Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 04:54

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
9.5.2009 11:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rozhodně to je na hry dobrá volba, pokud na to máš prachy... ;-)
SPD vůbec není proruská
9.5.2009 11:15 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co takhle herní konzole + počítač v jednom...

Mám na mysli Playstation3
Jsem mimořádně obtížný případ
kotyz avatar 9.5.2009 11:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Kdyz by se na nem zrovna nehralo, moh by pocitat seti@home :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
cezz avatar 9.5.2009 15:50 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Takto to pouzivam ja. Linux tam casto nebootujem, PS3 ma celkom pouzitelny browser a zvycajne radsej pouzivam MacBook. Predsalen pohodlnejsie ako sediet za stolom ;)

Computers are not intelligent. They only think they are.
xkucf03 avatar 9.5.2009 20:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Až na tu RAM. Nebo už má víc než 256 MB?

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
cezz avatar 11.5.2009 01:03 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Mne chodí 256 ram + 256 swap vo video ram. Žiaľ gnash ak práve nepadá tak aspoň ukusuje z pamäti.. Chcelo by to od chlapcov z adobe aj verziu pre ppc..
Computers are not intelligent. They only think they are.
kotyz avatar 9.5.2009 11:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja, kdybych si uz teda nakou konzoli kupoval, tak by to bylo PS3.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.5.2009 11:21 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hry pro XBOX360 jsou drazsi nez pro PC, u novinek 1000 Kc vs 1500 Kc. Grafika v XBOX360 je zastarala, ve stejnem rozliseni na PC staci graficka karta za 3000 Kc. To ze potrebujete nabusene PC je mytus, pri stejnem rozliseni vyjde PC cenove podobne. Pokud si, ale chcete zahrat ve full HD tak na XBOX360 zapomente a u PC si jednoduse priplatte.
kotyz avatar 9.5.2009 11:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Hry na konzole sou vzdycky drazsi, protoze je z nich dotovana cena ty konzole.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.5.2009 11:36 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Ano, tudiz cena konzole je jako rozhodovaci faktor na nic, protoze drahe hry si bude kupovat uz porad. A na PC uz pri koupeni ctyr her se zaplati licence za Windows.
lukve avatar 9.5.2009 11:54 lukve | skóre: 29 | blog: Lukove | Prešov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

a chcem windows? this is the right question? napr. xbox a ps3 maju iny os.. zatial som videl len xbox  ale ps3 nemam skusenosti


linux user more than 20y
AsciiWolf avatar 9.5.2009 15:00 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Nevím, na čem jedou dnešní Xboxy 360 (předpokládám nějaký Windows Embedded nebo Windows CE), nicméně původní Xbox jel na modifikovaných Windows 2000 (viz. Wikipedia).

xkucf03 avatar 9.5.2009 20:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

To je právě ono – např. já bych v herní konzoli spíš akceptoval uzavřený OS než v PC.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
9.5.2009 12:43 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Xbox360 len na hry je dobra volba - navyse, ak neplanujes pripajat sa na xbox live a stahovat dema, tak by ti mala postacit aj arcade verzia s pamatovou kartou.

Rozhodne by som to vsak pripajal k niecomu, co zvlada HD...
O mne.
9.5.2009 12:50 mycz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Xko zvlada HD...

9.5.2009 12:52 mycz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Sry, to melo byt Zdenkovi

lukve avatar 9.5.2009 13:29 lukve | skóre: 29 | blog: Lukove | Prešov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

ake rozlisenie je HD moj da len 1440x900


linux user more than 20y
Max avatar 9.5.2009 14:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Řekl bych, že PS3 by byla lepší volba ;-). V klidu na něm můžeš naladit linux jako dualboot. Má oproti Xboxu BD mechaniku a zdvládá přehrávat BD filmy atd.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
cezz avatar 9.5.2009 16:32 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Ja osobne som stal pred volbou X360/PS3 cca rok dozadu. Rozhodol som sa pre PS3 a nelutujem.

Za X360 hovori cena (cca polovicna). Tusim uz na to existuje modchip, takze ak to niekomu neni proti srsti, moze setrit aj tymto sposobom.. Pokial ale viem, tak na X360 je multiplayer (a cely ten network cosi) za peniaze. Cize ak chces setrit, tak asi bez online.. (pre mna veeelke minus)

PS3 stoji 2x tolko, ale ma naozaj nadupany HW. Povedal by som, ze najblizsie 4 roky to bude stale jednotka od SONY, niekedy v tom case sa presadi PS4. (Na PS2 doteraz vychadzaju tituly) Hry su o cosi drahsie, nez na PC, ale uz pol roka po uvedeni titulu ho niekto predava dohrany v bazare, takze mas relativne nove pecky za nejakych 20eur, co uz je celkom v pohode.

Co mna uplne dostalo je UT3, ktore sa da normalne hrat s pripojenou USB myskou a klavesnicou tak, ako su PC-ckari zvyknuti - toto X360 nevie - AFAIK.. Potom je tu pomerne bohata Playstation network, kde zadarmo potahas dema a multimedia. Prvy mesiac - dva mi uplne stacilo len to az potom som zacal rozmyslat nad kupou nejakej originalky. Nakoniec hravam najcastejsie UT3 - samozrejme online. Worms, ktore stalo tusim $9. Potom Bowling, ktory bol v cene predplatneho qore (taky elektronicky magazin - celkom fajn vec a clovek ziska sem - tam nejaku hru zadarmo) a sem-tam Motorstorm. Uvazujem, ze si splasim NHL, demo bolo celkom chytlave.. Inak na PSN sa daju za smiesnych 5-6usd kupit PS1 klasiky. (je ich tam pomerne vela) Asi rok som stravil s PS1 hrami na PC s emulatorom a musim povedat, ze tych par dolarov za to pohodlie stoji. Konzola je holt konzola.

