Portál AbcLinuxu, 5. května 2024 13:20


Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Bedňa avatar 27.3.2013 20:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No keď si myslíš, že ísť do Prahy robiť predavača za pár drobných a chlapíkovi čo má káru dlhú cez celú ulicu splácať tablet, tak ti gratulujem. Dúfam že ťa po mesiaci vyhodí a zamestnáš sa niekde, ti ukradnú dva. Ešte raz sa zamysli nad tým čo je krádež a aké orgány to majú riešiť. Flekov na zle platenú prácu musí byť na mraky, teda aspoň u nás jej je.

No aspoň že si napísal ako to dopadlo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.3.2013 21:50 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
vieš, keď sa vyhrabem z aktuálnych sračiek, tak môžem premýšľať nad zmenou a prácu si možno aj vyberať.

aktuálne nie- bohužiaľ.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Josef Kufner avatar 27.3.2013 21:55 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Jenže s tímhle přístupem se z nich nikdy nevyhrabeš. To se jen budeš přehrabovat z jednich do druhejch.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
27.3.2013 21:57 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
a čo som presne mal urobiť?

povedať že to nezaplatím?

to by som asi už hľadal prácu novú. a ja chápem, že ste tu šikovní a nerobí vám problém niečo nájsť do 24 hodín. ja som ale rád, že som niečo našiel.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Josef Kufner avatar 27.3.2013 22:53 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
V první řadě si máš pořídit pojištění proti vlastní blbosti (odpovědnost za škodu nebo tak nějak se to jmenuje oficiálně).

Když se to stalo, tak jsi měl okamžitě zavolat policajty a pak to nechat zaplatit pojišťovnu.

A v neposlední řadě si najdi práci, kde budou platit oni tobě a ne ty jim. Příležitostí kolem je hromada, stačí se trošku rozhlédnout a věřit si.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
pavlix avatar 30.3.2013 22:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A v neposlední řadě si najdi práci, kde budou platit oni tobě a ne ty jim.
+1
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
AsciiWolf avatar 27.3.2013 23:06 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
+1
pavlix avatar 30.3.2013 22:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Jenže s tímhle přístupem se z nich nikdy nevyhrabeš. To se jen budeš přehrabovat z jednich do druhejch.
Tak s tím naprosto souhlasím. Svým přístupem se sám odsuzuje k takovému stylu práce a života.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 27.3.2013 21:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Ja ti to verím, ale s ponukou splácať niečo čo ti ukradli si nemal predstúpiť. Ono polícia už aj trochu funguje a vedia kde tu niečo nájsť a ešte pokiaľ ide o tak drahý tovar. Neviem si predstaviť že by som s takým niečim súhlasil. Asi si naň pozabudol pri rozprávaní sa s inými zákazníkmi, ale to nikoho neoprávňuje ti ho ukradnúť. Minimálne si sa mal spýtať, či si to niekto nevšimol a polícia by aspoň prehľadala záložne a blízke pohostinstvá.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
27.3.2013 21:59 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
s políciou sa to samozrejme rieši - ale zatiaľ proste je to tak.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Bedňa avatar 27.3.2013 22:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tých si mal volať hneď, pokiaľ je čo hľadať.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Grunt avatar 29.3.2013 09:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
+1. Já jsem natolik paranoidní, že bych klidně začal zvažovat, kdyby se mi něco takového stalo, jestli to není prostě „marketingová strategie“ zaměstnavatele. Klidně ten tablet mohl šoupnout do skladu, udělat prodavači jakože průser, tím si ho zavázal a pokaždé když zaměstnanec přijde s tím že by chtěl nějakou výhodu nebo něco (klidně i takovou kravinu jako mimořádný odchod domů před fajrontem) tak má na něj co vytáhnout. Jak dlouho že to bude platit? Rok? Zaměstnanec zavázaný na rok, na kterého je eso v rukávu, když se mu nebude něco pozdávat? Ideální zaměstnanec. Zaměstnavatel vydělal. Možná se někdo řekne, že už moc přeháním, ale takové věci se skutečně vyučují.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Heron avatar 29.3.2013 09:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
+1
29.3.2013 10:14 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
marketingová strategie“ zaměstnavatele
+1

Všetko je možné, nezabudnem, keď som si hľadala brigádu v Prahe, aby som si mohla čiastočne uhradiť prázdniny:), zistila som, že niektoré marketingové ťahy vyslovene zdierajú zamestnancov - napr. práca v hoteli na skúšku, keď na skúšku odmakáte týždeň -dva zadarmo a potom vám povedia, že ste neobstáli - takto si riešili dovolenkové obdobie, alebo možno po celý rok takto zneužívali Ukrajinky, študentky...Volala som na viaceré miesta, a v nejednom hoteli to bola zavedená púrax.

