Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 00:21
Nevim o tom, ze bychom u nas meli "prehnanou ochranu mensin".V tom případě víš velmi málo až smradlavé hovno!
celkem by mně zajímal váš názor...
Diskusní příspěvky předložte ke schválení.
Začal sem, ale má dost divný stylLOL! To říká ten pravej!
Těm jeho socanským kecům nevěřím ani trochu.O to nejde, je tam krásně popsaný, že ten bordel ČSSD nemá prakticky nic společnýho s moderní sociálně demokratickou politikou, taky si jistě rozšíříte obzory o novinky z dob "opoziční smlouvy".
Vy všichni levičáci prostě za vším máte ideologii.Když už nevíte kudy kam, nepochopitelně a zcela mimo mísu začnete s levičákama. Gratuluju! To co jste napsal je mimochodem nesmysl! Je to stejná konzervativní úchylka, jak bílá sukně pouze pro nevěstu pannu a předmanželský školení (antikoncepce jen teploměr a kalendář, jinak se neženíte) u těch pojebanejch katolickejch dementů!!! Kultůrní přežitek!!!
Jakto ze burka neni symbol nabozenske ideologie? Ja myslim, ze pokud nekdo nosi burku, je jasne, ze je priznivcem konzervativniho islamu.Noseni burky (resp. niqabu, ten je v Evrope mnohem castejsi nez burka) rozhodne neni symbol nabozenske ideologie. Je to kulturni zvyklost, sice mozna stejne nesmyslna jako mnoho jinych kulturnich zvyklosti, ale pokud je s ni clovek vnitrne ztotoznen a chce ji dobrovolne dodrzovat, tak by ho v tom stat nemel omezovat. Zakazovani noseni burek a niqabu pod zaminkou boje s militantnim islamem je stejne nesmyslne, jako kdyz minuly rezim sikanoval mladiky s dlouhymi vlasy, protoze to povazoval za symbol 'zapadni dekadence'. Je to (spolu se zakazem mesit v Svycarsku) proste typicky projev toho, jak majorita sikanuje kulturni mensiny. BTW, pri soucasnem rozmachu kamerovych systemu mozna za par let budeme niqaby jeste radi nosit vsichni.
A po ulici, když budu chodit v kukle?Motocyklista po ulici take jezdi v helme, ktera zakryva oblicej uplne stejne jako kukla. A nevim o tom, ze by je kvuli tomu nejak zatykali ...
žena v burce není symbolem terorismu, ale nosí ji proto, že je tak zvyklá. To, že burku využije i zločinec, je věc jiná.Jen tak mimochodem - zakryvani hlavy burkou ci kuklou je nesmyslne spojovat s islamskym sebevrazednym terorismem - pokud nekdo pri zlocinu zakryva hlavu, tak proto, aby pozdeji nebyl snadno dopaden. To pri sebevrazednych atentatech neni az dulezite ...
Jen tak mimochodem - zakryvani hlavy burkou ci kuklou je nesmyslne spojovat s islamskym sebevrazednym terorismem - pokud nekdo pri zlocinu zakryva hlavu, tak proto, aby pozdeji nebyl snadno dopaden. To pri sebevrazednych atentatech neni az dulezite ...
Já myslím, že tam nejde o dopadení, ale o umožnění dostat se co nejblíže k cíli sebevražedného útoku. O efektivnost. Čím více obětí při jedné akci, tím "lépe"...
Kdo je tá krásná slečna ? Snad ne Marcelka ?!
Jde mi o rovnoprávnost, chci chodit po ulici v kukle, aniž by mně otravovali policajti!Ja myslim, ze to v Cesku legalne muzet. Jestli si dobre pamatuju, tak pred nejakou dobou akorat schvalili zakon, ze na demostracich na vyzvu policie ji musi ucastnici sundat.
SIMBOL se píše správně s N - S Y N B O L 
siNbol/ opr.
