Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 23:42


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.10.2021 18:07 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prý uskupení "ANO 2011" zvažuje změnu názvu na "NE 2021".
11.10.2021 18:47 polytolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Na A2larmu byl hezký článek proč propadla levice a Piráti. A na Seznam Zprávách model jak se hlasy přesouvali mezi stranami.
11.10.2021 18:54 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jo četl jsem, odpovídá to výsledku a chci sem přidat link.
11.10.2021 18:58 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Fascinující, ale asi nikoli náhodné je rozdělení hlasů při hodhocení voleb v anketě při 17000 hlasech hodnoti vysledek pozitivně 55% hlasujich a negativne 45%. Coz zhruba odpovida rozlozeni sil potencialni koalice a opozice ve snemovne. ;-) https://www.seznamzpravy.cz/clanek/glosa-slachta-znovu-zasahuje-na-vlade-tentokrat-ve-volbach-177549
11.10.2021 19:19 Want
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
K tomu jak Šlachta "sestřelil" Babiše, KSČM, ČSSD a jiné podobné úvahy - byla to klika! A řekl bych že si koaliční strany moc dobře uvědomují, jak málo stačilo pro to aby tyhle Babišovy opory prošly.
11.10.2021 22:34 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Snad to pro ně bude motivací zaměřit se na důležité společné cíle a ne partikulární zájmy. Taková šance se nemusí hned tak opakovat.
Heron avatar 11.10.2021 22:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Vůbec nejsem takový optimista. Podle mě jsou dva scénáře. Jeden je pětikoalice, ale to je prostě moc a jak to může dopadnout, vidíme na Slovensku. Druhý je Zemanův gambit, který nechá (pokud bude moci) sestavit vládu Babišem a to tak dlouho, dokud se kolalice spolu nerozhádá tak, že se rozpadne. Potom vznikne vláda ANO + ODS. Tyhle strany se až tak moc neliší. Obě chtějí penězovody (ODS si je musí postavit znovu), obě nemají zájem o nějaké skutečné nezávislé vyšetřování, obě útočí na novináře apod. ANO změnilo elektorát už několikrát, tam je to jedno. ODS se nikdy nedistancovala od kmotrů, jen je prostě ztratila tím, že nebyla u vlády. Babiš má média, které ochotně pokryjí i kauzy ODS. Nebo jim ve vhodné chvíli bodne nůž do zad (jako ČSSD). Dále sociální politika. ODS ochotně bude hlasovat pro škrty dávek pro sociálně slabé (před volbami si prosadila další kopnutí do lidí, kteří nic nemají), ANO nebude proti, protože je potřeba snižovat schodek rozpočtu. ODS klidně odpustí Babišovi dotace. A tak dále.

Doufám, že se mýlím.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 00:53 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Vůbec nechápu ty radovánky z výsledků (i když na papíře vypadají dobře), protože když se ohlédnu zpět, tak vítězové nás kecama vždy povznesli výše, ale tak nějak skutek utek a dluh rostl dál. A co lze očekávat od těchto? Když napíši nejčernější scénář, tak to bude zavedení €ček, privatizace Budvaru, ČEZu a pošty a možná ještě něčeho. Možná tím zaplácnou jeden, či dva rozpočty, budou se plácat po ramenou, jak jsou skvělý, ale ve skutečnosti to bude zase jen ztráta. Dokud nebude politická odpovědnost a skutečná optimalizace státu, tak nemáme sebemenší šanci se z toho začít vyhrabávat. Je třeba si uvědomit, že tu probíhalo jeden a třicet let poměrně závažných chyb. Pokud budeme optimisté, věřící v zahájení okamžitých náprav, kdy se chyba bude napravovat pouze jednou tak déle, než byla způsobena, tak za šedesát let by to tu mohlo vypadat trošku důstojně. V takovou rychlost ovšem nevěřím. Hlavně nevěřím v tu politickou vůli, chtít to změnit a neřídit se slovy: "Po nás potopa!" I když, existuje rychlejší způsob, který to zase na nějakou dobu srovná. Válka a zatím to k ní všechno směřuje. Takže radujme se, ještě není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř.
12.10.2021 13:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Babis zjevne nema na tenhle gambit naladu a uz to i natvrdo rekl. Zadne sestavovani vlady. Ted je to na holkach a klucich z petikoalice.

A jen zertem... jaka petikoalice? Vzdyt nejsilnejsi stranou je SPOLU, ne?
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 15:34 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Babiš jedny věci říká, jiné dělá. Jednoduše se mu nedá věřit. SPOLU není strana.
12.10.2021 15:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Tak o tom zadna. Ne proto, ze je Babis. Ale proto, ze je politik. Mimochodem, ted se nechal slyset, ze neni rozhodnuty.

Jasne, ja vim, ze SPOLU neni strana. Ja jen, ze pri tech pretahovackach o predsedu snemovny argumentovali, ze jsou nejsilnejsi, tak ho maji mit oni.

A jeden oboustranny vtipek z minulosti, po volbach 2017:
„Myslíme si, že za současné situace jako druhá nejsilnější strana bychom měli mít předsedu Poslanecké sněmovny. Považujeme to za rozumné,“ prohlásil Fiala. Hnutí ANO s tím však nesouhlasí. „Naše vítězství ve volbách je tak dominantní, že není důvod, aby náš kandidát pan Vondráček nebyl zvolen předsedou sněmovny,“ řekl šéf ANO Andrej Babiš.
12.10.2021 16:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Babiš politik? Je to mafián, který si myslel, že koupit se dá každý, a teď narazil na svoje limity. Ani Bourek by si o něj kolo neopřel. ;-)
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 19:27 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Být politikem a mafiánem se nikterak nevylučuje. Ty mísy jsou propojené víc, než se nám zdá.
12.10.2021 15:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Potom vznikne vláda ANO + ODS. Tyhle strany se až tak moc neliší. Obě chtějí penězovody (ODS si je musí postavit znovu), obě nemají zájem o nějaké skutečné nezávislé vyšetřování, obě útočí na novináře apod.
Kam prosím tě na tyhle blbosti chodíš? Fiala není pragmatický Klaus, který byl ze stejné líhně jako Zeman. Vize kterou líčíš je stejně zvrácená, jako to co píše jozka. Ten zas pro změnu tu situaci interpretuje tak, jako by byl Babiš ten, kdo si může vyskakovat. Nemůže! Bude se akorát škubat co to půjde, ale volby vyšly tak, jak to nečekal ani v tom nejčernějším snu. Bez těch prodejných stran co jen těsně nepřelezly 5% je prostě v řiti a je si toho moc dobře vědom.