Že mi ich potom časť zárobku na brigádach spreneveril vďaka mojej naivnej dôvere človek, ktorému som to dala, našťastie len z tých prvých brigád, posielať na účet, keďže som nemala účet v českej banke, je druhá vec ( nevedela som si predstaviť, že by niekto bol niečoho takého schopný, šlo o pár tisíc Čk, odvtedy by som si dala pozor, každá skúsenosť-dobrá skúsenosť)

Nakoniec to bolo najbezpečnejšie cez akredtovanú agentúru, pretože tam má človek aspoň v ruke riadnu zmluvu, sú tam jasné pravidlá a má svoje peniaze isté.
pavlix avatar 30.3.2013 22:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Mě před delším časem okradl na doučování pro dceru o pouhé čtyři stovky podnikatel, ke kterému jsem dojížděl do domu, kde jen vybavení muselo stát majlant. Od té doby mě nic nepřekvapuje :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
31.3.2013 10:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Koniec toho príbehu bol zaujímavý:). Už pri odchode z PH som tušila, že špekuluje a tie peniaze mi na účet neprepošle (podprahové signály), ale dúfala som, že ho neprávom podozrievam. Vedela som, že má problémy s vymáhačmi dlhov. Samozrejme, že v tom bol úplne nevinne, dlh mal vzniknúť u UPC, v jeho bývalom bydlisku, zmluva vraj bola na jeho meno a jeho bývalá družka po jeho odchode neodvádzala platby. Medzitým mu mal narásť o penále. ( Už pri tom zdôvodňovaní "neviny" na danej situácii mi blikala kontrolka, ale neposlúchla som:)). Ešte som mu radila , že nemá význam tváriť sa ako mŕtvy chrobák, ale radšej sa pokúsiť nejako dohodnúť na splátkach, aby nakoniec nevznikol neriešiteľný problém. Vedela som tiež, že z obavy pred exekúciou napísal pozemok, do ktorého vložil úspory, na najbližších príbuzných...

Po hádke na diaľku o moje peniaze všetky mne známe kontakty zrušil. Tak som pátrala... a natrafila som na internete na rozsudok, podľa ktorého, keďže jeho príbuznému - živnostníkovi žena (bez jeho vedomia, mimochodom) neodvádzala povinné odvody, o ten pozemok prišiel... A ten nemal hodnotu len 5000 ČK.
27.3.2013 21:08 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zdravim,

udelam Vam radost. Alespon budete vedet, ze to muze byt i horsi.

Za predchozi 2 roky mi urciti lide zpusobili skodu, ktera se sanovala asi 100kKc. Tento rok vypadek 30kKc, coz dotahuju jinymi zdroji prijmu. A delam tvrde rezervy. A i tak je treba i z tohoto vyjit jako vitez a mit hlavu vzhuru.

gf
27.3.2013 21:11 Alojz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Takymto pristupom k rieseniu kradeze budes urcite casom zamestnanec mesiaca ktory bude pravidelne dostavat - ako jediny - zapornu vyplatu :-D
Luboš Doležel (Doli) avatar 27.3.2013 21:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
v práci ostávam, dokonca dostanem aj novú zmluvu na HPP, teda koniec brigády
No, oni by to z brigádníka těžko tahali, tak si tě musí uvázat ;-)
27.3.2013 21:18 Alojz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Presne - brigadnik moze odkracat a nikdy ho nikto nedonuti to uhradit - zamestnanca uz donutia lahsie :-D Mam taky dojem ze autor blogu ma kratko po 18ke :-D
27.3.2013 21:52 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
nad touto variantou som premýšľal, ale:

1. krádež sa stala v dobe, keď som bol DPP, takže ak dám výpoveď, čo presne mi môžu?

