Portál AbcLinuxu, 11. května 2025 07:28

Jste spokojeni s výsledky voleb?

ano, bezvýhradně
8% (74)
ano, ale mohlo to být lepší
56% (491)
ne, ale mohlo to být horší
22% (190)
ne, ani trochu
14% (119)

Celkem 874 hlasů
Vytvořeno: 30.5.2010 12:07

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

31.5.2010 12:40 Andy | skóre: 18 | NMnMet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co me osobne mrzi je to ze zrusi ministerstvo zivotniho prostredi a prolomi tezebni limity...treba se pletu, ale to ukaze cas.
Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
1.6.2010 12:32 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
V debatě v Ústeckém kraji chtěl prolomit limity jenom Paroubek, zástupce TOP09 byl zásadně proti a tomu z ODS se to myslím taky nelíbilo.
1.6.2010 12:44 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Samozřejmě, že v debatě před volbami byli proti.
3.6.2010 13:39 linear | skóre: 9 | blog: pozor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
http://denikreferendum.cz/clanek/4030-zacal-boj-o-holou-existenci-mzp-moldan-stoji-proti-vv-a-ods
31.5.2010 13:45 asdca
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja se obavam nepruhlednosti VV, cas ukaze, zda opravnene
originalmike avatar 31.5.2010 21:24 originalmike | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
+1
Follow me if I advance. Kill me if I retreat. Avenge me if I die. Warmaster Solon
6.6.2010 08:09 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
to bych se bal vic kalouska a nekterych clenu z ODS, kteri predvedli, ze jejich zpusob hospodareni se sverenym majetkem je suboptimalni.

specialne kalousek bych rekl, ze je tam omylem a je zklamanim pro vetsinu volicu topky. podle me si mysleli, ze se tam dostane tak knize nebo nekdo dalsi z jinyho regionu a proto kalouska neprekrouzkovali z kola ven, jenze nakonec mela topka vetsi podporu nez sami volici ocekavali
1.6.2010 12:29 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Nic moc
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nadšen nejsem, ale doufám, že v důsledku vznikne a prosadí se nějaká rozumná, odpovědná levicová strana, aby lidé konečně přestali volit populistickou ČSSD.
1.6.2010 15:13 TnT | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Obávám se, že slova odpovědná a levicová se navzájem vylučují. :-)
1.6.2010 16:32 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Proč? Levice != ČSSD + KSČM. Nebýt levice, tak tu máme stále císaře pána.
1.6.2010 18:57 TnT | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Protože levice má vždy tendenci utrácet až rozhazovat, a tudíž není odpovědná přinejmenším rozpočtově.
1.6.2010 19:11 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Sobotka v něděli říkal, že se bude snažit o schodek pod 4,8 %, podobně jako pravicová TOP09. Naprosto ujeté plány mají v tomhle akorát komunisti.
Stanislav Brabec avatar 4.6.2010 13:26 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Mne tedy připadne každoroční navýšení sekery v rozpočtu o 175 miliard Kč (4,8% HDP) také jako naprosto ujetý plán.

Přidávat ke stávajícím 1,35 bilionům další dluhy. V době, kdy rostou úrokové sazby nově emitovaných dluhopisů k 5%, a kdy splácíme nanejvýš úroky z předchozích dluhů…

Exponenciela je zákeřná křivka. Nejdřív roste pomalu, ale pak leckoho její strmost nemile překvapí.
6.6.2010 08:14 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
no ja bych jen dodal, ze az se bude hovorit o duchodove reforme, tak si uvedomte, ze duchodovy ucet byl 18 let v prebytku a naopak se vykradl skoro dvacet let a lepily se s nim ostatni diry.

takze pokud nekdo prave nastupujicim duchodcum orizne duchod na 1/2 tak se bych chtel videt jak vypadaji zivotni odvody ocistene o inflaci a jak bude vypadat vyplata na odhadem nasledujicich 20 let. mozna jeste uvidime duchodce jak francouzskymi holemi umlati vladu.
1.6.2010 20:08 Pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Ono te ta rozpoctova odpovednost brzo prejde az ti z vyplaty zbude h***o...
2.6.2010 08:20 TnT | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
To si nemyslím, ale zbyly by mi oči pro pláč až bych zjistil, kolik mi vláda ČSSD vzala ze mzdy aby to pak moudře přerozdělila mezi nemakačenky nebo až by po zvýšení daní pro firmy můj zaměstnavatel přesunul to co dělám do Indie.
2.6.2010 12:07 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Zase ztotožňujete levici a ČSSD.

