Portál AbcLinuxu, 13. listopadu 2025 15:02
Už jsem se České poště nechtěl nikdy věnovat, ale prostě to co jsem viděl dnes při odchodu z domu se nedá nekomentovat.
Víte jak vypadá doručování doporučených dopisů podle České pošty? Položí se na rozvaděč vedle vchodu
.
Tiskni
Sdílej:
Pro korektnost večer zjistěte a zítra nám sem napište, jestli náhodou doručovatelka nepředala dopis adresátovi, ten ho nepodepsal a nezapomněl ho tam sám!
.
.
Balíček bych si vzal a pak bych vesele tvrdil, že jsem nic nedostal... - podpis na formuláři by chyběl nebo byl falešný a pošta by musela platitPresne tak. Tvrde do nich. Doporucene neco posilam, abych mel jistotu, ze to posta doruci. To uz to muzu sam zadarmo hodit do reky a doufat, ze to adresat najde. Nalezeny dopisy bych sbalil (pripadne se domluvil s adresatem) a zacal postu prudit, ze bych chtel ten dopis a at ukazou podpis o doruceni. Proste dokud jim nepujde hodne o prachy, tak se nic nezmeni. A kdyz zacnou zdrazovat, tak mozna prelezou hranici, kolik stoji jiny prepravni firmy (treba i na poslani dopisu) a pak konecne zacne vladnout trh.
Za ztrátu pošta hradí 500 Kč, za poškození nebo úbytek obsahu pošta uhradí škodu až do této výše
.
Ale vzhledem k tomu, že jsem momentálně nemocný, tak opravdu nemám náladu dělat cokoliv co by souviselo s chozením na poštu...
. Prostě nikdy nevíte čím vás překvapí
.
Klasický scénář - obchodní balík poslaný na adresu naší firmy. Na webu České pošty ho šlo sledovat, tak jsem ho sledoval; nejdřív tam bylo, že je expedován 5.9., tedy dnes, a po třetí hodině najednou plop! Zásilku nelze doručit, je k vyzvednutí na poště 18000.
I nasral jsem se, protože vím s jistotou, že v budově, kde sídlíme, vždycky někdo je - je tu slečna na hlavní recepci, náš Operations tým a dvacet až padesát dalších lidí; jediná šance, jak mohl pošťák neuspět, by bylo explicitně čekat, jestli si slečna na recepci na moment neodskočí. Jen pro jistotu jsem se na obou místech přeptal - samozřejmě, že ten den nikdo muže v modrém neviděl.
Zavolal jsem na hlavní poštu, tam mě přepojili na příslušnou pobočku - slečna na reklamacích byla ochotná a pokoušela se zjistit, kde se řidič daného vozu pokoušel balíček doručit a proč to nešlo, ale kdepak - v záznamech žádná informace ani o čase, ani o důvodu neúspěchu, a řidič sám nezvedal telefon. Nakonec jsme to vzdali a slečna z reklamací pravila, že naplánuje druhé dodání v pondělí s tím, že řidiči explicitně vzkáže, ať mi vysvětlí, jak je možné, že to nedodal.
Tak si rychtuju helmu, obvazy a spolubojovníky, abych byl připravený, až mi to přijde svalnatý pošťák vysvětlit.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.