Jeho by mohlo zachránit leda to, že by byly vypsány nové volby, což ovšem za současného stavu nehrozí. Ve vedení koaličních stran není BLÁZEN, který by zahodil svoji šanci jen proto, aby Babišovi opět pomohl do hry. ANO sedí ve vlaku, co pojede do pekel, akorát ještě stojí u perónu, než tu jízdu někdo odpíská.

Scénáře jsou jasné:
  1. Pokud Zeman umře do 21.10. Vondráček (ANO) pověří sestavením vlády svého chlebodárce, přes to, že ten nebude mít žádnou šanci. Jenže zároveň dojde k rozpuštění sněmovny, kde ANO většinu nemá. Babiš stejně důvěru nedostane a další pokus už bude na novém předsedovi sněmovny. Pochybuji, že by si v té funkci ponechali Vondráčka na chov.
  2. Pokud Zeman ještě neumře. Dojde 21.10. k rozpuštění stávající sněmovny a nového premiéra bude jmenovat předseda senátu Vystrčil (ODS)
  3. Zeman se probere. Rozhodně nemá zájem se zapsat do českých dějin jako prodejná kurva co držela u vesla oligarchu. Během loňských voleb to bylo jiné. Zeman Babiše potřeboval, ale teď? Na co? Už má před sebou jen cestu do penálu.
Osobně si myslím, že v tu neděli – ostatně byl to Babiš kdo tvrdí že s ním naposled mluvil! – něco na tohle téma mezi nimi nejspíš padlo, protože těsně po jeho odchodu už Zemana lifrovali mobilní jipkou do špitálu. Jestli ho Andrej přidusil polštářem, nebo ne, ví bůh. Každopádně mrtvý Zeman by byl pro něj šancí jak alespoň o pár měsíců oddálit svůj volný pád.
Heron avatar 12.10.2021 18:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Fiala není pragmatický Klaus, který byl ze stejné líhně jako Zeman.
A on ty podvody snad dělal Klaus? Nebo Nečas? Ne. Dělal to Janoušek, Rittig a vůbec. V našem kraji třeba Íčko. Ale těm předsedům to vůbec nevadilo. Bém o tom nemohl nevědět. Nikdo z nich proti tomu nezakročil. Nic mě nepřesvědčuje o tom, že Fiala na ně bude podávat trestní oznámení. Spíš bude dělat maximum pro to, aby o tom nevěděl a řádně se díval jinam.
Jeho by mohlo zachránit leda to, že by byly vypsány nové volby, což ovšem za současného stavu nehrozí.
Nehrozí? 5 stran se domluví snáz než 2 strany?
Ve vedení koaličních stran není BLÁZEN, který by zahodil svoji šanci jen proto, aby Babišovi opět pomohl do hry.
Já nevím jestli jsi mě četl pozorně, ale já jsem psal o spojení ANO + ODS, to znamená, že by svoji šanci nezahodili, ale posílili. Teď se ODS bude muset dohadovat s dalšími 4 stranami. Klidně do toho půjdou stejně jako za časů oposmlouvy.
Rozhodně nemá zájem se zapsat do českých dějin jako prodejná kurva co držela u vesla oligarchu.
Podle některých informací už Babiše pověřil. Jenže chování okolí Zemana a informování o jeho stavu je tak nedůstojné, že jen těžko říct, co je vlastně pravda. Krásně to sepsal Moláček.
12.10.2021 18:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Ty seš mi dobrej. Zatím ještě nikdo Fialu sestavením vlády nepověřil a ty už bych chtěl aby podával trestní oznámení.

Uvědom si, že nejprve je třeba odstranit ze státní správy Babišem placené lidi. Pak teprv můžeš začít něco řešit. Dokud to neuděláš, tak si můžeš s trestním oznámením utírat zadek, protože to tihle šmejdi zahrajou do autu. Copak jsi to dosud nepochopil? Já měl za to, že ti to celkem myslí.
Heron avatar 12.10.2021 19:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Uvědom si, že nejprve je třeba odstranit ze státní správy Babišem placené lidi.

