Portál AbcLinuxu, 28. dubna 2024 23:37


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
20.5.2015 17:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tento blogpost ma byt co? Chcete, aby ctenari plakali pro statem financovane darmozrouty, kteri si stavi dalsi barak z penez danoveho poplatnika? Nemam rad obstrukce ze strany uradu, ale tady to alespon dopadlo na reliktni statem financovanou a zbytnelou instituci, ktere to ze srdce preji.
Blaazen avatar 20.5.2015 17:32 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je fajn že to trochu zmodernizují (myslím ty staré budovy FEL a FS). Už to chtělo. Od dob, co jsem tam přestal studovat jsem tam byl jen párkrát. Před dvěma lety jsem tam poprvé viděl tu novou knihovnu, co postavili na bývalém parkovišti mezi FS a stavárnou. To mě příjemně překvapilo, je to hezká budova.
20.5.2015 17:38 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za vsechno muze kalousek.
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
21.5.2015 05:54 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Pták jako pták :-D
21.5.2015 10:42 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
ten Kalousek, to je ten vták nadmerných rozmerov, ktorý udatne bojuje proti korupcii, však? :) ... ak z nej sám nič nemá

20.5.2015 17:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Statni vysoke skolstvi je treba bez nahrady zrusit. Nez se to podari, tak je treba zajistit to, aby si kazdy student platil realne naklady sveho studia sam. Neni spravne obtezovat a zatezovat danoveho poplatnika financovanim studia cizim lidem (tim spise financovanim vystavby nepotrebnych domu).
20.5.2015 18:59 Hans
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Další blb zblbnutý pravičákama, kteří všichni vystudovali zadara!
20.5.2015 19:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ja jsem zadarmo opravdu nestudoval, toho se nebojte. ;-)
20.5.2015 20:14 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
A v době, kdy jsi vyrůstal ještě soukromé vysoké školy nebyly.
Chápu. Je to na tobě vidět.
20.5.2015 20:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Mas tam jeste nejakou? :-)
20.5.2015 21:23 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
U Odina dost pochybuju, že někdy něco studoval. Vidím to max. na střední školu. Každopádně podle jím uváděného svého věku státní školství využíval dostatečně.

Je to jen stále trapnější troll, který navíc s našimi krásnými Dejvicemi nemá nic společného.
20.5.2015 21:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Klidne pochybuj. Studoval jsem toho dost, neboj. ;-)
20.5.2015 22:56 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Pak ti věřím, že to byla nějaká soukromá škola, která honí počty absolventů a rozpočet (z dotací od státu pochopitelně - na to ve svém trolling zapomínáš), podle tvého projevu a chování bys zrovna státní školy, co jsou na Kulaťáku, neměl šanci absolvovat.
21.5.2015 09:59 ET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
ornitologii taky? :-)
20.5.2015 19:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Zapomněl jste si přepnout nick, takhle vám tu iluzi dvou nezávisle rozhořčených nikdo nespolkne… :-)
20.5.2015 19:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Zapomněl jste si přepnout nick
Nezapomnel.
takhle vám tu iluzi dvou nezávisle rozhořčených nikdo nespolkne
Nechapu, jakou iluzi by mel kdo polykat. Nevim, zda jste pri smyslech, ale prestante mi prosim podsouvat sve bludy, dekuji. Proste jsem napsal dva komentare, to je vse.
20.5.2015 20:21 Jardík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Školství vůbec nemusí bejt. Většinou nejde ani o to něčemu naučit, ale o neustálou buzeraci, učení papouškovat domněnky a myšlenky druhých, učení poslouchat nadlidi a cucat jim z prsu a být dobrým ovčanem. Číst, psát a počítat naučí rodiče, pokud někdo má zájem se specializovat v něčem, nechť se učí. Dneska je ale vnucována střední s maturitou, protože byrokratický požadavek zaměstnání, ke kterému to potřeba ani není, nebo i vysoká. Zaměstnavatelé se naučili nepřijímat na základě dovedností, ale podle toho, jakou máte střední/vysokou.
20.5.2015 20:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ja si myslim, ze skoly byt musi. Kazdopadne musi byt dobrovolne a soukrome. Nas stat podlehl cargokultickemu ocekavani, ze kdyz bude mit v populaci 50% bakalaru, tak se vsichni budou mit lepe :-D Diky tomu statni skoly generuji tisice a tisice bakalaru rocne, kteri miri rovnou na urady prace. Stat je stejne musi zivit a jediny efekt, ktery toto ma, je to, ze se temto lidem financuje naprosto zbytecne studium z penez danovych poplatniku.
vlastikroot avatar 20.5.2015 22:23 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku

Musi bejt, protoze rodice nic nevi a nic nenauci (a uz vubec ne dalsi generace). Ber v uvahu statisticky rozdeleni inteligence v populaci. Skolstvi zlepsi prumerne vzdelani, ale vicemene znacne omezi ty lepsi nez prumer. Napr. to, ze clovek potrebuje 18 let chodit do skoly, aby mel plne vzdelani. Nemuze se napr. specializovat uz od zacatku a urcit si mnohem odbornejsi vyuku.

A hlavne lidi se nechteji v nicem specializovat, nemaj na to aby se sami neco naucili. A zamestnavatele prijimaji lidi podle schopnosti a nemuzou nic najit, protoze papir na utreni ma kazdej. Zrovna na programatora zadnej papir asi ani neni - bez zajmu neni VS k nicemu.

We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
21.5.2015 09:38 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
stat podlehl cargokultickemu ocekavani, ze kdyz bude mit v populaci 50% bakalaru, tak se vsichni budou mit lepe :-D
S týmto náhodou aj súhlasím kľúč ku skvalitneniu vzdelávania je v zrušení nadbytočných VŠ u Vás aj u nás, súkromných či verejných, aj s tými umelo vymyslenými odbormi (šitými na mieru tým, ktorí si ich vo vlastnom záujme presadia).
statisticky rozdeleni inteligence v populaci
Množstvo deciek je sociálne retardovaných. Mám s tým posledných x - rokov, ako s zhoršila v hladovej doline sociálna úroveň a demografická štruktúra, veľmi konkrétnu skúsenosť. To, že zmizla stredná a pomerne vzdelaná vrstva, ktorej sa za soc. hovorilo "pracujúca inteligencia" :) je vidieť na zanedbaných deťoch z "málo podnetného prostredia". Trhový princíp v školstve, keď sa predpokladalo, že prežijú "kvalitnejšie" školy, lebo rodič im dá prednosť pred nekvalitnými, zlyhal. Prežijú v ňom najmä školy, ktoré sú ochotné dať ten "papier" so značnou "zľavou" - upustia od nárokov a budú s snažiť udržať si čo najviac žiakov/študentov (dotácia na žiaka, príp. školné).
Zrovna na programatora zadnej papir asi ani neni
A na akú profesiu je? Prečo padajú dialničné mosty? :)
21.5.2015 09:42 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
P.S. krásnym príkladom je žurnalistika... pardon, "masmediálna komunikácia"... nájdite jedného kvalitného žurnalistu... (sem-tam sa niekto nájde, ale nie je zas až tak mladý:)...http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova
20.5.2015 21:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Statni vysoke skolstvi je treba bez nahrady zrusit. Nez se to podari, tak je treba zajistit to, aby si kazdy student platil realne naklady sveho studia sam. Neni spravne obtezovat a zatezovat danoveho poplatnika financovanim studia cizim lidem (tim spise financovanim vystavby nepotrebnych domu).
Na první příspěvek ti nikdo neodpověděl, tak trolluješ znova, že?
20.5.2015 22:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Toto neni trolling, toto je bohuzel naprosto k tematu. Jestli ti to vadi, tak to necti.
20.5.2015 22:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Jakej je teda smysl těch komentářů, jestliže ne trolling? Naprostá většina lidí tady stejně už tvoje názory zná a ty naopak znáš názory ostatních. Smysl téhle činnosti - cpát neustále to samé pod co nejvíš zpráviček a blogů jako zaseklý gramofon - mi opravdu uniká.