BTW, pri soucasnem rozmachu kamerovych systemu mozna za par let budeme niqaby jeste radi nosit vsichni.Já tedy určitě ne, ledaže by nastala ozónová díra a příliš by pálilo Slunko. PS: Na ulici aj. veřejných prostorech mi kamerové systémy nikdy vadit nebudou. S výjimkou svlékacích šaten na plovárně
a taky, že je půlnoc a my nerentiéri ráno makáme
Je to kulturni zvyklost, ale z jine kultury. Nikdo by nemel omezovat jakekoliv "turisty", ale pokud nekdo chce se stat obcanem statu a pozivat prislusnych vyhod (a povinnosti), tak by melo byt i prijmuti urcitych kulturnich zvyklosti a limitu.Jenze pro svobodny stat by nemelo existovat nic jako 'oficialni' kultura. Stat by mel pristupovat ke vsem zakonydodrzujicim obcanum stejne, bez ohlednu na to, jake maji kulturni zvyklosti. Pokud zakony vynucuji jednu 'majoritni' kulturu, tezko takovy stat povazovat za svobodny (napr. pokud by stat se silne krestanskou majoritou populace zakonem vynucoval nedelni navstevu kostela a zpoved).
S burkou/niqabem je hlavni problem v tom, ze at si rika o kulture a nabozenstvi co chce, tak je to pro vetsinu zen velmi omezujici a ponizujici.
Jenomže pokud budou moci chodit po Evropských ulicích, kde uvidí ostatní ženy nejen bez pokrývky hlavy, ale třeba dokonce v kalhotách či minisukních tak si můžou za pár let říct, že to není špatný nápad a ten šátek si hlavy sundají. Dojde ke změně. Zatímco pokud jsou nuceny si to sundat hned jakýmsi nařízením, tak se pouze utvrdí v tom, že okolní společnost je k nim nepřátelská, budou se uchylovat k ortodoxním kazatelům a dopadne to špatně pro všechny.
kdy začali do Francie proudit přistěhovalci především z francouzských afrických kolonií.Vzhledem k povaze francouzskych kolonii (AFAIK v podstate jeden stat spolu s evropskou casti, narozdil napr. od Britskych kolonii) lze tezko hovorit o pristehovalcich do Francie. Ti lide se obvykle ve Francii narodili (i kdyz v te dobe se Francie rozlehala po pulce severni afriky).
TOHLE ŽE JE symbolem nabozenske ideologie ????????
Ja si myslim, ze lide jsou vsude dost podobni,...Jestli se to týká i katolíků z Polska, tak to potěš prdel...
...a fanatiku je mezi nimi relativne malo....tak to je právě dost podstatnej omyl!
Copak nemám právo nosit v demokratické společnosti na ulici cokoliv? Kdo mi má zakazovat, že nesmím nosit ten či onen oblek? To je přece moje nezadatelné právo!Je to o ne/přizpůsobení. Když evropanka přicestuje či se dokonce přistěhuje do např. Alžírska, zahalení ji nemine. Předem ví, že pokud se stěhuje do jiné kultury, bude se muset ji přizpůsobit, nikoliv naopak. Ten problém konkrétně ve Francii považuji za hlubší. Možná má kořeny v kolonizaci. Následně jejím skončením /ale stále v návaznosti na ni/ to Francie se svou sociální a tolerantní přistěhovaleckou politikou celá dlouhá léta /spíše desetiletí/ přeháněla. Dnes sklízí trpké ovoce oné politiky. Patrně tam vykrystalizoval přirozený odpor původních Francouzů, možná bych to nazvala pudem sebezáchovy. Ne náhodou si Francouzi zvolili za prezidenta radikálnějšího Sarkozyho. Otázka je, zdali už není pozdě, začít si chránit svou kulturu a osobitost, při takovém množství muslimských a romských přistěhovalců. Možná to teď přeženu, ale vzhledem k populačnímu trendu by se mohlo stát, že za nějaký čas budou tu burku nosit všechny "Francouzky" povinně...ze zákona...
'Tehotna' zena nebo 'tehotny' muz?
A není to jedno? Pro ten soud.
V posledních letech se konečně začínají ozývat nespokojení lidé, kteří poukazují na skutečnost, že menšiny si osobují čím dál tím víc práv a tlačí většinu, aby nejen respektovala, ale i dodržovala jejich zvyklosti i když ona většina většina nijak nesdílí jejich náboženské a civilizační,sexuální zvyky.
