Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 16:48

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 10.11.2007 19:12 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano stava sa to. ALE! 1. Bud dotycni co to citali boli rovnako novacikovia a nevedeli odpoved na problem alebo sa im odpovedat nechcelo (co je skoda a hanba)2. je X dalsich otazok na ktore sa najde odpoved 3. Beryl a spol je iba v distrach on the edge a je nestabilny do velkej miery. Ak clovek pouziva stabilne distra (slackware, debian) tak ma aku taku zaruku stability, ale mnohoraz tieto distra vyzaduju vacsie usilie a viac skusenosti pri vyrieseni "trivialnych" problemov...
=^..^= AmigaPower® avatar 10.11.2007 19:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
ano, ale já jen nedokážu pochopit, proč když má někdo sebemenší nápad, nedokáže úplnému "uchu" napsat: možná je to blbost ale podívej se do xzy jestli tam máš 123, nebo: nevým přesně, ale zkus nastavit xy v blablabla

mám MDV a dobrým směrem mně dokázali nasměrovat třeba lidi s Debianem, který je řekl bych "trošku odlišný", nehledě na to, že se hrabu v Ubuntu a Suse forech a pokud nejsem úplnej antitalent, na něco vždyscy přijdu. Je to jeden system lidi!!! Název je jen název! Má černoch jinej slepák než já? Má jen jinou kůži...
=^..^= AmigaPower® avatar 10.11.2007 19:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
abych předešel poznámkám rejpalů: to "nevým" mi nějak uniklo... ;-)
10.11.2007 20:10 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Nejde o to, vědět v čem konkrétně je problém a odpovědět! Jde o to, napsat co si o tom myslím a čím by to mohlo být. Pak se možná chytne někdo jiný, začne mi vyvracet mojí teorii a možná se dopátráme řešení.
Che, jednou jsem takhle napsal jednu reakci na nejakej problem. Ano, vubec jsem tu vec nezkousel a neznal, ale proste jsem si rekl, zkusim ho aspon nasmerovat. A nejakej manas mi na to napsal neco ve smyslu "Sam napises, ze o tom nic nevis. Tak to jsi mu fakt poradil." Takze pak mi to docela vzalo chut, ale stejne i tak, kdyz me neco napadne, tak poradim. Takze jsem hlasoval "kdyz mam jakykoliv napad", ale poradnu ctu jenom obcas. Ale nechtel jsem zaskrtavat, ze poradnu nectu vubec.

Jinak pokud jsem ten jeho problem dobre pochopil, tak stejne problem jsme mel taky a hodne dlouho jsem s nim valcil a myslim, ze obcas se mi ten problem taky objevuje, proste se mi firefox zobrazi na pozici +0+0 a prekryje mi vlevo ikony (windowmaker). ted zrovna mi to nedela, pouzil jsem prepinac -geometry +32+0 a nebo pouziju klavesovou zkratku na maximalizaci, coz ve windowmakerovi zpusobi i posun mimo tu levou cast s ikonama.

Duvod, proc GNU/Linux komunita nereaguje, je mozna take ten, ze zkuseni profici spis makaji v praci, pripadne mimo praci jsou spis s rodinou a mladi hackeri uz tak dobri hackeri nejsou, mozna prave proto, ze to jsou vetsinou zmigrovany trochu-vic-nez-BFU z Windows na Ubuntu. Pak se clovek nemuze divit, ze nikdo nereaguje. A tesi me, ze te nasmerovali lidi z Debianu-to je videt, kdo ten system upravdu zna. Jinak tady mozna taky lezi ten problem s Ubuntu. Misto aby lidi z Ubuntu pomahali spis Debianu (a osobne myslim, ze Debian stable je hodne vyladenej), tak nahodili novy Ubuntu, ktery ovsem neni tak stabilni jako Debian stable a zacali masaz pro BFU. Jo, je to dobre, ze hodne lidi zkousi Ubuntu-ale pak prave nastavaji ty pripady, ze neco nefunguje, protoze to Ubuntaci proste nezvladli vsechno odladit (a ja to chapu, ze to nejde v mensim poctu lidi nez ma Debian) a tihle BFU pak rikaji "Zkusil jsem Linux a nefungoval mi dobre", pripadne prijdou na diskuze a napisou "Zkusil jsem distribuci ABC a nefunguje mi tamto" a jiy Ubuntu trosku-vic-nez-BFU mu napisu "Nainstaluj radsi Ubuntu, tam mi to funguje".

