Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 07:06

3. narozeniny České pirátské strany

19.4.2012 22:28

Kdysi jsem byl aktivním bloggerem na ábíčku, potom přišel tenhle zápisek vyzívající ke vzniku ČPS a od něj uplynuly 3 roky, během kterých jsem si odvykl sem chodit. Mělo to svůj smysl?        

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

19.4.2012 22:40 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ano, melo. Neztracel si cas ctenim arogantnich a utocnych blogu jednoho obvzlast asocialniho psychopata zde.

Pote co jsou podle pruzkumu ver. mineni v Nemecku tamni pirati treti nejsilnejsi strana doufam, ze se to prevali i do Ceska. Preji tobe a tvym spolustranikum, ze v pripade volebnich uspechu taky nezacnete rozkradat republiku.

Hodne zdaru.
19.4.2012 22:54 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Jo souhlas! :-) Holt někdo umí makat a dělat něco pro sebe a společnost místo bezobsažného žvástání a psaní dlouhých nesmyslu bez jakýhokoli přínosu pro komunitu, kromě popsání svých asociálních psychopatických příznaků. :-)
bambas avatar 19.4.2012 23:15 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Ja doufam, ze zadnou vetsinu mit nebudou. Nikde jsem nenasel zadny ekonomicky model, ktery preferuji, zda preferuji volny trh, nebo jestli budou podporovat socialni stat (proboha, jen to ne!), regulovat, atd...
19.4.2012 23:41 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
naposledy byly volby s ucasti piratu v Sarsku a tam kandidovala tato divka:

krásná pirátka

a dostala se do parlamentu. Kdyz jsou v ty partaji takovy kocky, tak pak je mi program ukradenej.
19.4.2012 23:42 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
schvalne kolik myslite ze ji je.
20.4.2012 00:55 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
30+
gtz avatar 20.4.2012 14:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
20+
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 20.4.2012 14:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Môj typ 23.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
20.4.2012 14:36 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
jo, je ji 22, ale ja sem myslel , ze je ji 17.
20.4.2012 14:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
23 let a skoro jeden měsíc
20.4.2012 09:39 sdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
+1 Takovou kandidátku bych chtěl do přímé volby prezidenta.
Bystroushaak avatar 20.4.2012 13:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Jen kvůli tomu, že ti přijde pěkná?
pavlix avatar 20.4.2012 15:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
A koho bys tedy navrhoval a podle jakého kritéria?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 17:13 Narcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Komunisty pro bohatou minulost
Bystroushaak avatar 20.4.2012 17:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Podle toho jestli někdo schopný a zastává cíle, které se co nejméně liší od těch mých.
pavlix avatar 20.4.2012 17:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Otázka měla dvě části.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 20.4.2012 22:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
A já jednu z nich záměrně neodpověděl, protože se mi nechtělo a nechce.
pavlix avatar 20.4.2012 22:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Pak je ale tvá odpověď jen snůška keců, protože jsi vynechal tu hlavní část. Tvoje věc.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bystroushaak avatar 20.4.2012 23:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Tohle tvrzení nemá imho žádné logické opodstatnění* a reflektuje pouze tvůj nelogický názor. Nikoho konkrétního jsem neuvedl, protože tu nechci zabředat do subjektivních sraček plných obhajování, ala můj kandidát je lepší, protože třeba vůbec není a konec konců, je mi to jedno, proto jsem nikoho neuvedl. Jen jsem se pozastavil nad podivností a krátkozrakostí výběru voleného zástupce na základě jeho vzhledu.