Myslíš si, že když budeš opakovat neustále to samé dokola, že třeba já nebo někdo jiný změní názor? :-D
21.5.2015 08:58 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
to Tvoje názory všichni lidi neznají:), takže im zatiľ nebude celkom jasné, ktorý by si mal vlastne zmeniť... Ty s nimi šachuješ, ako to bolo dobrým zvykom za normalizácie, keď u (skoro) každého fungovala cenzúra a opatrná autocenzúra:)... to asi bude tiež súčasťou ideovo - kultúrnych:) "memov", odovzdaných výchovným prostredím

či už odin trolluje:) alebo nie, nemáš ho čo zahriakovať, a keď sa Ti diskusia nepáči, tak s jej nezúčastňuj ako arbiter
21.5.2015 09:17 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Netuším, co česky znamená 'zahriakovat', ale zakazovat Kralykovi vyjádření jeho pocitu nějakým imperativem není moc demokratické, a spíš odpovídá návykům ze zmíněného režimu.
If you don't ask, you don't get
21.5.2015 09:55 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
"zahriakovať" je nedovoliť vyjadriť sa, expresívne ...to, že mi odinove názory pripadajú "za vlasy pritiahnuté", ešte neznamená, že by som mala žiadať, aby mlčal ... ostatne, aj keď trolluje a zanáša v diskusiách trochu šrégom (krajčírsky výraz = strihať šikmo:)), nie je zďaleka sám a od niekoho, kto to robí tiež voči vybraným účastníkom, vrátane osobných "útokov", ako je to dobrým zvykom u bystroušiakovcov:), je to zahriakovanie obzvlášť nie na mieste

ja za "bývalý režim" nie som zodpovedná, a nikdy som ho neposilňovala a nežrala a nedala sa zahriakovať:)
22.5.2015 18:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Netuším, co česky znamená 'zahriakovat', ale zakazovat Kralykovi vyjádření jeho pocitu nějakým imperativem není moc demokratické, a spíš odpovídá návykům ze zmíněného režimu.
No ono hlavně když někdo řekne někomu pod cizím blogem "nevyjadřuj se k diskusi jako arbiter" tak sám vůbec nedělá arbitra, že :-D

Kromě toho já jsem Odinovi nezakazoval se vyjadřovat, jen jsem poukázal na to důvody, proč jeho příspěvky jsou v podstatě trolling a za tím názorem si stojím.
23.5.2015 07:42 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
jen jsem poukázal na to důvody, proč jeho příspěvky jsou v podstatě trolling a za tím názorem si stojím.
tam nebolo žiadne "poukázanie na dôvody", len: 1. súd, že trolluje 2. že trolluje opakovane, lee bo mu na prvý pokus nikto neodpovedal

A keby aj "trolloval" (čo si vlastne myslím aj ja, lebo sa mi nechce veriť, že by niekto myslel úplne vážne to čo občas píše:)), no a čo... koho tým poškodzuje? Nikoho neohovára, cielene osobne neuráža - čo sa o niektorých iných povedať nedá, ŽE?
22.5.2015 18:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
to Tvoje názory všichni lidi neznají:), takže im zatiľ nebude celkom jasné, ktorý by si mal vlastne zmeniť... Ty s nimi šachuješ, ako to bolo dobrým zvykom za normalizácie, keď u (skoro) každého fungovala cenzúra a opatrná autocenzúra:)... to asi bude tiež súčasťou ideovo - kultúrnych:) "memov", odovzdaných výchovným prostredím
Běž se prosímtě navážet do názorů někoho jinýho...
23.5.2015 07:35 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Tie imperatívy nie sú pre mňa záväzné. Budeš s musieť zmieriť s tým, že sloboda myslenia a názoru nie je TVoje osobné privilégium:).
23.5.2015 12:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Proto jsem tam napsal to "prosímtě". Naivně jsem doufal, že ještě máš nějakou dobrou vůli v diskusi. Ale ta zjevně s tím posledním přáním smrti některým ostatním lidem, následným prohlášením, že jsme devianti, a teď s tímhle přirovnáním mých názorů k normalizačním komoušům šla úplně do háje... Jestlis ji teda vůbec kdy měla.
27.5.2015 19:32 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Naivně jsem doufal, že ještě máš nějakou dobrou vůli v diskusi.
Tú mám vždy, kralyk, Ty len nesprávne vnímaš, čo hovorím a PREČO to hovorím, máš o mne úplne falošnú predstavu, môžem Ti povedať len toľko, že sa vo svojich "posudkoch" mojej osoby veľmi mýliš, asi by si bol dosť prekvapený, keby si ma poznal v reále:). Som všetko, len nie to, čo by sa ponášalo na ten identkit, ktorý ste si tu vytvorili a kvetnato popísali (myslím, že najmä pod vplyvom istého mediálneho mnipulátora:)).

A isteže, hovorím trochu iným jazykom - pod tými istými slovami myslím niečo iné, než si Ty (ľudia hovoriaci tým Tvojím) vyložíš - i keď ja som sa dosť snažila nejako dekódovať ten váš :).

Nemyslím si, že som taká príšerka, ako si ma vykresľuješ - nepretvarujem sa. ak mi niekto, alebo niečo nesedí, ale na druhej strane to nevyzerá, že by som ľuďom bola nejako na obtiaž:). Najmä, ak potrebujú dobiť baterky. Z nejakého dôvodu fungujem ako náhradný zdroj nevyčerpateľnej (sarkastický úškrn) energie... A potom sa rada za zavretými dverami napr. takto "preliečujem" : dnes skoro celým albumom:)

Keby som nemala dobrú vôľu, nie som k Tebe taká otvorená.
27.5.2015 21:45 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
s tím posledním přáním smrti některým ostatním lidem,
toto je opakovná lož. volovina, a nechce sa mi veriť, že by si také tvrdenie mohol myslieť vážne, uvedom si, aká je to zlomyseľnosť, obviňovať ma z niečoho takého, detinské, hlúpe...vôbec netuším, ktorý môj výrok by sa na to, čo tu tvrdíš, mohol čo len podobať... také sprosté klamstvo by mohol vymyslieť len bezcharakterný primitív, ako je Jílek, ale Ty?!