Ale kdyz uz jsi to hodil do blogu, tak moje napady, muzes je trebas kopnout do ty diskuze:

(0-mimo soutez) to asi ten clovek nebude zkouset, ale prece: nastavit u zastupce programu parametr -geometry [SIRKAxVYSKA]+POZICE_X+POZICE_Y

(1) dale nastavit si klavesovou zkratku na maximalizaci okna a pak spatne umistene okno po spusteni maximalizovat (to asi neni super reseni)

(2) asi blbost, ale pro jistotu: zkontrolovat nastaveni window managera (tady asi gnome), jestli je aktivni volba neco ve smyslu "nezakryvat panel" (ja mam ve window makerovi volby "do not cover icons" a "do not cover dock")

(3) dalsi moznost by mohla pomoct, pokud to gnome podporuje: ve windowmakerovi si muzu vybrat, jak se maji umistovat okna "Window Placement" a mam na vyber: Cascade (proste kaskada-osobne nic moc:)), Smart (automaticky, aby se okna neprekryvala nebo co nejmene prekryvala), Automatic (neco jako smart, ale pokud nema volne misto, dela cascade), Random (co asi:)), Manual (rucne umistovane). Mozna tam ma nastaveny neco, ze mu to hazi okna pres panel.

(4) taky jsem mel nedavno problem s xtermem. Kdyz jsem ho nahodil, tak spatne prekresloval obsah. dlouho jsem netusil, cim to je. Pak jsem zjistil, ze kdyz otevru jeden xterm a pak hned druhej, tak ten prvni je spatnej, ale ten druhej je dobrej. Tak jsem asi dve az ctyri dni fungoval timhle systemem:) Pak jsem prisel na to, ze ty chyby delaji xbiff okna, protoze vycuhovaly vic do plochy. Tak jsem je posunul trochu vic ke strane a xterm je v pohode. A pisu to proto, ze ten problem spatnyho umisteni by mohla zpusobovat trebas velka velikost toho okna-WM zjisti, ze okno je moc velky, aby se veslo cele do volne plochy, tak ho flakne blbe.
msk avatar 12.11.2007 09:45 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Ja linux pouzivam uz asi 10 rokov, ale na tu otazku by som nedokazal odpovedat. Takze patrim do skupiny "precita a neodpovie".
kozzi avatar 10.11.2007 19:41 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, já mám pocit že komunita na tom není zas tak špatně, a zde na abclinuxu se člověk většinou odpovědi dočká, ale jsou i vyjímky. Já osobně si myslím, že sem za dobu co používám linux pomohl a poradil spoustě lidí a spoustě lidí jsem se snažil pomoct. Ale je pravda že dřív jsem denně opověděl asi tak na 13 - 20 dotazů. Poslední půl rok jsem neodpověděl ani na 10. Je to možná tím že člověk je už časem unavený stále týžmi dotazy.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
ano, i mně jste několikrát pomohl s (dnešní pohled) úplnou blbostí, děkuji ;-)