2. v celkovom súčte (ak predpokladáme, že tam zotrvám aspoň dajme tomu rok) je to pre mňa plus.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
27.3.2013 22:09 Alojz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
K tomu bodu cislo 2: bude to pre teba plus, len ak ti nebudu miznut veci este 2 - 3 tablety a mas istotu ze o p(l)rácu tak skoro neprídeš :-D
27.3.2013 22:13 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
tak snáď už nič, budem schovávať niekam (máme malú chladničku a väčšinou je prázdna)
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Bedňa avatar 27.3.2013 22:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
U nás vo firme sa snažíme, keď sa stane problém, urobiť opatrenia ako zamedziť opakovaniu problému, tu by som to riešil napríklad skleneným stolom s uzamykateľným šuflíkom. Zákazníci uvidia že sa tu predávajú aj drahšie veci na objednávku a pri tom ti nezmizne. Zamestnancom sa škody nezosobňujú, pretože zvýšené náklady, sa odrátajú z daní, čo u prosperujúcej firmy nieje až taký problém.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Grunt avatar 29.3.2013 09:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
No ono obecně brigádníci, to je kategorie sama pro sebe.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
27.3.2013 21:13 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobře necháváš sebou zametat.
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
27.3.2013 21:19 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tomu sa hovorí novodobé otroctvo
27.3.2013 21:23 Alojz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
To su tie istoty - dokiaľ mu bude miznúť tovar na predajni ma istotu že nestratí prácu :-D
27.3.2013 21:34 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
* Už pri tom prvom Ďakujem mi niekde v ľavom rožku mozgu blikal otáznik, či ten príbeh nie je vymyslený... veď predsa nie je možné, aby reálne mohol existovať niekto, s kým je možné takto kývať a kto tak pokorne bude ustupovať za všetky možné a nemožné hranice. Mohol by si to niekto vymyslieť, len aby čitateľa napr. trochu prebudil z letargie. Trochu mi to pripomína dickensonovské postavy z čias raného kapitalizmu. Ak je to teda skutočnosť, tak to sa nám tá lepšia budúcnosť naozaj vydarila!
27.3.2013 21:42 jekub
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
v čom že to blikalo?
28.3.2013 05:11 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
:-PP
27.3.2013 21:37 Bhua
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A nechtel by jsi jit delat ke me? DaTakovyhle idiot se vzdycky hodi :-)
27.3.2013 21:53 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
a čoby nie. DPP? :-D
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
28.3.2013 08:07 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jo, hochu, to jsi narazil - tady je to samej sebevědomej, svá práva znající, chyby nedělající, vysoce uvědomělý týpek, který je navíc ve své profesi zcela jedinečný a nenahraditelný ...

... tady si neškrtneš
28.3.2013 09:32 FeroS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
No tiež som mal postupne taký dojem. Práva poznajúci - povinnosti (zodpovednosť) ponechať na inokedy.
28.3.2013 09:39 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
povinnosti (zodpovednosť) ponechať na inokedy.

přesně tak - a vlastně tohle je průser celé naší společnosti - o svých právech řve každej, ale povinnost je v podstatě sprosté slovo a urážka
28.3.2013 14:43 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
povinnosti (zodpovednosť) ponechať na inokedy.
V ZP sú zakotvené práva a povinnosti zamestnanca aj zamestnávateľa, v kotrčkovom prípade (ak to teda sleduješ od začiatku) kľudne môže ísť o to, čo viacerí naznačili - o zneužívanie zamestnanca zamestnávateľom. Potom, keď sa nechá dobre využiť a keď sa trochu oťuká, zase ho vymenia za mladého a neskúseného. Ak zamestnávateľ sám nedodržiava pravidlá a zbavuje sa zodpovednosti, ako môže očakávať zodpovednosť od zamestnancov? Prečo by ju na takom pracovisku mali vôbec cítiť?
xxx avatar 28.3.2013 14:59 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
LOL ZP. To je takova kniha pohadek. Fakt doporucuju do nejakeho sporu jit. Jsou zde pak tri strany stat-zamestnanec-zamestnavatel, a vysledek sporu je pak win-lose-lose.

Spor se zamnestnavatelem je prakticky mozne vest pouze v rovine. Prasknu tohle statu, takze budes mit problem. Nacez zamestnavatel odpovi, ze sice bude mit problem, coz akorat stizi, pripadne znemozni ziskat $ zpet. Navic prakticky vzdy to vylouci v takove praci setrvat.

Takze zpet do reality. Jste na kraji cerne diry, slohli vam tablet na prodejne. Co budete delat?
Please rise for the Futurama theme song.
28.3.2013 16:54 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Je fakt, že v prípade pracovno-právneho sporu so zamestnávateľom treba počítať s odchodom, a to aj keby ho zamestnanec vyhral. Kvôli duševnej hygiene by nebolo vhodné zostať.

Ale vykašlete sa na to, že vám zamestnávateľ siahol neoprávnene na mzdu alebo vás zavádzal a nakoniec vám ju vôbec nevyplatil (čo je častý prípad), alebo vás nútil robiť niečo v rozpore s predpismi a rôzne podvádzať? Napr. v tom obchode sa to často deje, potom sa hľadajú "zodpovední" a platí zákon padajúceho ..... .