Ale to já si uvědomuju. Jen se bojím, kým je bude nahrazovat. To je celé. Pokud tam dá fér lidi se zájmem o skutečnou práci pro stát, kteří nebudou zavírat oči před levárnami a nebudou je tolerovat, tak budu spokojen. Jinak to bude kus za kus. Mě je celkem jedno, jestli se ten, kdo neoprávněně využívá výhody jmenuje jirka nebo karel. (Ok, dobře, zas tak úplně mi to jedno není, ale nebudu tolerovat ani jednoho.)
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 19:20 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
... ale jim je naprosto jedno, koho toleruješ, nenabízíš jim mamon, tak jsi pro ně nezajímavý. Konec konců i ty jejich platy jsou pro ně nezajímavé, ale lepší jak si ty třetinové odmakat u pásu. Je lepší za pár šupů sedět na zadku a čekat na tu správnou nabídku, než nemít nic.
12.10.2021 19:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Víš co? Přijď o tom kecat, až si to vyzkoušíš sám na vlastní kůži.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 21:21 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Charakterní osobnosti mezi sebe nepouští. Jinak jako občan republiky je nezajímám tři a dvacet let. Ale pamatuji i ty výkřiky z '89: "Za tři roky na úrovni Rakouska!" Nepřibližujeme se tomu ani po jeden a třiceti letech. Takže to je dlouhodobě 200 zkorumpovaných žvanilů, nic víc. Nikdo v historii nenapáchal tolik škody, jako politika a náboženství. A najednou se to má měnit? To dřív bude válka.
Fluttershy, yay! avatar 12.10.2021 22:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
no gods, no masters
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.10.2021 08:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Charakterní osobnosti mezi sebe nepouští. Jinak jako občan republiky je nezajímám tři a dvacet let
Pokud dobře počítám, zapadáš přesně mezi ty, které tenkrát opoziční smlouva zaskočila. (Viz níže). Jenže od té doby uplynulo hodně vody a pokud se ty sám počítáš za charakterní osobu a při tom jsi to za tu dobu ani jednou nezkusil, nemáš nejmenší právo vynášet nějaké paušální soudy. Obzvláště ne o těch, co mohli jen bezmocně sledovat, jak se Babiš směje na všechny strany a všude možně nasazuje lidi, které si platí.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 13.10.2021 10:52 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Mýlíš se, jako volič mám právo hodnotit své zástupce a případně i ty zvolené konkurencí. A od dob, co je sleduji, tak vím, že to jsou jen kašpárci hrající převážně svou roli, mění jen způsoby rétoriky. Nic víc. Všichni mají možnost dokázat, že se v nich mýlím. Zatím se o to nikdo nepokusil. Fiala sám o sobě se od Babiše moc neliší, schopných lidí už se také zbavil. I to je jeden z důvodů, proč musel přistoupit ke koalici.
13.10.2021 11:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Máš právo je hodnotit, ale ne ostouzet a pomlouvat. Já taky nepovažuji Babiše za darebáka pro nic za nic. O jeho darebáctví existují tvrdá fakta. Cíleně využíval všech mezer v zákonech, protože ty co je navrhovali a upravovali nenapadlo, že se najde tak bezostyšný hajzl, který jich zneužije.

Jenže zákony, které by nám diktovaly všechno do posledního puntíku tady nikdo nechce a pokud si nejsi schopen uvědomit, že jde v prvé řadě o výsledek kompromisu, měl by sis sám vyzkoušet, co to znamená působit třebas jenom v rámci obecního zastupitelstva. A tak prověřit vlastní morální kvality, než o někom začneš vynášet soudy.
Heron avatar 13.10.2021 12:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jenže zákony, které by nám diktovaly všechno do posledního puntíku tady nikdo nechce
No jenže jsou nutností, protože tady máme soudy, které všechno posuzují jen čistě formalisticky a ne podle toho, jak to skutkově bylo a jak to má být správně. Občas se najde světlá výjimka.

Takže ono by bylo možné mít zákony normální, jenže dokud tady máme soudce, kteří bez mrknutí propustí gaunera jen na základě toho, že papíry má formálně v pořádku a faktickým obsahem těch papírů vůči realitě se nikdo nezabývá, protože to není přece jejich práce, tak do té doby bude nutné psát do zákonů každé pravidlo a pochopitelně v nich budou díry.
13.10.2021 13:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
No jenže jsou nutností, protože tady máme soudy, které všechno posuzují jen čistě formalisticky a ne podle toho, jak to skutkově bylo a jak to má být správně.
Tobě nedochází jaké se v tom skrývá nebezpečí? Už teď se v tom nikdo nevyzná a každou další úpravou a novelizací se to jen a jen zhoršuje. A mimochodem, likvidace židů během 2. světové války byla po právní stránce naprosto v pořádku.

Takže ne. Řešením nejsou zákony, které by pamatovaly na každý prd, ale aparát, kde se jednotlivé složky hlídají navzájem.

Striktně nastavený systém, kde o vině či nevině rozhoduje nějaká represívní složka bez další kontroly, tak jak to bylo tehdy, vždy končí špatně.
Heron avatar 13.10.2021 18:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Tobě nedochází jaké se v tom skrývá nebezpečí?
Dochází, já tohle nechci a tento stav mi strašně vadí. Protože to potom vede k tomu, že můžeš všechno dělat dobře, máš zájem se o to starat, aby to bylo co nejlepší, ale potom někde v papíře zapomeneš něco evidovat a když někdo chce, tak tě na tom utopí.

Za mě je stav, kdy je to udělané dobře, ale papíry trochu nesedí lepší, než ten, zdá se, preferovaný, mít hlavně správně papíry a na reálný stav sere pes.

(Pochopitelně by bylo nejlepší mít v pořádku jak tu věc, tak i ty papíry. To jako jo.)

(Hru tisíc neznám, takže se k tomu nevyjadřuju.)
13.10.2021 19:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
(Hru tisíc neznám, takže se k tomu nevyjadřuju.)
Je to skvělá hra. V Praze mi asi nejvíc chybí to, že ji nikdo nezná. A když přijedu do OV, tak se v hospodě víc kecá než hraje. Což je dané tím že je nás víc pohromadě. Tisíc je vynikající hra pro tři až čtyři hráče a partu kibiců. Hlavně když se hraje o prachy. Lepší než mariáš – u toho jsem zažil hádku o imaginární desetník až došlo na převrácení stolu. To u tisíce nehrozí, protože co je psáno, to je dáno. Vyúčtování má jasně daná pravidla a je tím posledním co přináší vzrušení ze hry. Ovlivňuje akorát volbu herní taktiky.
13.10.2021 14:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Mimochodem, opět jsme u toho tisíce. U něj se všichni tři hráči se kontrolují navzájem. U téhle hry patří i záměrný podfuk mezi strategické kroky. A je na zbylých dvou, jestli ho včas postřehnou, nebo ne. Ta hra má tak jednoduchá pravidla, že se provalí nejpozději během počítání bodů po jedné hře. Většinou ale ten kdo chce takový úskok využít čeká, až mu tu chybu někdo zahraje. Pochopitelně si to každý hlídá, takže k tomu dochází jen pokud si toho nikdo nevšimne, nebo je to výhodné i pro někoho jiného – např. v situaci, kdy by některý hráč zahrál vysoký bodový zisk na úkor těch ostatních.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 14.10.2021 11:17 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Já jen konstatuji fakta. Ostudu si nadělají sami, k tomu mne vůbec nepotřebují. Celý svět to ví. Je dobré se na náš stát občas podívat i zvenčí a nejen zevnitř. Vše se dá dohledat a internet má dlouhou paměť. Prosím, mají na to čtyři roky ukázat, že jsou jiní a já potom klidně svá tvrzení poupravím. Ale oslavovat jejich vítězství nehodlám. Dokud neodvedou nějakou práci, tak je to jen pouhé divadlo. A ne každé inscenaci se dá tleskat. U té politické to platí mnohonásobně.
14.10.2021 12:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Celý svět to ví.