Snažím se těď, jak už také trošku něco umím, dělat to samé...
10.11.2007 19:55 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je mně úplně jedno, jestli Karel bude, anebo nebude používat Linux. Rozhodně necítím žádnou újmu, když Linux používat nebude.
Nejde o to, vědět v čem konkrétně je problém a odpovědět! Jde o to, napsat co si o tom myslím a čím by to mohlo být. Pak se možná chytne někdo jiný, začne mi vyvracet mojí teorii a možná se dopátráme řešení.
Takhle tedy rozhodně ne! Jestliže někdo „radí“ takovým způsobem, že druzí musejí jeho „rady“ vyvracet, tak ať raději nepíše nic.
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
No pardon, podle mně je každá diskuse k danému problému přínos. Nemusí to být jen Linux, když se třeba rozhodnete doma udělat něco ze sádrokartonu a nikdy jste to nedělal, diskuze s chlapama v hospodě vás nasměruje líp než instruktážní video od Knaufa a ta diskuze je přesně o tom: to je blbost cos řek Pepo, nejdřív si to musíš přišroubovat nahoře...
11.11.2007 14:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Problém je, že Lojza neví, jestli mu správně radí Pepa nebo Franta, takže udělá to, co mu připadá jednodušší. V našem případě jsou to rady typu 'xhost localhost' a podobné skvosty.
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Pepa s Frantou jsou "profíci" a budou se tak dlouho hádat až se schodnou na tom "jediném, nejlepším řešení". ;-) ...ten příklad se sádrošem jsem použil z vlastní zkušenosti...
11.11.2007 17:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Promiňte, ale teď mluvíte, jako byste nikdy žádnou diskusi na ABCLinuxu neviděl. Naprosto běžně se stává, že tazateli pan X poradí něco, co je z technického hlediska špatně, sice to na první pohled jakž takž funguje, ale řešení nadělá víc škody než užitku. Uživatel Y na to reaguje, vysvětlí, proč je to řešení špatné a jak by se to mělo řešit správně. Tazatel pak panu X odpoví "Díky moc, udělal jsem to podle tvé rady." a příspěvek uživatele Y zcela ignoruje.
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 17:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Jasně, to je ale pak o tom, jak se k tomu "tazatel" postaví. Já třeba vyskouším všechny možnosti, které mi kdo poradí + samozřejmě nejdřív to co si kde najdu a pak se vrhnu na pokus/omyl. Každému, kdo mi odpoví jsem vděčný, protože každá rada vás nějakým směrem nasměruje a někdy je to opravdu jen banalita, kterou prostě přehlédnete. Na ABCLinuxu je spousta lidí kteří mně párkrát pomalu poslali do p*dele, protože jsem d*bil a neumím si to najít sám, ale poradili mi. Právě proto si jich velmi vážím, naučili mně ptát se až když už si opravdu nevím rady a formulovat dotazy tak aby se z nich dalo něco vyčíst.

Jenže "Karel" který má Linux na disku druhý den, prostě ze začátku potřebuje vést za ručičku. ;-) ...on se s postupem času sám naučí, nebo holt odpadne...
Shadow avatar 10.11.2007 21:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ono se sice hovoří o linuxové "komunitě", ale nějak se zapomíná, že to není označení organizace, něčeho centrálně řízeného či skupiny lidí se společným cílem. Je to jen jiné označení pro "uživatele GNU/Linuxu". A uživatelé GNU/Linuxu jsou různí lidé s různým pohledem na věc.

Ne každý linuxák má eminentní zájem o rozšíření GNU/Linuxu. A ne každý linuxák má čas a chuť, aby neustále prolézal diskuse a odpovídal na opakující se dotazy. Konec konců, dělá to zadarmo a ve svém volném čase, který určitě umí trávit lépe. O to více si samozřejmě vážím těch, co svůj čas zodpovídání dotazů věnují.

--

Váš hypotetický Karel, o kterém v blogpostu hovoříte, nechce GNU/Linux. On chce Windows zadarmo. GNU/Linux není Windows zadarmo. A pokud bude Karel na GNU/Linux takto nahlížet, dříve či později tak či tak odejde.

Já osobně bych byl rád, kdyby lidé _chtěli GNU/Linux. Většina z nich spíše ale jen "nechce Windows" nebo chce Windows (zadarmo && bez chyb).

