Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 00:57

Bílá jmenovka

1.12.2015 10:02 | Přečteno: 2482× | Práce

Aneb byl jsem opět povýšen.

Je tomu opravdu tak. Až dnes dorazím do našeho ústavu na zavíračku, tak si na uniformu slavnostně připnu bílou jmenovku - Crew Trenér. Za minulé tři měsíce jsem splnil všechny předpoklady dané mým akčním plánem. Potenciální CT jsme byli u nás celkem tři, ovšem teď už vím, že kolega D. vypadnul a zůstává dál na pozici žluté jmenovky (řadový crew). S tím také souvisí lehké zvýšení platu, takže ode dne dneška beru už 77 + 10 Kč/hod, ovšem k tomu ještě variabilní složku (za to že dělám FIFO checklisty a pod.). Konkrétně minulý měsíc mi přišlo na účet skoro 16 000 korun.

Po crew trenérovi je další stupeň už floor manažer (stříbrná jmenovka), ale tímhle směrem jít nehodlám, ze třech důvodů:

Bohužel se ale obávám, že náplň mé práce se stejně příliš v dohledné době nezmění, protože někdo ty zavíračky a noční dělat musí. Jsme u nás teď jen dva pracovníci, co tyhle směny dělají (zavíračku ještě občas vezme někdo jiný, ale noční ne). Přitom CT by tohle systémově dělat neměli (od toho jsou crew), ti by měli mít vedení kuchyně (i ranní - které jsem ještě nikdy neměl, ačkoli bych měl), trénovat nováčky apod. Protože když má člověk zavíračku, tak obvykle na tréning není čas, protože má svých starostí dost. Stejně tak je nevhodné, aby člověk co dělá zavíračku měl vedení kuchyně. Do toho ještě teď nová kampaň (Sýrová sezona), ale naštěstí není moc těžká na vaření, jen je to nezvyk (mmj. UHC se používá směrem z BOPu na Grill).

Teď konkrétně v následujících dnech mě čekají noční, a to i na jiných McD. Konkrétně v noci z pondělí na úterý na jižní spojce 2, a přesně o týden později na Mostecké. Jsem na to docela zvědav, protože v těchhle Mekáčích to funguje o dost jinak, než u nás (minimálně v tom, že je otevřeno až do dvou v noci). Akorát jsem si říkal, že na tu jižní spojku budu muset cvičně ještě zajet, abych tam potom trefil bez oklik a závleků.

Mimochodem ještě k poslední kampani, měl někdo z vás u McD během posledních dvou měsíců burger Maestro of Bohemia (pracovní název Bohemka)? Chutnal vám? Já ho měl asi třikrát nebo čtyřikrát, ovšem za zaměstnaneckou poloviční cenu. Mě osobně chutnal velice, ovšem na rovinu řeknu, že v menu bych si ho za 150 korun jako normální zákazník nedal. Je to prostě moc peněz, alespoň podle mně. Pro mně to je v podstatě čistý plat za dvě hodiny. Ale zase chápu, že lidi co tuhle sumu vydělají třeba za 30 minut v práci to vnímají jinak. O tomhle jsem se bavili s kolegy, protože nejen mě fascinuje, že někdo přijde k pultu, a objedná si velkou CocaColu, a nic víc. Za 39 korun. Přitom dole v Albertu by měl za míň peněz velkou lahev. Ale asi pro hodně lidí 39 korun není suma, o které je nutné nějak zvlášť přemýšlet.

       

Hodnocení: 88 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

1.12.2015 10:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
protože nejen mě fascinuje, že někdo přijde k pultu, a objedná si velkou CocaColu, a nic víc. Za 39 korun. Přitom dole v Albertu by měl za míň peněz velkou lahev.
Hlavne by vypadal jak socka a to fakt nee...
1.12.2015 10:45 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Crew Trenér je podoobná úroveň jako Jídlocarrier...
http://bandzone.cz/_90972
1.12.2015 10:55 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tyjo, ten mekáč je taký vesmír vo vesmíre. Každopádne mne by z tých psychopravidiel po mesiaci asi hráblo. Recpect
Polívčička byla..
1.12.2015 10:59 Tasty4EVER
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Maestro Bohemia jsem mel a opet jsem litoval toho, ze jsem si nedal Tastyho, stejne jako u Steakhouse Classic a Big BBQ Bacon (z predchozich sezonnich akci), nebo Big Maca a McCountryho ze staly nabidky. Proste Tasty 4EVER!