Keď je ZP alebo OZ len zdrap papiera, tak treba vymazať z ústavy Listinu základných práv a svobôd a zmeniť ju vlastne od gruntu. Lebo potom je to tiež len kniha rozprávok. Je?
Marcela* avatar 28.3.2013 10:47 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Taky mám pocit, že je tu silná koncentrace lidí s těmito vlastnostmi :-)

Ale je tomu tak i v reálu..?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
28.3.2013 14:43 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Muzes se o casti z nich presvedcit na vlastni oci - prijed na sraz LvB, radi te uvidime :-).
pavlix avatar 30.3.2013 22:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A večeři ti platím já :). Akorát mě musíš upozornit, abych nezapomněl dorazit.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
30.3.2013 22:16 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A doprovod na byt zajistim osobne ja ;-).
Marcela* avatar 3.4.2013 10:43 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Je to od vás hezký, díky, ale mýmu mužskýmu by se to asi moc nelíbilo :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
3.4.2013 11:02 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Vsak smajlik ;-) - zase tak vazne to mysleno nebylo. Pokud muzete oba, prijdte oba.
Marcela* avatar 4.4.2013 10:32 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
To asi nehrozí, času málo, takže že jsme rádi, když se vidíme s přáteli a jejich dětmi. A když je pár dní volna, ihned mizíme do přírody.. Navíc oba nelinuxáci... :-)

Já sem chodím jen tak tlachat, když je neodborný blog, nic víc :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Heron avatar 28.3.2013 11:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
svá práva znající, chyby nedělající, vysoce uvědomělý týpek, který je navíc ve své profesi zcela jedinečný a nenahraditelný

Prosím nezaměnovat příčinu a následek.

Leckdo může vypadat tak, jak jsi popsal, ale jádro to má právě v tom, že se v minulosti plácal bezmocně ve sračkách (ať již vlastní či nevlastní vinou; chyby dělá každý) a svými schopnosti a nebo za pomoci někoho zcela nečekaného, se z toho vyhrabal.

A ten, kdo si uvědomuje, že není ve své profesi nenahraditelný, tak ten se sakra snaží, aby nenahraditelný byl.

A svá práva by měl znát každý -- je to těžké, jsou toho tuny -- a hlavně by za ně měl bojovat, nebo o ně přijde. Tohle mě pokaždé nasere, někdo ze mě (typicky nějaká kráva na úřadě), udělá debila takovým stylem, že si to neuvědomím na místě, ale až potom někde později. A to už zase nejsem ve správné náladě podat na tu neschopnou píču, placenou z mých daní, stížnost.

28.3.2013 12:41 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
a co ty povinnosti - k těm se nevyjádříš? - klasika

Bohužel jsi vůbec nepochopil jak to myslím.

Většina lidí co něco sama dokázala a poznala svou slabost a sílu se chová skromě a nemechruje nad někým, kdo je dole protože ví moc dobře jak to může být těžké. A pak je skupina těch co jsem popsal - také můžou být schopní a mít výsledky, ale jsou to idioti
28.3.2013 12:57 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
samozřejmě ne každý schopný a s výsledky je idiot - abych nebyl popotahovanej, že nemám rád uspěšné a schopné

jen nemám rád jejich určitou podskupinu
Heron avatar 28.3.2013 14:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
a co ty povinnosti - k těm se nevyjádříš? - klasika

Ke kterým?

Většina lidí co něco sama dokázala a poznala svou slabost a sílu se chová skromě a nemechruje nad někým, kdo je dole protože ví moc dobře jak to může být těžké.

Souhlasím. Z těchto dvou zápisků rozhodně nemám pocit, že by se tady tak někdo choval. Jsou tady lidé, kteří s ním soucítí, potom jsou zde lidé, kteří mu (IMHO) dobře radí, že nemá vůbec nic platit a jsou zde lidé, kteří třeba mají podobnou zkušenost. A dokonce i lidé, kteří mu chtějí pomoc tak, jak umějí (pavlix).

Projel jsem si diskusi (v rychlosti) a jediný komentář, který hovoří o povyšování, je ten tvůj. ;-)

V této druhé diskusi, kde kotrčka bohužel udělal tu chybu, že u vychcaného podnikatele ještě podepsal pracovní smlouvu (na tohle reagoval Doli naprosto správně), už je to sice trochu jiné, ale pořád ještě ok.

Alespoň víme, kde nenakupovat. (Bohužel obchodů, kde nakupovat stále jaksi ubývá.)

