Portál AbcLinuxu, 15. května 2025 19:31

Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.12.2006 23:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jakožto člověk, který už windows prakticky nepoužívá snad nebudu osočen z MS-filství, když si dovolím cynicky poznamenat, že pokud OpenOffice nebude podporovat import/export nativních formátů MS Office, neštěkne po něm pes…
12.12.2006 00:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
tichy souhlas...
Kovář David avatar 12.12.2006 08:38 Kovář David | skóre: 2 | Telč
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Taky souhlas.
12.12.2006 09:09 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
OpenXML má být nativním formátem pro MS Office? Já jsem například začal používat OO bez ohledu na to zda podporuje *.doc, *.xml či nikoliv. A pes nejsem :-)
12.12.2006 09:20 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Ehm *.xls :-)
12.12.2006 10:23 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Groklaw mi může víte co, a hádejte kam. OpenXML je otevřený formát, a tak jen anti-MS pokrytec může cokoliv namítat proti jeho implementaci v jakémkoliv software. Těším se, že se konečně nebudu muset cítit jako ču..., když dostanu "dokument z Wordu", nebo po mě někdo bude chtít poslat "Dokument ve Wordu".
vim ~/.emacs
12.12.2006 10:43 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Vůbec se nemusíš cítit jako čurák. Prostě když po mě někdo chce dokument "dokument z Wordu". Tak mu řeknu ať mi tem MS Office kopí a nainstaluje na mojem Linuxu. Prostě ať se jako čurák cítí on.
XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
22.12.2006 16:19 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Jsem si naprosto jist, ze se tak neciti, ale zato si udela docela pevny nazor na Tebe.
Johny z Podoli avatar 22.12.2006 16:55 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
já podobným způsobem odpovídám na všechny úkoly směřující na mě v souvislosti s formáty (většinou od Microsoftu).

Lidé v mém okolí ale já se necejtíme jako č... :D lidé si zvykají, poměrně velké úsilí věnuji osvětě, stále dokola vysvětluji, proč neotevřu DOC atp. A lidé v mém okolí to respektují. Nesetkal jsem se zatím nikdy s případem, že ten někdo by mě ignoroval či osočoval.

Nicméně, souhlasím, že kompatibilita je vždy + a o to větší, když ta "kompatibilita" znamená být kompatibilní s nějakými 80% světa... (odhadem).

Johny
Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
mikirc avatar 23.12.2006 09:53 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
No nevim proc pisete ze *.doc neotevrete teda pokud mi neco neuniklo ja zpravy.doc do skoly normalne otevru v OO sice jaksi vzorecky nemuzu editovat to je jedine co me stve.
Byl jednou jeden...
25.12.2006 16:14 Martin Čížek | skóre: 20 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenXML jako danajský dar od Novellu?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
OpenXml IMHO není formát navržený pro dokumenty, beru jej jako kodifikaci implementace kancelářského software jedné firmy, a to včetně chyb. Pokud vím, specifikace má přes 4000 stran a nepoužívá zavedené průmyslové standardy jako SVG a MathML – vše se řeší MS cestou. Plně implementovat OpenXML znamená udělat klon MS Office.

Např. – myslí si váš kancelářský balík, že rok 1900 není přestupný? Myslí si to správně, ale není pak zcela kompatibilní se standardem OpenXML. Viz tento blog.

Podporu konverze určitě ano, ale kde to jde, použít standard navržený pro dokumenty, ne pro kodifikaci nějaké implementace včetně chyb.
Kdyby dva z nás byli dvěma z nich, všichni z nás by mohli být všemi z nich.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.