*Krátká rekapitulace;
On říká že jí bude volit, protože se mu líbí její vzhled.
Já se nad tím pozastavuji.
Ty chceš lepší kritéria volby a zároveň nějaký příklad.
Uvedu kritéria a odmítnu uvést příklad.
Ty řekneš že má kritéria jsou "snůška keců", protože nedodám příklad, nikoliv proto že by jsi nějak argumentoval proti kritériím.
gtz avatar 20.4.2012 20:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Normální běžný tuctový typ.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
23.4.2012 11:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
tak. :-) Já bych jí domu nebral. :-))
20.4.2012 13:01 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Kdyz jsou v ty partaji takovy kocky, tak pak je mi program ukradenej.
ja ziram, dad - skalni volic VV? :-)
20.4.2012 13:10 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
no, jestli si myslis, ze to co beha ve VV jsou kocky, tak bych rekl, ze mas nejakej problem.
20.4.2012 17:11 anon
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
tak ty ve VV jsou mnohem hezci nez ta "piratka" o tom zadna :-)
Petr Tomášek avatar 24.4.2012 17:01 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Máš divnej vkus...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
19.4.2012 23:46 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Opakovaně se vyjadřují, že jsou liberální.
20.4.2012 10:44 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
a to znamená ...?
20.4.2012 12:31 Ondřej Profant | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
svobodný, svobodomyslný ... pokud chceš více, tak jsou o tom celé knihovny literatury.
20.4.2012 13:48 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
no právě - celé knihovny ... a ten konkrétní výklad se mám dočíst kde?

"svobodomyslný" je líbivé slovo o ničom - "svobodomyslný" je například ten, kdo nemá předsudky vůči milování se zvířátky, tací jste?

"svobodný" v souvislosti s "volným trhem" ... takže podporujete možnost svobodně se nechat zotročit od toho, kdo má větší klacek, ehm, tedy silnější postavení na trhu, nechali byste Microsoft svobodně zneužívat monopolního postavení?
20.4.2012 14:46 Ondřej Profant | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
No to je asi jedno...

Ekonomický model pochopitelně svobodný - celý náš program je založený na odbourávání monopolů a regulací. Co víc bys z ekonomiky chtěl? Co je na tom nepochopitelného?
pavlix avatar 20.4.2012 15:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
ROFL, padají z vás (nejen z tebe) pěkné hovadiny. Ale zatím jste mě stejně neodradili od hlasu u voleb. Zkoušejte dál :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 16:38 Ondřej Profant | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Na to skutečně nejde odpovědět jinak než citation needed.
pavlix avatar 20.4.2012 16:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Další perla. Ale ani ta mě nepřesvědčila, abych vás nevolil. Zkus ještě něco :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 16:14 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
odbourávání monopolů a regulací
hm, krásný protimluv ... odbourají-li se regulace, co bude bránit ("odbourá") monopolům?
20.4.2012 16:45 Ondřej Profant | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
To je těžké, když se nechcete bavit, že? Samozřejmě, že ne všech. Např. vlastnictví je také regulace a dokonce i monopol.

Pochopitelně jde převážně o regulace nereflektující technologický vývoj - ty nás zajímají nejvíce.
pavlix avatar 20.4.2012 16:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
To je těžké, když se nechcete bavit, že?
To psal prosím kavol kde?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 17:05 Ondřej Profant | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Svým přístupem. Stejně jako Vy.

Kdo se chce bavit, tak spolupracuje. Kdo nechce, tak si hledá zkratky a kříčí, že se to dá vyložit více způsoby - i když je z kontextu jasné, který byl myšlen.
pavlix avatar 20.4.2012 17:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Svým přístupem. Stejně jako Vy.
Nevykat. Proti zdravé dávce paranoie nic nemám, ale tyhle kecy jdou proti zdravému rozumu.
Kdo se chce bavit, tak spolupracuje. Kdo nechce, tak si hledá zkratky a kříčí, že se to dá vyložit více způsoby - i když je z kontextu jasné, který byl myšlen.
Zatím mám pocit, že se kavol pouze ptá a že křičícím jsi tu z vás dvou pouze ty. Moje poznámky výše by se možná za nemístné označit daly, ale je třeba nezapomínat, že to byla reakce na perly typu „Co víc bys z ekonomiky chtěl?“

Nicméně kavol se pouze zeptal a za to si tento typ reakcí rozhodně nezaslouží. Ale dělej jak myslíš.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 17:49 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Moje poznámky výše by se možná za nemístné označit daly, ale je třeba nezapomínat, že to byla reakce na perly typu „Co víc bys z ekonomiky chtěl?“

Pavlixi sorry, ale otázka „Co víc bys chtěl“ je IMHO na místě. Nemá smysl řešit barvu zábradlí na palubě, když loď má v trupu díru a nabírá vodu.

pavlix avatar 20.4.2012 18:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Pěkné. Další do sbírky.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 18:44 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

