Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 20:20

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Jardík avatar 21.8.2012 00:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jenom další příklad buzerace otroků nadlidmi.
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 21.8.2012 00:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
A proč vlastně ještě neukončili provoz Googlu? Protože jsou to otroci z jejich státu? A samozřejmě, mají dolárky z daních Googlu.
Věřím v jednoho Boha.
21.8.2012 07:29 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyby byl placeným soudce, pak neřeknu, ale to, že je někým placený žalobce mi tedy zajímavé moc nepřijde.
21.8.2012 07:54 Jinan Dvoulalocny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Doporučuji nejdřív přečíst, pak soudit.
21.8.2012 08:09 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Doporučuji nejdřív soudit, pak bude mít pasmen v cele spoustu času si to přečíst.
stativ avatar 21.8.2012 08:54 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ani jsem to nedočetl. Už na to fakt nemám nervy.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
21.8.2012 12:17 Jinan Dvoulalocny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Další důvod, proč se UK obloukem vyhnout. Zavírá lidi za zapomenutí hesla, vydává vlastní občany do USA, zavírá lidi za focení v centru měst a nechává firmy vést trestní kauzy. Vynechal jsem něco?
21.8.2012 13:30 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Plánuje zprivatizovat celý bezpečnostní systém - od policie přes soudy až po věznice, ne?
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Jardík avatar 21.8.2012 14:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Né, oni zavírají jenom podlidi, nadlidi by za to nezavřeli.
Věřím v jednoho Boha.
22.8.2012 10:33 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Ano, vynechal, Cameronovu vládu hrozně štve Evropská úmluva o lidských právech (Evropský soud pro lidská práva totiž v posledních letech opakovaně rozhodl proti Británii, ó ta drzost!) a chtějí ECHR rozložit (pardon, oficiálně "reformovat").
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 11:29 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
" ....ó ta drzost!"

Pokud vam tyto super umluvy zabrani vyhostit nelegani imigranty pachajici trestnou cinnost na zaklade lidskych prav ditete o ktere se nestaraji, budete mit pochyby o jejich smyslu take.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 11:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Ne, nebudu. Problémy se dají řešit i jinak než porušováním základních lidských práv. To je vždy rychlou cestou do pekel (k totalitě a policejnímu státu).

Tohle není poprvé co vás vidím obhajovat zrůdné totalitní zákony a praktiky, které se v Británii v posledních letech nebezpečně množí. Když vidím to bydliště... koho chleba jíš, toho píseň zpívej?
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 11:47 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
než porušováním základních lidských práv.
Stavajici listina je dokument, kterym lze zduvodnovat pomalu cokoliv, jde o to jak se to vyklada a aplikuje.
.. koho chleba jíš, toho píseň zpívej?
Ma to vyhodu, ze vidim realitu.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 12:06 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Stavajici listina je dokument, kterym lze zduvodnovat pomalu cokoliv, jde o to jak se to vyklada a aplikuje.
Ale nejdou s ní moc dobře zdůvodňovat totalitní praktiky jaké jste si v Británii v posledních letech oblíbili, tak je potřeba jí "zreformovat", že? ;-) Btw. některé z těch britských zákonů jsou horší i než to co jsme tady měli za komunistické totality u nás (třeba to zadržování až na 30 dní, kdy člověk prostě zmizí ze světa a nemá skoro žádná práva).
Ma to vyhodu, ze vidim realitu.
A to vaše vidění "reality" je jistě to ze všech nejobjektivnější, že? OLOL :-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 12:34 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
některé z těch britských zákonů jsou horší i než to co jsme tady měli za komunistické totality
Jde o zpusob, jak je to aplikovane, na papire, podle tehdejsich zakonu bylo Ceskoslovensko vpodstate stat, kde jste mel jako clovelk prava garantovana, realita byl vsak jina.
je jistě to ze všech nejobjektivnější,
Nikoliv, ale prakticka zkusenost je prakticka zkusenost.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 13:08 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Jde o zpusob, jak je to aplikovane
Británie je v tomto nejen horší na papíře, ale toto zvěrstvo provádí i v praxi (viz třeba mnou níže linkovaný případ kluka co fotil na mobil v centru města a na 36 hodin prostě zmizel ze světa, rodina si o něm myslela že je mrtvý).

To samé třeba pohrdání právem nevypovídat (povinnost vydat heslo k zašifrovaným datům, jinak vězení), vydávání vlastních občanů do USA aniž by porušili britské zákony (to z UK dělá de facto kolonii USA), otevřené pohrdání rozhodnutím Evropského soudu pro lidská práva (třeba poslední případ s volebním právem vězňů).