Možná stojí za zmínku, že nejlevicovější oblast Evropy je podle různých mezinárodních srovnání zároveň nejkonkurenceschopnější a má velmi vysokou životní úroveň.

Prosperita neplyne z přesouvání peněz z jedné kapsy do druhé, ale z práce. Vzdělanost je podmínkou efektivní práce, stejně jako dobré pracovní podmínky. A především vzdělanost bude upadat, dokud bude u moci současná garnitura.
4.6.2010 13:26 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zadlužování státu - polemika

Doporučuji k zhlédnutí následující články. Sepsal je člověk, který podle ostatních svých článků opravdu nevypadá jako Paroubkův fanoušek. Přesto právě vláda premiéra Paroubka byla se zásadní převahou nejúspěšnější v pozastavení exponenciálního rozvoje státního dluhu.

http://kram.blog.idnes.cz/c/132948/Jak-je-to-doopravdy-s-tim-dluhem-verejne-dostupna-fakta.html

http://kram.blog.idnes.cz/c/133019/Jak-je-to-doopravdy-s-tim-dluhem-2-doplneni-a-ohlasy-k-clanku.html

Bohužel poslední dva roky v rozboru po premiérech nejsou, ale růst dluhu byl takový, že se celeková hodnota téměř zdvojnásobila. Co se týče roku 2006 a možná i 2007, tak ty lze při troše náklonnosti k modrému vedení přisuzovat špatným rozhodnutím předchozí vlády. Ovšem od začátku roku 2008 bylo daňové hospodářství plně reformované podle pravidel pravice a řízením důležitých úřadů pročištěné Topolánkovou "nocí dlouhých nožů".

V grafech ze zmiňovaného článku vysloveně chybí vývoj hodnoty "majetku" a dluhů České konsolidační agentury. Docela dobré vysvětlení, o co se jednalo, jsem našel v následujícím článku a doporučuji i komentáře pod ním.

http://www.cepin.cz/cze/clanek.php?ID=697

Obecně se v agentuře nastřádaly dluhy způsobené především špatným hospodařením s privatizovaným majetkem a nešťastnými smlouvami s Nomurou a jí podobnými v dobách vlády Václava Klause. Za Zemena se pak přes ČKA situace řešila tím, že se odsunula mimo účetnictví státu. Ministr financí Sobotka byl pak první, kdo poctivě dokumentoval stav státních financí a jejich pravděpodobný vývoj a agenturu zrušil s tím, že se dluh 300 miliard objevil přímo ve státním účetnictví.

Další položka, jejíž vznik a použití by stálo za to odtrasovat, je hospodaření s fondem státních rezerv. Jiří Paroubek v rozhovoru s Petrem Nečasem hovořil o jeho navýšení za jeho vlády o více jak 60 miliard. Zástupce ODS, která šíří hysterii z totální zkázy v případě vlády ČSSD, žádné z jeho čísly podložených tvrzení nepopřel a ani se nesnažil tvrdit, že fond nevyužívali.

Bohužel veškeré tyto moje úvahy a články jsou pouze amatérskou snahou, udělat si ve věcech trošku jasno. Zdá se, že ekonomicky zdatní občané a média snad ani nemají zájem o to, aby se vývoji financí státu dalo rozumět.

Dál záleží především na tom, jak se k situaci postaví nově vzniklá vláda. Budou v ní sice i nové tváře, ale například pan Kalousek je jedním z těch, co se ve značné míře podílel na předchozích rozhodnutích, která stát zadlužila. Mám strach, že se vláda projeví stejně levicově jako polistopadové vlády Václava Klause, které rozpouštěly privatizovaný majetek na to, aby si lidé o utahování opasků pouze povídali, a na vytvoření bohaté elity národa typu pana Koženého, o které věřili, že je to srdce rodícího se českého finančního tygra. Naopak bych přes všechno strašení možná i věřil "levicové" vládě, protože nakonec i velmi ortodoxní zastánci pravice, pro které byl pan Čunek ještě vloni nejčestnějším občanem, ve slabších chvilkách před lety přiznali vládě Miloše Zemana, že dělá mnohem pravicovější politiku než vlády předchozí.

4.6.2010 14:28 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zadlužování státu - polemika

Tak se mi podařilo najít zprávu s výsledky hospodaření v ČKA. Na zpracování a analýzu dohromady se státním dluhem by to ale chtělo někoho opravdu v oboru ekonomie vzdělaného. Určitě však stojí za to se podívat, kdo které funkce zastával.