Nedělej si iluze. Svět neví lautr nic o tom co se děje v zákulisí. Svět ví jenom to, co mu naservírují média. Tak si všímej, kdo ty média má pod palcem.

Vše se dá dohledat a internet má dlouhou paměť.

Takovému tvrzení se mohu jenom smát, vzhledem k tomu že se v téhle branži pohybuji už nějaký ten pátek a sám se občas počítačové archeologii věnuji. Jen na Wikipedii je víc jak polovina webových odkazů neplatných. A co teprve tady a jinde na webu.

Prosím, mají na to čtyři roky ukázat, že jsou jiní a já potom klidně svá tvrzení poupravím. Ale oslavovat jejich vítězství nehodlám.

Myslím, že oslavy nejsou na místě v žádném případě. Babiš se zatím vesla nepustil. Země je zadlužená jak nikdy dřív. A díky Zemanově nesoudnosti, uplyne nejmíň půl roku, než se vůbec něco začne dít směrem ku nápravě.

Doufám že to u přístích prezidentských voleb bude pro voliče dostatečným poučením, že volba kandidáta staršího 70 let, který už má za sebou jedno období ve funkci, je krajně riskantním podnikem.

Pavel 'TIGER' Růžička avatar 14.10.2021 18:09 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita

Nedělej si iluze. Svět neví lautr nic o tom co se děje v zákulisí. Svět ví jenom to, co mu naservírují média. Tak si všímej, kdo ty média má pod palcem.

K celosvětové ostudě je to plně dostačující.

Takovému tvrzení se mohu jenom smát, vzhledem k tomu že se v téhle branži pohybuji už nějaký ten pátek a sám se občas počítačové archeologii věnuji. Jen na Wikipedii je víc jak polovina webových odkazů neplatných. A co teprve tady a jinde na webu.

Nevím, že bych psal něco o tom, že věe na internetu je platné a pravdivé.

Myslím, že oslavy nejsou na místě v žádném případě. Babiš se zatím vesla nepustil. Země je zadlužená jak nikdy dřív. A díky Zemanově nesoudnosti, uplyne nejmíň půl roku, než se vůbec něco začne dít směrem ku nápravě.

Doufám že to u přístích prezidentských voleb bude pro voliče dostatečným poučením, že volba kandidáta staršího 70 let, který už má za sebou jedno období ve funkci, je krajně riskantním podnikem.

Ta doba ku nápravě bude mnohem delší, neb v politice nemáme patřičné osobnosti, nýbrž samé šmejdy. Nejsou to sice podomní prodejci, ale vábitelé na nenaplněné sny. Lidé moc dobře vědí, co chtějí ke spokojenému životu a zkouší to změnit, jak jen mohou, jen ti političtí dinosauři ne a ne vyhynout. Navíc si slušně vycvičují nové dinosauříky. Ony, kdyby ty strany po revoluci pracovaly, jak by měly, tak by nebyl žádný prostor pro Babiše. Takže to tvrzení, že on je výsledkem jejich dlouholeté neschopnosti je vlastně pravdivé.
15.10.2021 09:28 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Nevím, že bych psal něco o tom, že věe na internetu je platné a pravdivé.
Tak to si děláš srandu, ne? Podívej se pořádně na to cos napsal: „Vše se dá dohledat a internet má dlouhou paměť” a já ti na to opáčil, že ty věci mizí, ani nevíš jak. Takže spoléhat na to, že „všechno se dá dohledat” je představa mylná. A o dlouhé paměti internetu si také dovoluji silně pochybovat. Protože jinak bych ti mohl ukázat arabské stránky, které jsem viděl volně na internetu v roce 1998, s obsahem, po jehož shlédnutí bys neváhal vyrazit na křížovou výpravu ani minutu. A nedávno video které jednoznačně dokazuje, že jediné smysluplné řešení v Afghanistanu představuje celoplošná deratizace. Protože i ty krysy mají v sobě víc soucitu a odvahy, než tamní obyvatelstvo.
12.10.2021 19:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Zastoupení ODS není zas tak velké, aby si mohla diktovat. Právě proto mi přijde výsledek voleb mnohem lepší než jsem čekal.

Před volbami jsem měl obavu z toho, že skutečně dojde na to aby Piráti začali realizovat některé svoje fantasmagorické představy. Tak to se současným mandátem skutečně nehrozí. Na druhou stranu si zaslouží důstojné zastoupení ve vládě. A do příštích voleb se tak jejich reputace může jedině zlepšit.

