Portál AbcLinuxu, 21. července 2025 01:50
...v autoskole je holt reflexum nenauci a pak ridi kazdy blbecek.Souhlas, že dneska řídí kdekdo, i ti, kdo by radši neměli (systém řidičáků v USA je prostě na hlavu), ale jak by podle tebe měli v autoškole učit lidi reflexům? Reflexy člověk získává tréninkem (tedy ježděním) a někdo je získá rychle někdo později. Simulovat nebezpečné situace s tím, že to když tak instruktor zastaví včas? To by se spíš měl zvýšit počet jízd, aby si na řízení lidi víc zvykli (já sám jsem si připlácel extra jízdy, abych si byl jistější) než ještě víc trápit lidi v "řádné" době.
základní a životně důležitý reflex jde získat během pár opakování. skvělým příkladem jsou počítačové hry. pokud si někdo tento reflex nevytvoří za deset hodin v autoškole, tak nemá na silnici co dělat. stačilo by budoucího řidiče posadit do simulátoru, nechat ho pár minut řídit a pak mu z vejdlejší poslat auto přímo do ksichtu. kdo nezašlápne brzdu, nemá nárok na papíry. nic složitýho. navíc by si možná uvědomili, že se stejná situace může stát i v reálném provozu.Tak to potom jo, tohle mě nenapadlo.
... místo aby dupnul na brzdu a točil volantem do nejméně nevýhodného kolizního místa?tuším, že to bylo myšleno obrazně, ale stejně ... dupnout na brzdu není vždy nejvýhodnější varianta, dokonce bych řekl, že to není ve většině případů
Situace, kdy se řítí něco na auto ze strany je stejná blbost jako předpokládat, že na auto spadne meteorit (nemyslím když stojíš).Kdyby ti mrtví policajti mohli mluvit, asi by to nenechali jen tak. Jinak nedání přednosti ti opravdu připadá tak nepravděpodobné?
Bych chtěl vidět někoho, kdo ten smyk nevyvolalehm, ale ten smyk většinou vyvolá právě tím dupnutím na brzdu, vvvovovotomtoje ...
ehm, ale ten smyk většinou vyvolá právě tím dupnutím na brzdu, vvvovovotomtojeVyvolá? Já mluvil o řešení.
vsechny bouracky, ktere se snazili ridici shodit na chybu plynu byly vyvraceny, protoze v historii ridici jednotky v dobe nehody byla poloha brzdy nulova a plyn byl maximalnimno, zatím jsem četl akorát o tom, že "černé skříňky" zkoumala Toyota sama, takže důvěryhodnost této informace je na stejné hodnotě, jako přisuzuješ brzdovému pedálu ...
navic by nebyl problem automobil zastavit i pri plnem plynu - brzdy jsou vzdy vykonnejsi nez motor.někteří si to nemyslí ...
u obou šlo bez problému brzdama přeprat motorprosímtě, přečti si ten odkazovaný článek ještě jednou jestli něčemu nerozumíš, klidně si k tomu vezmi slovník nebo se zeptej, to není žádná ostuda
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.