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/vyrz2006.pdf

Dále jsou zajímavé čtení kontrolní zprávy NKÚ o hospodaření v ČKA (ceny právních konzultací, kontrakty vlastním zaměstnancům, platy a benefity vlastním zaměstnancům).

5.6.2010 18:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zadlužování státu - polemika
Doporučuji k zhlédnutí následující články. Sepsal je člověk, který podle ostatních svých článků opravdu nevypadá jako Paroubkův fanoušek. Přesto právě vláda premiéra Paroubka byla se zásadní převahou nejúspěšnější v pozastavení exponenciálního rozvoje státního dluhu.
Doporučuji zhlédnout graf číslo 3 a 4 v PDF dokumentu. Všechny vlády po ČSSD měly při nižším růstu HDP nižší deficity než během vlád ČSSD. To je neoddiskutovatelný fakt.
1.6.2010 20:17 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
... levice má vždy tendenci utrácet až rozhazovat ...
Můžete to nějak rozvinout či podložit? (A opět připomínám, že levice není KSČM a ČSSD.)

Za čtyři roky si povíme, jak to s tou rozpočtovou odpovědností vlastně Kalousek a spol. mysleli.
2.6.2010 08:24 TnT | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
To mě učili v občanské nauce a odpovídá to mým dosavadním zkušenostem, ale uznávám, že to neplatí vždy a všude, například v USA ne, takže to pravidlo není univerzální.
Drom avatar 5.6.2010 11:08 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Ve skole se uci spousta veci, bohuzel ne casto mi prisly objektivni.
belisarivs avatar 4.6.2010 23:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
A opět připomínám, že levice není KSČM a ČSSD.
To je tvrzeni jak noha. To je jako bych pripominal, ze 2. svetovou vyhrali nemci nebo ze japonci shodili atomovku na americany.

Taky pekny blabol.

Paklize ma politicka strana levicovou politiku (ruzne socialni reformy apod.) tak proste levicova je. Levicovost ci pravicovost neni urazka.

Je to jenom konstatovani, zda strana ma snahu zasahovat (at v dobrem ci spatnem) do zivota obcana nebo ne ci v jake mire.

Pro toto kriterium je uz nepodstatne, zda strana stavela koncentraky, zacala valku nebo delala cistky.
IRC is just multiplayer notepad.
5.6.2010 14:15 Marek Nečada
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
To byla reakce na TnT. Já jsem mluvil o levici obecně a on mi pořád cpal ČSSD jako jediné možné ztělesnění levice.
6.6.2010 08:14 TnT | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
O ČSSD jsem se zmínil jednou a to ještě ne v reakci na Váš příspěvek, takže těžko můžete říct, že jsem Vám ji "pořád cpal".
5.6.2010 14:33 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
To je tvrzeni jak noha. To je jako bych pripominal, ze 2. svetovou vyhrali nemci nebo ze japonci shodili atomovku na americany.
Omlouvám se, předchozí příspěvek byl unáhlený, nepřečetl jsem si to pořádně. Mé tvrzení "levice není KSČM a ČSSD", tedy {KSČM, ČSSD} ≠ levicové strany, není totéž co tvrzení ČSSD a KSČM se neřadí k levici, tj. {ČSSD, KSČM} ⊄ levicové strany.
Paklize ma politicka strana levicovou politiku (ruzne socialni reformy apod.) tak proste levicova je. Levicovost ci pravicovost neni urazka.

Je to jenom konstatovani, zda strana ma snahu zasahovat (at v dobrem ci spatnem) do zivota obcana nebo ne ci v jake mire.
Levicovost a pravicovost z mého pohledu (a těch pohledů je, pravda, mnoho, žádná obecně uznávaná definice neexistuje) rozlišuje, jak moc je daný směr "společensky pokrokový". Tzn. nakolik je schopen provádět reformy vedoucí k rozvinutější společnosti na úkor "tradic".
8.6.2010 10:52 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
To je blbost, co se v Česku (a nejen tady) neustále snaží někdo lidem nabulíkovat.