Jediný nečitelný koaliční subjekt je pro mne TOP09, která by bez zapojení do projektu SPOLU vyšuměla nejspíš podobně jako ČSSD. Jenže ODS není ANO. Lidovci se podle mě také poučili, že se lavírování těsně před volbami hrubě nevyplácí. Myslím, že máme před sebou období, kdy si dají sakra záležet na tom, aby se to vyplašené stádo uklidnilo.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 19:13 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Fiala a něco řešit, tak toho se neobávám. Odstraní Babišovi lidi, dá tam svoje a peníze se budou ztrácet dál, jen do jiných kapes. Nikdo mi zatím nevysvětlil, proč zrovna po letošních volbách by se najednou mělo změnit prostředí a politikům jít o lidi? Kdyby tomu tak bylo, tak první co prosadí, tak bude politická odpovědnost a nasadí tomu vysoké tresty. Jenže oni za nic nebudou moc, buď to bude Babišův pohrobek, či chyba koaličních partnerů. Bylo to tu tolikrát a bude to tu zas.
13.10.2021 09:45 PL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Fiala a něco řešit, tak toho se neobávám. Odstraní Babišovi lidi, dá tam svoje a peníze se budou ztrácet dál, jen do jiných kapes. Nikdo mi zatím nevysvětlil, proč zrovna po letošních volbách by se najednou mělo změnit prostředí a politikům jít o lidi?
Pavle už to tu kdysi bylo (ten rozdíl Babiš vs ostatní). Takže důvod, proč to teď bude lepší.

ODS, TOP 09, STAN, KDU...dosaď si libovolnou stranu od doby co existují, budou rozkrádat veřejné finance. Mají tu možnost, jsou u zdroje, tak toho využívají. Historie to potvrdila.

Vezmu pro porovnání například ODS, jako tu nejsilnější.

ODS u moci, bude rozkrádat veřejné finance ALE nechá lidi (zaměstnance a podnikatele) v klidu pracovat, nechá je státu a sobě vydělat a z vydělaného si bude uždibovat.

Babiš u moci, bude rozkrádat veřejné finance ALE ZÁROVEŇ půjde po podnikatelích aby je poškodil, nebo v případě konkurence zničil. Nedaří se podnikateli nedaří se logicky ani zaměstnanci.

ODS (i jiné politické strany) kradou z celku. Země prosperuje protože lidem se daří i když se z veřejného krade.

Babiš krade z celku a zároveň ještě od jednotlivců. Země postupně upadá protože lidem se nedaří a postupně, jako nemoc, to zničí všechno.
13.10.2021 11:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Sláva, že to někdo pochopil.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 13.10.2021 11:09 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Hele, všichni tam jsou zaočkovaní v nějakých firmách. A když se rozhodne, že se nějaká konkurence zlikviduje, tak se prostě zlikviduje. Fungovalo to tak vždycky, ať byl u kormidla kdokoliv. Zaklekávání není Babišův výmysl. On to pouze dělal dost okatě, navíc měl za sebou velkou novinářskou nepřízeň, takže se hned na něj ukázalo.

A i kdyby tomu bylo, jak píšeš, tak tomu brání jeden fakt, ODS by se musela dostat ke korytům, v období, kdy se bude dařit a když se zahledím do dálky, tak to moc dobře nevidím. Minimálně následující dva roky budou dost špatné a bude následovat vzpamatovávání se. A kdo ví, jestli to nebude mnohem horší? Teď se rozhoduje celosvětově a naše malá, lokální politika na to nebude mít žádný vliv.
Fluttershy, yay! avatar 13.10.2021 11:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
V tom je jeden zásadní rozdíl:
  • zatímco konvenční politici mají každý podíl/závazky/kontakty v jiné firmě, takže tam pořád funguje konkurence;
  • jeden Babiš s konglomerátem svých firem zabírá velký kus ekonomiky jako celku.
Ta odlišná úroveň centralizace je nepopiratelná, přestože preferuji mnohem větší decentralizaci.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 14.10.2021 11:24 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jasně, že tam jsou rozdíly, to nepopírám, ale je třeba poukazovat na všechny levárny a nejen, že jeden je levější, než druhý, natož oslavovat, že zloděj porazil zloděje. A všichni víme, že peníze se budou ztrácet dál ...
Fluttershy, yay! avatar 14.10.2021 11:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Proporcionalita je důležitá, jakožto i souvislosti.

Také nutno připomenout, že levárny můžou být vylhané – typicky Lava Jato – nebo odvádět pozornost od závažnějších problémů, ostatně je to příklad politiky spektáklu: lid je vzrušen poutavým příběhem o zločinu, zatímco na pozadí se odehrávají jakože legální, ale mnohem závažnější věci.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 14.10.2021 12:21 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Zkrátka i vylhaná levárna může být (a většinou i je) levárnou.
12.10.2021 19:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Já nevím jestli jsi mě četl pozorně, ale já jsem psal o spojení ANO + ODS, to znamená, že by svoji šanci nezahodili, ale posílili. Teď se ODS bude muset dohadovat s dalšími 4 stranami. Klidně do toho půjdou stejně jako za časů oposmlouvy.
To je jak u blbých. Podívej se laskavě co se dělo po posledních volbách. Kdo stál ve vedení ODS, a jak se vyjádřil na adresu ANO. Co by tím proboha získali?! Nic! Lautr nic. Skončili by jako ČSSD. Ukaž mi magora, který se dobrovolně připraví o spojence, aby se vydal na milost a nemilost šmejda? Fiala je tím kdo sedí na koni. Ne Babiš! Už je po volbách, tak si toho laskavě všimni.

Já jsem zažil euforii voleb roku 1998 na kolejích MU, které spolužáci slavili jako vítězství pravice. Byl jsem jediný, kdo měl oprávněné obavy, protože tušil co se bude dít. Na rozdíl od nich jsem měl 10 let zkušeností navrch. Proto mne opoziční smlouva nijak nepřekvapila. Jenže teď je situace jiná.

Tenkrát nebyla z Klausovy strany ochota překousnout uraženou ješitnost a najít jiné řešení. Jen si vzpomeň jak si tenhle vobejda krásně notoval s obejdou co je teď ve špitále. Tak já ti to připomenu! Ten komix je mnohem starší než ten blogpost.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 19:23 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Nemusí se kamarádit, ale na charakter bych si nevsadil ani u jednoho z nich.
Heron avatar 12.10.2021 19:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Fiala je tím kdo sedí na koni.
Fajn, přeju mu to.
Už je po volbách, tak si toho laskavě všimni.

