Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 14:39

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
16.6.2012 16:37 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zajimavy. Jde vubec v soucasny dobe jednoduse programovat pro mobilni platformu, aby to bezelo jak na ios, androidu tak WP?
Vykook avatar 16.6.2012 17:08 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Nevím jak WP, ale pro iOS a Android to jde. Například http://www.appcelerator.com/ nebo Mono případně Haxe. iOS aplikace jdou dělat i ve Flashi, ale nevím jestli umí generovat i ty pro Android(a sem línej to googlit).
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Člověk z Horní Dolní avatar 16.6.2012 21:39 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Pokud má být výsledek kvalitní, tak ne.
Vykook avatar 17.6.2012 14:12 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
U her to je myslim v pohode, ale pokud se jedna o aplikaci ktera pouziva klasicka menicka, roletky atd... tak mas 100% pravdu, protoze bude nekonzistentni se systemem a zbytkem aplikaci...
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
17.6.2012 16:17 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone

Ono i přístup Applu je aplikace různě skinovat...

Vykook avatar 17.6.2012 18:20 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
To jo, ale jednotlivy elementarni prvky, vypadaj stejne. teda alespon ted si nejsem nejake vyjimky vedom.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
17.6.2012 18:24 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone

Jako jasně, pokud chceš nativní nativní UI tak Objective-C (nebo Titanium?)

Ale 98 % lidem je to jedno, když ta aplikace vypadá pěkně tak nějaké texturované tlačítka jsou jim jedno...

Třeba ten "iCal" co mám na OS X podle mě vypadá otřesně...

Člověk z Horní Dolní avatar 17.6.2012 23:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Jo, pravda, hry jsou vyjimka.

Jinak to nema moc smysl. Pri pouziti nejake mezivrstvy se uzavre spousta moznosti. Ta mezivrstva nema sanci zpristupnit cele API. Pokud ta aplikace neni uplne trivialni, tak se rychle objevi neco, k cemu bude potreba primy pristup k API.

Kdyz se vyskytne nejaky problem (bug, neco je pomaly), tak je casto na urovni konkretni platformy, kam uz nevidim.

A kvuli uzivatelskemu rozhrani bude stejne potreba dost veci psat pro kazdy system zvlast...
17.6.2012 07:30 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Co GWT? Ale sam nevim, spis se ptam, zajima me to..
Agent avatar 16.6.2012 21:06 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"...věřím, že multiplatformní vývoj v HTML5/JS bude jen sílit."

Zlatá Java.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
Bedňa avatar 17.6.2012 13:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
S tým zlatom opatrne.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Saljack avatar 17.6.2012 18:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
HTML 5 a JS není vůbec žádná výhra.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Bedňa avatar 17.6.2012 18:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Minimálne to spoľahliho nahovno ide už roky, zatiaľ čo sa mi v Jave s každou aktualízáciou niečo rozmrdá.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
18.6.2012 23:56 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkný zápisek, Petře :-)

Co se týče té multiplatformnosti, není to vůbec o vzhledu widgetů nebo šíři API. Oboje se dá snadno vyřešit. Je to o rychlosti. Kdo někdy viděl aplikaci v jQuery Mobile na iOSu, tak mi musí dát za pravdu, že pokud člověk neudělá minimálně nativní horní lištu, tak je to na hranici použitelnosti. A psát si vlastní framework, který bude chodit stejně dobře na iOSu, Androidu a třeba i těch Woknech, to musíte mít hodně bohatou firmu nebo zákazníka :-) Navíc, zkuste si v Česku sehnat kvalitního PhoneGap vývojáře...

Tedy -- multiplatformnní aplikace jsou určitě budoucnost ale musíte počítat s tím, že část kódu ovládání bude muset ještě tak 2-3 roky (než vymřou pomalá zařízení) zůstat nativní nebo budete mít naštvané uživatele.
19.6.2012 21:17 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone

Qt5 razí takový mix C++, javascriptu a CSS. Viděl jsem to naživo a netbook nestíhal. Otázka je, jestli všichni udělají stejnou chybu jako Mozilla s XUL. V Qt5 je javascript jen trochu chytřejší obálka nad nativními widgety, takže tam se dají kritické části přepsat.

Taky je otázka, co interpretuje javascript. Jestli to je přibalená knihovna, tak z politických důvodů na iOS pojede bez JIT, což může i o řád srazit výkon.

20.6.2012 12:40 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mé bastlení pro iOS aneb z TouchPadu na iPhone
Interpretuje to WebView a ano, bez JIT (jako vše mimo Safari). Tím pádem podstatně pomaleji než v Safari.

Průser výkonu není však na iOSu ani tak v Javascriptu jako ve vykreslování HTML/CSS. To je fakt tragédie, tam se na překreslení čehokoli čeká opravdu dlouho.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.