Kupování si voličů neodpovědnými rozpočty je společné všem gaunerům napříč politickým spektrem. Jedni to dělají zbytečnými příspěvky, druzí třeba příliš nízkými daněmi. Ve výsledku to ale dopadá úplně stejně. Někde se objeví sekera (což nemusí být nutně jen v rozpočtu, ale třeba i v neudržovaném majetku).
2.6.2010 02:54 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Za cisare pana by asi docela cumeli, jake tady mame socialni vydobytky a jak si "chudina" zije dobre. Z jejich pohledu dnes volime mezi levici a ultralevici.
Matelko avatar 8.6.2010 10:10 Matelko | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Taky se přikláním k názoru, že je úplně jedno jestli se k výsledku dostanu levou cestou nebo pravou cestou, pokud to vede do zadku. Každého kdo zažil socialismus a těchto 20 let (při zachování zdravého rozumu) by to už mohl vědět. Připadá mi, že lidé jsou dnes mnohem více ovlivněni těmi kdo rozhodují, než kdykoli za socialismu, nebo už prostě rezignovali. Je těžké si přiznat, že si námi dělají co chtějí, ale bohužel je to pravda, a média jim to velmi usnaďnují. Rozumní lidé se v politice dlouho neohřejí, populisti je vyštípou. Před několika měsíci jsem poslouchal v rádiu rozhovor s někým se Svazu průmyslníků. Jméno už nevím, ale už dlouho jsem neslyšel takhle rozumné názory. Zmiňoval se i o tom jak neustále předkládali návrhy všem politickým stranám na řešení ekonomických problémů, ale bez úspěchu. Padla tam i zmínka o tom, že i kdyby stát vybral mnohem víc peněz, tak je stejně dokáže rozházet.

Dnes většinou vítězí lobby a populismus. A mezi populismus patří i sliby pravice, na to je třeba pamatovat, nakonec přeci jde o to získat voliče, nebo ne.
Drom avatar 8.6.2010 20:01 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Myslim si neco podobnyho. Lidi nepremysli a veri tomu, co jim kdo nakuka. A kukaji nejvic ti, kteri ve skutecnosti nechteji prestat chrochtat (u korytka). :(
Vykook avatar 2.6.2010 13:11 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
A to je prave ta skoda... ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
10.6.2010 02:12 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nic moc
Ano ? Ja chci cisrae pana, rozhodne takoveho jako byl cisar Karel !

TGM zradil tenhle narod, ty jeho separasticke choutky samozrejme podporovalo Nemecko, Francie, Anglie ... proc ? ... oslabeni velkeho imperia Rakousko Uherska, ktere nam zajistovalo prosperitu a vybudovalo zde prumysl, na uroven Rakouska Uherska jsme se jiz nedostali jako Cechy Morava a Slezsko nikdy ! Kdyby se nekdo obcanu zeptal, tak je dnes male cesko a slezsko a morava jde s Rakousko Uherskem .... nebot za 1 republiky se tuhle dva regiony uvrhly do bidy, byl hlad a nouze. Rozbyla se infrastruktura a rekneme umela zamestatnost na statnim, ale byla potrebna, jen hold bylo vice lesniku a jinych profesi, co zajistovaly raz krajiny, seceni luk, tvorby melioraci etc.

Dluhy chudi zemedelci zaplatili az diky 2 svetove valce a Hitlera, ktery zde mimochodem polozil znova zaklady socialniho a solidarniho statu, jenz zde mame dodnes a ted je doba je znova zmenit, nebot jsou jiz nedostacujici, zvlaste nova duchodova reforma.

CR zazila jediny slusny kapitalizmus a to za Rakouska Uherska, kdy stat podporoval podnikani, pracovitym lidem daval misto davek praci a tim i penize a umoznil tak jak podnikat, tak prezit socialne slabym, ale ti co nepracovali, nedostali nic. Dnes stat podporuje prevazne nemakacenky a rasisticky vyplaci davky, na ktere pracujici ani nedosahne.