* nevšimla som si tú nehoráznosť predtým, preto reagujem dodatočne
28.5.2015 14:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Tú mám vždy, kralyk, Ty len nesprávne vnímaš, čo hovorím a PREČO to hovorím
Když čtu urážky, nemám úplně důvod se zabývat tím prečo. Proč bych to dělal?
toto je opakovná lož. volovina, a nechce sa mi veriť, že by si také tvrdenie mohol myslieť vážne, uvedom si, aká je to zlomyseľnosť, obviňovať ma z niečoho takého, detinské, hlúpe...vôbec netuším, ktorý môj výrok by sa na to, čo tu tvrdíš, mohol čo len podobať...
Tenhle:
To ČSR2018 vypadá jako zajímavej nápad
Predtým, ako som začala chodiť na české stránky (hlavne na abc linuxu:-)) som si to myslela tiež, ale po tom, ako som spoznala tie typy ako pavlix a grunt a niekoľko ďalších, si to už nemyslím. Títo musia vymrieť:)) a možno potom...
[link]

Tohle se těžko interpretuje jinak. Buďto jsi to myslela tak, jak jsme to my ostatní pochopili, nebo jsi to myslela jinak a je to hodně špatně formulováno. Osobně považuju obě možnosti za špatné, vzhledem ke komentářím, které následovaly. A celkově mi to může vlastně být úplně celé, pro mě to je uzavřené, píšu to jen jako odpověd/pro tvou informaci a dělej si s tím co chceš.
28.5.2015 17:30 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Když čtu urážky, nemám úplně důvod se zabývat tím prečo. Proč bych to dělal?
V predchádzajúcom komentári na moju adresu si ma pourážal dosť a to nehovorím o tých niekoľkých jedincoch, ko je pavlix alebo bystroushakk odpovedám sarkasticky, ironicky, lebo k štýlu, akým sa snažia so mnou jednať menovaní, taká reakcia patrí, hneď je to príležitosť na prekrúcanie.

Tak po poriadku:

Snad ji aspoň to bude hřát u srdce

áno :), budem mať 150 rokov a Vašim vnúčatám, milý Grunt, budem kondolovať zablahoželám, že sa konečne zbavili toho ufrfľaného dedka

Vy, takí logici, a pochopili by ste to ozaj ako želanie smrti? Keď grunt bude dedo, môj popol bude niekde obmývať skaly v niektorom mori ( tak znie dohoda:)) - rozhodne nebudem mať 150 rokov, nežijem n Kaukaze. Grunt neustále všetko, čo som kedy napísla ofrfľal ( a patrične tiež prekrútil) a ako vieme, čo sa za mladi naučíš... Takže to celé bol nonsens - absurdnosť, a žiadne želanie smrti, ani len gramaticky to nezodpovedá ŽELANIU! Bola to len ironická poznámka k tomu, ako pôsobí jeho spôsob komunikácie.
To ČSR2018 vypadá jako zajímavej nápad

Predtým, ako som začala chodiť na české stránky (hlavne na abc linuxu:-)) som si to myslela tiež, ale po tom, ako som spoznala tie typy ako pavlix a grunt a niekoľko ďalších, si to už nemyslím. Títo musia vymrieť:)) a možno potom...
To bol ironizácia/ parafráza otrepného mediálneho klišé, opakovaného do zblbnutia od 89. roku, najmä vsugerúvaného masám, aby trpezlivo čakali, až im pod zadkom rozkradnú republiku a nebúrili sa, podľa ktorého treba, aby vymreli generácie vychované z tzv. "socializmu" a "v duchu minulej ideológie" - potom údajne konečne prídu tí noví a lepší a všetko bude fajn... Kto si len trochu vidí ďalej ako na špičku nosa, chápe, že je to len taký slogan, prázdna fráza a že politické systémy a spoločnosti sa menia, ale zákonitosti, ktorými sa riadi to, čo môžeme nazvať napr. KOLOBEH ELÍT, ostávajú...a že tie tzv. "staré elity" majú tendenciu prenikať medzi "novú elitu" trebárs aj prostredníctvom rodinných zväzkov a odovzdávajú svojim potomkom to, čo vy moderne nazývate "memy", nadobnuté vo svojom prostredí. Tkže ďalšie generácie sa nijako nezmenia - každý, kto bude ašpirovť na svoje "miesto hore" bude kolaborovť s kýmkoľvek a za akúkoľvek (ne) morálnu cenu, len aby sa dostl ku korytu.

Tkže opäť- nebolo to ni len GRAMATICKY nijké želanie smrti, ako si to Ty interpretoval, bol to iba narážka na sklon ľudí preberať frázy od mediálnych manipulátorov. A je jsné, že ak vymrie tá vaš generácia, ANI POTOM SA NIČ PODSTATNÉ NEZMENÍ...
28.5.2015 17:33 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
*opr.: V predchádzajúcom komentári na moju adresu si ma pourážal dosť, a to nehovorím o tých niekoľkých jedincoch, ako je pavlix alebo bystroushak; ak potom odpovedám sarkasticky, ironicky, lebo k štýlu, akým sa snažia so mnou jednať menovaní, taká reakcia patrí, hneď je to príležitosť na prekrúcanie.
2.6.2015 18:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
To bol ironizácia/ parafráza otrepného mediálneho klišé, opakovaného do zblbnutia od 89. roku, najmä vsugerúvaného masám (... ... ...)
Ano, to jsem pochopil, ale tím to není o nic lepší, tím se to nedá ospravedlnit. To, že někde někdo o nějaké skupině lidí říká, že by měli vymřít, nedává tobě žádné právo přijít na abclinuxu a napsat tady, že typy jako pavlix, Bystroušák, etc. by měli vymřít, a pak můžem uvažovat o ČSR. Kromě toho, jestliže nemáš tuhle rétoriku o vymírání lidí ráda, jak se tady dušuješ, pak už vůbec nechápu, proč ji sama používáš.
3.6.2015 07:06 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ano, to jsem pochopil
A stále trváš na svojom nezmyselnom tvrdení? Tá Tvoja slovná ekvilibristik je až smiešnaJa.Ja Ti, môj zlatý, neosprvedlňujem, nemám z čo, to ty by si s mal, ale ako vidím, na to nemáš - ako sa teraz populárne hovorí - gule. Chápem, je to tu "vaše teritórium" a "vaša skupinka" tu bude rozhodovať, kto tu má na čo právo - resp. vašej skupinke je tu dovolené voči komukoľvek všetko :). Vy tu vytvoríte takú atmosféru, že tí, čo sem prídu po vás, to už potom iba dorazia.

3.6.2015 11:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Dobře. Tak já ti napíšu, že bys měla umřít. Tobě se to pochopitelně nebude líbit, ohradíš se, a já ti na to napíšu, že někde v médiích někdo někomu řekl, že by měl umřít, a že já jsem toho člověka jen parafrázoval, takže se vlastně nic neděje. Napsal jsem ti sice, že bys měla umřít, ale byla to parafráze, takže je to v pořádku, to dá přece rozum :-D Geniální.
3.6.2015 13:57 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
veľmi kŕčovitý pokus o analógiu:)

Ja som neparfrázovala a neironizovala nejaký ojedinelý a náhodný výrok akéhosi jedinca v médiách, ale to mediálne KLIŠÉ, že AK VYMRIE GENERÁCIA, KTORÁ VYRAŚTLA Z TOHO "MINULÉHO REŽIMU", čáry-máry-fuk, pokrivené pomery a ľudia sa narovnajú. Ale figu borovú,pretože ako je zrejmé aj z Tvojho jednania, tie predošlé generácie s do vás prevteľujú a medzi vami sa nachádzajú tie isté TYPY , aké bolo možné pozorovť aj za všetkých "minulých režimov", a aj ich štatistické zastúpenie bude si zhruba rovnaké:). Mládež, tys držiteľkou rána!. Babkin guľomet:).