--

Jinak, Gnome jsem zkusmo spustil a hledal nějakou vhodnou volbu k vyřešení kolegova dotazu, dlouho a marně. Je to ostatně jeden z důvodů, proč jsem si Gnome nikdy neoblíbil, i když jsem ho svého času používal. Dnes používám Fluxbox a Pekwm.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
S tím Karlem máte pravdu, on chce widle zadarmo. Já bych je nechtěl ani zadarmo, nemusím snad vysvětlovat proč, jde mi hlavně o to jakým způsobem OS funguje. Jinak samozřejmě chápu, že je to jen o čase, dobré vůli, ochotě atd. Rychle jsem se naučil poradit si (najít si) většinu věcí sám, protože mi "komunita" dala najevo, že se jaksi ptám na věc která je v poradně 100x. Já jsem optimista, myslím že většina lidí postupuje jako já, začátek-nevím co se děje, ale pak se postaví na vlastní nohy...

Já když čtu nějaký dotaz a mám nápad, napíšu to, protože mně samotného zajímá jak se problém vyřeší a odepsání mi zabere dvě minuty času...
10.11.2007 22:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zkuste se na ty dotaz, které zdejší komunita "ignoruje", podívat z druhé strany. Zkuste si aspoň představit, že byste na ně chtěl odpovědět - a předpokládejme, že byste měl dostatečné znalosti. IMHO velmi rychle zjistíte, že se jedná většinou o případy, kdy sebevětší snaha a sebelepší znalosti nepomohou, abyste odpovědět mohl, protože dotaz neobsahuje ani zdaleka dostatečné množství informací. Zdaleka ne vždy mám náladu provádět únavný výslech, abych z tazatele vypáčil, jaký má vlastně problém.

Třeba ten váš příklad: musel jsem si ho přečíst asi čtyřikrát a pozorně, odfiltrovat naprosto příšerně zprzněný jazyk, a pak jsem teprve pochopil, co měl tazatel vlastně na srdci. Promiňte, ale pokud tazateli jeho problém nestojí za to, aby dotaz napsal pořádně a srozumitelně, proč očekává, že se ostatní přetrhou?

juraj-bit avatar 11.11.2007 00:53 juraj-bit | skóre: 14 | blog: X BLOG X | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Nebolo by vhodné v poradni vyrobiť nejaký formulár s políčkami pri zadávaní, ktoré by obsahovali polia pre špecifikáciu problému a ktoré by musel tázateľ vyplniť? Niektorí totiž nevedia správne položiť dotaz.
11.11.2007 13:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Takhle jednoduché to bohužel není. Trochu jiné informace jsou potřeba u hardwarových problémů, jiné u síťových atd. Spíš by možná pomohlo udělat FAQ, jak pokládat dotazy např. o síťových problémech (a jak diagnostikovat), ale zkušenost mi napovídá, že ti, komu by taková FAQ byla určena, by je stejně nečetli - nečtou totiž ani ta, ve kterých je přímo odpověď na jejich otázku.
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
máte samozřejmě pravdu, ale když člověk ani neví že existuje něco třeba jako xorg.conf atd. ani ten dotaz nemůže položit konkrétně ;-) Já když se podívám na svoje staré dotazy v poradně, musím se smát...
...a jak se dostanu do toho logu těch Xek?
Jan Drábek avatar 11.11.2007 09:56 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opravdu píšu jen když mě něco napadá, u tohodle příspěvku mě napadlo jen rejp proč používáte "zastaralý" beryl místo compizu... takže jsem si to nechal pro sebe...
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Nemám v současné verzi CF rád, pár věcí mi nevyhovuje, Beryl mi sedí, taky je u mně podstatně stabilnější (i kyž většina tvrdí opak). Jen škoda že nemá Expo. Nainstaloval jsem ho podle návodu a nechodil jak měl, sem tam někdo poradil, ale s většinou jsem se porval sám, nakonec jsem rád, protože se při takové situaci učím...