Tenhle do sbírky nepatří, protože nejsem člen ČPS. Kromě toho, co kdybys do diskuze hodil taky něco podnětného a popsal svoje představy o prioritách ekonomických problémů téhle země, které podle tebe mají politici řešit?

pavlix avatar 20.4.2012 19:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Já toto nepovažuju za ekonomickou diskuzi. Zatím jsem tu narazil na takovéto předvádění typu „my jsme skvělí a víme jak na to, ale vy to nechápete.“ A na kavolův přímý dotaz nepřišla žádná odpověď. Taková diskuze je podle mě mrtvá.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
⧠ A = 0 avatar 20.4.2012 19:38 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Myslím, že nejlepší odpovědí tak, abychom na sebe zbytečně neštěkali a nepsali to, co již bylo psáno mnohokrát, je vhodný odkaz.

Jak vidíš, hospodářský program ještě zdaleka není dokončen, ale je z toho vidět směr.
Nevolte zmrdy.
pavlix avatar 20.4.2012 20:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Já jsem program ČPS nekritizoval :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
⧠ A = 0 avatar 20.4.2012 20:17 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Já vím, ale tohle vlákno programovými otázkami začínalo. Pak ta diskuse šla úplně mimo.
Nevolte zmrdy.
pavlix avatar 20.4.2012 22:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Ne mojí vinou.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
bambas avatar 23.4.2012 08:31 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
No ale zase zasadni body - Volny trh a Socialni system, Zdravotnictvi nejsou hotovy! A to co tam k tomuto je, to je des...
23.4.2012 09:49 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Nemůžeš to trochu rozvést? Zvlášť u toho zdravotnictví...
bambas avatar 23.4.2012 10:37 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

Pirátská strana prosazuje široce dostupnou zdravotní péči, která klade důraz na prevenci a na osobní zapojení pacientů do léčby. Zavedeme do zdravotnictví transparentní hospodaření a další opatření zabraňující korupci a snížíme vliv farmaceutického průmyslu. Zdravotnictví musí být založeno na síti neziskových zdravotnických zařízení a veřejných zdravotních pojišťoven. Vzhledem k tomu, že prostředky zdravotního pojištění jsou prostředky veřejnými, musí nad nimi být zajištěna efektivní veřejná kontrola. Proto všechna zdravotnická zařízení a zdravotní pojišťovny, které hospodaří s prostředky veřejného zdravotního pojištění, přejdou k modelu transparentní organizace. Nebudeme přenášet finanční problémy zdravotnictví na pacienty a zdravotníky, ale budeme je účinně řešit. Poplatky ve veřejném zdravotnictví musí mít výlučně regulační funkci. Hlavním problémem zdravotnictví je korupce: Zavedeme ochranu pro ty, kdo na ni upozorní a postihy pro ty, kdo se korupce nebo zjevné nehospodárnosti dopouštějí. Jako hlavní opatření pro zlepšení financování prosazujeme transparenci, která vede k efektivnějšímu hospodaření; dále je potřeba odstranit závislost na konkrétních dodavatelích a podpořit rozšíření svobodného software do dalších nemocnic a zdravotních pojišťoven.

Takze zase jsem se nedozvedel nic o financovani, spoluucasti pojistence, atd., tad. Obecne blaboly.
bambas avatar 23.4.2012 11:00 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
A jen pro poradek, PS je porad lepsi, nez to, co tam je. Jen proste me nepresvedcili, ze je mam volit, nemaji v podstate zadne argumenty. Ale na zebricku volenych stran jsou tam na 3., 4. miste...
20.4.2012 20:02 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

Myslíš ten dotaz, co bude bránit monopolům? To, co jim brání teď. Piráti narozdíl od Strany svobodných občanů nechtějí rušit každou regulaci jen protože je to regulace. Proto vždycky, když někde v diskuzi vidím, že prý „Piráti jsou liberální strana“, dělá se mi na obličeji vyrážka ve tvaru dlaně.

pavlix avatar 20.4.2012 20:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Tahle odpověď mi přijde podstatně rozumnější než „To je těžké, když se nechcete bavit, že?“
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.4.2012 20:25 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Proto vždycky, když někde v diskuzi vidím, že prý „Piráti jsou liberální strana“, dělá se mi na obličeji vyrážka ve tvaru dlaně.
Ale vždyť o ní tak mluví i Ivan Bartoš. Potíž je v tom, kdo si za tím co dosazuje.
20.4.2012 21:03 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Potíž je v tom, kdo si za tím co dosazuje.