Muzu byt rad, ze nemam prumerny plat a muzu si dovolit v tomhle bordelu co zde ted je bezproblemu prezit a nespolehat se na nikoho, ted jen doufat, ze mi stat uspory neznarodni a neda mi dan na prijem 80% aby mel nato, podporovat lidi, co ma nechat na pospas, nebot neplodi potomky, kteri by se podileli na budovani spolecnosti, ale naopak na ni parazituji.
1.6.2010 17:10 lesov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo teď, po 20 letech od plyšáku, vhodil lístek do volební urny, prokázal jasně neznalost situace v Česku. (Nepočítám lidi naivní a ty, co si myslí, že něco ovládají a mají přerostlé EGO) Kdyby volby mohly cokoliv změnit, dávno by je zakázaly. Das ist alles :o)
2.6.2010 14:50 maraou_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Nevolit je nejhorsi volba, to uz pak clovek nezbyva nic jineho, nez se odstehovat, nebo psat nesmysly nekam do fora. Tezko si nekdo muze myslet, ze po volbach se bude mit lip, ale alespon si muze vybrat toho, kdo mu z TV bude vykladat proc se ma blbe ;)
2.6.2010 15:41 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
... alespon si muze vybrat toho, kdo mu z TV bude vykladat proc se ma blbe ;)
Blbě se má přece vždycky kvůli těch druhých.
3.6.2010 12:02 Michal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
To už je hodně ohrané.
Drom avatar 5.6.2010 11:11 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
No vidite a ja sel vhodit litek uplne poprve za tech 10 let, co mam volebni pravo.
Fluttershy, yay! avatar 6.6.2010 11:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Kdo by je zakázal?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
10.6.2010 02:37 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Pravda, hlavne je treba si uvedomit, za tahle republika nekomu patri a nikdo nerekne komu, tomu kdo nam pujcil penize !

Dale jsou zde lidi, o kterych neni slyset, nebot media delaji na zakazku a je to vrteni psem. No a tihle lide maji kapital vetsi nez cely nas rocni rozpocet a to o rady ... tady pak neni problem uplacet. Nekomu staci luxusni pobyt, jachticka, kurvicky ... jiny chce miliony ... kazdy dostane co chce ... a pak uz je manupulovatelny, neb kazdy na nekoho neco vi a je to patova situace. tahle situace vedla k tomu, ze bylo treba zkorumpovat i soudnictvi a policiiCR ... tahle mafie ted umoznuje delat lumparny a co je horsi. Kdyz prijde slusny politik, bud bude poslouchat, nebo se na nej usije kauzicka a na 15 let se odstavi od moci (soudni tahanice, odvolavani)

Taky je zajimava fraska kolega Mlinar, soudili jej za uplny nesmysl a musel to tahnout az k nejvyssimu soudu, proc 1. instance neuznala, ze je to hloupost? Je soudce nekompetetntni mamlas co nema ani na zaka 6tridy ZS ? Pritom ja bych mel kauzicky, ktere se ministerstva IT vedly, treba to prodavani sendmailu na windowsech za miliony a podobne zajimave zakazky ... jenze v tom jelo kupa lidi a do toho si nidko neodvazi stourat .... zajimave, takze vymyslet kauzu neni problem, ale zrejmou kazu odsoudit si nikdo netroufne. No a znam cloveka, co chtel udelat poradek v min. obrany ... do 1. roka sedel ve vezbe, pote co jej pustili, pochopil tu kafkarnu a odesel od valu, neco zde menit uz nemel naladu.

A proto plati: nebat se a nekrast ... ale chce to ostre lokty, vyvolat v lidech pocit, ze je bez slytovani zabiju, kdyz me napadnou a preventiven zabit jednoho multimiardare, co mi jen naznaci, ze bych mohl spatne dopadnout ... no ale pry to neni legalni, takze zmena bude pozvolna monza ... to by ale asi musely byt vsichni bohabojni krestane, skutecni krestane ... a to neni realne ani v katolicke cirkvi, natoz spolecnosti ;-))) tedy se zde bude krast porad, bude kvest korupce a jednou prijde majitel tehle zeme a nadiktuje si zde zakony, jake chce.

tedy opravdu volby nic nezmeni, ukazal to jiz Kennedy, ktery se rozhodl, ze USD ($) nebudou tisknout soukrome firmy, ale NarodniBanka, tedy stat ... no nelibilo se to, takze byl odstrelen, naivni hlupak, coz nevedel ze vstupuje do valky o bilionovy business ... a tam na idelaizmus neni misto.

Jinak v EU nam vladne odnoz Marxizmu ... a v EU uz se de fakto nevoli, tam dnes vice rozhoduji urednici, lokalni vlady pak dostanou za ukol to jen zapracovat do svych lokanich zakonu pod sankci tvrdych pokut. Podepsanim lisabonske smlouvy jsme uz i fikci volene vlady pohrbili.
3.6.2010 20:51 pista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Volby este len budu :-)
7.6.2010 17:13 Maverick
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemusíte panu Kalouskovi zrovna fandit, ale řítá snad tady něco špatně?