Obávam sa, že tí, čo by možno dokázali niečo zmeniť k lepšiemu, budú prekričaní. Tak ako aj tu na abc linuxu a na ktoromkoľvek inom webe a aj v reále. Lebo tým "iným", a lepším, chýba tá drzosť, ktorá nechýba tým arogantným ( príbeh o drzej spermii:)).
3.6.2015 15:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ja som neparfrázovala a neironizovala nejaký ojedinelý a náhodný výrok akéhosi jedinca v médiách, ale to mediálne KLIŠÉ, že AK VYMRIE GENERÁCIA, KTORÁ VYRAŚTLA Z TOHO "MINULÉHO REŽIMU", čáry-máry-fuk, pokrivené pomery a ľudia sa narovnajú.
No a co? To je úplně jedno, jestli parafrázuješ něčí náhodný výrok nebo klišé, přání smrti někoho je prostě pořád přání smrti někoho.

Co se týče toho klišé: Asi máš pocit, že jsi nějak výjimečně informovaná, ale IMHO je celkem zjevné většině inteligentních lidí, že je to blbost. Pokud vim, tak nad tim většina rozumných lidí mávne rukou. To jen ty musíš rychle běžet na abclinuxu a vysvětlit nám to tady, protože bychom tomu chudáci bez tebe nerozuměli.

Ty už to máš všechno díky neustálému boji tak pomíchaný, že už vlastně vůbec nerozlišuješ, kdo je kdo - abclinuxu, Západ, ČR, pavlix, Bysrtoušák, Jen Psaki, kralyk, Česká Televize,... To se pak člověk nemůže divit, že lidi na abclinuxu považuješ spoluzodpovědné za nějaké mediální klišé... Nepřítel je totiž všude!
3.6.2015 17:08 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Nie, to vôbec nie je jedno, pretože tu nebolo cieľom vytvoriť parafrázu, ale poukázať na nezmyselnosť toho očakávania, že nová generácia (ted vy, ktorí s tak radi vymedzujete voči "vinám" minulých generácií) je zárukou pozitívnych zmien. A ak tvrdíš, že "väčšine inteligentných ľudí " je to jasné, mal si to napísať vtedy, keď x-krát aj tu na abc linuxu tí Tvoji inteligentní priatelia toto Tvoje terajšie tvrdenie popreli hlúpymi komentármi na adresu vekovo (a aj myšlienkovo:)) s nimi nesúrodých užívateľov. Máte na to všetky tie svoje internetové skratky anglických vulgarizmov a frázy ako Nerozumiem reči Tvojho kmeňa ...

"Bojuješ" so mnou Ty a ešte pár zachladnutých pubertiakov s podobným "humorom" a snahou o provokácie ako blbec (alebo opilec?) miriam so svojimi identitami. Ja s Tebou nebojujem, len s vyjadrujem k Tvojim výrokom, s ktorými nesúhlasím, ktoré prekrúcajú zmysel toho, čo som povedala a zslúžia si patričnú reakciu. V poslednom čase, bohužiaľ, spravidla nepríjemnú, pretože ko inde upozorňuej bystroushak, akcia vyvoláva reakciu a treba sa zamyslieť nad SEBOU. Čo som osttne minule ešte pred ním navrhovala:).

No a pomíchaný:) to nemám. To je len jedna z vecí, ktoré mi podúvaš- okrem toho, že vás tu nenávodím želala som vám smrť! To bolo to Tvoje pôvodné obvinenie, ale potom si to nejako nemohol dokázať ani len tým gramatickým tvarom, nuž si obišiel pôvodný zmysel našej polemiky a odviedol si pozornosť bokom - k podtéme o podmienkach spoločenských zmien:)). Ale podstta bola tá, že j som s ohradila voči Tvojmu obvineniu, že som tu viacerým ľuďom želala smrť- čím si chcel vytvárť dojem, že som nenávistník ktorý vám prje všetko zlé... (ako príkld si uviedol aj žartovnú poznámku ku gruntovi a tvrdil si, že tiež šlo o želanie smrti:)).

Milý krlyk, Ty nemáš nozaj tie gule, aby si dokázal priznať, že si prestrelil a že si s pokúsil m neúspešne uraziť.Radšej budeš pokračovať v tom "boji" - zujímlo by ma, proti komu/čomu vlstne bojuješ, čo si tak v tom boji zastupujem... Lebo ja sa v tom Vašom boji so mnou vnímam ako zástupný objekt, ktorý si mýlite so skutočnými príčinami svojich problémov.
3.6.2015 18:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Nie, to vôbec nie je jedno, pretože tu nebolo cieľom vytvoriť parafrázu, ale poukázať na nezmyselnosť toho očakávania, že nová generácia je zárukou pozitívnych zmien.
Můžeš citovat, kdo a kde tady na abc tohle očekávání vyjádřil?
(ted vy, ktorí s tak radi vymedzujete voči "vinám" minulých generácií)
Můžeš citovat, kde jsem se já nebo někdo tady na abc další vymezil proti vinám minulých generací?
To je len jedna z vecí, ktoré mi podúvaš- okrem toho, že vás tu nenávodím želala som vám smrť!
Ne, napsala jsi, že jistá skupina lidí musí vymřít a pak je možné uvažovat o ČSR. A to není žádné podsouvání, to jsi napsala černé na bílém a je to výše ocitováno i s odkazem.
kyknos avatar 3.6.2015 18:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Jsou dokonce tací, co tvrdí, ze umřít musí vsichni
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.6.2015 18:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
No to už je lepší tvrzení - je spravedlivé pro všechny ;-)
kyknos avatar 3.6.2015 19:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ale je to náboženský nesmysl
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.6.2015 22:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Smrt?
kyknos avatar 3.6.2015 22:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Povinna smrt
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
⧠ A = 0 avatar 4.6.2015 14:10 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Pokud považuješ fyziku za náboženství...
Nevolte zmrdy.
kyknos avatar 4.6.2015 16:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Nikoliv
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 4.6.2015 17:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
"But there is nothing in biology yet found that indicates the inevitability of death."

Richard P. Feynman
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
⧠ A = 0 avatar 4.6.2015 19:01 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
V biologii možná ne, ale druhý termodynamický zákon tomu vcelku bezpečně nasvědčuje.
Nevolte zmrdy.
kyknos avatar 4.6.2015 19:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Fyzika, včetně termodynamiky, je součástí biologie. A ze by F. neznal 2TZ je dosti absurdní myšlenka.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.6.2015 20:29 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
zase sa robíš nechápavým, alebo si takým naozaj?
3.6.2015 20:15 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Vyzvala som Ťa, aby si doložil, že šlo o ž e l a n i e smrti "některým zdejším lidem"- citovl si dva moje poznámky, z ktorých ani jedn nebola nijaké "želanie", každá generácia "musí vymrieť" a ja som poukázala len na to, že tá "nová a sľubná" sa teší na krajšie zajtrajšky, ale bude taká istá a možno ešte horšia(ako to tak sledujem). Určite teraz nebudem prliezať diskusie,dobre vieš, akých osobných útokov ste schopní, už aj to oslovovanie "súdružka", automatické prisudzovanie spoluúčasti na akýchsi totalitných štruktúrach, nadávanie do "boľševických svíň"i predsa v tých diskusiách čítal, rovnako ako želania "chcípni" na moju adresu. A tešilo ťa to?

