Portál AbcLinuxu, 3. května 2025 18:50

Fotky z utajovaného objektu

1.5.2013 15:16 | Přečteno: 2988× | Různé

Minulý týden jsem narzail na jednu malou raritku, se kterou se chci s drahými čtenáři podělit

Úplně náhodou jsem našel objekt, který asi měl zůstat tajný (ale jsme v ČR, nic se neutají). Není do něj žádný vchod, výhled na něj z veřejné silnice je omezen záměrně vysazenou vegetací. Ale jak říkam, nic se tady neutají, tak jsem se ze zvědavosti vydal objekt prozkoumat.

Na pozemek jsem se dostal svou terénní bestií, zrovna provozovanou v konfiguraci 1x3 (jedno kolo hnané, 3 celkem). Patřím k těm staromilcům, kteří moc neocení množství hejblátek a blikátek v moderních dopravních prostředích, takže moje přibližovadlo nemá moc věcí, které nejsou nutné k jízdě. Nechci moc prozrazovat o svém vozovém parku, ale tento článek snad něco napoví.

Po zběžném rozhlédnutí jsem zjistil, že sem ani odsud opravdu žádná cesta nevede a nejspíš jenom vyvolení vědí, jak se sem dostat. Jelikož jsem měl s sebou telefon, který jsem na svém blogu taky už zmínil, tak jsem zkusil nafotit panoráma. Fotky jsou dole, abyste mi věřili (bohužel jsem je musel zmenšit, jinak je server odmítl). Poté jsem diskrétně zmizel.

Doma jsem si zkusil objekt na nejpoužívanějších internetových mapách, ale na jedněch bylo jen stavěniště a na druhých bylo něco trošku víc, ale v horším rozlišení.

Teď vážně

Spoiler alert!

Z fotek je vám asi jasné, o co jde. Na toto hřiště opravdu nevede žádný zpevněný chodník. Jediný přístup je někudy kolem zahrad, nebo mezerou v živém plotě, nebo přes trávník od vjezdu do vedlejšího domu (nevím, jestli už to není soukormý pozemek). Nic z toho není způsob, který je vhodný pro kočárek. Ta zpevněná plocha vzadu na první fotce není vchod a není tam díra do živého plotu.

Konec spoiler alert.

Závěr

Při pohledu na kalendář mi přijde, že popisovaný objekt byl buď dán do provozu přesně před měsícem modulo 1 rok, nebo byl v toto datum aspoň naprojektován.

Pokud někdo objekt pozná, můžeme se někdy sejít třeba v hospodě na pivo nebo limonádu.        