Konkretne mi Maestro oproti tastymu prijde jako zakrslik (nevi nekdo jaka u nej byla gramaz? abych vedel jestli se mi to jenom nezda) a ten sejr co v tom byl je vylozene na zebliti.

Syrova sezona je asi nejlepsi, protoze ta me narozdil od tech ostatnich nelaka ani podle obrazku/popisu a tak neni sance, ze bych opet litoval, ze jsem zradil tastyho :-)
paul2no avatar 1.12.2015 11:07 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka

To jsem říkal také, že Bohemie vypadala opticky malá - za ty peníze. Gramáž znám přesně:

  • Shiny houska - vršek
  • 10 ml sandwich-lemon sauce
  • 9 g červené cibule
  • 15 g salátu Batavia
  • 2 plátky rajčete
  • 2 plátky dlouhé slaniny
  • maso 6:1
  • plátek Emmentálu
  • maso 6:1
  • 10 ml sandwich -lemon sauce
  • Shiny houska - dekl

Maso 6:1 znamená 1/6 libry. Do Tastyho se dává maso 3:1, neboli 1/3 libry. Takže gramáž masa byla stejná (1/3 vs 2/6).

Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
1.12.2015 11:10 Tasty4EVER
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Diky, zrovna u masa jsem si rikal, ze je ho tam celkove mozna i o neco vic :-)
1.12.2015 20:17 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Zapomnel jsi na okurku!

Jinak dat za to 150 Kc mi prijde docela ulet. To je cena plnohodnotneho obedu.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
1.12.2015 20:27 Tasty4EVER
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Tasty menu za 140 je plnohodnotny obed :-) Ten Maestro by taky byl, kdyby se nechal zrat :-)
2.12.2015 06:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
McD je takovej Apple stravovani. Za vic penez mic muziky. Ale je to cool!

Ne, ted vazne, vzdycky jsem se bavil, jak kamarad, se kterym jsem se vracel vzdycky par kilaku pred domovem prohlasil "mam hlad" a zapichl to k mekaci, z vokynka si dulezitym hlasem porucil dvakrat (sem si neco dosadte, kdo si ma ty ujety nazvy pamatovat), hranolky a sejka, vyplazl za to dvestepade, u druhyho vokynka dostal pytlicek s houskama a necim, vanicku hranolku a nejaky piti (jen toho araba nikdy nedostal, nevim proc) a malokdy to stihnul dochroupat, nez dojel domu. Kdyby pockal hodinu, tak by si za rohem mohl dat za ty prachy poradny jidlo a par piv na usinani.
3.12.2015 09:28 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Nie kazdy povazuje tzv. "poriadne jedlo" a par piv za lepsiu alternativu.
3.12.2015 09:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Tak tohle neni ten pripad :-)
mess avatar 1.12.2015 22:35 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Tohle bys tu asi neměl zveřejňovat, ne? Každopádně osobně jsem nepoznal chuťový rozdíl mezi Bohemkou a Big Macem. Přišlo mi to na jedno kopyto.
Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
1.12.2015 22:38 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
+1

I jine veci by nemel zverejnovat. Rozhodne ne udaje o penezich. Predpokladam, ze toto maji lidske zdroje u mcdonalds v pracovni smlouve zakazano.
1.12.2015 22:53 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
:-D Nekoho se tady dotklo, kolik bere clovek v McDonalds?

Jsou to jeho penize, ma pravo si je prepocitat na verejnosti. Ale co je to osobni svoboda, to autoritarsky z**d a zbabelec jako ty nemuze pochopit. Bu bu, HR, Pepicek mi rozdupal babovicku!
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
1.12.2015 23:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Mne se to nedotklo. Nechapu, proc tam dela, ale je to jeho vec, kdyz chce prodavat svuj cas za par marek, at si to klidne dela.

Smlouvy se vsak maji dodrzovat a pokud se podpisem zavazal k tomu, ze tyto udaje nebude zverejnovat (bez ohledu na to, jaky prijem to je), musi to dodrzovat. Pokud nechce smlouvu dodrzovat, ma jit pracovat jinam. Nikdo jej tam prece nedrzi.

