firmy maju circa 300 fyzickych serverov a bezi im to ako hodinky a skutocne by som si na tom Linux alebo UNIX nevedel predstavit.
31.5.2013 21:37 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
"UNIX nevedel predstavit. " No já ti nevim. Mít na serveru derivát desktopového systému nebo full-featured profesionální server systém jako třeba Solaris nebo AIX?
31.5.2013 21:42 afadf
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
No prave Solaris a AIX ma moja divizia kde pomaly migrujeme na Linuxy vsetko a mame obrovske problemy s urcitymi aplikaciami a celkovo setupom oproti unixom na urcitom type zeleza.
31.5.2013 21:40 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Cetl sem nejaky leakly zdrojaky Windows a je to taky sracka, to se neboj :-). Ale BSDcka se daji pouzivat bez problemu. Staci jakejkoliv ne uplne bleeding edge ThinkPad a funguje vsechno. Nebo MacBook.

31.5.2013 21:31 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Dodatek: A jako sorry, ale jít na linuxáckej web, napadat linuxáky a nadávat na linux mi prostě nepřijde jako snaha o rozumnou diskuzi. Spíše trollovaní a zakládání flamů.
31.5.2013 21:41 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Jsem Linus Torvalds a zkousim tvou miru, maloverce!

31.5.2013 18:58 Kybork
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příloha:
Já bych tomu mohl říct pouze toto Klikni zde
Hans1024 avatar 31.5.2013 22:27 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je vtipne, jaky flame dokazou svobodne windozy zpusobit. :-D

ReactOS je zajimavy projekt, ja ho urcite podporuju, bohuzel vyvoj jde prilis pomalu. Uz dva ruske prezidenty pozadali o financni dotaci (meloun), oba se tvarili ze nad tim popremysli, ale zadny meloun neprisel...
Veni, vidi, copi
31.5.2013 22:32 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pockat... to jako do ted se nedala pouzit USB mys?
31.5.2013 22:41 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
BIOS emuluje PS/2.
Bedňa avatar 5.6.2013 20:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Podľa mňa áno, stačilo by to daháčkovať vytvorením USB v devices ako link na /dev toto sa bežne vo Wine/Linuxe dá spraviť.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
1.6.2013 00:31 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bugme, afadf, chrono, ...

Odkud vás propustili? Nebo jste právě úspěšně absolovovali mateřskou či základní školu a musíte ten úspěch vykřičet do celého světa?
1.6.2013 00:55 chrono
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Keďže už je víkend a to, že niekto použije mozog sa asi nedá čakať, tak tie príspevky asi budem musieť vysvetliť.

Prvý príspevok bol o tom, že do ReactOS je zbytočné prispievať a lepšie je prispievať do Wine a/alebo Linux. Ak by to tak naozaj bolo, tak by bolo rozumnejšie neprispievať ani do Wine a/alebo Linux, pretože to predsa máme Windows. ;)

PS: Takýto pro-linuxový fanatizmus tu vidím po prvý krát (alebo nečítam tie správne témy).
1.6.2013 10:06 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za prvé: WinXP se po létech staly solidně spolehlivým a fungujícím systémem, což miliony uživatelů reflektovaly po ukončení podpory MS jako něco, co by rádi používali i nadále. Za druhé: Wine je z podstaty věci problémové řešení snah o běh Win apps pod linuxem. Za třetí: Pokud se někdo rozhodne být tvořivě užitečný spoutě lidí (včetně sebe), pak je pošetilé mu radit, že to má dělat jinde a jinak. Komu vadí slabý vývoj Wine či linuxu, ať se naučí všemu, co jejich vývoj vyžaduje, a podílí se na tom. Držkováním se voda v kýblu nepřenese...
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
1.6.2013 11:08 jurasn
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chápu dobrou snahu vývojářů, ale bojím se, že v současném rozložení sil by asi bylo pro něco jako free win moudřejší vzít linuxové jádro, pro které existují odladěné funkční ovladače a postavit gui nad wine.
1.6.2013 11:20 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Jako taky by to byla moznost, ale prijde mi ze jednou z dulezitych casti reactos je prave kompatibilita s WinNT i na urovni ovladacu. Protoze co si budeme povidat, je spousta veci co pod Linuxem nejedou a spousta veci co pod nim asi nikdy nepojede.

1.6.2013 11:21 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Navic tim ze "prepisuji windows" maji docela jasnej smer kterym se maji ubirat. To kdyz se podivam na poslednich par let Linuxu, tak mi prijde ze je to dost chaos a prd z toho.

Sešívaný avatar 1.6.2013 13:50 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Aby měli jasný směr, to by musel mít jasný směr i ten cíl, o čemž po kotrmelcích s Windows 8 docela pochybuju.
Hans1024 avatar 1.6.2013 17:09 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Jejich cil je kompatibilita s windows server 2003, o necem novejsim zatim ani nepremysli - prave proto, ze pohyblivy cil je na prd :)
Veni, vidi, copi
rufuss avatar 1.6.2013 22:07 rufuss | skóre: 7 | blog: prckolo | Olomouc/Zlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15

Buďme rádi aspoň za tenhlencten směr a cíl, protože je to furt lepší jak Hurd a aspoň se neprogramuje do šuplíku nebo pro drogy.

Aktivně Stella & Win7 / Na serveru mám CentOS :D / Nésu Čech a nikdy jim nebudu!
1.6.2013 21:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kdyby radši programovali nějaký pořádný aplikace. Třebas pořádnej CAD. :-)))
2.6.2013 15:58 Tulak.dan
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
A co Draftsight?
2.6.2013 20:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Jo ten je bez debat co se týká 2D kreslení na úrovni. Bohužel není svobodný (GPL/LGPL) takže to nic neřeší. :-(
pepe_ avatar 3.6.2013 01:46 pepe_ | skóre: 48
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Funguje to někomu ?

Zkoušel sem si stáhnout verzi pro VMWARE a najede boot manager , dám start , pak logo a pak modrá smrt.  v debugu to zamrzne ...  Horší než winME :)

3.6.2013 23:29 Erbureth | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Když kompatibilita, tak kombatibilita :)
Bedňa avatar 5.6.2013 21:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
+1 :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 4.6.2013 00:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
Zkoušel jsem verzi pro VirtualBox a v pohodě to naběhne.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 5.6.2013 21:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: ReactOS 0.3.15
ROS som neskúšal viac ako rok, možno dva, ale tiež mi to vo virtuálke v poho chodilo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.