Všiml jsem si.

ANO 72, SPOLU 71 (ODS 34). Jako ano, SPOLU vyhrálo na počet hlasů a je vítězem voleb. O tom žádná. Ale stále je to tak, že ANO má 72 a ODS 34. A v konečném důsledkou jsou to poslanci, kdo to má nejvíce v rukách.

Jako bylo by fajn, kdyby to bylo fajn. Já si to přeju. Ale nemám žádnou jistotu, že si tam nedosadí vlastní lidi a jen se změní jména. Opakuji, že ODS mě v minulosti nijak nepřesvědčila, že by se chtěla zbavit kmotrů. A to píšu jako jejich bývalý volič.

Jinak drobné doporučení (které ale stejně nebudeš respektovat). Opravdu moc nepomáhá, pokud do komentářů budeš psát vykřičníky nebo označovat ostatní diskutující za blbce.
12.10.2021 19:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jinak drobné doporučení (které ale stejně nebudeš respektovat). Opravdu moc nepomáhá, pokud do komentářů budeš psát vykřičníky nebo označovat ostatní diskutující za blbce.
V takovém případě ti dám rovněž doporučení. Přestaň ignorovat existenci smlouvy mezi SPOLU a PirSTAN, a nebude důvod používat vykřičník. Jistě ti neuniklo, že víc jak k jednomu an konci věty jsem se neuchýlil. Kdybych chtěl opravdu naznačit, že zvedám hlas, tak bych přidal nejmíň jeden a v krajním případě to vytučnil.
Heron avatar 12.10.2021 20:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Já ji neignoruju. Ale nebyla by to první smlouva, který by byla buď vypovězena, nebo porušena.

Nehledě na to, že taková smlouva je moc fajn věc, ale vyjednávání mezi pěti různými stranami o tom, co se reálně udělá, jak se to udělá a kdo to udělá, je potom další a o mnoho těžší problém.
12.10.2021 20:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Zase trochu duvery, STAN je na tyhle veci odbornik. Za poslednich deset let se stihl dat do holportu s TOP09, KDU-CSL a Piraty.
12.10.2021 21:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jestli vono to nebude spis navopak, protoze topka je odbocka kdu, a jedni i druzi jsou kam vitr tam plast == za koryto prodaj i vlastni rodinu. Mno a ted se knim pridaj ty pirati, co tak slavne uspeli v tech volbach, ze zredukovali pocet poslancu na 1/10 ... ;D.

Jinak to osobne vidim prave tak, ze pirati jsou buresovi k hovnu, zejo, sou jen 4. Starostu je zas az moc, takze by moc chteli, takze ta topka nebo kdu a nas japonec ... a voiala, mame tu vetsinu ve snemovne.

Staci kdyz tak rekneme mesic pocka, ono se to rozpadne samo, specielne pokud budou tamtamy z ODSky tvrdit, ze tech koryt pro sebe chteji vic, a pro kdu/top min ... bures jim nabidne 1/2 vladnich kresel, a je vymalovano. Ostatne potrebuje kolik, 8-9 lidi ze?

Realita je totiz takova, ze ve vysledku to z jejich pohledu je jedno. ODSka jako "vladnouci" strana bude vuci parnerum totiz pusobit uplne stejne jako bures = ti mensi budou v pristich volbach vyrizeni stejne jako aktualne socani. Takze je to ciste o urvi co muzes dokud muzes.

---

Dete s tim guuglem dopice!
13.10.2021 08:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Zas tak jednoduchy by to nebylo. Strany petikoalice za ty roky uz naivestovaly "AntiBabis" tolik, ze jakykoiv takovy pokus by tu stranu rozbil.

Jak se rika, kazdej ma svoji cenu. Je otazkou jestli by to byli ochotni zaplatit. Ja sy myslim, ze ne. Spis cekam scenar "2006". Velky kamosi, Zluty lazne a tak. A za nejaky cas nekdo nekomu skripne prachy, zacnou vzkazy pres media a uz to pojede.
13.10.2021 10:42 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Presne. Ted to bude petikoalice, ale az to za rok, dva zacne skripat, tak se Andrej ODS nebo STAN pripomene, ze s nim by tech 101+ dali. Na novou koalici to asi nebude, ale na dilci hlasovani/toleranci treba jo.

A muze to byt i lakava nabidka pro volice, protoze to bude cesta jak STAN/ODS prosadi nektere veci ze sveho programu.
13.10.2021 11:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Přiznej, že tě Babiš platí? Protože takové fantasmagorie může vymyslet jen ten, kdo je vymaštěný jak zamindrákovaný Nacher.

Smiř se už laskavě s tím, jak dopadly volby. Babiše, ani Okamuru NIKDO nepotřebuje. A je pouze otázkou času, kdy se začnou rozpadat ty jejich spolky, protože Babišovi začnou vysychat zdroje kterými uplácel své věrné a Okamurovo SPD už svůj nacionalistický potenciál také vyčerpalo.

Do příštích voleb nastoupí levice. Záleží jen na tom, jestli v jejím čele bude stát Konečná, která zastupuje radikálně komunistický proud. Nebo někdo umírněný.

Podle mne Sobotka nebyl špatný premiér, jakkoliv na něj Babiš naházel tuny špíny a jeho úspěchy vyhlásil za svoje.

A nejspíš uspěje také Přísaha, ovšem pokud ten spolek do té doby přežije. Na základě toho alespoň poznáme, jestli to byl nastrčený Babišův záložní kůň (a já myslím že jo), nebo ne.
13.10.2021 11:32 xxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Podle mne jen idiot ve svych prognozach vynechava inherentni nestabilnost n-koalic, ktera roste s rostoucim n.

