Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 19:39

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
12.7.2012 10:59 motyq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vladnuti si rozvratit nenechame. Jednou jsme neco vymysleli, tak to budem zkouset, dokud to neprosadime! Jediny spravny nazor mame my, strana...
Jardík avatar 12.7.2012 11:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Řeklo se ne, tak to budou opakovat, dokud se neřekne ano? Něco jako ta kokoťárna kdysi se vstupem do EU v jáužnevímkterémstátě? Tohle už mě fakt sere a ty nadlidi je potřeba honem rychle vykopat od koryt. Samý šmírování, omezování práv a svobod, zákonem nucené placení firmám, i když to nechcete (OSA a podobné kraviny, poviné zdravotní pojištění, daň z toho, že můžete pracovat (sociální pojištění)), přiživování státu z toho, co děláté, co prodáváte, např. jejich nechutné zlodějny, pokud chcete prodávat pohonné hmoty, ... prostě si ty nadlidi udělali z nás, obyčejných lidí, otroky a přiživují se na nás, místo toho, aby hájili naše zájmi, aby předali názor občanů dále (aneb ODS nedávno při hlasování o ACTA: "lid je nám ukradený, jeho názor na dohodu nepředáme a nebudeme hlasovat"). Až je mi z toho prostě na blití.
Věřím v jednoho Boha.
deafboy avatar 12.7.2012 13:30 deafboy | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Je to veľmi podobné ako keď sa u nás prvý krát hlasovalo za dočasný euroval. Keď sa už vedelo že to neprejde, premiérka bola donútená spojiť hlasovanie s hlasovaním o dôvere vláde. Tá sa po neschválení rozpadla a nakoniec euroval podporili aj socialisti ktorí vtedy neboli pri moci a boli pôvodne proti (kto vie prečo asi). Skrátka.. keď to nejde prvý krát, treba skúšať až kým to neprejde.
12.7.2012 14:03 qwertz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
>Tohle už mě fakt sere a ty nadlidi je potřeba honem rychle vykopat od koryt.

ano, ale fyzicky. Recma na diskuzich se to nestane. Ale chapu. Kazdy ceka na toho druheho az zacne, jenze ten druhy nezacne, protoze ma strach a tak ten prvni o tom bude jen psat na diskuzich a mluvit v hospode, protoze ma strach taky. Deadlock.
13.7.2012 03:13 braincancer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
pekne jsi to napsal
12.7.2012 14:01 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Už som o tom čítal inde. Ale ajtak "Jdu blejt velebnosti"
12.7.2012 14:07 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
<flame>kde jste byli, vy všichni odpůrci opakovaného hlasování o již zamítnutém, když bylo znovu a znovu předkládáno registrované partnerství?</flame>
Rezza avatar 12.7.2012 14:26 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Nekde musis pridat svobodu, at muzes na dvou mistech ubrat :)
13.7.2012 12:49 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
ano, klasika
14.7.2012 11:10 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Tenhle flamebait není moc dobrý. Ratifikace mezinárodní smlouvy je něco zcela jiného než běžný legislativní proces u zákonů.
12.7.2012 22:17 uniquepito
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bodaj by uz konecne chcipla cela EU! Fandim grekom, portugalcom, spanielom, rozdrbte toto prehnite spolocenstvo zvane EU!
13.7.2012 08:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Pravda! Co víc si může člověk ze země, jejíž ekonomika stojí na exportu do Německa^WEU přát, než je její kolaps. Jsem rád, že podobní myslitelé nejsou jenom u nás. Žel bohu tady je jich takový přetlak, že mnozí končí i na Hradě.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
13.7.2012 09:09 CZTomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Co víc si přát uvnitř Schengenského prostoru, než že na Slovensko pas musí mít i kojenci...
Jakub Jermář avatar 13.7.2012 09:16 Jakub Jermář | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
To je teda pekna blbost. Pas mit nemusi, prukaz totoznosti ano. To docela chapu.
13.7.2012 12:16 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
To je teda pekna blbost. Pas mit nemusi, prukaz totoznosti ano.
ach ano, místo pasu za 100 můžeš nechat dítěti vystavit občanku za 50 ... tohle slovíčkaření má opravdu velký vliv na pointu sdělení, a to že je nám nějaký Schengenský prostor docela k hovnu, když v něm pro pohyb osob neplatí stejná pravidla jako pro pohyb v rámci jednoho státu v tom prostoru
To docela chapu.
hm, máš děti?
15.7.2012 03:10 cazfe | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
mám problém v tom nevidím, co dál?
15.7.2012 10:43 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
No, pokud ti nevadí každého půl roku běhat pro nové doklady, tak ani nic.

