Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 15:26
Planujeme spravit kompletny help na interfejs... je to v TODO liste velmi vysoko :).... najskor asi formou videii... pokial ide o tie spravy, chat okno (a statistika player vs player) sa vyvola dvojklikom na meno hraca (resp. kdekolvek na cely riadok)... ci uz v okne s online hracmi, v rebricku, v create game vo vybere oponenta, atd...
Dalsi zapisok chystam... aky, to este uvidim podla ohlasov (ak budu nejake:)
Inak diki, pochvala vzdy potesi :)
Zajimavy projekt. To o tom Lispu me zajima.
no ved a co ine??;) preco myslis ze sme odisli z roboty a zacali vlastny projekt? (s vysledkom vo hviezdach:)... vlastne napady a vlastny vyber nastrojov, nech je programovanie naozaj produktivne a zabavne...
Vypadá to opravdu dobře – hned jak budu mít čas, vyzkouším to. Jinak z těch článků by mě zajímaly všechny, takže doufám, že se čas najde
A v com je problem ze klient je Flash aplikacia?
Hej, to je pravda... ale vzhladom na to ze nam to funguje na Windowse, beznom Linuxe (intelackom) a aj MacOS, tak to moc neriesime, nemame na to ani zdaleka kapacity. Mame extremne obmedzene zdroje, a museli sme vybrat tak, aby sme pokryli co najsirsie potencionalne "publikum"... preto Flash vyhral, aj ked ja osobne ho vobec nemam rad... teda hlavne ako platformu (actionscript 3.0 je ako/tak pouzitelny... nic moc, ale da sa...)
Malo to bezat v priehliadaci a byt co najviac dostupne - ziadna instalacia, runtime aby malo co najviac ludi automaticky nainstalovany (+ flex je zadarmo), takze volba bola jasna... :)
Pristupnost bola pri klientovi na prvom mieste (dal by som cokolvek za to sa vyhnut Flashu, ver mi;)
asi tak - flash by mi sice ani natk nevadil, ale vadia mi jeho vlastnosti... akonahle vojacikovia vypalili viac ako 4-5 rakiet naraz, na par sekund to seklo.. ked zacalo bojovat par desiatok vojakov, mal som z toho asi 2-minutovy slideshow (pocas ktorej som nic nemohol robit, takze mi vsetkych vyvrazdili).. pentium M/1.7GHz, 2GB ram, linux... kazdopadne dobra praca ;)
A verzia flashu (desinova rada je podla mojich skusenosti rychlejsia)?... inak je pravda ze s tymto mame trocha problem... hlavne flash sa na kazdej platforme sprava dost inak (a v kazdej verzii)... napr. flash pod win je omnoho rychlejsi ako pod lin (na rovnakom stroji)...
Flash 10.0 r22 ... hej, ved ja nedavam vinu vam - mne obcas seka aj video na youtube (akoze vytazuje cpu na 80-100%, pricom ak to iste pustim cez mplayer, tak to je <20%...).. ale to vieme vsetci, ze flash je humus no, hlavne pod linuxom (neviem, ci to je vyvojarmi flashu, alebo vlastnost spojenia vektorovej realtime grafiky vs. linux :o)) )...
verim ze casom sa viac uchyti ten html canvas, a ze ten bude podavat kus pouzitelnejsie vysledky.. planujete aj nieco take, ci 90% casu bolo venovane flash klientovi - takze nehrozi...? :o)
Flash sme volili kvoli jeho rozsirenosti. Povodna pra-pra-verzia klienta bola napisana v LINJ (Lisp Is Not Java)... taky lisp jazyk, z ktoreho sa generoval Java kod (ten generator behal pod cmucl, inak celkom pekna vec:)... ale potom sme si uvedomili ako je rozsireny JavaApplet a ako Flash, takze sme inu moznost ako Flash nemali (nie, silverlight nie je moznost;) Ale aj ten flash pod linuxom sa lepsi... napr. 64b verzia najnovsia je celkom chodiva...
Co sa tyka klienta ako taheho, stravili sme na nom more casu, ale ani nie tak kvoli aplikacnej zlozitosti, ako kvoli flashu a flexu a mxml a crossdomeinom a debilite adobe vseobecne... avsak klient je uplne nahraditelny, je to len nieco ako graficka konzola... ja inak uvazujem, ze mozno casom by sa dalo kompletne uvolnit zdrojaky klienta do sveta, a popostrcit niekoho nech ho prepise do cohokolvek ineho (silverlight, java, html canvas...), ale teraz je to bezpredmetne (neviem co by kohokolvek k tomu motivovalo)...
Mě to teda nefunguje... musí se po registraci ještě na něco čekat nebo ověřovat email? A nebo to je tím že mám přístup na internet jenom přes proxy?
Nemusi sa cakat na nic... bude to pravdepodobne tym proxy, lebo my potrebujeme otvorit priame soketove spojenie (http requesty nestacia)...
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.