napsala jsi, že jistá skupina lidí musí vymřít a pak je možné uvažovat o ČSR.
áno, napísala, ako nonsens, pretože ešte dlho tu budú kralykovia a pavlixovia a tí nebudú chcieť rozumieť reči môjho kmeňa, budú si vymýšľať obvinenia, výhovorky a prekrúcať a tvrdiť, že na vine je ten druhý a oni že sú tí, čo to mysleli dobre a správali sa vždy čestne a ústretovo:)... a preto, kým bude dosť takých nezrelých na spolužitie, nech si žijú sami so sebou

a ty si to interpretoval akože som vám želala smrť, čím si mi to len potvrdil
3.6.2015 22:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Vyzvala som Ťa, aby si doložil, že šlo o ž e l a n i e smrti "některým zdejším lidem"- citovl si dva moje poznámky, z ktorých ani jedn nebola nijaké "želanie", každá generácia "musí vymrieť" a ja som poukázala len na to, že tá "nová a sľubná" sa teší na krajšie zajtrajšky
Srsly? Slovíčka? 'Právnicky' vzato máš pravdu, přání smrti tam čistě technicky vzato není, ale co se morálky týče, nevnímám jako nijak moc podstatný rozdíl mezi "přeju si, aby skupina X vymřela" a "skupina X musí vymřít, než začnu uvažovat o ČSR". Jako solidní hate vnímám oboje a mysli si o mém vnímání co chceš.
Určite teraz nebudem prliezať diskusie, dobre vieš, akých osobných útokov ste schopní
Na osobní útoky jsem se vůbec neptal, ptal jsem se na doložení toho, že já nebo ostatní máme ten názor, který jsi napsala, ale reálně za sebe ho nemám určitě a ostatní jmenovaní, pokud vim, taky ne (ale museli by potvrdit).

Jinak ano, vím že různí lidi na tebe útočí a ty se na ně taky nežinýruješ. Můžete si navzájem blahopřát.
pretože ešte dlho tu budú kralykovia a pavlixovia a tí nebudú chcieť rozumieť reči môjho kmeňa
Upřímně řečeno, to je naprostá pravda. Proč bych taky měl chtít rozumět, politického hejtu je plný internet...
3.6.2015 23:43 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Už tu nešibrikuj tými slovíčkami, z toho sa nevykecáš.:) Ani tými anglicizmami ma neohuruj, agresor si bol Ty, ja som len povedala čo je pravda, mohla som aj tvrdšie, nie tak metaforicky, ale potom by som priamo napísala, že my, Slováci, zatiaľ nemáme o čo stáť, lebo príliš často počúvame z vašej strany tie šovinistické útoky od hlupákov vychovaných v prostredí, kde sa dedia predsudky a nenávisť. A že by vymreli v dohľadnej dobe, tomu sa veriť nedá. Tých výčitiek smerovaných osobne ku mne, ako vás využívame, ako u vás zadarmo študujeme, sťahujeme sa k vám za prácou, ako nás neznesiete vo svojej ČR, ako máme vypadnúť (konkrétne ja, hoci som v SR:) a ani sa tam k vám nechystám ) od tých inteligentných, ktorých spomínaš, je stále dosť. A s takými nemá cenu 2xvstupovať do tej istej rieky.
různí lidi na tebe útočí a ty se na ně taky nežinýruješ. Můžete si navzájem blahopřát.
nie RŮZNÍ, ste stabilná skupina a to, že niektorý z vás píše občas pod nejakou inou značkou v štýle "pizda", rôznosť neznamená
politického hejtu je plný internet...
tvoj výskyt v diskusiách na isté témy tomu tvrdeniu nenasvedčuje tá politika ťa dobehne, už je v južnom Taliansku, Grécku... ešte možno budeš klopať tým Rusom na dvere, aby ti otvorili :)
4.6.2015 00:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Slováci, zatiaľ nemáme o čo stáť, lebo príliš často počúvame z vašej strany tie šovinistické útoky od hlupákov vychovaných v prostredí, kde sa dedia predsudky a nenávisť.
Takhle přesně vzniká xenofobie: Ne tím, že by někdo někoho začal jentak z hecu nenávidět, ale tím, že někdo v sobě začne pěstovat pocit křivdy. Ten, koho tohle postihne, je postupně čím dál míň schopný vnímat to kladné a je naopak hypersenzitivní na jakékoli sebedrobnější příkoří / negativum / atd. Svou nenávist vůči dané skupině pak vnímá ne jako nenávist, ale jako spravedlivou reakci na pociťované příkoří.

Co takhle se místo vlastních pocitů strašlivé křivdy podívat, jak vypadá realita? Cituju odtud:
Národné stereotypy medzi mladými Slovákmi a Čechmi skúmal nedávno Psychologický ústav Českej akadémie vied. Dospel k záveru, že medzi nimi neexistujú žiadne významné rozdiely, čo v prieskume potvrdila viac ako tretina Čechov a takmer štvrtina Slovákov. Všeobecne sa dá povedať, že sa portréty oboch národov podobali. Jedinou výnimkou boli názory Čechov, že Slováci sú impulzívnejší, temperamentnejší a majú silný pocit národného uvedomenia – od národnej hrdosti až k nacionalizmu.
Což mi přijde celkem v pořádku - tobě ne? Nějaká temperamence snad nikoho neurazí. Dále odtud, potažmo odtud:
Výzkum prováděný v březnu 2013 ukázal, že Češi projevují největší sympatie ke Slovákům, další v pořadí jsou Poláci. Jako nesympatické označila většina respondentů Ukrajince, Rumuny a Albánce. Výrazně nejhorší vztah mají občané k Romům, vůči nimž nesympatie vyjádřilo 78 % dotázaných. Rusy označilo 26 % dotázaných za sympatické, 33 % za nesympatické.
Čili to, co tu píšeš o české nenávisti vůči Slovákům, jednoduše není pravda, potvrzují to výzkumy a já to vidím i ve svém okolí kdekoli se setkávám se Slováky (což je docela často).

Přijde mi, že podobný efekt přecitlivělosti a následného 'boje proti křivdě' máš prakticky u jakékoli skupiny (Češi, lidi na abclinuxu,...), když už i ze mě jsi schopna udělat agresora :-D Co bude dál, stať o tom, jak kralyk nenávidí Slováky obecně a Z.z. především? :-D
nie RŮZNÍ, ste stabilná skupina a to, že niektorý z vás píše občas pod nejakou inou značkou v štýle "pizda", rôznosť neznamená
Po stopadesáté šesté: Píšu zásadně pouze pod svým účtem. (A bylo by fajn, kdybys ty udělala totéž, když už jsme u toho.)
4.6.2015 01:07 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
pocit krivdy: nemám, som len realistka, vnímam skutočnosť, poznám vzájomné historické peripetie, vývoj vzťahov, názory na ne z OBOCH strán, Čechov poznám dôverne práve tak ako Slovákov, na oboch pozerám objektívne kriticky:)... možno ma Slováci štvú i viac (vedľa odkaz na Bottove stručné dejiny, od prelomu 19./20. st. nijaký veľký pokrok :))

soc. výskum:)... hovor mi niečo:)... jeden z mojich profil. predmetov v škole
Po stopadesáté šesté:........... pod svým účtem
ty možno, ale ostatní různí nie

ja som nikdy tebe nepísla pod inou znčkou a česky.-)