329/1999 Sb. - § 11 odst. 2 písm. c): Obecní úřad obce s rozšířenou působností, příslušný k vydání občanského průkazu, rozhodne o skončení jeho platnosti, jestliže ... u občana došlo k podstatné změně podoby

329/1999 Sb. - § 28 odst. 2 písm. c): Orgán příslušný k vydání cestovního dokladu rozhodne o skončení jeho platnosti, jestliže ... jeho držitel podstatně změnil svou podobu
15.7.2012 18:31 cazfe | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Ano je to blbé, ale nemyslím si že nebýt schengenu byl bych na tom líp. Tohle není argument proti EU ale spíš pro těsnější integraci EU.
15.7.2012 19:15 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Reseni je jednoduche - cip do zatylku :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
16.7.2012 14:38 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
No, pokud ti nevadí každého půl roku běhat pro nové doklady, tak ani nic.
no, tak nějak ... fakt miluju tyhlenty řiťolezky, co když je někdo fackuje, tak místo aby se ohradili tak slušně poděkujou, a ještě vysvětlujou ostatním, jak maj bejt z toho fackování taky nadšený a happy a nemají si na co stěžovat ... :-/
13.7.2012 09:17 skonciljsem | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
My _nechceme_ kolaps členů EU ale EU - to je velký rozdíl.
13.7.2012 09:20 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
A představujeme si takový kolaps EU bez kolapsu členů jako Hurvínek válku, že...
13.7.2012 12:10 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
ano, představujeme si to zhruba stejně jednoduše, jak jednoduše si jiní představují další budoucnost EU ...
15.7.2012 02:07 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Tak tak, chtělo by to nějaké náročnější cíle, vždyť se to sype v podstatě samo :-)
Petr Tomášek avatar 15.7.2012 01:26 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Mluv za sebe, blbe.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
17.7.2012 07:52 skonciljsem | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Pitomečku, je nás víc než jeden a tak je množné číslo správně. Ubozí retardi nepochopí, že my myslící lidé pro přeshraniční styk nepotřebujeme debility typu zákaz rtuťových teploměrů nebo sviňárny jako REACH. EHS bylo dobrý model, ale jak ho vrátit věru nevím.

Jak se ti líbí ton mojí odpovědi, demente?
13.7.2012 10:53 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
+1
13.7.2012 12:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Ano, ano, neni nad to nenechat ACTA schvalovat EU, kde to mozna neprojde, jako spis nas stat, kde by to proslo zcela stoprocentne.
13.7.2012 13:14 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Jasně, náš národní parlament by jistě ACTA svorně odmítnul (btw. všichni poslanci za ODS se v europarlamentu pokrytecky zdrželi hlasování, nikdo z nich nehlasoval proti ACTA)! Nenechte se vysmát! Na půdě národních parlamentů (obzvláště v menších státech jako je ten náš) je lobby mnohem mocnější než na půdě europarlamentu. Což europarlament prokázal, když ACTA odmítnul. Stejně jako dříve odmítnul softwarové patenty nebo odpojování od Internetu.

Evropská komise (jejíž členy navrhují _národní_ vlády) se může třeba stavět na hlavu, ale europoslanci si na hlavu srát jen tak nenechají. Tohle berou jako ukázku své nezávislosti a demokratičnosti. Pokud do CETA dá EK to samé co již jednou europarlament jednoznačně zamítl, zamítnou to znovu spolu s celou CETA (což by byla pro Evropskou komisi další obrovská ostuda).

Jinak btw. CETA vznikala ještě v době, kdy to že ACTA neprojde Evropským parlamentem nebylo vůbec jasné. Prostě tam rovnou už tenkrát šoupli to samé co je v ACTA (možná lobby kopírovacího monopolu už do předu myslelo na záložní plán, co kdyby náhodou).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
13.7.2012 14:30 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
btw. všichni poslanci za ODS se v europarlamentu pokrytecky zdrželi hlasování, nikdo z nich nehlasoval proti ACTA
BTW, to neni specifikum ODS. Celkove ze vsech politickych uskupeni v europarlamentu byla ECR (uskupeni pravicovich europesimistu zahrnujici europoslance ODS) ta nejpratelstejsi vuci ACTA (jen ctvrtina proti).
Na půdě národních parlamentů ... je lobby mnohem mocnější než na půdě europarlamentu.

Osobne bych hadal ze to je kvuli obvykle silne vazbe legislativy na exekutivu v narodnich parlamentech v dusledku polarizace koalice/opozice. Lobiste nemusi lobovat v parlamentech, staci to prolobovat na vlade a skoro vsichni poslanci koalice budou pro (a poslanci opozice proti) bez ohledu na obsah. V europarlamentu je ta vazba na exekutivu daleko volnejsi.
15.7.2012 03:05 cazfe | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Vykašli se na čtení lidovek a ono tě to přejde, tedy pokud už nejsi registrovaný ve straně svobodných občanů to už ti nebude pomoci.
16.7.2012 17:03 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komise EU prosazuje CETA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já tady vidím spíše šaškárnu. Nevolená EK to už jednou schválila (ACTA), tak to schválí i podruhé, aby to volený EP podruhé zamítl. Bude okolo toho spousta keců, a to bude vlastně všechno, status quo zůstane zachován.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.