Zatim si se vic venoval plivani na vsechny, kteri ti to pripomneli, nez vysvetlovani proc by to tentokrat melo byt jinak.
13.10.2021 11:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Hledáte nestabilitu tam, kde zatím není. A míň vztahovačnosti by vám také prospělo, ale to je váš problém. S vámi nikdo vládu sestavovat nebude.
Fluttershy, yay! avatar 13.10.2021 11:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
To úplně pomíjí další scénáře, kdy např. Babiš kandiduje na prezidenta nebo ANO bude hrát roli pseudolevice v opozici a provádět rétorická cvičení proti vládním škrtům à la Drábek.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.10.2021 14:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Ne. Nepomíjí. Opravdu nevidím žádný důvod, proč by levicové strany měly automaticky v prezidentské volbě podpořit Babiše, který jim pomohl ze hry.

Kdyby při minulých volbách stál v druhém kole proti Zemanovi (nasbíral podpisy) někdo jiný než Drahoš (nasbíral podpisy), který od první chvíle budil dojem že není nic jiného než slaměný panák a nastrčená figura Zemanových odpůrců, mohlo to dopadnout jinak.

Hilšer (navržen senátory) byl ještě prakticky mediálně neznámou figurou, Pavel Fischer (navržený senátory) podle mne doplatil na shodu jmen s Janem Fischerem, který kandidoval v předchozí prezidenstké volbě. A Horáčkovi (nasbíral podpisy), Babišova média vypěstovaly pověst bezskrupulózního hazardního hráče. Každý z nich by ale dokázal být lepším Zemanovým protivníkem než Drahoš, kterého si Zeman namazal na chleba hned zkraje.

I tak byl ale výsledek velmi těsný. A když Zemana v jednu chvíli málem kleplo v přímém přenosu i Babiš zakolísal. Což se mu podle mne teď vymstí.
Fluttershy, yay! avatar 13.10.2021 15:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Pokud sis nevšiml, prezidenta volí voliči, ne strany.

ANOfert volilo ~1,5M lidí, a to když jeho kampaň byla někde na úrovni právě té novovlastenecké scény, jejíž hlasy propadly.

Takže záleží, kdo bude kandidovat. Může to být už v zimě.

Nic to nemění ani na tom, že ANO se může stylizovat jako „levice“ bojující za sociální jistoty.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.10.2021 17:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Upřímně. Kdyby sis měl vybrat mezi Babišem a některým ostatních kandidátů. Koho bys podpořil?

Já ti mohu za sebe napsat jen tolik, že bych odmítl volit v druhém kole za předpokladu že by do něj postoupil Dlouhý, nebo Soukup. Kdokoliv z těch ostatních by mi v té funkci vadil méně než Babiš, ačkoliv bych většinu z nich v prvním kole nevolil. A nejvíc bych se asi musel překonávat, kdyby kandidoval a do druhého kola postoupil Klaus, protože máme možnost vidět kam by taková nesoudnost vedla právě teď.
Fluttershy, yay! avatar 13.10.2021 17:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Na úvod: úřad prezidenta je přežitek z doby, kdy vrchnost na Hradě byla standardem.

Ten seznam jsem neznal. Několik jmen mi nic neříká a ze třetiny bych rovnou blil.

Naopak, určitě vím o Danuši Nerudové a přijde mi v cajku. Volit budu strategicky.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.10.2021 17:43 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
No prima. Tak jak vidíš shodu nalézt lze.

Že to je přežitek z minulosti? Jo je. Ale nepíšeme novou ústavu. Na to bude možná čas někdy v budoucnu.
Fluttershy, yay! avatar 13.10.2021 18:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Když se vrátím výše, zdaleka není vyloučeno, že Babiš (nebo např. Schillerová) bude kandidovat a dostane 2,5M hlasů.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.10.2021 19:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Pokud bude místo Babiše kandidovat Schillerová, nemám strach, že by zvítězila. A i kdyby byla horká kandidátka na vítězství v klání s některým z výše zmíněných co jsou pro mne absolutně nepřijatelní, klidně bych ji i podpořil.

Charakterově vadný Babiš na prezidentském postu, to je políček do tváře české státnosti který by asi neuneslo víc lidí než je těch co se nehodlají smířit s vítězstvím koaličních stran.

Pro Zemana byli levicoví voliči co ho měli stále spojeného s ČSSD z dob její největší slávy, kdy ČSSD volily téměř 2 miliony voličů. Kdežto Babiš teď horkotěžko nasbíral ušmudlaných 1,5 milionu hlasů. A nebudeme si zastírat, že to pro většinu voličů byla svým způsobem forma referenda.

Druhé kolo prezidentských voleb v roce 2018 mělo účast ještě o něco větší než byla nyní (66,60%) a rozdíl byl pouhých 150 tisíc hlasů, což teda rozhodně není nějaké přesvědčivé vítězství jak se to snažil interpretovat Zeman. A bohužel může za to právě Drahoš, který podělal co mohl.

Proto, když se mě teď kamarád ptal, na můj názor jsem mu jasně řekl: „Pokud opět začnete tlačit Drahoše, tak jste už teď prohráli.”
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 21:25 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Smlouva může mít nějaký význam, pokud na jejím základě bude dosaženo nějakého cíle, jinak se stává naprosto bezvýznamnou. Navíc politická smlouva, bez politické odpovědnosti ...
11.10.2021 22:44 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
zdravim,

clanek u alarmistu jsem docetl do konce. Musim rici, ze je to hodne zajimavy popis videni sveta a skutecnosti. Vcelku se az divim, cemu lide veri a rikam si proc.

Dobre. Hodne je toho v clanku mimo realitu. Ale je to zajimava sonda do mysleni lidi.

Kdyz podle sveho pravicoveho a kapitalistickeho pohledu vynecham hodne veci mimo realitu, tak je tam i dobry popis toho, ze zustavaji urcite skupiny lidi, ktere proste ted nemaji podporu na zaklade voleb. A nekam se budou prelivat. A bude po tom poptavka. Co jsem dneska i slysel na verejnosti, tak hodne volicu Piratu bylo rozcarovano. Je vcelku zajimave kolik lidi do 40 let z vyssich vrstev Piraty voli nebo s jejich idealy nejak souhlasi.