Marcela* avatar 28.3.2013 16:12 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
u vychcaného podnikatele ještě podepsal pracovní smlouvu
Takhle se právě všeobecně nahlíží na podnikatele. Automaticky jsou to vych*ánci, vykořisťovatelé, lidi, kteří nemusí nic moc dělat a nechávají za sebe dělat druhé. Jenže realita je mnohdy, a řekla bych, že většinou, zcela jiná. Shodou okolností můj bratr je taky podnikatel, má 3 obchody. Prakticky od rána do pozdního večera se nezastaví, je věčně unavený a zavalený prací a všemožnými problémy /včetně problémů s lidmi - zaměstnanci/. A že by měl nějaký extra zisk? Je fakt, že splácí 2 hypotéky a dodávku, což sakumprásk vyjde na dost. A když tohle poplatí, plus odvody na zaměstnance, DPH, nájem, energie, celkové náklady, pak mu z toho všeho zbyde hrstka peněz, někdy ani to ne. Jenže tohle ti zaměstnanci mnohdy nevidí a když přijde pro tržbu, prodavačka si povzdechne /napůl z legrace/: "Jé, vy se máte, takový bych chtěla mít život". Myslí si chuděra, že mu jde většina té "sklizené" částky do kapsy :-).. Taky si myslí, páč ho celý den nevidí, že je to jeho jediná činnost za celý den, přijet si pro tržbu :-)...

Bratr se stále diví, že se mluví o bůhvíjaké nezaměstnanosti, protože když mu vypadne prodavačka, má celkem problém sehnat někoho solidního, kdo má zájem o práci.

Mimochodem, pro podnikatele není vůbec výhodné, když se mu střídají lidi, na tom jen prodělá.

S autorem blogu soucítím, držím palce a nechť jedná tak, aby to jemu co nejvíce vyhovovalo.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
28.3.2013 16:23 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
+1
Grunt avatar 28.3.2013 18:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Sedím se zaměstnavatelem v jednom kanclu a jak se pohybuju na rozhraní obou, můžu sám za sebe říct že ono to platí na obě strany. Zaměstnanců je většinou víc a ve větší skupině se vždycky najde pár vykuků co výhod zaměstnavatele využijí. Na což většinou doplácí celá firma, protože tak si dělá zaměstnavatel obrázek o svých zaměstnancích. Ale zaměstnavatelé žádní svatoušci teda nejsou ani omylem. Jediný důvod, že to toleruju je protože ještě můžu srovnávat s klienty (Rakušáci). Proti nim je zaměstnavatel ještě svatoušek.
Taky si myslí, páč ho celý den nevidí
No tak jestli je to ten zaměstnavatel typu, milý zaměstnanci, tady máte firmu, pěkně se mi o ni starejte a pak už ho celý den nevidí, tak se ani nedivím, že to říká.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Marcela* avatar 3.4.2013 10:42 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Omlouvám se za pozdní odpověď, na pár dní jsme si vyjeli tak trochu pryč od civilizace...:-)
Ale zaměstnavatelé žádní svatoušci teda nejsou ani omylem.
To netvrdím, Gruntíku. Padouchové jsou na obou frontách, o tom žádná.
jestli je to ten zaměstnavatel typu, milý zaměstnanci, tady máte firmu, pěkně se mi o ni starejte a pak už ho celý den nevidí, tak se ani nedivím, že to říká.
Tak to rozhodně ne. Pokud by to tak bylo, nemohl by jako zaměstnávající podnikatel fungovat cca 15 let.. Celý den ho třeba nevidí z toho důvodu, že zkrátka není v lidských možnostech být současně na více místech, zvlášť když má 1 obchod i 80 km od Prahy :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Grunt avatar 3.4.2013 12:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
nemohl by jako zaměstnávající podnikatel fungovat cca 15 let..
Proč by nemohl? Já znám Rakušáky, kteří tak fungují i dýl.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Marcela* avatar 4.4.2013 10:40 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Nevím, neznám obchodníka, který by někomu cizímu svěřil svoje živobytí a finance :-)...

Stačí mj. 1-2 špatné objednávky zboží /tj. zboží, které následně "leží"/, a firma se dostane do dluhového kolotoče a sesype se.

Jinak, kluci, kdybyste sháněli nějaké pěkné prádélko pro své milé, můžete se jít podívat do bráchovy prodejny v Bille na Proseku /1. patro, prádlo Jelovský/. Má opravdu hezké kousky, jimiž nepohrdnou ani celebrity - podprsenky, saténové župánky, sexy košilky :-). Nebo pro sebe, kvalitní pánské prádlo. Snad nevadí, že mu tu dělám propagaci..
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
7.4.2013 15:14 AMD Faun Yandex Bot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Snad nevadí,
Ne, nevadí. Ještě přidejte mapku s popisem a už tam běžim pro trenky a tanga :-D :-D )))
Marcela* avatar 10.4.2013 15:27 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
:-)

