Portál AbcLinuxu, 14. května 2024 22:09


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
19.2.2011 22:01 lopata
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nojo, konečně odstranili výkonostní regresi v samotném návrhu, aby to běželo na embedded zařízení. Teď by revizi kódu potřeboval zbytek KDE4, třeba se pak stane použitelným.
19.2.2011 23:06 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

lopato .. uz ted je KDE 4.6 rychlejsi nez gnome ..

USE="-gnome -kde";turris
19.2.2011 23:20 lopata
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Gnome neznám, nepoužívám a musí být dle tvého komentáře opravdu hodně pomalé. Co jsem koukal na videa v odkazovaném blogpostu, tak se to KDE4 pěkně škubalo a na tom mobilu to hraničilo s atentátem na epileptiky.
moo avatar 19.2.2011 23:43 moo | skóre: 7 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
aha, videl si videa.. tak to congrats
End the FED!
19.2.2011 23:54 lopata
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Rozhodně lepší, než si systém zasírat nějakým bloatware, kterým KDE skutečně je.
dan.h avatar 20.2.2011 06:49 dan.h | skóre: 8 | blog: K8_blog | okr. Písek, město Čimelice, obec Nerestce
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

Proto používám
$ Xorg -logfile /tmp/xorg.log :0 &
$ fluxbox -display :0 &

20.2.2011 17:52 marvn
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
nope
vain avatar 20.2.2011 12:54 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

lopato .. uz ted je KDE 4.6 rychlejsi nez gnome ..

Tak to sorry, to je fakt kec.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
20.2.2011 13:43 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

nevim nevim ... na asus EEE to tak proste bylo ... (smozrejme plasma-notebook)

USE="-gnome -kde";turris
vain avatar 20.2.2011 13:54 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
No na mém MSI s Intel grafikou právě naopak. Experimentoval jsem právě s plasmou pro netbook (12" noťas), ale prostě to nebylo ono. Navíc to celkem žhavilo procák (větráček dělá už dost kravál, takže to hodně registruji).
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Kaacz avatar 21.2.2011 15:29 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Protoze .. trabant nepojede 200km/h kdyz mu prilepis kridla a namalujes blesky. Kdyz mas trabanta, vyuzij jeho vlastnosti ke spokojenosti.

Jinymi slovy: pouzivej pro svuj stroj optimalni WM.

KDE4 jsou rychlejsi jen tam, kde mohou vyuzit vykon GPU s 3D funkcemi. Napad byl dobry, vykonne 3D GPU ma dnes kdeco. Bohuzel intel (jak absorudni, ze zrovna GPU s opensource drivery) nektere 3D hw funkce hlasil ze je umi, ale delal to driver pomoci CPU. Proto je to snekarna. Takze ted se odstranuji nedostatky ovladacu GPU.