28.5.2015 17:43 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
píšu to jen jako odpověd/pro tvou informaci a dělej si s tím co chceš.
a mimochodom, aby si mi radil, od toho som ja dosť ďaleko, ak nerozumieš - či skôr nechceš rozumieť - čo niekto hovorí, je v to podstate Tvoj problém, a je len na Tebe, či budeš takto o ňom uvažovať, alebo budeš hádzať vinu stále iba na toho druhého... v konečnom dôsledku to je nie o tom druhom, ale o Tebe
Petr Tomášek avatar 23.5.2015 11:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Hele, nechcete někdo obnovit fortunes?
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
23.5.2015 12:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Příležitostně sbírám materiál... Ve frontě mam asi 20 návrhů, ale už jsem to dlouho neaktualizoval, to je pravda... Nějakej návrh?
Petr Tomášek avatar 23.5.2015 18:41 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
viz výše
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
vlastikroot avatar 20.5.2015 22:31 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Je potreba zrusit veskere statni skolstvi. Nechal bych jen system statnich zkousek, ktere by si kdykoli a kdokoli mohl za urcity spravni poplatek udelat. Byl by zakon, ktery byl pozadoval do urciteho veku ziskat urcite zkousky. To by byl ekvivalent zakladni skoly. Urcite by se vytvoril trh se vzdelanim, ktery by presne odpovidal pozadavkum studentu. Forma vyuky by byla ciste na skole/skoliteli/rodicovi, standardizovane by byly jen pozadovane vedomosti. Nekomu by vice vyhovoval system domaciho vzdelavani a kurzu, nekdo by radsi chodil kazdy den do skoly a platil za to.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Petr Tomášek avatar 23.5.2015 12:02 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Já bych naopak zrušil soukromé školství. Ono totiž většinou nemá s vědou moc společného protože „koho chleba jíš, toho píseň zpívej“... Jedině státní školství může být nezávislé na komerčních tlacích.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
23.5.2015 12:18 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Soukromé školství mimo příspěvků od studentů žije hlavně z dotací od státu na hlavu, proto jsou některé školy jako třeba ta Komenského spíš ve funkci sběratelů rodných čísel polostupidních zájemců. A někteří vyučující ze státních škol si tam odskakují na dobře placený melouch, kde jim nejde věcně o kvalitu výuky, znám takhle kamaráda z matfyzy - za třetinový úvazek bere dvojnásobek svého platu na MFF.

Dokud ale jak stát, tak soukromé firmy budou koukat v CV hlavně na dosažený stupeň vzdělání místo na schopnosti, tak budou mít ty soukromé nekvalitní školy stále dost kšeftů od týpků jako Odin nebo Verešová, kteří by na státní škole neprošli ani vstupním pohovorem.

If you don't ask, you don't get
23.5.2015 12:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Jsou soukrome skoly, ktere nepobiraji dotace od statu! Tyto dotace pro soukrome skoly by samozrejme mely byt zruseny.
24.5.2015 18:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Které (kolik jich je)?
26.5.2015 10:12 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Trolující Odin ti pochopitelně na jasnou otázku neodpoví, nehodí se mu do krámu.
If you don't ask, you don't get
20.5.2015 20:17 Jardík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A jak by se líbilo vám, kdyby kavka chtěla stavět hnízdo zrovna, kde máte ložnicu? Stačilo by vám, kdyby vám hodila postel pod most, abyste tam mohl bydlet? Ne? Tak se nese*te do jejich obydlí, oni nemůžou za to, že si lidi všechno zaberou a považujou to za vlastní.
Blaazen avatar 20.5.2015 20:23 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Mně hlavně přijde absurdní, že ty stejný lidi, co zuřivě brání kavku, si cestou domu koupí v supermarketu zabalený hovězí/vepřový/kuřecí a v klidu povečeří.
20.5.2015 21:52 MMN
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Jak to víš? Ty je špehuješ?
kyknos avatar 21.5.2015 22:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
nechapu jakym logickym kotrmelcem srovnavas divoke a hospodarske zvire
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Blaazen avatar 22.5.2015 19:56 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Já věřím, že těm zvířatům se nechce umřít. Bez ohledu na to, jakou jim lidi dali nálepku.
kyknos avatar 22.5.2015 23:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
nikomu se nechce umrit, ale to hopsodarske, kdyby se nejedlo, tak by vubec nezilo

a predevsim jde o ochranu druhu a diverzity a ne o prava jednotlivcu
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Blaazen avatar 22.5.2015 23:33 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
... kdyby ...
Kouzelné slovíčko, za které se vejde všechno.
a predevsim jde o ochranu druhu a diverzity a ne o prava jednotlivcu
Velmi lidský pohled na věc.
kyknos avatar 22.5.2015 23:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
tak jinak, jist se musi
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Blaazen avatar 22.5.2015 23:55 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Uznávám, že z kavky by moc masa nebylo :-)
vlastikroot avatar 20.5.2015 22:34 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Neprijde mi moc prirodni, ze si kavka udelala hnizdo v trhline rozpadajici se zdi.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
21.5.2015 15:49 x.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
kdyz sme prirodu zrusili, tak co ma jinyho delat?
kyknos avatar 22.5.2015 23:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
co konkretne na tom neni prirodniho? co vis o zoologii?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
21.5.2015 07:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na tyhle posahance se musi od lesa. Je to asi tak dvacet let co muj tehdejsi zamestnavatel rekultivoval popilkoviste/byvale piskovny. Ve svazich jedine piskovny, ktera nebyla zavezena a slouzila k rekreaci se zahnizdily spousty vlastovek nebo nejakeho podobneho hmyzu, v kolmych svazich si udelaly "nory". No a kdyz doslo na projednavani prubehu rekultivace na ourade, sedelo kolem stolu dvacet lidi, zastupci investora, zastupci stavebni firmy, ouradu od vod, lesu a poli, stavaru a taky posahanci. Kdyz doslo na strhnuti svahu do predepsaneho sklonu, posahanec prohlasil, ze nesouhlasi, ze ti ptaci tam maji tradicni hnizdiste (poslednich deset let) a ze pres ne to neprojde. Zastupce investora prohlasil medovym hlasem, ze je pro, i pres to, ze to v papiru ouradu nema, protoze v dobe, kdy se to pripravovalo nebylo po vlastovkach ani vidu ani slechu. On usetri za zemni prace, vlastovky budou mit hnizda a vsichni budou spokojeni. Je by poprosil do zapisu drobnost. Zastupce posahancu prohlasuje, ze jeho sdruzeni prebira zodpovednost za hnizdiste, za pripadne skody na vedenich kabelu a dalkovych produktovodu, ktere by mohly byt poskozeny sesuvem kolmeho svahu, za zraneni ci nedejpriroda umrti zpusobene lidem timto svahem a posunul pred nej papir a propisku. A nastalo ticho.