Ta invektiva si nech treba pro manzelku (pokud nejakou mas). Muzes ji nadavat za to jakeho si vzala idiota.
paul2no avatar 1.12.2015 23:19 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Nic takového ve smlouvě zakázáno není, a ani nějakou jinou dohodu o mlčenlivosti jsem nepodepisoval. Jakou beru mzdu mohu říct komu chci, a složení burgerů je věc veřejná (na požádání vám to řeknou u kasy).
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
1.12.2015 23:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Nic takového ve smlouvě zakázáno není, a ani nějakou jinou dohodu o mlčenlivosti jsem nepodepisoval.
Smutny stav. :-(
Jakou beru mzdu mohu říct komu chci
Jste si tim opravdu jisty? ;-) Myslite si, ze zverejnovani udaju o financich, slozeni produktu a podrobnosti o internich procesech je v zajmu vaseho zamestnavatele? Zkuste si znovu precist pracovni smlouvu. Jiste tam najdete neco o tom, ze jste vzdy povinen chovat se vzdy v zajmu sveho zamestnavatele a take tak, aby nebylo poskozeno jeho dobre jmeno. ;-)
a složení burgerů je věc veřejná (na požádání vám to řeknou u kasy)
I volba kanalu pro komunikaci techto informaci muze byt soucasti rozhodnuti managementu. Obavam se, ze zamestnanecke blogposty chtene urcite nejsou.

Jendа avatar 2.12.2015 00:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Smutny stav. :-(
Co je na tom smutného?
2.12.2015 00:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Toto by melo byt zakazano a je smutne, ze to nemaji ve smlouve jasne definovano.
2.12.2015 00:54 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Proc?
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
2.12.2015 22:28 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odin si sám na sebe nedával pozor, a ejhle, jeho halekání o totální svobodě dostalo trhliny :-)
If you don't ask, you don't get
2.12.2015 23:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Svoboda je v tom uzavrit svobodny smluvni vztah, do ktereho vam nebude stat mluvit. Zamestnanec svobodne uzavre pracovni smlouvu, ktera vsak musi byt dodrzovana. Nikdo jej k uzavreni smlouvy nenuti.
2.12.2015 23:43 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Jeste jsi neodpovedel na otazku: Proc by zverejneni dohodnute mzdy melo byt zakazano a je smutne, ze to nemaji ve smlouve jasne definovano?
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
3.12.2015 23:12 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Co to meleš za nesmysly? On to ve smlouvě nemá, takže může říkat, co chce. Problém vidím spíš v tom, že tobě najednou taková svoboda vadí. Trošku sis naběhnul, ostatně nebylo divu, že ty tvoje abstraktní teorie nejsou v reálu použitelné.

Dokonce se na tom názoru shodnu s Kyknosem, a to je snad prémiéra na ábíčku.
If you don't ask, you don't get
4.12.2015 23:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka

To je tím, že nedáváte pozor. Kdybyste četl výplody trolla "Odin1918" pozorněji, věděl byste, že jeho ideálem není svobodná kapitalistická společnost počátku 21. století, ale tvrdý dickensovský kapitalismus století devatenáctého (s tím, že myšlenku, že by v takovém systému nemusel být členem privilegované vrstvy, si pochopitelně vůbec nepřipouští). Pak ovšem dává smysl, že zaměstnavatel, který se ke svým zaměstnancům chová slušně (a teď ponechme stranou, nakolik MacDonalds obecně tuto podmínku splňuje), to je něco, co je s tímto ideálem v diametrálním protikladu, takže troll "Odin1918" logicky cítí, že by se takové nápady zaměstnavateli měly v zájmu správného fungování společnosti zatrhnout.

Nakolik si troll "Odin1918" opravdu myslí to, co píše, to je otázka jiná. V každém případě je jeho touha zaměstnavatelům zakazovat, aby se k zaměstnancům (byť jen v jediném ohledu) chovali sllušně, zcela konsistentní s jeho dlouhodobými postoji.