Jak si přejete
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
10.4.2013 16:46 AMD Yandex robot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Dobrý, dobrý :-). Čili jestli jsem to správně pochopil, tak se mi naskytla jedinečná příležitost koupit si trenky tam, kde si kupuje bombarďáky Bartošová či nějaká jiná celebrita. Jestli je tomu tak, tak okamžitě a bez váhání vyrážím :-D )))
Marcela* avatar 11.4.2013 10:59 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tak, tak. Můžete mít ten skvělý pocit, že nosíte nemlich stejné bombarďáky jako někteří vyvolení soudruzi a soudružky :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
11.4.2013 14:05 Hanoyi Spandex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A zaroven je tam se slevou vraci Yvetka pouzite, vcetne rudych vlozek. Konecne poradna reklama na abicku na kvalitni komponenty.
pavlix avatar 30.3.2013 22:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
První část je mlácení prázdné slámy. Samozřejmě, že existuje spousta lidí, kteří nadávají na podnikatele, ať už z tradice, ze závisti nebo z hlouposti, na tom v celku nezáleží. Podnikatel pro některé zástupné slovo pro všechny jejich problémy, podobně jako pro jiné třeba žid a pro jiné nějaké jiné označení skupiny obyvatel, na které lze všechno svést.
Bratr se stále diví, že se mluví o bůhvíjaké nezaměstnanosti, protože když mu vypadne prodavačka, má celkem problém sehnat někoho solidního, kdo má zájem o práci.
Mně právě už v minulosti zaujalo to, že i v mém oboru, kde jsem znal skutečně spoustu lidí, co hledají práci, a spoustu lidí, co hledají někoho, že jsem si na chvíli myslel, že bych největší business udělal založením specializované pracovní agentury. Pak jsem zjistil, že málokdy jsou splněny všechny podmínky pro to, aby dotyční mohli úspěšně spolupracovat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Grunt avatar 31.3.2013 19:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
dotyční mohli úspěšně spolupracovat
Tohle bych s dovolením podtrhnul a dodal, že to je klíč. Někdy najít aspoň dva lidi co opravdu chtějí spolupracovat, to je jak najít svatý grál.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Heron avatar 3.4.2013 11:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Souhlas :-/

Chtějí a můžou.
Marcela* avatar 3.4.2013 10:46 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
První část je mlácení prázdné slámy.
Díky za lichotku, ale občas i ta sláma, vata a omáčka musí být, ne jen samé "maso" :-).

Jinak souhlas..
Pak jsem zjistil, že málokdy jsou splněny všechny podmínky pro to, aby dotyční mohli úspěšně spolupracovat.
A to si brácha myslel, že nemá nějaké zvláštní nároky a požadavky..
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
pavlix avatar 3.4.2013 21:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Díky za lichotku, ale občas i ta sláma, vata a omáčka musí být, ne jen samé "maso" :-).
Já radši maso než vatu, tím to asi bude :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Gilhad avatar 29.3.2013 01:14 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Nejak se mi moc casto nestava, ze by mi nekdo chtel nejake me povinnosti upirat - na rozdil od prav ...
30.3.2013 12:28 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
ale dost často se stává, že zaměstnanec na své povinnosti zapomíná
pavlix avatar 30.3.2013 22:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tak se rozepiš, z čeho tvůj mindrák ohledně zaměstnaneckých povinností pramení ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
31.3.2013 08:12 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
mindrák?
pavlix avatar 31.3.2013 12:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Dobře, tak jsem se možná vyjídřil příliš přímočaře. Za tím tvým rozhořčením vůči všem zaměstnancům na světě cítím velký příběh.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
31.3.2013 20:31 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Za tím tvým rozhořčením vůči všem zaměstnancům na světě

kdepa že jsem tohle napsal?

fantazii máš koukám velikou - příběh si budeš muset domyslet - evidentně Ti to půjde :)

já žádnej velikej příběh ani mindrák nemám - jen o nemám o zaměstnancích iluze - stejně jako je nemám o živnostnících / firmách / státních zaměstnancích
pavlix avatar 31.3.2013 20:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
já žádnej velikej příběh ani mindrák nemám - jen o nemám o zaměstnancích iluze - stejně jako je nemám o živnostnících / firmách / státních zaměstnancích
Takže všichni jsou blázni, jen ty jsi letadlo. Jen jsem se ptal, co tě vede k tvým reakcím. Smířím s tím, že si to necháš pro sebe.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
31.3.2013 21:13 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
seš vedle jak ta jedle - až někdy vykoukneš do reálného světa, tak se nebudeš stačit divit

jeden příklad z mnoha:

sekretářka (asi) kupuje vedle mě v papírnictví barvy na vejce (když jsou ty velikonoce) a u pokladny říká "napište mi to jako obálky, ať mi to v práci proplatí" a tak podobně