PS: pro neznale veci kolem KDE4: 3D funkce neznamenaji vzdy nejake 3D modely. Ale napriklad vsechna okna vykreslit do texturovych oken a jejich prekryti pak jen urcovat jen zmenou poradi v ose Z - to je s vyuzitim GPU vzdy mnohem rychlejsi nez vse prekreslovat znova pomoci CPU. A s tim souvisi vse ostatni - plochy, +/- zoom apod .. Vubec nemusi jit o poutove efekty, ty jsou tam jen navic a daji se povypinat ..
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
22.2.2011 12:36 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
JJ, na tohle jsem taky narazil. Vykreslovani pismen v terminalu bylo hrozne pomaly - mnohem pomalejsi nez bylo kdysi neakcelerovany vykresovani primo Xkama. Nakonec se ukazalo, ze je potreba vypnout HW akceleraci na Intelu, protoze "HW" akcelerace je vlastne "SW" implemntovana v ovladaci.
20.2.2011 10:42 Michal2
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, KDE 4 nebezi dobre ani na 3 GHz ctyrjadru (TDP 95W) a grafice s 192 strwam procesory a 892 MB GDDR3 pameti (TDP 165W). A oni to chteji dat na mobil. Say WOW, eee vlastne LOL.
20.2.2011 11:59 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Nepozoruji s KDE 4.6 žádný problém na 2.5GHz dvoujádru (Celeron), integrované Intel x4500 s přidělenými 128MB paměti a celkové RAM 2GB. TDP nevím, asi tak 80W celkem.
20.2.2011 12:29 Michal2
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ja mam tu smulu, ze jsem hodne citlivy na to, kdyz nekde drhnou animace (i fade in a fade out coz, jak se zda, lidi snad nevnimaji vubec, jinak si jejich prohlaseni neumim vysvetlit), cuka se scrollovani, resizovani poskakuje jak zajic za kurzorem a podobne. Nejhorsi je samozrejme tearing nasledovan zpozdenim mezi akci uzivatele a reakci gui. Jsem proto zvykly na to, ze mi nekdo tvrdi, ze mu neco bezi super (treba hra), zajdu k nemu a tam se ukaze, ze kdyz mluvil o naproste plynulosti mel ve skutecnosti na mysli nesnesitelnou cukaturu s FPS v narocnejsich scenach klesajicich ke zcela nepouzitelne hodnote 30. Tudiz me tvoje prohlaseni nijak neprekvapuje, a u tebe to treba muze platit, ale soucasne me ani nijak nepresvedcuje. Vyzkousel jsem uz snad vsechno, vsechny navody , tipy, triky, ktere jsem nasel a stale to zdaleka neni dobre.
20.2.2011 12:44 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
No dobrá. Teď jsem pustil Sintel ve VLC, zmenšil obraz na 1/4 a hýbal oknem po ploše. A fak ten pohyb okna nebyl zcela plynulý... Hry nehraju, tam to neposoudím.
20.2.2011 12:51 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
FPS v narocnejsich scenach klesajicich ke zcela nepouzitelne hodnote 30
Už jsi byl někdy v kině? To teda muselo bejt utrpení, těch 25 FPS, co? :-D
20.2.2011 20:08 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
A ty si tam byl? Jendak mají obvykle 24 a pak tam mají delší čas závěrky, takže je pohyb sice rozmazanější, ale zato plynulý. Provonej třeba s 60 FPS videem na monitoru :)
20.2.2011 20:14 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Mně tedy trhavé pohyby obrazu v kině dost vadí.
20.2.2011 21:17 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Jojo, to mi připomíná skupinu audiofilů zvanou "netopýři" :-)
21.2.2011 11:20 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Stejně jako jsou lidi, kteří nevidí duhové duchy kolem fontů vyhlazovaných přes subpixely. Já si vždy musím systém přepínat do stupňů šedi, protože mě od těch žlutých fleků bolí oči. Stačí si zazoomovat obrazovku a krásně se ukážou. Já tedy v tom posun dopředu nevidím.
21.2.2011 15:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
CD pred prehranim v mrazaku, po jejich okraji tmavou fixou cara, kabely zlaty a ne delsi nez dva metry, repraky jen od jedne firmy a na zulovych jehlanech... jinak se to neda poslouchat. A pak si tam pusti neco od Nedvedu. Taky jsme takovyho meli v praci, uz toho nechal :-)
20.2.2011 12:53 JeChW
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Mně KDE běhá slušně i na notebooku s 1,5 GHz Pentiem M a stařičkou grafikou ATI.
20.2.2011 12:00 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Myslím, že je něco shnilého v KDE, protože Qt aplikace v GNOME na desktopu fungují dobře, ale v KDE stojí za houby (ATI HD3200 a fglrx). Můj laptop s Nvidia grafikou (Quadro s 256 MiB VRAM) zvládne KDE 4.6 bez problémů a vše je perfektně plynulé. Na obou strojích mám nastaven raster engine v Qt 4.7.
20.2.2011 13:34 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

tam je spis problem s akceleraci v fglrx .... , pri jeho pouzivani pro me bylo kde nepouzitelne po prechodu na radeon ovladac a mesu nemam zadne problemy s rychlosti ci nahodnymi zaseky ...

USE="-gnome -kde";turris
20.2.2011 13:48 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
S radeon jsem na HD 3200 (integrovaná) nerozchodil 3D akceleraci. A radeonhd nefungoval už vůbec.
20.2.2011 21:37 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

s radeon akcelerace celkem v poho .. jen musi mit clovek novejsi jadro, ovladac a mesu ...