Hodnocení: 50 %

        špatnédobré        

Obrázky

Fotky z utajovaného objektu, obrázek 1 Fotky z utajovaného objektu, obrázek 2

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

1.5.2013 15:46 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doufám, že tam někde není cedulka "nelezte na trávník". No, na hřišti by byla asi už moc absurdní.
1.5.2013 15:53 Bystroushaak (logoff)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/37429622.jpg
1.5.2013 17:39 Kolemjdoucí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vy jste fotil dětské hřiště? Proč proboha? Jaký máte rozumný důvod? Nejste vy tenhleten... pedofil?!
1.5.2013 18:00 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
AsciiWolf avatar 1.5.2013 20:44 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
+1 :-D
Grunt avatar 1.5.2013 20:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Někdy si říkám, co za lidi se to tady vlastně schází…doufám že dad bude bývalý tajemník KSČ.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
3.5.2013 09:40 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Dad má s tajemníkem KSČ společného mnohem méně než většina zdejších "pravičáků", vás nevyjímaje.
Grunt avatar 3.5.2013 11:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Nás? A „my“ jsme prosím kdo?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
3.5.2013 19:49 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Zapšklý maloměšťák...
4.5.2013 11:47 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
geekovia(už viem čo to znamená:)) = holdenovci nechápu, že nie každý z tých starcov, narodených pred slobodou a demokraciou, za ktorú bojovali a bojujú, bol tajomník KSČ:).
4.5.2013 19:04 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
To si špatně vykládáte význam slova geek.
Geekovi může být klidně i 50 a o historii leccos vědět. To co máte asi na mysli nejsou geekové, ale jen mládež, která prošla "moderním" českým školstvím (které pořád stejně jako za komunistů filtruje nepohodlné informace) a byla náležitě dovzdělána "nezávislými" médii.
Takový chlapec si pak zákonitě myslí, že dad je tajemník KSČ už jen proto, že tak nějak neprovolává slávu a věrnost blahoslavené "pravici" a "liberalismu".
Je to jev podobný tomu, jaký tady nastal v 50. letech 20. století, kdy tehdejší mládež považovala za "kapitalistickou zrůdu" kdekoho, kdo zrovna nejevil známky nadšení z toho co sem v roce 1945 přitáhly ruské tanky.
Grunt avatar 4.5.2013 19:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Takový chlapec si pak zákonitě myslí, že dad je tajemník KSČ už jen proto, že tak nějak neprovolává slávu a věrnost blahoslavené "pravici" a "liberalismu".
Že mi ale do hlavy vidíte a víte líp než já sám co si myslím…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
4.5.2013 20:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
No, o Vás by som nepovedala, že by ste chceli na dada nalepiť ozaj nejakú hlúpu nálepku, skôr to bolo len také ľahké popichnutie... To skôr autora "Zapšklého maloměšťáka" (mimochodom veľmi obľúbený výraz ortodoxnej komunistickej propagandy, ktorá ho stotožňovala s nositeľšom poklesnutej buržoáznej morálky) ..." by som si tipla na toho lepiča, hoci iste sám seba nepokladá za " zadubenca, človeka s plytkým životným cieľom a s obmedzeným rozhľadom."
5.5.2013 11:26 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Tak, je možné, že jsem se ve vás chválabohu mýlil(nestudoval jsem vaši zdejší historii).
4.5.2013 20:05 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Prešla som si významy toho slova v rôznych súvislostiach od jeho pôvodu, a Vy ste veľmi správne pochopili, ktorý z tých významov som mala na mysli vo svojej poznámke.
... jev podobný tomu, jaký tady nastal v 50. letech 20. století, kdy tehdejší mládež považovala za "kapitalistickou zrůdu" kdekoho, kdo zrovna nejevil známky nadšení z toho co sem v roce 1945 přitáhly ruské tanky.
Áno, na tieto podobnosti som sa snažila upozorniť už nejeden raz, ale to je hlas volajúceho na púšti. Uniformita deformujúca myslenie. Oni si to vyložia aj tak celkom inak - tak ako potrebujú, aby im to netrčalo zo šuplíčka.
Grunt avatar 4.5.2013 14:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
O čem to furt všichni doprkýnka mluvíte?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
4.5.2013 17:14 shootyx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Max avatar 1.5.2013 21:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A proč se nepodíváš, komu to patří? Viz www.katastr2.cz.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Luk avatar 2.5.2013 11:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Pěkný mashup, bohužel polofunkční. Katastrální mapy to zobrazuje, ale odkaz do katastru nefunguje. Asi změnili formát URL, jak je "dobrým zvykem" u státní správy.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.5.2013 11:15 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
me to funguje, ty url me pripadaji porad stejne (posledni cca rok)
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
2.5.2013 12:14 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Funguje to normalne. Ale chapu, je treba se otrit o statni spravu, to si hned jeden pripada lip.
Luk avatar 5.5.2013 16:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Nefunguje to, místo na konkrétní data mě to hodí na homepage nahlížení do katastru.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 5.5.2013 17:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Firefox 10, funguje.
Luk avatar 5.5.2013 20:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Tak beru zpět, chyba je zřejmě v Opeře. Ve Firefoxu to fakt funguje a v Chrome rovněž.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
8.5.2013 00:17 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
hm, anebo je ve FF a v Chrome stejná chyba, se kterou to počítá, zatímco v Opeře to nefunguje právě proto že se chová správně ...
Luk avatar 10.5.2013 00:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Je to možné (jako byla kdysi stejná CSS chyba v Konqueroru, FF a IE - i když se projevovala různě; v Opeře tato chyba nebyla). Ale předpokládám, že až Opera přejde na Webkit, resp. Blink, bude to stejné i tam ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 5.5.2013 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Jak píšu níže, funguje asi všude kromě Opery, jak se ukázalo. Ale že státní správa často mění formát URL, je bohužel fakt. Například u insolvenčního rejstříku před časem změnili formát URL pro PDF dokumenty, teď nedávno zase pro informace o jednotlivých řízeních. Původní formát již podporován není, takže ty stovky odkazů, které mám na jednom svém webu, přestaly v daném okamžiku fungovat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
6.5.2013 08:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Zatimco komercni subjekty nikdy nic nemeni. Doporucuju mokrej hadr na palici.
Luk avatar 6.5.2013 10:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Zatimco komercni subjekty nikdy nic nemeni.
To netvrdím. Ale pokud mění, je to v první řadě jejich problém (přičemž pokud jsem jejich zákazník, tak mě zajímá, co je ve smlouvě). U státní správy – resp. obecně u veřejné – mi to vadí, protože jde o nehospodárné využití veřejných peněz. Něco fungovalo a stát/kraj/obec/... vynaloží peníze na operaci, která to rozbije (jakkoli mohlo být cílem něco jiného vylepšit).
Doporucuju mokrej hadr na palici.
Nápodobně ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
6.5.2013 11:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Fajn, takze shodnem, ze to, jestli jde statni sprava nebo ne je vedlejsi...