To by mě fakt zajímalo, která skupina tlačí jinou dodržovat sexuální zvyky.
Zrovna tak, se naštěstí ozývají čím dál víc hlasy, že menšiny se musí přizpůsobit pravidlům většiny a mezích těchto pravidel je jim tolerovaná odlišnost. Takže zákon platí stejně pro homosexuály jako pro heterosexuály.
To je samo o sobě hrozný blábol. To že platí zákon pro všechny stejně je jasně a je to takové plácnutí do větru. To tak trochu hodně záleží na tom, jaký ten zákon je, že ano. Pokud zákon rozděluje lidi podle rasy a je nařízením určeno, kdo si kam (podle barvy pleti) nemůže sednout v autobuse, tak takový zákon je špatný. Stejně tak, pokud je zákonem zakázáno např. homosexuální chování, tak jen s prominutím idiot může říct, no zákon platí pro všechny stejně, tak si jdi hezky sednout za mříže. Takový zákon je jednoznačně diskriminující a přímo namířený proti jisté skupině lidí. Uvedl jsem extrémní případy z minulosti, aby to bylo jasné.
menšiny si osobují čím dál tím víc práv
Jestli má většina práva 100 a menšina 50, tak po přidání práv menšině postupně v krocích 5, 1 a 2 jsou práva většiny na 100, ale práva menšiny na 58. A v této chvíli se začne ozývat většina, že takhle to dál nejde, protože té menšině už se třikrát přidalo. No to ano. Ale jen aby se neřeklo. Takže výsledek je, že práva menšiny se změnila jen kosmeticky a většina je naštvaná.
tak i koncepci "optimalni miry nezamestnanosti"Tady je vhodne si uvedomit, ze 'optimalni mira nezamestnanosti' nutne neznamena, ze losujeme urctivou skupinu lidi, ktera dopadne spatne. Ono treba 5% mira nezamestnanosti muze znamenat treba to ze lide vydrzi v jedne praci v prumeru 5 let a pak v prumeru tri mesice shani novou (cisla smyslena). Po tu dobu maji podporu v nezamestnanosti a penize z odstupneho. AFAIK ekonomove, kteri hovori o 'optimalni mire nezamestnanosti', obvykle take hned dodavaji, ze strukturalni a dlouhodoba nezamestnanost je spatna v jakekoliv mire.
Jenže když člověk snadno najde kdekoliv práci, začne ji odbývat. Neudělá nic navíc, nevymýšlí nové věci, bude chodit jen "do práce".No comment... ...a nebo jo, BLBOST! Takovej člověk je "nemakačenko" a je jedno, jaká je zaměstnanost! Ale běžná praxeje spíš opačnej případ: "i kdyby ses pro firmu posral, zaplatíme ti jen co nejmenší hovno"
Většinou firmy, které něco takové praktikují, dlouho na trhu nevydrží.blbost, sám jste naznačil, že lidí je jak sraček, těhle firem je 99.9%
když má někdo opačný názor než Vy, tak ho začnete hned shazovatmám to ve zvyku pouze při debatě s blbcem, pan Smolík jím ale rozhodně není
má pan Smolík naprostou pravdu.Nemá, napsal sem toho dost, zapněte ten vlašskej vořech a čtěte
Pravdu, která se třeba ne moc příjemně poslouchá.teď jde ale o to, která a komu, že?
Zbytečně urážíte a v konečném důsledku shazujete vlastně sám sebe...Madam, na téma "schazování sama sebe" Vy raději mlčte
zhysterčítea ne a ne a ne
Letadlo - to jste vystihl naprosto přesně. Celý vtip spočívá v tom, že v době růstu cen akcií (komodit, financí ..) lidé akcie skupují a jen ti nejinformovanější vědí, kdy nastane okamžik, kdy je se třeba takových horkých brambor zbavit. Hejlové nakupují a pak jim zbývají jen oči pro pláč. Burza je v současné době opravdu dobrá bublina. Jsou hlasy, které předpovídají její pád v říjnu a v listopadu, podle mého odhadu nejsou tito sýčkové daleko od pravdy. A zlato půjde jako první ..Koho by toto nevzburcovalo?