(tohle je asi ta nejvíc nevinná varianta)

jestli podobné případy kolem sebe nevidíš, tak si na jiný planetě, nebo máš svůj svět (snad je Ti v něm aspoň hezky)

pavlix avatar 31.3.2013 22:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
seš vedle jak ta jedle - až někdy vykoukneš do reálného světa, tak se nebudeš stačit divit
V tuhle chvíli mi připadáš jako člověk v Platónově jeskyni, který vše, co je venku, vyčleňuje z pojmu reálný svět.
sekretářka (asi) kupuje vedle mě v papírnictví barvy na vejce (když jsou ty velikonoce) a u pokladny říká "napište mi to jako obálky, ať mi to v práci proplatí" a tak podobně
A kvůli tomu chodíš na Abclinuxu souhrnně nadávat na lidi, kteří chodí do práce a jsou zaměstnanci?
(tohle je asi ta nejvíc nevinná varianta)
Je sice pravda, že jsi vybral ještě vcelku nevinný případ, ale závažnost provinění konkrétních lidí asi nebude určující pro to, zda si pomůžeš výkřiky vůči náhodným lidem (alespoň jsi neuvedl, že by někdo z diskuze byl tvým zaměstnancem) typu: „a co ty povinnosti - k těm se nevyjádříš?“

Připomněl jsi mi Jakuba z filmu Samotáři, jak mluví s taxikářem o tom, jestli je ten taxikář okrade (nebo tak něco).
jestli podobné případy kolem sebe nevidíš
Jestli… Kdyby… Kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by být rybníky, že.

Ale co už, psát si můžeš co chceš, jen mě zajímalo jestli je za tím něco hlubšího než náhodné setkání se sekretářkou, která si kupuje barvy na vejce na firmu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Grunt avatar 28.3.2013 12:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A ten, kdo si uvědomuje, že není ve své profesi nenahraditelný, tak ten se sakra snaží, aby nenahraditelný byl.
Mluv prosím za sebe.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
28.3.2013 14:49 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tohle mě pokaždé nasere, někdo ze mě (typicky nějaká kráva na úřadě), udělá debila takovým stylem, že si to neuvědomím na místě, ale až potom někde později.
Tak tohle mame spolecne. Zatim to resim tak, ze bezmyslenkovite se za kazdou jeji vetou okamzite zeptam "A proc?". No a ono to docela funguje - zacne mi to pomalinku dochazet...
pavlix avatar 30.3.2013 22:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tohle mě pokaždé nasere, někdo ze mě (typicky nějaká kráva na úřadě), udělá debila takovým stylem, že si to neuvědomím na místě, ale až potom někde později.
Moc dobře si pamatuju před lety…

Já rozumím tomu, že se ten přehled nepodává v červnu a že zaplatím nějaké to penále. Ale ze zákona je živnost při kombinovaném studiu VŠ vedlejší činnost a určitě tu někde musíte mít dokumentaci od vaší kolegyně z minulého roku…

[Ach my paraziti…]
A svá práva by měl znát každý -- je to těžké, jsou toho tuny -- a hlavně by za ně měl bojovat, nebo o ně přijde.
To je taky pravda.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
28.3.2013 09:04 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ber to v klidu, nejspis se ti v zivote podari v zivote prijit o vic nez nejakych 20k, toto je (relativne) pohoda.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
28.3.2013 09:20 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
já třeba ted hučím 20 000 v akciích čezu no :)
28.3.2013 09:46 radix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
No jo, ale zalezi taky na nacasovani ...

Dnes daleko snadneji rozchodim ztratu 200K nez pred 5 lety 20K ...
28.3.2013 22:34 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
to je presne ono.

strata 20 tisíc by ma bolela stále.

ale je to iné, ak mám niečo našetrené a ubudne mi z tejto sumy. a je iné, ak to musím splácať a počas tej doby sa musím sakra uskromniť.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Bedňa avatar 29.3.2013 00:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Neuveríš ale viac to bolí z našetreného.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
29.3.2013 08:33 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
ale neobmedzí ťa to tak v spotrebe (ak si nemal samozrejme neplánovanú nejakú investíciu). teraz proste budem musieť šetriť na všetkom, vrátane jedla (čo nie je dobré, aj tak si myslím, že jem dosť sračiek)
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
29.3.2013 08:42 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
z vlastní zkušenosti doporučuju pojistku na blbost - mě stojí cca 1500 na rok a už jsem ji několikrát využil.