No právě. Když se u nás řekne „liberální strana“, většina lidí si pod tím představí uctívače divokého kapitalismu. To Piráti rozhodně nejsou, protože zastánci levicových i pravicových názorů jsou mezi Piráty zastoupeni rovným dílem.

⧠ A = 0 avatar 20.4.2012 21:37 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
zastánci levicových i pravicových názorů jsou mezi Piráty zastoupeni rovným dílem.
No, pokud správně nastavíme dělící čáru, pak nepochybně. Trochu mi to připomíná přístup v knížce, kterou právě čtu: vezmu daný profil volebních preferencí voličů a koukám se, jak nastavit volební proceduru, aby mi vyšel správný výstup.

Ale jinak bych se něco takového neodvážil tvrdit, myslím, že jedněch je většina, tedy alespoň podle mé definice levo-pravého dělení.
Nevolte zmrdy.
20.4.2012 22:16 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

Tohle není o nějakém nastavování dělící čáry, ale přímo z toho, jak sami sebe označují sami Piráti a jejich příznivci. Když ve Švédsku Piráti prošli do Evropského parlamentu, dělaly se klasické průzkumy u lidí, kteří odcházeli z volebních místností. Polovina voličů Pirátů se označila za levičáky, polovina za pravičáky. Stejně to dopadlo i při nedávných zemských volbách v Berlíně. Pochybuju, že u českých Pirátů by to bylo jinak.

Člověk z Horní Dolní avatar 20.4.2012 22:45 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
podle mé definice levo-pravého dělení
a podělil by ses s ní? ;)
⧠ A = 0 avatar 20.4.2012 23:23 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Nebudu to teď rozebírat do podrobně, možná to někdy plácnu do nějakého blogísku, nicméně jedna ze základních idejí je taková, že levice chce poskytovat rovné příležitosti (a je na každého píli a talentu, zda ji využije), kdežto pravice více klade důraz na co nejširší vlastnická práva, pokud možno bez regulací. V tomto pojetí čistá levice vylučuje dědění. Čistá pravice se zase bude snažit na vlastnictví navázat co nejvíce práv, třeba i to volební.
Nevolte zmrdy.
⧠ A = 0 avatar 21.4.2012 10:32 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
A ještě jedna věc. Pravice se snaží zachovávat existující privilegia. Ale to souvisí s výše uvedeným.
Nevolte zmrdy.
20.4.2012 23:03 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Potíž je v tom, kdo si za tím co dosazuje.
No právě. Když se u nás řekne „liberální strana“, většina lidí si pod tím představí uctívače divokého kapitalismu. To Piráti rozhodně nejsou, protože zastánci levicových i pravicových názorů jsou mezi Piráty zastoupeni rovným dílem.
jo ... "no právě"

takže ty knihovny plné knih mi pomohou jak?

(nevím, jestli má v tomto threadu smysl reagovat ještě na něco jiného ...)
bambas avatar 23.4.2012 08:28 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Hele me ty jejich blaboly dokazou docela slusne zkazit den. Chjo.
20.4.2012 17:40 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Já ten kontext v téhle diskusi vážně nevidím...
20.4.2012 23:30 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
To je těžké, když se nechcete bavit, že?
ale tož mě by některé věci docela zajímaly ...
Samozřejmě, že ne všech. Např. vlastnictví je také regulace a dokonce i monopol.
aha, takže zase tak svobodomyslní nejste ... když tedy "samozřejmě že ne" o rušení vlastnictví

aspoň tedy mně osobně přijde dosti svobodomyslné vážně uvažovat o jiných konceptech vlastnictví
Pochopitelně jde převážně o regulace nereflektující technologický vývoj - ty nás zajímají nejvíce.
ovšem onen "technologický vývoj" jde jaksi trošku mimo osu "ekonomicky model, ktery preferuji, zda preferuji volny trh, nebo jestli budou podporovat socialni stat", pod kteroužto otázkou jsem původně reagoval

- sociální stát mohu mít i když budu obdělávat pole ruchadlem a písničky přepisovat husím brkem na pergamen
bambas avatar 23.4.2012 08:25 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Zase jen dalsi obecne kecy. Ja jsem nikde na strankach piratuy nenasel nikde zadny cisla, presny cile, ktery zakony chtej zmenit/zrusit a jak, atd...A mam pocit, ze to nevi ani nikdo z vasi strany...
20.4.2012 16:34 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

IMHO Piráti berou volný trh celkem pragmaticky - je to dobrý sluha, ale špatný pán.