Tohle jsou absolutně neobhajitelná zvěrstva hodná totalitního policejního státu, nikoliv moderní demokracie. Británie není o nic lepší než třeba putinovské Rusko. Kohokoliv kdo takovéto věci obhajuje považuji za nebezpečného magora a nemám pro něj absolutně žádný respekt (pokud to myslí vážně... také může jít v mírnějším případě jen o omezeného užitečného idiota, viz lidi v diskuzích na zpravodajských serverech opakovaně šířící hnusy jako "kdo nemá co skrývat, nemá se čeho bát" a chtějící zavírat lidi rovnou bez soudů).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
22.8.2012 13:14 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Jjen upřesnění - tím netvrdím, že UK je horší než totalitní Československo, to zatím (až na excesy) rozhodně není. Nicméně pomalu se salámovou metodou k totalitě trošku jiného (přesto v lecčems podobného) střihu řítí... podobně jako její velký kamarád USA...
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 13:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
36 hodin prostě zmizel ze světa, rodina si o něm myslela že je mrtvý
Jeden a pul dne pryc a podezdreni ze smrti?

Pokud me nekdo na dva dny zadrzi a pote mi dolozi, ze meli duvodne podezdreni a nevarili z vody, klidne to zkousnu, tam jde hlavne aby to nebylo svevolne a na mesice, bez moznosti opravnych prostredku v pripade zneuziti.

A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 14:23 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Opravdu nechápu jak můžete něco takového zlehčovat a omlouvat. Doufal jsem že se třeba pletu, ale zjevně na vás sedí všechno z toho co jsem v předchozím příspěvku napsal :-(

Vážně jste takovým příznivcem policejního státu nebo to jen omlouváte a hájíte protože žijete v Británii a nechcete prostě to zlo vidět?
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 14:55 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Vážně jste takovým příznivcem policejního státu
Nejsem priznivcem policejniho statu, nicmene si myslim, ze policie nesmi byt bezzuba, pokud existuje duvodne podezdreni a moznost prodleni, o nicem jinem to neni.
protože žijete v Británii a nechcete prostě to zlo vidět?
Prave protoze tu ziji a mam moznost v praxi videt jak policie funguje, nemam z toho velke obavy.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 15:10 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Nejsem priznivcem policejniho statu
Podle toho co píšete prostě a jednoduše _jste_ příznivcem policejního státu. Ve svobodné demokratické společnosti policie prostě nemůže a nesmí mít možnost kohokoliv svévolně na měsíc zavřít a izolovat od světa, od právníků, od rodiny. Taková možnost je absolutně nepřípustná v libovolném případě. To samé nucené vydání hesla (jinak vězení) a další příklady porušení práva nevypovídat. Pokud tyto věci podporujete, podporujete policejní stát, tak jednoduché to je.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 15:32 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
nesmí mít možnost kohokoliv svévolně
Ja jsem jasne rekl, ze to nesmi byt svevolne a ze to nesmi byt zneuzivano a je treba mit opravne prostredky.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 15:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Svévolné je už jenom to, že má policie vůbec tu možnost, bez soudu. A to že zadržený nemá přístup k právníkovi a nemůže kontaktovat rodinu je samo o sobě zcela nepřípustné. Opravné prostředky jsou k ničemu, ty by člověk mohl uplatnit až dodatečně, poté co přišel až o měsíc života (a dotáhneme-li to dále klidně i o práci, o zakázky, o rodinu, atp.). To je zcela nevyčíslitelná škoda.

Moje hlava naprosto nepobírá, jak o něčem takovém vůbec můžete uvažovat, fuj :-/
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 22.8.2012 16:26 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Svévolné je už jenom to, že má policie vůbec tu možnost, bez soudu.
Ne. Svevolne je to pokud to policie udela bez duvodu. Policie musi byt schopna zpetne dolozit duvody ke svym krokum a pokud toho neni schopna, nastupuji postihy za zneuziti pravomoci.
, bez soudu.
I ve statech, kde je potrebne povoleni soudu, je to v rade pripadu jen formalita a soud v ramci predbeznych opatreni kyvne na cokoliv z duvodu rizika prodleni, staci telefonat policie, takze je to v podstate tozez.
A former Red Hat freeloader.
Jardík avatar 22.8.2012 16:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Nesmí to být svévolné, ale jaké to smí být? Jak tu někdo odkazoval na ten příspěvek, jak ho zabásli za focení v centru, to je jako fakt důvod někoho zavřít a podezřívat z terorismu? K pláči to je. Nejprve důkazy a poté konat. Focení v centru je důkaz terorismu? Za takové bezdůvodné omezení svobody by měl být alespoň patřičně odškodněn - jak finančně, tak prodloužením života o počet dnů, co tam strávil. Ano, těžko dotyčnému vrátí kus života, prostě mu ho UKRADLI, čas, co tam strávil mu nikdo nevrátí.