ad šetření - když bylo zle, měl jsem dvě práce. A i kdyby ta druhá bylo třeba hlídání v hypermarketu - nešlo by něco takového i u Tebe? Hodí to nějakou tisícovku navíc, sice budeš v práci furt, ale myslím, že je to pořád lepší, než sedět doma bez peněz
Grunt avatar 29.3.2013 09:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
z vlastní zkušenosti doporučuju pojistku na blbost - mě stojí cca 1500 na rok a už jsem ji několikrát využil.
Tohle je právě dost problém. Pojišťovny tu nejsou od toho aby někomu pomáhaly, ale aby vydělávaly. Pokud se opravdu něco stane, tak je potřeba to dokázat, že si zaměstnavateli způsobil škodu pro to aby si měl na vyplacení pojistky nárok a to není jen tak. Resp. nevyplácejí to jen na dobré slovu každému kdo si usmyslí. Osobně si pojistku při vstupu do zaměstnání nezařizuju pokud ji vyloženě nevyžaduje zaměstnavatel, ale to se také domluvíme na adekvátní ceně pojistky a na jejím financování.
ad šetření - když bylo zle, měl jsem dvě práce. A i kdyby ta druhá bylo třeba hlídání v hypermarketu - nešlo by něco takového i u Tebe? Hodí to nějakou tisícovku navíc, sice budeš v práci furt, ale myslím, že je to pořád lepší, než sedět doma bez peněz
No ty si snad úplně pomatený.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.3.2013 11:41 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
"Tohle je právě dost problém. Pojišťovny tu nejsou od toho aby někomu pomáhaly, ale aby vydělávaly. Pokud se opravdu něco stane, tak je potřeba to dokázat, že si zaměstnavateli způsobil škodu pro to aby si měl na vyplacení pojistky nárok a to není jen tak. Resp. nevyplácejí to jen na dobré slovu každému kdo si usmyslí. Osobně si pojistku při vstupu do zaměstnání nezařizuju pokud ji vyloženě nevyžaduje zaměstnavatel, ale to se také domluvíme na adekvátní ceně pojistky a na jejím financování."

kdybych ji ke své spokojenosti několikrát nevyužil, tak mu to neradím

"No ty si snad úplně pomatený."

nějaký argument k tomuto výpotku?
Grunt avatar 29.3.2013 19:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
kdybych ji ke své spokojenosti několikrát nevyužil, tak mu to neradím
Též si nemám osobně na co stěžovat.
nějaký argument k tomuto výpotku?
Řešit nedostatek zdrojů dalším úvazkem, to mi přijde jako hasit požár benzínem.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Heron avatar 29.3.2013 12:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Pojišťovny tu nejsou od toho aby někomu pomáhaly, ale aby vydělávaly.

To je sice pravda, jenže vydělávají tak, že berou (poměrně malé) peníze od vysokého počtu lidí, přičemž se jaksi očekává, že ne všichni budou potřebovat plnění. Nevím, kolik to tam může být, ale pokud bych si měl vsadit, tak to bude hodně pod 1%. Výsledkem je, že i když si platíš něco jako 1000kč ročně, tak pojištovna nemá problém ti potom vyplatit třeba mega. V praxi se samozřejmně každý brání dát prachy z ruky, ale vůbec nelze říct, že by pojišťovny neplatily.

Grunt avatar 29.3.2013 19:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Tak samozřejmě. Platit musí, jinak by se celý ten kolotoč pojišťovnictví dotočil. Umění (ono to ani umění moc není) je najít takovou míru vyplácení, kdy klienti nebudou houfně odcházet, ale přitom zbude co nejvíc.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 29.3.2013 09:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
čo nie je dobré, aj tak si myslím, že jem dosť sračiek
Nechceš žrát sračky? Nauč se pěstovat a vařit. Jídlo není spotřební zboží, které se musí vyrábět ale většinou strava roste za vhodných podmínek sama od sebe.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.3.2013 17:02 Nikt0
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
napriklad minule mi narastlo jedno vajce, pol kila sunky a tri kusky chleba cez noc v kvetinaci :-D LOOOL
Bedňa avatar 29.3.2013 18:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
A fľaška slivovice :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
30.3.2013 09:47 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
varím - to znamená, že pokryjem dni, keď som doma (polovica mesiaca, teraz trošku menej, keďže som vzal nejaké smeny navyše, aby som skôr splatil tablet). pri varení si dám chutné a pomerne lacné jedlo.

problém je v práci, keď mám 12 hodinovku. vzhľadom na nemožnosť ohriatia jedla prichádza do úvahy len studené jedlo v práci a teplé doma (po 21:30) alebo drahé teplé a hnusné jedlo v práci. na to ale nebudem mať.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Grunt avatar 30.3.2013 10:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Jo, čoveče, ani nemáš potuchy jak tohle řeším. S elektrickým vařičem mě v práci vykopli, tak nevím. Asi si venku na dvorku vždycky budu muset založit ohniště.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Gilhad avatar 31.3.2013 00:31 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem 2 - rozuzlenie
Sveho casu jsem si do prace nosil varenou ryzi se zeleninou - prapriky, olivy, rajcata, ... dalo se to velice dobre jist i studene

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.