Ve skratce: Beryl mi z čistě "omalovánkových" důvodů vyhovuje lépe. ;-)
stativ avatar 11.11.2007 10:09 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Třeba moje odpověď závisí na několika faktorech, a myslím si, že je to tak u více zdejších uživatelů.

Nejprve mně musí zaujmout nadpis. Nadpisy typu „pomoc, začátečník“ rovnou filtruji. Pak vybírám ty, kde vím, že bych to mohl vědět. Když už konečně vidím dotaz, záleží na stylu jakým je napsaný.

Pokud je text jeden velký blok s chybami nebo je bez informací, na dotaz zvysoka kašlu. Dřív jsem ještě občas byl ochoten přistoupit ke křížovému výslechu, ale teď už tohle prostě nemusím…

Dost mi záleží na tom, jestli si tazatel dal tu práci položit dotaz srozumitelně. Proč bych já měl vynakládat práci abych odpověděl na nějakou slátaninu?

Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Jan Drábek avatar 11.11.2007 10:17 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Proč většina lidí mluví, píše a vyjadřuje se tak nerognizovaně, chaoticky....

btw. krásně vyjádřeno.
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
11.11.2007 11:12 Pavel Pinkava | skóre: 12 | blog: pin2k | Bystřice nad Pernštejnem
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na druhou stranu je to ale škoda a linux tak zbytečně ztrácí další potencionální uživatele. Co se týče těch oken, sestra používá Ubuntu a v případě zaplých 3d efektů má tento problém taky. Nelze použít tlačítka na mini/maximalizaci nebo zavřít okno případně ho shodit na lištu. Problém vyřeší vypnutí oněch 3d efektů, alespoň v Ubuntu to pomůže. Možná bude stejný problém i u MDV. Zajímavé je, že v KDE jsem na tento problém ještě nenarazil, ale v kombinaci Gnome - Beryl je to už poměrně známá chyba.
11.11.2007 11:45 Red Dog | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tady se radí jenom když jde o prkotinu. Jakmile se sem dostane dotaz který je skutečně složitý, neodpoví na něj nikdo. Lepší je hledat pomoc na forech té které distribuce. Tady se tázající nedočká pomoci, nanejvýš ho někdo sjede že má používat mozek a GOOGLE.
11.11.2007 13:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Tady se radí jenom když jde o prkotinu. Jakmile se sem dostane dotaz který je skutečně složitý, neodpoví na něj nikdo.

To samozřejmě není pravda. Připadá mi to jako uražená reakce někoho, kdo sem poslal přesně ten typ dotazu, na který se rozumně na dálku (a s nedostatečnými informacemi) odpovědět nedá.

nanejvýš ho někdo sjede že má používat mozek a GOOGLE

Tomu, kdo mozek a Google nepoužívá a používat nechce, není pomoci. Takže taková rada je na místě.

=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 14:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
To je samozřejmě pravda, vygooglit se dá drtivá většina informací, je jedno pro jaké distro, v podstatě je to všechno to samé a kdo neni úplně blbej, poradí si. Na druhou stranu "úplný nováček" většinou vůbec neví co má hledat a to jak v google tak v poradně. V tomhle případě je určitě lepší dát dotaz do poradny daného distra, protože tam je většinou: Pro úplné nováčky.
11.11.2007 14:24 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Pakliže jde daný problém vyřešit za použití vlastního mozku a Google v rozumném čase, proč zneužívat čas někoho jiného pro řešení svého problému?
„O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
11.11.2007 17:30 Pavel Pinkava | skóre: 12 | blog: pin2k | Bystřice nad Pernštejnem
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Tenhle problém je založený pouze na lidské lenosti. Člověk chce dostat informace tou nejrychlejší a nejkratší cestou.
11.11.2007 21:42 milan
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsou podle mne dva pripady lidi co se ptaji jedni co maji aspon zakladni znalosti o pc tak pak to ma cenu poradit. Dalsi jsou ti co nemaji znalosti zadne a to podle mne je zbytecne radit.takovi clovek by si sam nemel isntalovat ani win natoz linux.To pak jsou vsechny rady zbytecne.Jinak ja osobne uz tady neradim.Uz jen na komunitnim foru distribuce.
11.11.2007 22:30 m1000
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ahoj, No tak teda děkuju,že mě někteří jedinci odsoudili za jazyk. a třeba kvůli tomu neodpověděli.Tak mám pro Vás dotaz??Když se prodavačce nelíbí zakázník tak mu taky neprodá rohlík?? Ono to,že neumí někdo jazyk,neznáma,že je DEBIL??Promintě,ale ty lidi co si to myslí,jsou u mě .....