5.12.2015 00:02 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
že jeho ideálem není svobodná kapitalistická společnost počátku 21. století, ale tvrdý dickensovský kapitalismus století devatenáctého
Nevim, co presne ma byt kapitalisticka spolecnost 21.stoleti. Pokud to ma byt to, v cem zijeme ted, tedy hybrid socialismu hrajici si na kapitalismus, tak o to opravdu nestojim. Kapitalismus je jen jeden a je stejny bez ohledu na stoleti, ve kterem se zrovna nachazime. A jinak ano, v 19. stoleti bych zil moc rad.
s tím, že myšlenku, že by v takovém systému nemusel být členem privilegované vrstvy, si pochopitelně vůbec nepřipouští
Ale jisteze si ji pripoustim. Vzdyt jsem i kolikrat psal, ze pokud bych si nemohl dovolit doktora, nebo bych se rozhodl jeho sluzeb nevyuzit, nemam problem se svou smrti. Ale obecne verim, ze cisty trh je pro jeho ucastniky nejvyhodnejsi a to pro vsechny.

7.12.2015 10:35 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
A odpověď na to, co je smutného na stavu, kdy zaměstnanec nemá zaměstnavatelem zakázáno mluvit o svém platu, bude?
Quando omni flunkus moritati
2.12.2015 16:56 tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Co je to za blbost? Jak si pak pujdete treba pro radu k danovemu poradci?
2.12.2015 17:36 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Clovek, ktery tady v diskuzich neustale haji majetkovou i pravni svobodu az do temer absurdnich extremu, se bude pohorsovat nad tim, ze svobodne dohodnute podminky mezi zamestnavatelem a zamestnancem neco neobsahuji a jeste to okomentuje slovy "Toto by melo byt zakazano."? Vazne? To je ten svobodomyslny pristup?
kyknos avatar 2.12.2015 23:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
odin je fasista, se svoboudou nema nic spolecneho
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.12.2015 23:42 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Fasista? To jsi vzal zase kde?

Svobodu jednotlivce chci ve vztahu stat - jednotlivec. Tam je to jasne. Ale pokud zamestnanec svobodne a dobrovolne uzavre pracovni smlouvu, musi tato byt dodrzovana. Na lidske zdroje musi byt prisnost, to se neda nic delat.
kyknos avatar 2.12.2015 23:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
ja jsem za zivot uzavrel mnoho pracovnich smluv, ale ani jedna nijak neomezovala o cem muzu mluvit, nebo ne :)

ani bych takovou smlouvu nepodepsal, pokud bych za takove omezeni nedostal explicitne zaplaceno - a nebylo by to malo
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.12.2015 23:51 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
A o tom to prave je. Proste jednoduse takovou smlouvu nepodepises. Kazdy se muze svobodne rozhodnout.
kyknos avatar 2.12.2015 23:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
a on ji zjevene nepodepsal - presto ty mu fasisticky vnucujes, ze se ma chovat podle nejake nepodepsane smlouvy :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.12.2015 23:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Ne, jen chci, aby si uvedomil, ze mozna zverejnuje neco, co by zverejnovat nemel.
kyknos avatar 3.12.2015 00:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
heh, to mi pripomina pohovory v suse :) mozna, mozna, lec smlouva byla jina, jeste z dob, kdy suse byla prijemna mala firma
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
4.12.2015 05:03 Kamos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Meh, sam vis, ze s tim Suse pomlouvanim (ok, ted to bylo neprime) ses otravnej i sam sobe. Meris dva metry, nosis kver, mas asi dcerecku, tak bud kurva rad, ne woe?

A to zes dostal pres svoji bivojnost na drzku nekde v Praze nejednou jen potvrzuje to, co manifestujes celou dobu tady - neumis jednat s lidma. Ja si na holesarne, karline i zizkove zakalil v nonstopacich do rana mnohokrat s bandou me neznamejch cigosu a sem tam i nakejma zlejsima bilejsima krymousema (ti sou diametralne horsi, zvlast po starikovskem propousteni), ale no a co? Vubec nic kurva. Naopak jsem byl vic zvan na drinky, nez jsem stihal oplacet. Akorat mobil nedavej z ruky. :-)
kyknos avatar 4.12.2015 10:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
1) ja nikoho nepomlouvam, ale take necitim zadnou potrebu nekomu mazat med okolo huby nebo podlehat nejake cenzure - kdyz suse sikanovala lidi, rekl jsem to proste nahlas, cokoliv jineho je pokrytectvi a zbabelost. ze zrovan tady na abc je spousta zainteresovanych lidi, ktere to sere a maji mi to potrebu vycitat pod anonymnimi nicky, to je holt jen vtipna okolnost