Která firma si může dovolit libovolně přidávat plat, aby tzv. motivovala zaměstnance? Vždyť by ji konkurence smetla z povrchu zemského! Výše mezd přesně kopíruje tržní možnosti a celkovou situaci v hospodářství.To mi trochu pripomina Stiglitzovy teorie o nezamestnanosti, kde se zjednodusene receno rika, ze podniky plati mzdy v prumeru vyssi, nez jaka by byla rovnovazna mzda na trhu prace, prave z duvodu, aby je motivovaly k vyssim vykonum. Nezamestnanost je pak prave dusledek vyssich nez rovnovaznych mezd. Tedy vlastne popisuje stejny jev, ale opacnou kauzalitu a motivaci.
To mas pravdu, muze to znamenat i takovou situaci. Jenze nejsou ti ekonomove pak trochu nekonzistentni? Pokud by ona "optimalni mira nezamestnanosti" mela byt nastrojem proti zvysovani mezd (a proti odborum), pak asi tezko, pokud ty lidi takova nezamestnanost nebude nijak ohrozovat, to nejakemu zvysovani mezd zabrani.Ja jsem se setkal spis s jinym vykladem optimalni miry nezamestnanosti, vychazejici z Phillipsovy krivky a NAIRU. Vztah mezi inflaci a nezamestnanosti je primarne empiricka zalezitost, ted si nevzpominam, jak se obvykle teoreticky vysvetluje, primocare me napada, ze jde o dusledek heterogenity jednotlivych trhu a neuplne substituce - v jednoduchem 'rigidne-keynesianskem' modelu s jednim trhem by v zavislosti na rostouci agregatni poptavce (ovlivnitelne vladnimi stimuly) nejdriv klesalo nevyuziti zdroju (a nezamestnanost) az k nule a pak zacla rust inflace, byl by tam tedy zlomovy bod, ktery by byl optimalni. Pokud budu mit mnoho trznich segmentu (napr. podle odvetvi) s omezenou mobilitou pracovniku mezi nima, tak tech zlomovych bodu bude mnoho a hrube vladni stimuly budou ovlivnovat spolecne poptavky na vetsine trznich segmentu, nekde se to bude nachazet v pasmu nezamestnanosti a jinde v pasmu inflace, coz ve vysledku da chovani odpovidajici Phillipsove krivce. Samozrejme, to cele vychazi z predstavy, ze vlada snizuje nezamestnanost prostrednictvim neprimych fiskalnich ci monetarnich stimulu, nikoliv tim, ze by ty nezamestnane primo zamestnanala. Optimalni mira nezamestnanosti je pak takova, kde (spolecenske ci ekonomicke) vyhody nizke inflace prevazi nevyhody nezamestnanosti. Zvlaste pak s ohledem na racionalni ocekavani vzhledem k inflaci (dlouhodoba snaha prilis snizit nezamestnanost povede k vyssi inflaci, na kterou si spolecnost 'zvykne' a v dlouhodobem vysledku dojde k stejne nezamestnanosti a vyssi inflaci). Jinak co se tyce toho argumentu s bufferem, to je v idealnim pripade pravda, realne je treba tam mit ten buffer jednak kvuli kolisani poptavky a jednak kvuli 'alokacni efektivite' - napr. zamestnanec nejdriv preferuje co nejvyhodnejsi prace (napr. v oboru), po case klesaji jeho ocekavani a rozsiruje akceptovane prace. Takovy algoritmus povede k lepsi alokaci, nez kdyby si vzal hned prvni nabizenou.
Pokud zákon trestající např. krádeže nebo zneužívání soc. dávek postihne ve většinové populaci např 10% lidí a v nějaké menšině 30% lidí, neznamená, že je zamířen proti menšině, ale jen to, že se v oné menšině více krade a podvádí na dávkách.
Nebo také to, že je daná skupina kontrolována daleko přísněji a častěji.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.