No... a pak se pockalo na odlet ptaku do teplych krajin, svah se strhnul, zatravnil, okoli zalesnilo a dneska je to dzungle plna zivota...
⧠ A = 0 avatar 21.5.2015 09:47 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
No... a pak se pockalo na odlet ptaku do teplych krajin, svah se strhnul, zatravnil, okoli zalesnilo a dneska je to dzungle plna zivota...
Což je podstatný rozdíl oproti soudruhům z ČVUT, kteří zřejmě chtěli stavět v době hnízdění.
Nevolte zmrdy.
21.5.2015 10:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku

Spíš v době, kdy to co nejméně naruší provoz té školy. Ale kavky jsou dnes holt důležitější než studenti a rozliční brouci, kvůli kterým se blokují obchvaty, důležitější než obyvatelé měst, přes která vedou dopravní tahy.

Mimochodem, je zábavné sledovat, kolik lidí bezmyšlenkovitě používá slovo, které svou podstatou vyjadřuje vzájemný vztah sounáležitosti, jako nadávku. :-)

21.5.2015 10:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ale kavky jsou dnes holt důležitější než studenti
V tomto pripade opravdu jsou, protoze dany projekt dotovaneho cvut je proste zbytecny.
21.5.2015 13:39 Jardík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Studenti počkají. Na FELu stejně nic nedokážou naučit a musíte se to šrotit doma sami. A ty jejich systémy rozvrhů, je něco hroznýho. Třeba si musíte dát do rozvrhu přednášku v dejvicích a za 15 minut máte být na cviko na karláku.
⧠ A = 0 avatar 21.5.2015 14:03 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Na FELu stejně nic nedokážou naučit a musíte se to šrotit doma sami.
Tak nějak (obecně; jaká je konkrétní situace na FELu, nevím).
Nevolte zmrdy.
21.5.2015 14:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Já nevím co dělat. Nic mě nebaví. Sedět u monitoru mě nebaví, sedět u televize mě nebaví, spát mě nebaví, všechno mi přijde zbytečné a když něco zbytečné není (např. pomáhat druhým), tak nemám či nevím jak, kde, ... nějakou smysluplnou práci nemůžu najít, ... dělat bezdomovce, jsem asi sráč a nemůžu se odhodlat odejít a i kdybych se odhodlal, tak mě to asi stejně nebude bavit a bude to k ničemu.
Od studenta s takovýmhle přístupem se to ani nelze očekávat. Od zázraků jsou tu jiné instituce.
pavlix avatar 21.5.2015 14:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Třeba si musíte dát do rozvrhu přednášku v dejvicích a za 15 minut máte být na cviko na karláku.
Pak kdo tu chce zázraky.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
21.5.2015 15:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Nestát. Nekoukat. Dělat. Podle jízdních řádů je čistý čas z Dejvické na Karlovo nám. 13 minut jízdy. Nejsem, ani jsem nikdy nebyl student tohoto ústavu, ale tam kde jsem byl jsme měli dost velkou volnost v tom jak si vybrat kurzy tak aby nebyl problém to časově zvládnout. Takže jsem byl Po-St od rána do večera ve škole a Čt-Ne od rána do večera v rachotě.
pavlix avatar 21.5.2015 15:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Podle jízdních řádů je čistý čas z Dejvické na Karlovo nám. 13 minut jízdy.
Takže to za patnáct minut nestíháš ani kdybyses posral.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Petr Tomášek avatar 21.5.2015 15:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
No, kdyby se posral, tak ještě potřebuje další nejmíň hodinu na to, aby se dostal do použitelného stavu ;-)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
22.5.2015 16:54 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Podle jízdních řádů je čistý čas z Dejvické na Karlovo nám. 13 minut jízdy.
Tohle jste opravdu myslel vážně? Pro začátek: přednáška nemusí skončit přesně načas (jako že většinou ne). Musíte taky odejít z budovy (minuta). Mezi budovou a zastávkou metra je to minuta chůze. Metro není načasované tak, aby jelo přesně ve chvíli, kdy tam přijdete (dvě minuty). Na Karlově náměstí musíte vylézt z metra (minuta), pak projít nejdelší možnou (a jedinou použitelnou) cestou skrz budovu FS (nebo FSV?) do budovy FEL (3 minuty)

Ten váš čistý čas 13 minut znamená přijít pozdě o 5 minut nejmíň, v praxi spíš 10 (když nemáte přednášku, ale cvičení, ze kterého nemůžete zdrhnout dřív, než vyučující skončí.)
Quando omni flunkus moritati
pavlix avatar 22.5.2015 16:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ještě je potřeba nepodceňovat to, že nikoliv ty, ale i všichni ostatní se musejí dostat z budovy, což tě může značně zdržet, což se může projevit i na dalších částech cesty. A potom proměnlivé faktory jako halda lidí z tramvaje nebo třeba z nějaké akce. Takže těch 10 minut bude počítáno bez rezervy, když chce být člověk slušný, tak mu tím pádem chybí nejméně 20 minut času.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
23.5.2015 12:05 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
tak mu tím pádem chybí nejméně 20 minut času.

No, ve skutečnosti jsem to takhle jeden semestr měl a s dvaceti minutami už přeháníte.
Quando omni flunkus moritati
kyknos avatar 23.5.2015 16:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
ty cvutaci jsou nejak rozmazleni, na medicine nam koncilo povinne cviko v motole dvacet minut po zacatku povinneho telocviku v hostivari
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.5.2015 18:59 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Počítal se zrychlený přesun mezi lokacemi za součást tělocviku?
kyknos avatar 21.5.2015 22:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
to je celkem logicke, dulezite a cenne je to, ceho je malo a co ubyva, to je divoka priroda

malo cenne je to, co se premnozilo, to je clovek, mesta a dopravni tahy
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
21.5.2015 10:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Par ptaku nesmi stat v ceste komercnimu projektu. Pokud se vsak jedna o projekt dotovaneho cvut, maji ptaci prednost.
21.5.2015 11:06 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Když čtu ty tvoje patologické trolingové bláboly, tak se nedivím, že seš rozvedenej a musíš si pro jistotu dělat testy DNA na děti. Ta ženská musela být světice.
21.5.2015 11:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Jak souvisi ma manzelstvi s dotovanym cvut? Nech si ty utoky a pokud nemas nic k tematu, pak radeji mlc.
21.5.2015 11:39 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ale no tak, německý panebože :-). Podle tvých slov jsi raději zaplatil nějaké pochybné privátní škole, abys dostal titul, který by zjevně na ČVUT nebo VŠCHT byl nad tvé síly (i když pouhá státní škola :-)).

Imperativy si nech pro své nešťastné děti, podle tvého výslovného přání se pohybujeme v totálně svobodné společnosti, ve které si každý dělá co chce, bez omezování ze strany státu nebo nějakých jedinců. Tak to tady každodenně tapetuješ - nebo to tak nemyslíš? Nebo vůbec nemyslíš?
21.5.2015 12:47 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Psal jsem, ze jsem toho studoval dost, nic vice a nic mene. Rozhodne se nejednalo o zaplaceni titulu. Take jsem nikdy nerekl, ze cvut neni narocna skola. Jen ji povazuji za zbytecnou a reliktni instituci, ktera by mela byt zrusena. To se prece nevylucuje. Ke zbytku se nevyjadruji. Urazky pomateneho jedince, ktery spojuje nespojitelna temata, mne nezajimaji.
21.5.2015 13:04 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ale no tak, na to, že máš potřebu používat božský nick, a že razíš totální anarchii, jsi nějak háklivej. Nikdo tě přeci neuráží, jen komentuju tvoje informace.