A jako obvykle uplne mimoidni argumentace. Ono snad tou zmenou katastru neco prestalo fungovat?
Luk avatar 10.5.2013 00:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Fajn, takze shodnem, ze to, jestli jde statni sprava nebo ne je vedlejsi...
Neshodneme se, není.
Ono snad tou zmenou katastru neco prestalo fungovat?
V katastru asi změna nebyla - viz výše. A co se týká zmíněného insolvenčního rejstříku: ano, přestaly fungovat všechny dříve vytvořené odkazy (nejdřív na dokumenty, ve druhé fázi na jednotlivá řízení).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
10.5.2013 06:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Neshodneme se
Neprekvapuje mne to.
přestaly fungovat všechny dříve vytvořené odkazy
V jejich systemu nebo to, co si nadelal nekdo zvenci na dokumenty u nich?
Luk avatar 10.5.2013 20:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
V jejich systemu nebo to, co si nadelal nekdo zvenci na dokumenty u nich?
V tomto případě jde o odkazy zvenčí. Když se před časem něco podobného odehrálo u portal.gov.cz (kde ale primárně nešlo o odkazy, ale o "dočasnou" nefunkčnost celého portálu - nefungující odkazy pak přetrvávaly dál), rozbilo to i obrovské množství odkazů z portálu samého i z webů celé veřejné správy.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
PepaSFI avatar 2.5.2013 18:39 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
otevři si http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ tam to funguje dobře, přímo z katastrálu bez gůglovatýho vehementu.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Luk avatar 5.5.2013 16:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Jo, to používám. Akorát ty mapy jsou šíleně pomalé.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.5.2013 20:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Tenhle mashup mám radši, především v kombinaci s mapami od seznamu.
2.5.2013 08:56 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No co? Chodnik bude, az zaplatite dane! :-)
2.5.2013 14:18 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Očividně jsi nepochopil, že to není chodník, ale dráha pro to, aby mohly děcka drandit na koloběžce kolem hřiště. Kdyby to bylo napojené, tak by si ještě chodci mohli myslet, že to má být chodník a plantat se tam s kočárkama.. 8-P
=^..^= AmigaPower® avatar 2.5.2013 22:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
...první s mozkem :-D
3.5.2013 00:54 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Škoda že je tam ale zámkovka a ne "živičný zpevněný povrch".
=^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2013 09:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
To je taková ta sračka co z ní udělali náměstí ve Vsetíně a pak zjistili, že to nejde v zimě hrabat a že na to nesmí mechanizace? :-D
Bedňa avatar 3.5.2013 17:09 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Ovocníček bude z Vsetína a nemá rád deti :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
3.5.2013 19:09 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
Ne, to je asfalt. Ale všiml jsem, si že to dneska architekti píšou do projektů, asi protože to zní líp než "asfaltka," což by se třeba spoustě lidí nelíbilo. :)
=^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2013 22:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Fotky z utajovaného objektu
:-D Tak to je dobrý...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.