 

ja mam ted kernel 2.6,37 , xorg-server 1,94 a mesu + ovladac live , ale dobre jede uz i stable mesa 7.10 ...

 

v 7.11 se objevila podpora pro tiling a S3TC s libdxtn ...

USE="-gnome -kde";turris
21.2.2011 10:43 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
V Debianu unstable je aktualne problem u HD3200 pri pouziti radeon R600g (7.10-3,7.10-4). Budou mesu revertovat zpatku na R600 classic.
Rezza avatar 20.2.2011 20:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Je to o stesti :) Me nejlip bezi na jednojadru P-M 1.6 se starou Radeonkou x700 na Galium driverech... V praci mam workstation s 2x 2-jadrovym Xeonem na Nouveau a je to des. A ne jen KDE, ale vsechno.
Kaacz avatar 21.2.2011 15:35 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Muzeme vedet co to mas za zabugovanou dvojku GPU+driver ??

Ja ma vsude NV s binblobem a nevidim problem .. asi 2x se neco rozesralo ale do tydne to bylo spravene.

Jo a na ntb mam ati, tam to byla dlouho traga, ale s poslednim bin-blobem se to zacalo chovat mnohem lepe.
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
20.2.2011 12:15 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O čo vám všetkým ide. Je to proste GUI primárne pre ovládanie pomocou myši a veľa grafických pomocníkov.

To že pracujú na optimalizácii (už to bolo cítiť pri KDE4.5) je len a len dobre.

Jedine čo by vás malo trápiť je reálna budúcnosť QT4 a to nielen na mobiloch.
20.2.2011 13:35 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

presne tak ... blizi se cas vetsiho forku QT ...

USE="-gnome -kde";turris
Milan Lajtoš avatar 20.2.2011 14:27 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Viac info by nebolo? Nokia (Rich Green, CTO) sa jasne vyjadrila, že Qt je v poriadku a počítajú s ním naďalej. Síce sa budú zameriavať na mobilnú verziu, avšak aj oni sami majú desktopové veci písane v Qt, takže o to by som sa tiež nebál. Navyše Open Governance model stále beží. Takže ak nedôjde k drastickej zmene licencie, fork je zbytočný.
“Every great achievement was once considered impossible.”
20.2.2011 17:33 Host
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

Nejsem si jistý, nakolik bude Nokia schopna Qt využít ve Windows Phone. Pokud by chtěla, neumožní jí to licence, jelikož právě free software aplikace (GPL) nemohou být na tomto systému používány. (link). Přechod Nokie k Windows phone byl také uskutečněn jen proto, že se šéfem Nokie stal dřívější, vysoce postavený zaměstnanec Microsoftu.

Takže, stačí pouze doufat, že Nokia skončí v propadlišti dějin a Windows Phone se neprosadí na trh → na což už Nokia v dnešní době sílu nemá.

22.2.2011 13:20 Ivan
Rozbalit Rozbalit vše OT: QT vs. Windows Phone
No nevim, uzivatelska zakladna C# je mnohem vetsi nez u QT/C++. Stejne tak vyvoj v C# muze byt rychlejsi a managed kod muze byt stabilnejsi. Pokud to nepolozi HW naroky, debilni aplikace nebo ovladani tak ma Windows Phone velkou sanci na uspech.
22.2.2011 14:23 Sid
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Pokial viem tak Qt je licencovane dualne takze nevidim tam ziadny problem pre Nokiu.
Milan Lajtoš avatar 26.2.2011 21:09 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Nokia sa rozhodla nepoužívať Qt na WP, aby "nemietla vývojárov pre ktorú platformu sa majú rozhodnúť".
“Every great achievement was once considered impossible.”
Rezza avatar 26.2.2011 21:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ono by to asi ani technicky moc neslo.
20.2.2011 17:09 Lazaret
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co pořád všichni blbnou s tím Waylandem? Stahují se snad opravdu nad XServerem mraky?!?!?!!
20.2.2011 21:38 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

uz dlouho ...