19.4.2012 22:42 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyzíval... Au.

Smysl to bezpochyby mělo.
20.4.2012 09:38 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

V tom vtipu, tak jak ho znám já, tenkrát ta ženská toho chlapa vymrkala. Takže si umím představit, že by ho příležitostně mohla i vyzívat.

Osobně bych měl u takové praktiky asi problém s tím přesvědčit sám sebe, že to tu ženskou aspoň trochu baví, při všem tom zívání.

Max avatar 19.4.2012 23:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, a stále má.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Bedňa avatar 20.4.2012 08:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A čo si zmenil? Teda fakt ma to zaujíma, myslím s konkrétnym výsledkom, potom sa dá povedať či to malo zmysel.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bedňa avatar 21.4.2012 05:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Takže nič. To si môhol vyrvávať tu v komentoch ako ja a výsledok by bol rovnaký. Good Luck.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
20.4.2012 15:06 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kdyz uz se tady probira ceska piratska strana tak bych se zeptral kdo vymyslel ty stupidni pravidla pro dary? Nedavno jsem jim chtel prispet par korun, ale pozadavky na jmeno, prijmeni, adresu, datum narozeni, pocet vyplni v zubech, velikost bot... me spolehlive odradily...

nevim jestli to je treba kvuli tomu aby prachy nesli z trestny cinosti atd, ale i tak by melo stacit cislo uctu odesilatele a policajti identitu snadno dohledaj... Ale aby to vsechno vyselo forever nekde na netu to je trochu prehnany...

S velkym sebezaprenim bych tam mozna napsal jmeno a psc, ale na cokoli vic jsem prilis paranodidni...
20.4.2012 16:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Pokud vím, nic takového nechtějí.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
20.4.2012 16:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Při darování vás prosíme o uvedení totožnosti. (Nebudou-li údaje o totožnosti poskytnuty, musíme podle zákona platbu vrátit, nebo odvést státu.)
http://www.pirati.cz/financni-dary
20.4.2012 16:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Aha, už to vidím, tady. Zákon 424/1991, §18, odst. 1 d).
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
20.4.2012 16:32 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
kdyz uz se tady probira ceska piratska strana tak bych se zeptral kdo vymyslel ty stupidni pravidla pro dary?

Ty pravidla jsou bohužel v zákoně. Když je neuvedeš, strana musí dar vrátit. Když se jí nepodaří dohledat komu, musí je hodit do černý díry.

⧠ A = 0 avatar 20.4.2012 19:40 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
IMHO když dáš do zprávy pro příjemce jen jméno a následně datum narození a ostatní informace pošleš finančnímu odboru (aby to neviselo v tom internetbankingu veřejně), bude to OK.
Nevolte zmrdy.
Člověk z Horní Dolní avatar 20.4.2012 18:35 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na Pirátech mi vadí, že se moc zaměřují na internet a duševní vlastnictví, alespoň to tak na první pohled vypadá. Ale stejně je asi budu volit. Druhá možnost jsou Svobodní, ti to taky myslí dobře, ale je to one man show a jejich program mi nepřijde úplně ideální...
20.4.2012 19:17 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Ještě kladou důraz na soukromí, transparenci veřejné správy, oddělení moci a omezení plýtvání ze strany státu.
20.4.2012 23:15 volani.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany

Svobodní jsou děsná pravice. Podpoří rozklad již tak se rozkládajícího státu aby upevnili moc "kapitalistckých" monopolů..
Poslechni si třebas toto:
Naomi Kleinová: Šoková doktrina. Neotřelý pohled na světovou politiku. Připravil Karel Wichs.
http://media.rozhlas.cz/_audio/2338978.mp3

22.4.2012 12:44 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: 3. narozeniny České pirátské strany
Předpokládám, že to bylo určeno hlavně předřečníkovi.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.