Pak další věc.Byly tady narážky na popis problému.No já nevim,ale jak jsem to měl jinak napsat??když o tom vím o tom kuloví,tak vám,žádný podrobný věci nemůžu napsat.Popsal jsem to jak to vidím!!

No jinak docela jsem ....Pak se divíte,že Linux se nešíří mezi obyč lidi??Jádro může sice 100 krát dokonalejší,ale když grafický rozhraní nemá na XP, na OS X už vůbec.A pak ti lidi,co neodpovědí a ještě uráží??Fakt díky.Udělali jste mě hezkej obrázek o světu Linuxu....
11.11.2007 22:49 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Jenže prodavačka dostane zaplaceno za to, že Vám ten rohlík prodala. Tady to se dá spíše přirovnat k tomu, zda se s někým budete bavit v hospodě. Pokud vám ten člověk není sympatický, prostě si sednete k jinému stolu.

Pakliže by se to stalo na podpoře placeného produktu, je to neomluvitelné, nicméně tady za odpovídání v poradně nikdo nedostává ani korunu. Jinak pro srovnání -- existuje nějaká podobná poradna pro windows? Potřeboval bych rozchodit jednu tv kartu, která mi pod linuxem funguje a pod windows mi nikdo nebyl schopen/ochoten poradit.
„O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
11.11.2007 22:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Udělali jste mě hezkej obrázek o světu Linuxu....

No, vy jste nám zase udělal moc pěkný obrázek o… už vím: o sobě.

11.11.2007 23:21 m1000
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Hm....tak se budem hádat?? No tak tu Mandrivu teda asi zas smažu(nebudu pořád posouvat okna,kvůli minimalizaci) Když mě nikdo neporadí.Stačila by jednoduchá odpověd.Je to chyba někde v nastavení nebo se stala chyba někde v Mandrivě?To snad není tak těžký Jenže,místo toho mě tady bude pořád někdo urážet.To,že neumím pořádně česky,třeba taky může znamenat,že jsem třeba cizinec ne??
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 23:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Tak se nebudem hádat a navzájem napadat, né?! ;-) Zkuste něco podle té čtvrté reakce nahoře a pak se uvidí. ...no a když se neuvidí, je tu ještě KDE, nebo úpně jiná distra.

poznámka ke grafickému rozhraní: to s tím XP snad nemyslíte vážně :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 11.11.2007 23:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
...a nebo si ten taskbar dejte dólu ;-) ...nebo vám to dole taky tak blbne?
12.11.2007 03:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Jestli jste cizinec, to nehraje žádnou roli. I cizinec by měl chápat rozdíl mezi dobrovolníky na fóru a prodavačkou v obchodě. Co se urážení týká, to zatím ve větší míře předvádíte jen vy, ať už se jedná o Linux samotný nebo komunitu kolem něj. Jestli tu Mandrivu smažete, to je vaše věc, ale na rovinu: pokud nejste jen provokatér a stejně, jako jste to předvedl u Linuxu, budete přistupovat k Windows a komunitě kolem nich, je docela dobře možné, že pro Linuxu bude lepší, vrátíte-li se k Windows.
stativ avatar 12.11.2007 15:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: GNU/LINUX komunita...
Nezdá se mi, že by se tu do Vás někdo navážel, takže tenhle rádoby uražený post se mi zdá poněkud zbytečný.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.