Co sa tyka vyuzitia konzoly ako desktopu, tak X360 tusim este takto nehackli (dalsie minus pre mna) kdezto PS3 priamo iny OS podporuje, cize ziadne hackovanie a strach updatnut na najnovsi firmware. Co trochu vadi vyuzitiu ako desktop je absencia adobe flash na 64bit PPC linux. (gnash sa neda moc dobre pouzit ani na to obcasne pozeranie videa, na druhej strane PS3 system ma browser aj s flashom a video na tom pozeram casto..) Druhy prolem je pristup ku grafike. Priamo na VGA sa zatial neda a framebuffer je dost pomaly (opat problem pozriet film)

Cize ak chces aj nejaky obcasny desktop, tak jednoznacne PS3. Ak len hry, tak podla mna kratkodobo usetris s X360 ak ozelies multiplayer a ten ich network. Na online zabavu by som skor siel do PS3. No a ak ta laka CELL CPU, tak potom je to jasne ;)

Computers are not intelligent. They only think they are.
9.5.2009 14:18 ponozka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja som si s brachom kupil tiez XBOXA 360 ale ten so 60GB HDD, a hry sa daju celkom dobre kupit od niekoho resp. z bazaru. no rad by som upozornil ze na xboxa su ine hry ako na PC, resp ak ta bavia strategie, RPG , tak radsej PC, aj ked taka FF XIII ..... (ale to zas nepotrebujes najnovsie) a ak ta bavia strielacky a arkady alebo auta tak toho XBOXA.

ja hravam na PC , warhammer, R6:raven shield, BG1, BG2 atd . . . a na xboxa je celkom fajn GOW2, HALO3 a tie hudobne hry . jo a este je velkom fajn ze niektore hry maju multiplayer cez splitscreen, co je celkom sranda :D.
robotics avatar 9.5.2009 14:22 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zbytečnost. Na hraní bohatí stačí emulátory všeho druhu na Linuxu.

 

Používejte Windows.
Max avatar 9.5.2009 16:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Ze kterého prstu jsi si to vyžužlal? Nebo co si představuješ pod pojmem : "bohatě stačí" ? To, že se spustí instalátor, nebo že se podaří hru nainstalovat? Nebo, že se podaří hru spustit aspoň na nejmenší možné detaily?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
robotics avatar 9.5.2009 16:36 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Nemyslel sem zrovna emulaci XBOX360, která předpokládám pod Linuxem ani nejde. Je jasný že tam sou při emulaci potřeba lepší PC. Ale když chce XBOX tak at si ho koupí, mě je to jedno. Ale jak psal někdo víše, rpg a strategie se na tom moc hrát nedají.

robotics avatar 9.5.2009 16:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Krom toho, když vemu v potaz cenu her...

Max avatar 9.5.2009 17:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Cena je irelevantní, protože proč? Protože bazar ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
robotics avatar 9.5.2009 17:44 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Jo, ale je lepší zajít do kamennýho bazaru. Přes internet ti někdo klidně může poslat poškrábaný CD,DVD.

Max avatar 9.5.2009 17:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Já také nemyslel emulaci Xbox360, proč taky (je to blbost). Myslel jsem to obecně, třeba wine apod. ;-). Nevím, jak moc jsi se zabýval třeba rozcházením her pod wine, ale podle toho, co z tebe padá, zřejmě moc ne.
Pokud je RPG/ strategie k dispozici, tak nevím, proč by se na tom neměla dát hrát. Navíc třeba na takové pěkné LCD TV při slušném rozlišení.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
robotics avatar 9.5.2009 17:43 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

Máš pravdu, wine je asi jediný čím sem se moc nezabýval a hry tam řeším tím, že bud jde nebo ne :-).

No jo ale ted jde o to jestli se ta strategie ovládá myší nebo joypadem. Většinou je dělaná na joypad a osobně co sem zkoušel v emulaci Starcraft pro Nintendo64, tak to bylo strašný to ovládání.

11.5.2009 00:17 Zadejte vaše jméno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Kdzž konzoli, tak jedině Playstation3.

11.5.2009 09:05 headhunter
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry

presne moj nazor :) X-BOX nebrat ani zdarma!!! :D Preslo mi par X-BOX-ov cez ruky a nechcem ich viac vidiet. Ovela lepsie je zainvestovat viac do PS3, ale najlepsie by bolo asi do Wii :D

Daniel Kvasnička ml. avatar 11.5.2009 08:23 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Xbox360 na hry
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V jednotlivych konzolich se nevyznam, ale obecne je to dobra volba a IMHO je to smer, kterym se ted ubira trh... hry se budou cim dal vice presouvat na konzole (vsak uz i o Applu se spekuluje, ze nejakou chysta -- lidsky, technologicky i financni kapital na to ted ma -- a ze pry udajne chce i mozna koupit EA... ale to jsou divoke spekulace :-) )
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.