Krasne myslenky jenom nestaci.

gf
12.10.2021 01:36 Tak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Ty si dobrej kokot:-(
Gréta avatar 11.10.2021 23:06 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

a taková ta malilinkatá černá tečička na zeleným pozadí to sou piráti :D :D :D :D

A jsem přesvědčen, že to bylo ve skutečnosti na Babišovu objednávku, ač se usilovně snažil budit dojem, že to on je tím, kdo bude poškozen.

bába natom proďál ato je imho člověk kterej když nemusí tak se jako snikym nedělí :D ;D za tou změnou volebního zákona je ustavní soud kterýmu teďko velí ňákej rychetckej hele noa ten má vazby na čssd byl unich ve straně + mu asi jako rovnou nabízeli prezidneskou židli hele :O :O :O :O takže by sem jako řekla žeto byl rychetckýho pokus vo záchranu čssd prezidentcký židle :O :O :D :D ;D ;D

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
12.10.2021 00:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Původně obsahoval ten blogpost ještě stručnou rekapitulaci všech voleb, ale vypustil jsem ji. Už tak je to delší psaní než jsem chtěl. Nicméně by ti z toho bylo ihned jasné, že si ti parchanti akorát navzájem hráli do karet.

Babiš to prostě přepísknul. Stačilo jen málo, aby Přísaha a ČSSD prolezly přes 5%, což by znamenalo, že by shrábly minimálně 20 hlasů. Otázkou – kterou naštěstí nemusíme řešit – je, kdo by tratil? Pokud by to byly koaliční strany, tak bychom měli identickou situaci jako v roce 2017. A děkuji, tohle opravdu nechci a myslím, že nejsem sám kdo si přeje aby šlo ANO definitivně od válu.
11.10.2021 23:15 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Az na to, ze nikdo nikoho nikomu nepretah ...

Laskave se podivej ne na %, ale na pocty volicu, a zjistis, ze jak ano tak okamuru, ale i dalsi, volili vicemene titiz lide jako u minulych voleb. Jedinej rozdil spociva v tom, ze tentokrat k volbam prisli nekteri dalsi. Coz znamena, ze stejny pocet lidi == mensi %.

Zatim pak vse nasvedcuje tomu, ze ti dalsi budou velmi rychle a masivne nasrani, takze priste k tem volbam uz zas (tradicne) nepudou.

---

Dete s tim guuglem dopice!
11.10.2021 23:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Příloha:
Než začneš něco plácat, tak se nejprve porozhlédni po netu. Viz Přesuny voličů mezi sněmovními volbami 2017 a 2021. Pro jistotu ten obrázek dávám i sem do přílohy.
12.10.2021 08:39 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Nez zacnejs blejt svy blaboly, a davat sem grafy vycucany z palce, tak si protri oci ...

https://volby.cz/pls/ps2017nss/ps2?xjazyk=CZ

https://volby.cz/pls/ps2021/ps2?xjazyk=CZ

Ano - 1 500 113 vs 1 458 140

SPD - 538 574 vs 513 910

...

Ty rozdily jsou marginalni.

---

Dete s tim guuglem dopice!
12.10.2021 08:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
S mentálně chabou osobou co nechápe, že absolutní čísla která nejsou uvedená v příslušném kontextu nemají žádnou vyppovídací hodnotu, a navíc má za málo si přečíst a hlavně se pokusit pochopit obsah jedné webové stránky, opravdu nemá smysl jakákoliv diskuze.

Připomínáš mi dementního rusáka, pro kterého opevřené vchodové dveře do baráku ke zvonkům automaticky znamenají volný vstup do libovolného bytu.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 10:24 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Nezlob se na mne, ale o kolik mentálně lepším je tento tvůj příspěvek? Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet.
12.10.2021 11:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Nikdo tě to číst nenutí.
12.10.2021 16:20 kapicabot replybot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
WOW SO MUCH ARGUMENTS
12.10.2021 21:23 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Pise retadovanej dementi debil, kterej nezvlada operaci souctu ...

Narozdil od hovadin uvadenych tebou ja uved zcela exaktni cisla, takze zalez nekam na hajzl a naser si na hlavu.

---

Dete s tim guuglem dopice!
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 21:27 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Neblázněte, kvůli takovému svinstvu, jako je politika nemá smysl se hádat a být na sebe vulgární, ne? Nebo jste jako oni?
12.10.2021 21:57 Elonův mlask
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
napsala píča, co se do ostatních naváží kvůli pravopisu. karma je zdarma.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.10.2021 22:56 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Díky, svou odpověď už mám.
13.10.2021 08:51 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Jenom retardovaný zelinář jako ty počítá či váží dohromady brambory s jabkama.
12.10.2021 01:18 Matylda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
link
12.10.2021 12:31 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možno som naivný ale ja si myslím, že na celom svete by ľudia mali prestať voliť milionárov. Sú úplne odtrhnutý od reality a nemajú bežným ľuďom, ktorí tvoria väčšinu, ako pomôcť, a ani o to nemajú záujem. Nechcem ale aby sa k moci dostali ľudia ako Ján Ľupták z robotnícke strany, proste nejaký rozumný stred.
Čo Rys, to vrah!
12.10.2021 16:00 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Před 30 lety jsem od tvých soukmenovců slyšel pravý opak. Tj. „je treba voliť milionárov, lebo už všetko majú a nie sú hladný.”
12.10.2021 13:16 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U Andreje začněme s elementarními otázkami: veřící / neveřící.
12.10.2021 19:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje volební prognóza z roku 2019 a realita
Řekl bych, že je vhodná chvíle právě zde a teď připomenout blogpost z 16.5.2017, Jak chytrý Andrej ku štěstí přišel….

Třeba si někteří zdejší diskutující uvědomí, proč existují lidé co s ním nehodlají spolupracovat i kdyby jim slíbil modré z nebe.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.