 

on wayland je povazovan za ukazku toho jak bude vypadat X12Ry.z

USE="-gnome -kde";turris
20.2.2011 21:48 JoHnY2
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ze se smaraka dlouho by toliko nevadilo jako fakt, ze se na nim smraka opravnene. To je mnohem horsi.
21.2.2011 19:37 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
ale ani to by tak moc nevadilo, nejhorší je, že to vypadá, že náhrada nebude náhrada, ale krok, no spíš obrovskej skok, zpět, k horší funkcionalitě ...
21.2.2011 20:57 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Má to být rychlejší, modulárnější... ano, velký složitý systém bude nahrazen jednudušším, s menším množstvím featur, některé věci (jako přístup po síti) budou outsorcované. Je to vývoj, modularita je dobrá, vývoj X.org a jeho mnohých rozšíření pokud vím spíš stagnoval, protože se o to všechno nezvládalo těch pár lidí pořádně starat. Je potřeba vidět i to dobré, ne jen se bát změny. Podle unixové filozofie dělá jeden program jen jednu věc a dělá ji dobře a efektivně - v tomto směru bude asi Wayland lepší.
21.2.2011 22:52 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
ano, velký složitý systém bude nahrazen jednudušším, s menším množstvím featur
... načež se zjistí, že ty featury v X serveru nebyly jen tak pro špás a že chybí a budou se doimplementovávat, a z jednoduššího systému se zase stane nabubřelý moloch :-)
vývoj X.org a jeho mnohých rozšíření pokud vím spíš stagnoval, protože se o to všechno nezvládalo těch pár lidí pořádně starat.
aha, a řešení problému s nedostatkem pracovních sil není nové programátory přidat k existujícímu projektu, ale využít je na vytvoření nového projektu :-)
Je potřeba vidět i to dobré, ne jen se bát změny.
změny k lepšímu se nebojím - potíž je, že podle toho, co jsem o Waylandu četl, tak pro mě konkrétně nic dobrého nepřinese, jen špatné ... ale můžeš mě zkusit přesvědčit, v čem pro mě má být Wayland lepší, když mě grafické pikatchovinky nezajímají, zato mě zajímá právě ta síťová transparentnost?
Podle unixové filozofie dělá jeden program jen jednu věc a dělá ji dobře a efektivně - v tomto směru bude asi Wayland lepší.
hm, a X nedělá "jednu věc"?
22.2.2011 16:35 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Přesvědčovat nikoho nebudu, koneckonců nejsem "od nich" a do hloubky do toho nevidím. Celkově se zjednuduší architektura, bude snadnější pro to programovat, když není potřeba implementovat X protokol, jeden program zastane funkci kompozitoru i WM, celé to bude menší a míň náročné než X a bude to moct běžet i na jiných zařízeních než jen PC. Zjednodušení to bude podle mě i jinde než jen pro grafické efekty.

Druhá věc je tohle: když nějaká aplikace bude podporovat jen Wayland a ne X, jak se s ní bude pracovat vzdáleně? To mi není moc jasné. Asi nijak.
hm, a X nedělá "jednu věc"?
Nedělá :-) Každý program dělá X různých věcí, tohle je jen taková průpovídka.
21.2.2011 21:51 hop
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
U KDE4 to nevadilo, proč to najednou vadí u Waylandu?
21.2.2011 22:35 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
co prosím?
stativ avatar 22.2.2011 08:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Mě konkrétně dost vadí uvažované Client side decorations.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
23.2.2011 15:58 Neel | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Myslím si, že by to nemusel být velký problém, pokud si to nebude každá aplikace dělat podle svého „nejlepšího“ (jiného) způsobu. Dnes vidíme trend odstraňování celého řádku s menu a posunování některých ovládácích prvků do záhlaví okna. Mně se tento trend zamlouvá, ale chci mít nějaké jednotné rozhraní.
24.2.2011 09:31 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Dnes vidíme trend odstraňování celého řádku s menu a posunování některých ovládácích prvků do záhlaví okna.
hm, napadá mě taková teorie, že tento trend je pouze reakcí na neustálé rozšiřování monitorů na úkor výšky, takže vývojáři šetří vertikální místo kde se dá ... tak takový trend se mi rozhodně nezamlouvá :-(

místo zaplevelování záhlaví(*) by měli řešit to, aby různé prvky byly použitelné i na výšku, např. menu v postranní liště, současný stav je v tomto dost ubohost - po získání širokého monitoru (grr :-() jsem se pokoušel přesunout ze spoda na bok aspoň panel v KDE, a byla to taková mizérie, že ho mám zas v defaultu dole

(*) které se btw dá schovat, takže cpát do něj něco důležitého je naopak nucení uživatele plýtvat místem, že jej musí mít zobrazené
24.2.2011 20:15 Neel | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0

Já v tom trendu nevidím jako hlavní motivaci ušetření vertikálního místa. Aplikace mi potom příjde přehlednější. Mnohdy je ten menu-bar zbytečný a hodí se jen u některých aplikací.

