Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 07:27
Jako autor (neoficiálního) GamePark klienta pro Linux teď přicházím s otázkou, jestli má smysl na Linuxu podporovat jejich klienta druhé generace.
Nový klient používaný u hry CoD2 má Flash část a nativní část. Ve Flashi většina funkcí původního klienta, jenže Flash má omezený přístup k vašemu systému.
Proto si v případě Windows ještě musíte do systému nainstalovat a pod admin právy spouštět gpcl.exe, který přes TCP socket na 127.0.0.1:8091 zpřístupňuje Flashi další funkce. Jmenovitě přístup k souborům a adresářové struktuře, správu procesů, přístup k údajům jako identifikátory vašeho CPU, disku a síťovky (přes WMI), a pak je tam ještě nějaký přesměrovávač TCP/UDP komunikace.
Komunikaci mezi Flashem a nativní částí kódují (pár XORům a swapům nebudu říkat šifrování), ale zjistit algoritmus byla otázka pár minut.
Tak co, má to smysl? Po klientovi první generace byla na Linuxu docela poptávka, v případě tohoto next-gen veledíla si nejsem jistý.
Tiskni
Sdílej:
Jmenovitě přístup k souborům a adresářové struktuře atd.Proč bych nějaké hře toto měl umožnit?
jak zabráníš, aby někdo v rámci aktualizace nepodvrhnul nějaký back-doorZabránit mu aby nepodvrhnul, tedy donutit ho aby podvrhnul? :)
Proč by měla hra mít přístup (správce) pro adresáře a soubory?U her zabalených v běžných balících je to současný status quo.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.