Portál AbcLinuxu, 12. srpna 2025 21:50


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
16.3.2006 14:07 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a s linuxem to souvisi jak?
Daniel Kvasnička ml. avatar 16.3.2006 16:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Souvisi to s open-source a to dost uzce, zrcadli se v tom primy dopad FOSS na IT a da se na zaklade techhle udalosti o leccems popremyslet, co se tyka budouci role open-source principu v tomhle odvetvi.

Az ignoranti jako vy konecne prestanou rejt, tak to pujdu asi nekam oslavit.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
16.3.2006 16:55 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Nenechte si zkazit naladu .o)
^D
16.3.2006 18:48 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
   Pokud se Linuxová komunita bude snažit zakuklit se sama do sebe a okolní dělí se bude snažit neakceptovat, protože to není o Linuxu, bojím se, aby se nepřeosamostatnila a neoddělila od všeho jako to kdysi udělala Čína.
LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
16.3.2006 19:28 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
"nerad" ale souhlasim s Tebou Jindrichu
16.3.2006 20:21 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Tenhle web je o linuxu a opensource.

Clanek na ktery odkazuje link je o MS, jmenuje se MS prehodnotil "Beta Proces" a pise se v nem o tom nektere casti MS zmenily zpusob vyvoje inspirovane - ano tady priznavam je zminka o opensource - open sourcem.

Tim chci rict: nejde o uzavrenost komunity ale o tematicky obsah serveru
16.3.2006 20:00 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Tak je mozny ze sem nezachytil nazorovy posun redakce na tyto zpravicky. Taky uznavam ze otazka mohla byt polozena lip.

Avsak. MS nedala ani Linux ani unix ani open source. To ze se jeji interni procesy inspirovaly ve svete open source ktery se snazi emulovat ma vliv na to ze bude mozna lepsi SQL Server 2005 a Vista budou mit driv SP1.

Nevidim v tom nic co se by se nejak uzce tykalo zamereni serveru.
16.3.2006 20:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?

Částečně souhlasím, ale přesto jsem rád, že se takové zprávičky na ABC linuxu oběvují. Kde jinde, než tady, bych se potom o krocích MS dozvídal v OPS. A potom, těch zpráviček není zase takové kvantum aby nešly tolerovat - ti, kteří se o MS nezajímají, zprávičku jednou začas mohou přeskočit a ti, co se o to naopak zajímají, mohou být potěšeni. Takže v tom zas takový problém nevidím.

Osobně patřím do skupiny, která si takovou zprávičku ráda přečte (ale musí se open source opravdu týkat.)

Baník pyčo!
16.3.2006 21:45 peter
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?

Tučnáci již nejsou pouze doménou jižního pólu ;).

Pre neznalých tučniaci žijú odjakživa aj na Galapágoch, t.j. na rovníku! A tá signatúra sa mi veľmi páči.

17.3.2006 12:41 melkor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Souhlas. Ale z té češtiny by se jeden zěvil.
Daniel Kvasnička ml. avatar 16.3.2006 21:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Nazorovy posun se neudal. Neuverejnuji se zpravicky o MS, ktere jsou uplne mimo.

Zamereni tohoto serveru je krome Linuxu taky open-source. To, ze nektera firma zacina pomalu chapat, ze s klasickym konzervativnim zpusobem vyvoje nebude schopna drzet krok, je podle me dost "tematicke", zvlaste kdyz je to firma, ktera je nejvetsim odpurcem open-source principu.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
17.3.2006 00:37 Marek 'marx' Grác | skóre: 21 | blog: Paralelný blog | Brno / Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Začíná Microsoft chápat open-source?
Len poznámky s open source vývojom to nemá nič spoločné. Má to niečo spoločné s bazaar-like vývojom.

MS nie odporcom najväčším odporcom open-source, licencia BSD sa im zdá výhodná. A sami podporujú niekoľko BSD projektov či už priamo, alebo prostredníctvom grantov.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.