Pokud jde o vertikální panel, tak ním problém nevidím. Většina dnešních panelu s tím nemá prblémy. Jestli s tím ten z KDE problémy má, tak je to ostuda.

25.2.2011 15:05 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Jestli s tím ten z KDE problémy má, tak je to ostuda.
ostuda to je :-( ... pominu-li mizení panelu při přepínání mezi jedním a dvěma monitoru a podobné vedlejší efekty, tak třeba nemožnost mít applety ve více sloupcích, když si panel roztáhnu na 5-6 cm, abych přečetl popisky oken v taskbaru, tak se mi samozřejmě takhle roztáhnou i hodiny, čemuž pak odpovídá místo jimi zabrané i na výšku, atd. atd.

p.s. netestováno na aktuální verzi, pokoušet se s tím pracovat mě přešlo na 4.4, třeba je to už lepší
Rezza avatar 26.2.2011 09:56 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ale hadej, co je ve 4.6 ;-)
26.2.2011 10:16 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
copak, dostal jsi tam ten patch zachovávající primární výstup? ;-)
Rezza avatar 26.2.2011 13:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Da se to ted primo nastavit :)
26.2.2011 23:48 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
řekněte WOV! :-D
Kaacz avatar 2.3.2011 13:05 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ted nejak nemuzu prijit na to, co je tim mysleno. Ale nasel jsem v KDE4.6 jiny bug: kdyz mam 2 monitory vedle sebe a na levem hlavnim mam vpravo svisly panel, tak aplikace pri maximalizaci neskonci vlevo od nej ale podbehnou pod nim az do konce obrazovky. Samozrejme mam zapnutou podporu vice monitoru, aby se mi to nechovalo jako jedna velka plocha (pravy lcd je mensi). Budu se muset ponorit do bugzilly jestli uz je to hlaseno ,, a pokud ne, tak nevim jak to zplichtit do eng .. :-(
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
2.3.2011 16:50 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ted nejak nemuzu prijit na to, co je tim mysleno.
mno, z toho si nic nedělej, to je tak, když se přes ábíčko baví dva lidi, co normálně sedí vedle sebe v kanclu :-)
Budu se muset ponorit do bugzilly jestli uz je to hlaseno
zdá se mi, že ne ... ale já neumím hledat :-/
a pokud ne, tak nevim jak to zplichtit do eng .. :-(
Bug 267475 - plasma panel overlaps maximized windows in dual display setup
Kaacz avatar 2.3.2011 13:10 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Ja mam doma na wide single monitoru panel vpravo 64bodu siroky .. k tomu jeden vodorovny uzky prouzek s menu a prepinac uloh .. a silne mi to vyhovuje a nevidim problem. Pravda v praci mi ted lehl stolni komp a pri rozsireni NB o externi monitor s pouzitim vice obrazovek na jendom X, ma svisly pruh u kraje "uprostred" ruzne problemy.
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
20.2.2011 22:15 PeterS. | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: KWin na platformách s OpenGL ES 2.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Som platonický obdivovateľ waylandu - platonický preto že som to na PC nikdy nemal. Najmä preto že vlastne nie je čo tam dať... Jeden z hlavných problémov bola neexistencia window managera, takže pokiaľ tomu rozumiem, kwin už s waylandom funguje. Alebo iba môže fungovať??

Bol by som rád, keby sa teamu okolo waylandu podarilo vyprodukovať aspon livecd ktoré by sa dalo stiahnuť a na vlastné oči to vidieť v akcii... Ked som videl wiki pre archlinux ako to tam dostať, tak som si povedal, že ešte nedozrel čas...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.