Všichni, co se podíleli na omezení svobody daného člověka by měli být potrestáni minimálně stejným omezením svobody, aby se pro příště poučili, že nesmí bezdůvodně, bez důkazů, omezovat práva jiných. Pokud se to tak děje, je to jasný příklad nadlidí vs podlidí/otroků, kde nadlidi můžou vše, protože "Já jsem ten nadčlověk" a podlidi slouží a nesmí nic, protože "Ty si můj otrok, tak mě poslouchej a ještě mi za to plať". Občani Británie jsou ale asi fakt vypatlaný, že si to nechají líbit. Ale jinak by je asi nevolili, takže to tak chtěli.
Věřím v jednoho Boha.
little.owl avatar 22.8.2012 16:32 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Nejprve důkazy a poté konat.
Tak to nefunguje nikde, policie vam muze zadrzet bez udani duvodu na limitovanou dobu temer vsude.
být potrestáni minimálně stejným omezením svobody, aby se pro příště poučili, že nesmí bezdůvodně, bez důkazů, omezovat práva jiných.
Nikde jsem nehajil svevolne omezovani svobody, jde jen o to fakticky neznemoznit policii zasahnout v situaci, kdy jde o cas.
Občani Británie jsou ale asi fakt vypatlaný, že si to nechají líbit.
Evidentne maji vetsi duveru v korektni praci policie nez vy, o nicem jinem to neni.
A former Red Hat freeloader.
24.8.2012 06:04 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Nikde jsem nehajil svevolne omezovani svobody, jde jen o to fakticky neznemoznit policii zasahnout v situaci, kdy jde o cas.

O jaký čas? Když bude terorista vyhazovat do vzduchu barák, nebo stanici podzemky, kolik tak času asi policie bude mít? Tohle je iluze cpaná lidem na billboardech a kdovíkde ještě, že policie s tímhle může něco dělat. Zastřelený elektrikář, co utíkal před policií (neozbrojený, za to by v čechách dávno někdo seděl) má jen uklidnit masu v tom že skutečný terorista by byl mrtvý už když by na svůj čin jen pomyslel.

To přece každý ví, jaká je tohle blbost. To je to stejné, jako když se zakazují chemikálie, protože masa se přesvědčuje o tom že zásah je účinný ale člověk který ví že chce sestrojit bombu ji sestrojí stejně snadno a opatřením se vysměje - tratí na tom jen obyčejní občané, kteří si nebudou moci vyleptat tištěný spoj (popřípadě fotit mobilem na ulici).

Ostatně ten případ s tím focením je extra problém - představ si že bys to byl ty, zavřeli by tě a co... propadl by ses do země? 1984? tohle se prostě v moderním demokratickém státě neděje bez ohledu na bez udani duvodu na limitovanou dobu. Minimálně by takový policista měl umožnit danému zadrženému si zatelefonovat (ostatně je to v jeho zájmu, ve správném policejním státě by totiž následovalo zadržení všech kontaktovaných osob, hehe :-)).
24.8.2012 08:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Možná nebude tak zcela náhodné, že autoři dvou nejznámějších dystopických románů, George Orwell a Aldous Huxley, byli zrovna britové :-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
little.owl avatar 24.8.2012 12:01 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
kolik tak času asi policie bude mít?
Zalezi na okolnostech, za posledni tri roky se jim uspesne podarilo zmarit nekolik utoku, meli i hodne stesti. Britove maji jedny z nejvetsich praktickych zkusenosti s terrorismem v Evrope, IRA jim poskytla dobry trening a dobrodruztvi v Afganistanu jim ted take nepomaha. Zminena opatreni se pouzivaji skutecne zridka a mne nevadi, ze policie tyto moznosti ma, vadilo by mi pokud by byla zneuzivana.
se prostě v moderním demokratickém státě neděje bez ohledu na "bez udani duvodu na limitovanou dobu".
Pak temer nikde "neexistuje moderni demokraticky stat". Vsude vas policie muze zadrzet bez udani duvodu, nesmi to byt svevolne a policie to musi byt schopna duvody pozdeji dolozit. Demokracie je predevsim o sprave veci verejnych a lide si mohou klidne demokraticky odhlasovat takovato opatreni, tam neni rozpor.
A former Red Hat freeloader.
22.8.2012 10:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
A ještě k tomu zavírání za focení ve městě - zavřít vás můžou až na 30 dní bez soudu, bez nároku na advokáta, bez vyrozumění blízkých a bez možnosti kohokoliv kontaktovat. A není to jen tak nějaký planý neuplatňovaný zákon, opravdu se to děje. Prostě totalita/policejní stát jak vyšitý.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Jardík avatar 22.8.2012 14:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Banda kokotskejch nadlidí, ale podlidi si za to můžou sami - zvolili si své zástupce a ty zřejmě vymysleli zákon, jak ho lid chtěl. Pokud by ho nechtěli, mohli demonstrovat, mohli své zástupce vyhodit, zbavit funkce, zákon zrušit a jánevímcoještě.
Věřím v jednoho Boha.
vencour avatar 22.8.2012 18:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle platí pro Anglii? Jen? Ve Velké Británii ne? Ve Skotsku by se to mohlo stát taky? Že všude slyším jen o Anglii?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 22.8.2012 18:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Přijde mi, že se tam píše o celé UK?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
24.8.2012 00:00 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastník SurfTheChannel poslán do vězení
Jelikož Skotsko má do velké míry odlišný právní systém, těžko říci, zrovna trestní právo se liší dost, ale IANAL...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.