2) za to ja zil v holesovicich jako abstinent :D pokud jsi tam nezil mnoho let, neprezil jsi tam povodne, nevyrabel elektrinu pro pul ulice a netahal jsi mrtvy psy ze sklepa a trabanty ze stromu, vis prd, co jsou holesovice

3) prijde mi vtipny, jak tu pulka lidi zvani o nogo zonach, kam by v zivote nemohli jit, protoze se tam boji udajne i policajt, zatimco pro me jsou pod rozlisovaci schopnost, a do toho se vynori jinej blb, co machruje, ze se mu nemuze nic stat v holesovicich :D obecne, kdyz je clovek napadan blby ze dvou protilehlych stran (jak se mi zde na abc bezne deje :) - moc socialista/moc kapitalista, magor co se niceho neboji/co se boji zbytecne atd, tak je to celkem spolehlive znameni dobre zvolene cesty :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
6.12.2015 21:48 tx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Heh, pobavilo.

+1
7.12.2015 00:33 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Ty si pekne odporuješ. Sám si sa sťažoval na nejaké pražské štvrte, kde to údajne je pre človeka z Tvojej spoločenskej triedy (rasy:-)) nebezpečné. Ty za no go zóny pokladáš sídliská, kde bývajú Rómovia (z Prahy, ako som čítala, sa vďaka bytovej mafii, ktorá od nich za babku vykúpila byty, vysťahovali do severných okresov s najväčšou nezamestnanosťou a koncentráciou tzv. "neprispôsobivých" občanov, čo je naozaj veľmi skvelé riešenie "rómskeho problému"). Ty sa mi tu, kyknoško, hráš na veľkého humanistu a vzor tolerancie, máš široko otvorenú vítajúcu náruč voči nejakým abstraktným masám migrantov, ale Rómovia, ktorí kedysi v Prahe normálne pracovali a nebyť tvrdého kapitalizmu, v ktorom prišli o prácu medzi prvými a už ju viac nezohnali, tí nech sa vysťahujú - najlepšie "na Slovensko, odkiaľ prišli" :-).
7.12.2015 00:35 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
teda, nebyť toho tvrdého kapitalizmu...boli by pracovali dodnes a ich ďalšia generácia by si nezvykala na podpory
kyknos avatar 7.12.2015 01:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
jasne, ja za no go zony povazuju mista, kde jsem bydlel

bez se zastrelit, s takovou neschopnosti logickeho mysleni nemas v tehle galaxii co pohledavat :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
7.12.2015 06:00 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Nechce sa mi to hľadať, ale opisoval si tie miesta, ako keby sa tam človek musel mať napozore, aby ho niekto neprepadol:). Našli a aj normálni užívatelia, ktorí Ti v tom oponovali. Zrejme nie sú skrytí rasisti, ako Ty. Se_ieš si do do _uby, alebo si do nej nevidíš. Vyber si.
kyknos avatar 7.12.2015 08:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
rasisti? :D :D :D
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
7.12.2015 09:49 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
skrytí.:-D
3.12.2015 07:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Proč předpokládáš, že je autor neinformovaný/zbrklý?
4.12.2015 04:49 Kamos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
A ty si prosim uvedom, ze z tohodle blbyho zvastu se nevyklickujes. Na jasnou otazku opakovane polozenou si doted neodpovedel, proc by se takoveto svobodne podepsane smlouvy zverejnovat nemely. A s tim, ze to nevidim v jiz dodanejch odpovedich bez laskave do vedlejsiho pokoje. ;-) Ani jeden tvuj libretarianskej poskok ti nepribehl na pomoc. A dokonce i ti, co s tebou jindy v mnoha vecech souhlasi ziraji.

Navic neopomen, ze nejednou si i sam pochvalil OSS anebo napr. transparentnost vladnich sluv (vim, vyse to delis ta smlouva se statem vs. clovekem, ale celkove vzato je to opet blbost, ale zas cti nize...).

Tudiz - muzes prosim zcela bez klicek jasne uvest proc by se nemela soukroma korporace a jeji zamestnanec delit o detaily (ingredience, vcetnte gramaze, anebo napr. platy na lakavych poutacich, placeno korporaci, naturlich), kdyz to jsou beztak verejna data?

