Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 05:08
Podařilo se a základní grafické rozhraní pro textový engine je funkční. Chtěl bych tímto moc poděkovat zkušenému programátorovi - kolegovi z práce, že si našel čas hodně posunul vývoj enginu. Děkuju Michale!
Dlouho jsem hledal nějakou možnost jak částečně emulovat terminál, tak aby to bylo multiplatformní a nic jsem nenacházel. Pak jsem našel kus kódu pyconsole.py, který dělal přesně to co jsem potřeboval a fungoval jak v Linuxu, tak i ve Windows. Na Macu zatím kolega nezprovoznil gtk a pygtk, tak tam zatím nevím. Protože to je ale taky BSD, myslím, že se mu to dříve nebo později podaří. Našel jsem pro něj projekt Fink, který do Mac OS X přidá repozitáře s GNU softwarem.
Po nějakém mém zkoušení a úpravách v kódu jsem skoro úspěšně propojil engine, příběh i to nalezené pyconsole. Ale skutečně to začalo fungovat až včera večer, kdy se do toho pustil profesionál. V SVN si tedy můžete stáhnout aktuální kódy a vyzkoušet. V tuto chvíli se to asi někomu bude zdát, že je to vlastně to samé jako v terminálu, ale je to jen první krok - začátek.
Tiskni
Sdílej:
Klid, nemá cenu to vysvětlovat lidem, co to stejně nebudou používat a dotaz pokládají proto, že zrovna nemají nic lepšího na práci. GUI je super rozšíření.
Chci se zeptat, umí tvůj engine počítat skóre a plánuješ přidat něco jako log, který by zaznamenával celý průběh hry do souboru?
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.