http://www.filipcihal.eu/2010/03/doporucuji-prednasku-miroslava-kalouska.html
9.6.2010 15:22 juvi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že tyto volby byly vrcholnou ukázkou manipulace voliči a že ti, kteří se dali strhnout protiparoubkovskou a protilevicovou kampaní brzy zapláčí (nakonec to stejně budeme všichni). Prvním důsledkem asi bude školné. Dalším důsledkem bude zrychlená likvidace průmyslu a přechod na "ekonomiku podržtašky" - tedy služeb. Ale průšvih je v tom, že ropa pomalu končí a potřebovali bychom restrukturalizovat hospodářství a především energetiku (za pár let na ty těžní limity nikdo nevzdechne). Pokud nebudou instituce podporující dělníky (mj. důchodový systém, školství ad.), nebudou dělníci, když nebudou dělníci nebude průmysl, když nebude průmysl nebude restrukturalizace, když nebude restrukturalizace bude ... buď revoluce, nebo občanská válka.
10.6.2010 03:01 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Naivni hlupaku, plynu je v Kazachstanu tolik, ze nikdo nevi co s nim, hlavne se snazi, aby se z tama ted nedostal do EU a tim Rusku kazil business, V cecne je tolik ropy, ze tam vykopu studnu a tezim ropu.

Levice dokaze akorat republiku rozkrast, ne ze by to nedokazala i pravice, idelani je pravicova vlada se solidarnim stredovym programem, ale racionalnim a ne podporou vecnych flakacu.

To co vymysli ta marxisticka levice v EU, to jest integraci muslimu do EU a tim jako ze doplnit zdejsi populaci je experiment, ktery skonci obcanskou valkou ... tedy v jednom mas pravdu, tezebni limity pak nikoho nebudou zajimat.

Dokud vladla na zapade pravice, bylo na duchody, lide si uzivali vysad, ted tam vladne levice a dobre casy skoncily, prichazi doba experimentu, likvidace starych hodnot a statniho spiclovani.
10.6.2010 14:20 jik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Toho hlupáka si nechte od cesty. Skoro by se mi chtělo říci, že poslední se směje nejlíp, ale ono je to spíš k pláči.

K tomu plynu: Plynu je víc, než ropy, ALE má několik drobných problémů. Například se čirou náhodou nepovažuje za strategickou surovinu, proč asi? Nebo zkuste zaparkovat s autem na plyn v podzemní garáži. A že by ho v Kazachstánu byl nějak velký nadbytek s kterým by si nevěděli rady?... Gazprom prakticky celou těžbu vykoupil a tak stále není co do Nabuka nacpat, prostě budeme muset vzít za vděk severním a jižním potokem. Chce to trochu studovat a číst o něco více, než jen bulvár.

Vaše ideologické vejšplechty nemá vůbec cenu komentovat. Mám dojem, že nevíte, která bije, odkud vlastně ty dluhy pocházejí (200mld. na sanaci bank na jejichž tunelech se podílela tehdejší vládní garnitura, tedy ODS, ODA, KDU-ČSL). Že "dokud vládla pravice, bylo na ..." - trochu soudnosti by člověče neuškodilo, ale hlavu máte opravdu protaženou dokonale. Pokud byste chtěl něco takového komentovat, chtělo by se to seznámit se souvislostmi, nikoliv politickými žvásty jakékoliv strany před jakýmikoliv volbami.
Fluttershy, yay! avatar 10.6.2010 14:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Pročpak na Sibiři hoří tolik plynu? Protože ho nechcou využívat, snížilo by to poptávku po ropě.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
10.6.2010 20:36 juvi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Mám rád konspirační teorie, jako že prý dodavatelé sabotují dodávky, technologie a tak dále. Pokud by nějaká rozumná varianta existovala, nebyla by síla, která by její expanzi zastavila. Zatím "expandují" pouze průšvihové záležitosti a pouze se subvencemi.
10.6.2010 03:05 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste spokojeni s výsledky voleb?
Jo a Paroubek je novodoby diktator, jeste s polu s Rathem, ktery terorizuje kazdeho, kdo se mu znelibi a zneuziva svoji moc ... co tihle panove ukazali, to nema obdoby a jsem rad, ze uz to pochopili i v CSSD. Je to podobne jako Fico ... taky se na vse osobne podiva, vse osobne vyresi .... populizmus, fikce nepostradatelnosti.

Nastesti volici to pochopli, k tomu mi udelali radost, ze vykrouzkovali treba Langera ;-)) ... jen se obavam, ze pristi volby se uz krozuzkovat nebude :-(((

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.