To tak holt narcise bývá, že ti někdo přijde na to, že tvoje trollování neodpovídá tvé vlastní realitě, lžeš sám sobě do kapsy, a celkem logicky mají z tebe ostatní srandu, nebo s tebou nechtějí trvale žít. Včera měl Kraus na návštěvě ve studiu tobě dost podobného klauna, mohli byste to dát dohromady.
21.5.2015 14:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Bozsky nick pouzivam, jelikoz je mi severska mytologie velmi blizka. Anarchii samozrejme neprosazuji. Naopak prosazuji nazor, ze existence statu ma smysl. Tento vsak musi byt minimalizovany a musi resit jen veci, ktere resit statu prislusi.

To, kdo se mnou chce nebo nechce zit, je s dovolenim jen ma vec. Nemam potrebu, abys mi veril, a jestli ti dela dobre mne zesmesnovat, klidne v tom pokracuj. Tve pomatene urazky a vypady vsak patrne nikoho nezajimaji.
PepaSFI avatar 21.5.2015 15:20 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
severská mytologie je mi taky blízká a právě proto by mi připadalo poněkud neuctivé použít jméno Vysokého jako svůj nick.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
pavlix avatar 21.5.2015 15:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
+1
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
21.5.2015 17:40 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
21.5.2015 11:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Pointa je v tom, ze ekvivalentni situace je "jasne, my pockame, tady nam podepiste papir, ze cokoliv, co se stane v dobe cekani a bude zpusobeno stavem rozvrtane budovy jde za vami".
21.5.2015 11:23 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Toto, ak sa niekto chce zasmiať stojí za zhliadnutie. Nie je to síce o ornitológoch a podobných vtákoch :), ale sú tam zaujímavé postrehy o dokonale prepracovaných :) normách na ochranu všetkého možného ... ale ak by niekto chcel žiť v prírode a živiť sa svojpomocne úplne najprirodzenejším spôsobom v súlade s prírodou, pribehne byrokrat, aby mu to trochu zjednodušil:).
22.5.2015 13:19 x.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ja to tvrdim furt, stat je nepritel. A pokud neni nepritel, pak nechapu, proc se jako nepritel chova.
21.5.2015 11:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jeste poznamku... docela modni jsou taky koridory pro migraci brouku. Kamarad onehda postavil barak na kraji mesta. Po par letech pozadal mesto o odporodej sousedni meze. Nebylo mu vyhoveno prave kvuli onomu koridoru bez nehoz by celosvetove vyhynula populace nejakeho hmyza. Co cert nechtel, o dalsich par let pozdeji mesto prodavalo parcely sousedici z druhe strany jeho domu a prisli za nim, jestli by jim neodprodal kousek parcely kvuli vystavbe nove ulice. Odpoved byla jasna. Neprodam! Vymenim za onu mez...

No a najednou to slo a brouci meli po ptakach...
21.5.2015 13:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Spíš ptáci po broukách. :-)
21.5.2015 12:55 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro zajímavost - u vedlejší stavby ČVUT CIIRC městská čast Praha 6 nepovolila zhotoviteli stavby používat pro odvoz zeminy používat nákladní vozy s přívěsy. Prý by to dělalo moc hluk a zatěžovalo místní dopravu, ale že ty auta budou jezdit 2x, aby odvezla stejný objem je OK.
Petr Tomášek avatar 21.5.2015 15:52 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když se o kavce předem vědělo, tak se podle toho ČVUT a stavební firmy měly zařídit. Začít stavět v době hnízdění je totální prasárna a projektant o tom musel bezpochyby vědět. Takže se jedná buď o šlendriján nebo o záměr. Čili, prosím, nedávejte vinu „ekoteroristům“!
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
21.5.2015 16:15 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Kavek je jak když nasere a rozmaže. V poslední době je to po sojkách, holubech a strakách nejčastější druh s jakým se lze v Praze setkat. Ptákem, na kterého tu vůbec nenarazíš je "obyčejný" vrabec.

Tahle přehnaná útlocitnost s ptactvem není na místě. Jo kdyby to tak byla celá ptačí kolonie, jediná v široširém okolí, tak by to snad bylo na místě. Ale takhle jde o zástupný problém, který v konečném důsledku bude znamenat pouze to, že se přelejou prachy, které by se investovaly do stavby někomu do kapsičky.

Je opravdu zajímavé, že se pindalové vyrojili až v okamžiku, kdy je celá tahle akce rozjetá. Kde byli v době, kdy celá akce byla ještě na papíře?! Vždyť o stavbě toho křiváku se ví už nejmíň dva roky. Proč se ptakoznalci neozvali v době, kdy se hrálo o přiklepnutí financí?
Petr Tomášek avatar 21.5.2015 16:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Rozvorat jakékoliv hnízdiště jakémukoliv ptačímu druhu v době hnízdění je prasárna.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
21.5.2015 16:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Ano. Ale taková je doba.
1.6.2015 20:19 x.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
doba je presne takova, jakou jsme si ji udelali, takze na to se vymlouvat nemuzes
21.5.2015 21:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
Je opravdu zajímavé, že se pindalové vyrojili až v okamžiku, kdy je celá tahle akce rozjetá. Kde byli v době, kdy celá akce byla ještě na papíře?! Vždyť o stavbě toho křiváku se ví už nejmíň dva roky. Proč se ptakoznalci neozvali v době, kdy se hrálo o přiklepnutí financí?
“Nemá cenu tvářit se překvapeně. Všechny plány a příkazy k demolici jsou už padesát pozemských let vyvěšeny na vašem místním plánovacím odboru na Alfě Centauri, takže jste měli spoustu času vznášet formální protesty. Teď už je pozdě dělat kvůli tomu rozruch.”

Rozhlas opět zmlkl, jen ozvěna se nesla nad krajinou. Obrovité lodi se na nebi zvolna a bez námahy obrátily. Na spodku každé z nich se objevil otvor, čtverec černé prázdnoty.

Za tu chvíli se někomu někde zřejmě podařilo zmocnit se vysílačky, zaměřit vlnovou délku a odvysílat vogonským lodím zprávu, orodující za planetu. Nikdo neví, co se v ní říkalo, zato všichni slyšeli odpověď. Rozhlas znovu zlobně naskočil. Hlas zněl tentokrát hodně otráveně.

“Co tím chcete říct, že jste nikdy nebyli na Alfě Centauri? Proboha, lidstvo, vždyť je to přece jen čtyři světelné roky! Je mi líto, ale když se neobtěžujete zajímat ani o místní záležitosti, je to vaše chyba.

Energetizujte demoliční paprsky!”

Z černých otvorů vytrysklo světlo.

“Taková pitomá apatická planeta,” dodal hlas na stejné vlnové délce, “s tou se přece nebudu párat!”
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
⧠ A = 0 avatar 23.5.2015 15:52 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Za vším hledej kavku
To sedí. Bohužel až příliš často.
Nevolte zmrdy.
regine2 avatar 29.5.2015 22:22 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Pes a tabule na plotě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

V Praze na jednom plotě je asi toto (volně).

Prosím, nežalujte na mého majitele, že mě týrá. Jsem PES, a mráz -20 stupňů mi na mém suchém pelíšku v závětří nevadí. Děkuji. Haf.

Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.