A to ze z nejakeho perpetualniho svobodneho smutku vkladas mezi zamestnance a korporaci stat, za ucelem obhajoby tohoto tveho neslyslu uz absolutne nechapu. (viz vyse)

Zeptam se jinak - vnimas se vubec, kdyz mluvis, nebo se jinak vyjadrujes?
Bystroushaak avatar 2.12.2015 07:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Myslite si, ze zverejnovani udaju o financich, slozeni produktu a podrobnosti o internich procesech je v zajmu vaseho zamestnavatele? Zkuste si znovu precist pracovni smlouvu. Jiste tam najdete neco o tom, ze jste vzdy povinen chovat se vzdy v zajmu sveho zamestnavatele a take tak, aby nebylo poskozeno jeho dobre jmeno. ;-)
Ty údaje o složení jsou tam veřejně na každém druhém ubrousku. Dokonce i s obrázkem.
2.12.2015 11:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
ze zverejnovani udaju o ... slozeni produktu
Proč ne? Jak se pak mám rozhodnout zda se stravuju zdravým materiálem a nebo ne? Nebo to mám podle tebe nechat na státním zdravotnictví?
Agent avatar 3.12.2015 21:27 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Určitě je to v zájmu zákazníků. "Obavam se, ze zamestnanecke blogposty chtene urcite nejsou. " - Jak kým. Zákazníci je třeba ocení. Já osobně preferuji zájmy zákazníka.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
2.12.2015 07:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Lidské zdroje si ve smlouvě klidně můžou zakazovat, takové ustanovení smlouvy je neplatné.
Jendа avatar 2.12.2015 00:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Tohle bys tu asi neměl zveřejňovat, ne?
Protože si to nikdo nemůže koupit (dobře, nemůže, 150 korun bych za to fakt nedal) a reverzním inženýrstvím dospět k témuž.
1.12.2015 15:06 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mne ten Bohemia Burger docela chutnal. Nevsiml jsem si, ze by byl drazsi nez zbytek nabidky. Neresim to, do McD chodim jenom obcas a chutove mi tam vse prijde podobne :-)
Integral avatar 1.12.2015 16:04 Integral | blog: devnull
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bohemka je supr!
1.12.2015 22:37 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mal som, po okoch prvy burger ktory sa mi rozpadal na kusy (a to sa mi nerozpada ani trojity whopper u BK). chut nic extra, ja mam rad celkom rad Royal, nemam rad BigMc.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Jendа avatar 2.12.2015 00:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
+1
floor manažer
Jako že vytírá podlahu? :-)
Konkrétně v noci z pondělí na úterý na jižní spojce 2
Chm, škoda, že jsem doma s chřipkou, jinak bych se tam teď dojel podívat.
Bedňa avatar 2.12.2015 15:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
floor manažer
Upratovačka = Manažérka podlahových kritín :)
jinak bych se tam teď dojel podívat.
Napadlo ma presne to isté.

Nechce sa mi pátrať po minulosti zakladateľa McD, ale nebol zakladateľ náhodou vo Vietname, alebo v Kórei? Hodnosť "Crew" mi to silne pripomína.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
2.12.2015 12:05 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
floor manažer
Idem si jednu zdymiť (voľná hodka) k našim upratovačkám a hneď im oznámim, že boli povýšené na floor manažérky. Finančná motivácia k práci nesmie prevládnuť nad morálnou!
Darth Phantom avatar 2.12.2015 12:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
To bude údržbář podlahových krytin se stříbrnou cedulkou. Upratovačka bude Junior floor manažerka pro údržbu podlahových krytin s bronzovou cedulkou :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Petr Tomášek avatar 2.12.2015 12:46 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V mcd jsem byl za posledních 30 let asi tak 5x, z toho 3x ve svých studentských letech, když jsem stopoval po jižních zemích a potřeboval zadarmo najít čistou toaletu :-D. Nedávno jsem to zkusil, že si dám salát, ale ta instatní vomáčka k tomu byla dost na zvracení. Z nějakýho hamburgru bych se asi poblil rovnou. Takže jsem rád, že mě ta bohemia-sračka za 150,- minula...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
2.12.2015 17:24 radix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Hatovani McD je hrozne v kurzu. Nejvic me pak bavi lidi, kteri hatuji na McD co to jde a pak spokojene basti "burgry" ze stanku na Vaclavaku nebo nadraznich okenek.
Bystroushaak avatar 2.12.2015 17:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Třeba jde jejich hate na korporaci a ne konkrétní produkty.
kyknos avatar 2.12.2015 23:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
tyhle burgery byvaji kupodivu chutnejsi :) mozna proto, ze je necpou do tech odpornych sladkych housek

a nebo mozna proto, ze je clovek vetsinou ji na nejakem prijemnem vylete
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
3.12.2015 11:22 radix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Mne teda moc nechutnaji. Maso to nevidelo ani z rychliku, celkove slozeni daleko horsi nez v tom McD, hygienicke normy obvykle nic ...

Ale s tim vyletem mas pravdu.
Petr Tomášek avatar 3.12.2015 17:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Popravde, nevim, jak "burgry" může někdo vůbec vydávat za jídlo. Jestli je to stánek na václaváku, nebo McTralala, pořád je to stejný hnus - slisovaná rozemletá hmota, co maso viděla tak možná z rychlýku. Nevím, proč by tohle měl čověk do sebe cpát...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
3.12.2015 17:40 radix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Tak to uz je hodne subjektivni, kazdemu chutna neco jineho. Ja taky nechapu, jak nekomu muze chutnat spenat nebo kvetak, ale nemam potrebu na to hejtovat.

Burger do ceske kuchyne moc nezapada, ale to plati o vetsine zahranicnich jidel. Letos v Cerne Hore jsem v restauraci dostal na stul obrovskou hroudu bramborove kase s trochou syra uplacanou do zhruba polokoule. Pry to je normalni cernohorske hlavni jidlo ...

Mimochodem, burgry v restauracich (i v McD, typicky ne ve stancich) obsahuji normalni maso. ...
paul2no avatar 3.12.2015 18:19 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Za to, že McD burgery obsahují opravdové maso, bych strčil ruku do fritézy (a neberte to jako reklamu).
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
kyknos avatar 3.12.2015 19:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
to asi ano, prokazat opak by bylo prilis snadne, takze si tam nic jineho nez opravdove maso nemohou dovolit davat

ale opravdove maso neznamena kvalitni maso ani chutne maso
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
4.12.2015 05:14 Kamos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Petre Tomesi... tedy jeho souznivac afektu..

Vy ste za a) poradnyho burgra nezral (dobra, ten utok na stanky a "bistra" jeste beru, ale to subjektivni chutove prinejmensim tam je), za b) vas radoby 35+ vek vam neverim, neb to uz zacinate spadat na urovoven Odina, Pana Modre Krve a za c) ten dromedar je lez a neni vase fotka - nikdy jste za hranicema csfr nebyl, a to ze jste jezdil po sumave stopem nikoho nevytrhne. Toho dromedara osobne znam a chodim s nim pravidelne na pivo. Rikal, ze s vama by se po pulhodce otrep, ale to je prej max co prumernej buran zvladne, kze by asi nemusel.

Catchin the drift, Kyknocunt?
6.12.2015 21:53 tx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
FYI Petr Tomeš a Petr Tomášek se podobají jen jménem. Jsou to jiní lidé.
4.12.2015 13:04 error414 | skóre: 12 | blog: error414
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
ty si mamlas, a klasicke karbenatky nebo sekana je co. Pripadne tatarak. Mam obavu ze si do huby nevidis :)
houska avatar 4.12.2015 15:35 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ad Maestro Bohemia - meli jste nejakou (asi hodinovou) akci ze kdo ukaze obsluze nejakou spesl webovou stranku tak ho dostene gratis takze jsem ho ochutnal - musim rict ze nic moc. Dal si budu davat meho oblibeneho Tastyho

kyknos avatar 4.12.2015 16:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
co je tasty?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
houska avatar 4.12.2015 21:26 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
=^..^= AmigaPower® avatar 6.12.2015 07:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nekonečná sága zoufalce z mekáče...
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
6.12.2015 10:57 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Za to pneuservis je o moc lepsi :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 6.12.2015 23:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Jo gumárna bejvala libovka, neni nad to dělat na svym, moc rád na to vzpomínám...
Bedňa avatar 6.12.2015 22:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bílá jmenovka
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Train
KERNEL ULTRAS video channel >>>

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.